Skoči na vsebino

[uradna] mopij tema


Priporočeni prispevki

tole jakno hvalijo na internetih kot zelo dober value

https://moto-oprema.com/si/touring-nepremocljive-jakne/5353-alpinestars-andes-v2-drystar-green-black.html

obstaja se PRO verzija k je v cenovnem rangu x-tourer od dainese

 

pri teli mi je design full vsec ampak se je nisem videl v zivo

https://moto-oprema.com/si/touring-nepremocljive-jakne/6935-dainese-x-tourer-d-dry-ebony-black-fluo-yellow.html

vsec mi je tudi, da ma res gromozanske vente in jo hitr spremenis v jakno za toplo vreme

Povezava do prispevka

tko tud Prosen pravi in je avtoriteta nad GSi.

 

dans sem mel varno voznjo in vse kar smo delali je pac vaja voznje s potiskom. ni mi glih slo neki k mi je model skos neki komentiral in moril, ceprav sem 1x (enkrat) za delcek sekunde podrajsnil po distancniku med slalomom. fajn tehnika za premetavat moped sam da bi ga pa zalozil tko v ovinek mi pa ni glih neki. predvsem zato k mors roko stegnit v desnih ovinkih in zgubim kontrolo nad gasom. 

 

najbolj bad je pa to, da o tej tehniki voznje ne mors najdt na netu nic, ker ne vem kako ubesedit to v anglescini. vsi na youtubu propagirajo samo tehniko z nagibom.

Povezava do prispevka

reku je da ni frke, ce zapnes. k to je indikator da si _blizu_ limita :D

 

sam po drugi strani pa ce tko gledas lahk s to tehniko do konca gume zalagas ze pri relativno majhnih hitrostih. tko da verjetno bolj varna tehnika kot iti 200 po kolenu v ovink.

 

bi se pa mogu pri tej tehniki nujno snemat da vidis kva delas narobe. ker eni so zapenjali dost hitro in njihova roka sploh ni bla neki stegnjena. men je pa skos tezil nej ga porinem dol v tla a mel sem ze roko do konca stegnjeno oz tak je bil obcutek. pa rekel nam je da je dobro pri tej tehniki sedet cimblizje tanku, pa ne vem ce se s tem strinjam na mojem mopedu (lahk bi jo poimenovali kar GS tehnika). k mos kao ugriznit v zunanjo ogledalo ampak nisem mogu dobit zadost nagiba naprej v trupu k sem bil ze naguzvan k balanci in je blo weird. definitivno morm se eksperimentirat in vadit s tem k mi je konec koncev dost fun tehnika.

uredilo bitje drevored
Povezava do prispevka

Fun, dokler ne fuknes.

Ne da sicer ne mores, ampak slej ko prej podrajsas z necim kar se ne odmakne.

Recimo s cilindrom pri bokserju, al pa s pokrovom statorja na tracerju.

 

Ne pravim da je karkoli narobe s tem.

Za poligone in vrsic recimo je super.

 

@TurboMan bomo drugic kofetkal, danes sem bil ze proti domu namenjen. sorci

 

 

uredilo bitje moderator
Povezava do prispevka

Kakrsnkoli bo, v noge te ne bo zeblo :D

 

Pa adventure zgubi mal okretnosti, ker mas 10l vec bencina in s tem vec teze visje gor.

 

Ze z navadnim naredis 300km brez problema z enim tankom.

Povezava do prispevka

a hexcan/smartcan si si ze kej pogledal?

 

https://www.hexezcan.com/

 

https://denalielectronics.com/

 

ista zadeva, denali sodeluje s hexcanom

 

plug and play zadeva, brez rezanja, sam umes med konektorje ga daš, software na telefonu/pcju pa štelaš

 

hex ez can ma žice za connectat

 

smartcan od denalija ma pa ze konektorje od denalija gor za njihove hupe pa luči pa to

 

 

 

zdej na novo daš lahko 2 vzporedno, da maš ful več opcij pa zadev

 

 

od 5.30 si poglej pa do 8.10

 

ta model tok naklada, sam ajd

Povezava do prispevka

Eno vprašanje ali mn3nje o KTM super duku? Aj to za kej? 

 

Dons sem ga par m pelju pa sem bil presenečen nad položajem stopalk. Glede na 1,85m sem se "zlil" z motorjem. Gsr 600 mi je malo "mali", kawasaki z750 je tud čuden bil.

 

KTM mi je pa sedu kot ata na mamo... 

 

BOlj me zanima vzdrževanje pa to. 

Povezava do prispevka

pomoje isto kot ostali evropejci.

pri KTMu so nasploh pogoste porodne tezave ob splavitvi novih modelov. tko da vzam kakega takega, ki je narejen leto ali pa dve v produkciji. no pac tko berem k spremljam KTM modele, osebnih izkusenj nimam. pa v super duke se nisem poglabljal k bolj spremljam adventure in offroad modele, tko da preveri mal forume za pogostimi tezavami.

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 13 urami:

Eno vprašanje ali mn3nje o KTM super duku? Aj to za kej? 

 

Dons sem ga par m pelju pa sem bil presenečen nad položajem stopalk. Glede na 1,85m sem se "zlil" z motorjem. Gsr 600 mi je malo "mali", kawasaki z750 je tud čuden bil.

 

KTM mi je pa sedu kot ata na mamo... 

 

BOlj me zanima vzdrževanje pa to. 

Jest sem vozil 950 in 1290. 

Cuka prevec in mi ni vsec. 

Ker ce se moram v tretji vozit cez naselje, hvala lepa. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...