Skoči na vsebino

[multi] Deus Ex


Priporočeni prispevki

Sem sicer sredi ugotavljanja, da je moja originalna kopija Deus Ex: Human Revolution vredna vsakega centa in nakupa morda celo rezervne kopije.

Ampak kako pričeti debato o igri, kjer sredi igranja v stilu Rainbow Six podoživiš vse tiste erekcijske momente, ki jih dobiš med gledanjem Ghost In The Shell. Deus Ex je kraljica cyberpunka, change my mind.

 

Svaka čast dolgolascu, svaka čast njemu, njegovemu egu, Warrenu Spectorju in ekipi Eidos Montreal.

 

Navedek

Potem pa je nenadoma poklical največji takratni enfant terrible igričarske industrije, John Romero, ki je ravnokar pompozno zapustil Id in ustanavljal lastno tvrdko Ion Storm. Od Spectorja je hotel nič manj kot to, da s svojim moštvom dobrega pol ducata veteranov postane jedro Ion Storm Austina. Prepozen si, v roki imam nalivnik, da podpišem tole pogodbo! je pre­senečeno odvrnil Spector. No, ne podpiši je, se je glasil Romerov odgovor. Naslednji dan se je dolgolasec pripeljal iz Dallasa in prisotnim krilečih rok raz­lo­žil, da je glavni hec njegovega novega podjetja velika dizajnerska svoboda ter da jih bo obmetaval s svežnji bankovcev. Ker je bilo Spectorju kristalno jasno, da bo njegova načrtovana igra gromozanski zalogaj, ponudbi ni mogel reči ne.

 

https://joker.muzej.si/article.php?rubrika=37&articleid=8974&page=1

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Ker se malo facepalmam zdaj ko sem se vrnil v Hengsha in videl, da mucik ni nikjer več v hotelu, na radiju vrtijo psihopata (zakaj to ni možno vrečt v steno ali raznest z nečim?) in da je Hive zaprt. Komaj sem čakal, da spizdim ven iz Detroita, pol pa to. Sem od Missing Linka pričakoval kaj več človeškega veselja.

 

Treba bo Invisible War kupit na GOG in najti nekje plac za vanilla enko s popravki za zajebancijo.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Saj tudi če ni integriran, bi bilo ok če bi dali nekaj zabavnega v špil, kakšne kurve ali pivnico. Tako pa dobivam občitek, da bom igral nekaj linearnega in mokrega kot MGS2.

 

Malo sem prečekiral Invisible War skozihode in nekaj mi govori, da v tem špilu najbrž ni snajperja. Kar pomeni, da bo za komando vzdušje treba posnet Deus Ex 1.

 

Kaj se priporoča od patchev za Deus Ex 1 razen widescreen?

 

Raz reče pred 15 minutami:

V Director's Cut je Missing Link integriran v single player zgodbo, samo bolj na silo kot en tak intermezzo med drugim obiskom Hengshaja in zaključkom v Singapurju/tisti arktični bazi.

 

O fak, this is just bad. Še dobro da nimam Director's Cut, ampak Complete Edition.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Jaz ne bi ravno bil tako zelo kritičen do MD, ker je še vedno dokaj dober cyberpunkerski RPG in vsi štirje DX štorijalno tvorijo dokaj zanimiv paket. HR je masterpiece: igralni sistem iz DX1 in poleg tega so si upali ustvariti temno-rumeno noir vzdušje. Preden sem začel igrati HR, sem bil skeptičen koliko me bo prevzel ta noir pristop in pričakoval osebno zgražanje, ampak špil je fenomenalen. Celo nekoliko podoživim Tex Murphy 3 in 4. Malo sem razočaran edino nad tem, da ni dovolj družbenih središč, kot sta bila tista beznica v New Yorku in Lucky Money v Hong Kongu. Detroit tega sploh nima, pri drugem obisku Shanghaija je Hive zaprt in nekdo je muziko v hotelu dol ugasnil.

 

gojc reče pred 4 urami:

Nadaljevanje oziroma zaključek trilogije pa verjetno ne bomo nikoli dobili.

 

Je to kaj povezano s poslovnimi odločitvami založnika ali iz česa to sklepaš? Nič nisem spremljal po izidu MD.

Povezava do prispevka

Tudi sam sem se spravil igrat prvi Deus Ex. Kot otrok sem ga igral dosti akcijsko, sedaj probam priti skozi na stealth-only. Moram reči, da kokr mi je fina zgodba in me impresionira splošna odprtost k pristopu, mi dizajn okolja zaenkrat ni top notch. All in all sta mi System Shock 2 in Thief 1 kvalitetnejši igri. Bom pa mogoče vse Deus Exe zdaj obrnil, dvojke še itak nisem igral, trojko sem obrnil, štirko pa ugasnil, ker mi je bila ogabna

 

Aja, igram pa navadno GOG GOTY različico brez modov

Povezava do prispevka

Sem nedavno prvič igral Human Revolution (Director's Cut verzijo) in mi je bil (ko je ravno Sadhu omenjal, kako je bil malo razočaran nad mankom odprtih mest na koncu) sam zaključek špila (tista arktična baza, Panchea) zelo anti-klimaktičen.

 

Pričakoval sem nek res hud finale z zajebanimi, do zob oboroženimi in opremljenimi kibernetskimi nasprotniki, kompleksen level dizajn itd., dobil pa eno bazo, polno praznih hodnikov, po katerih lutajo neki smešno ne-nevarni kao-kibernetski-zombiji, ki niso niti strašljivi, niti noben omembe vreden izziv. Navalijo nate v ravni črti, postreliš ali s stun gunom onesposobiš jih z lahkoto, celotna lokacija je ful prazna in ne preveč navdahnjeno oblikovana (NPCjev za pogovor je za vzorec, trgovcev ni), res se mi je zdelo, kot da jim je na koncu malo zmanjkalo domišljije in so zelo polovičarsko skušali uturit noter nek zombie level, ki pa totalno ni srhljiv in vzdušen.

 

Sicer skupaj vzeto še vedno ful dober špil, ki se je kar dobro postaral, pa soundtrack je res odličen. Meni je tale melanholična muzika v Jensenovem stanovanju najljubša:

 

 

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka

Jaz pa še igram enko. Saj ob priliki nakucam nek tldr, zaenkrat pa imam od vtisov za povedat sledeče: Igra je noro dobra. Sicer mi je od teh retro rpg/immersive sim/random ime žanra, kar sem jih igral zadnja leta (Thief 1, System Shock 2, Ultima Underworld), še najmanj všeč, ampak vseeno gladko 9/10 igrica. Igra se niti ni bistveno postarala, edino malo jo jebe konsistentnost pri obnašanju sovražnikov, realno je kar težko napovedati, kdaj te bodo zaznali in kdaj ne, kdaj se bodo obnašali kot največji debili in malo tekali levo desno in se zataknili ob steber, oziroma kdaj bodo naenkrat postali geniji z aimbotom. Igram GOG GOTY verzijo brez modov, če to karkoli pove/vpliva na izkušnjo. Dizajn okolja je precej dober, sicer all in all manj kompleksen od Thief 1, so pa prizorišča dovolj predano narejena, da res uživaš v raziskovanju. Zgodba mi še kar dogaja, mal se pozna, da so po fseh totih letih se naučili spisat bolj naravne dialoge v igricah, ampak vseeno kul. No, saj napišem kaj več, ko obrnem

uredilo bitje ĆAMIR
Povezava do prispevka

Kako bi pa ekipica toplih bratcev v tem topicu ocenila Prey iz 2017 v primerjavi z največjimi legendami tega žanra? Torej SS2, Deus Ex 1, UU 1 in 2, Thief 1? 

 

Recimo meni je po možnostih, ki ti jih ponuja in po količini svobode mogoče celo najjači špil od vseh naštetih. Mi pa v drugi polovici špila konkretno rukne v vzdušju in wow faktorju, najbolj zaradi predolgih in odvečnih misij, delno pa tudi zaradi ujetosti v en sam (sicer zelo velik in zanimivo narejen) prostor. Tko da z največjimi 10/10 legendami IMO ne stoji z ramo ob ramenih, je pa konec dneva še vedno odlom hud špil.

Povezava do prispevka

Eh kaj pa vem. Po mojem je Prey kar system shock oziroma deus ex te in prejšnje generacije. Škoda ker je bil tako spregledan in slabo prodajan.

 

Tisti starci ki jih naštevaš so zato tako legendarni, ker so pač bili prvi in imamo nostalgiki tako lepe spomine na njih. Prey je danes to kar so te špili bili takrat, ampak gaming svet se je očitno zelo spremenil, in lep dokaz je prav Prey. Špil ima dušo starih legendarnih fotrov, pa žal ni uspel. Bioshock serija, ki je poenostavljena različica starih fotrov, je bila 10x bolj uspešna. Je pa res, da ima Bioshock res svinjsko bolj dodelan svet - podvodni svet je že v osnovi precej bolj zanimiv, kot že 100x videni space station.

 

Pa osebno mislim, da Prey malo zjebe tudi zgodba. Sicer je cool podana za prvi sprehod čez špil, samo nima pa nekih res zapomnljivih dogodkov, kot ga ima SS2, medtem ko je Deux Ex sploh mega cool.

 

 

uredilo bitje Mefisto
Povezava do prispevka

Ja itak, saj zato pa komaj čalam HD remake in upam da bo dober. Samo pravim, da taki špili danes niso več tržno uspešni in ne bi dobili tak status legendarnosti, kot so ga ravno zato ker so izsliši v obdobju, ko je bil gayming še bolj true in hardcore in so nam bili to top špili obdobja.

 

Za Prey mi je osebno res res žal, da ni bil bolj uspešen in da bi dobil še par posnemovalcev.

 

uredilo bitje Mefisto
Povezava do prispevka

BioShock: preigral sem prvenec in trojko, dvojko pa igral cirka dve uri. Za nekatere je najkvalitetnejša v seriji, tako da nočem sodit krivično, ampak po preigranem BioShock s stališča igralnosti, splošnega dizajna okolja in kompleksnosti nima dobesedno za burek proti četverici, ki sem jo nakucal zgoraj. Sicer ima zanimivo okolje, ampak je res slabo izkoriščeno. Sploh trojka je tukaj gladko podpovprečna, saj se po dobri uvodni uri spremeni v bolj ali manj linearen shooter s filozofijo "postrelim 500 ljudi in filozofiram v audio logu — brave new world bejbi(ka)". Je pa zanimiv zgodbovno, ampak idej enostavno ne upa izpeljati dovolj daleč, da bi preživel slab gameplay. Tako da edino, kjer je BioShock res nadpovprečen, je po mojem mnenju v nategovanju določene baze igralcev, da gre v resnici za neko subliminalno sofisticirano sladkokusno igrico za ljubitelje filozofije. V tem nategovanju pa mu res ama ni para, kar kaže tudi v rezultatih prodaje napram Preyu. 

 

Prey (2017 ali kolikorkoli že, ne da se mi googlat) je pač drugačne baže tič. V zgodbi nakaže celo manj od BioShocka, igralnost pa zategne do enajste in dejansko v večini mehanik parira starim hitom. ŽAL pa, tako kot Galkotu, pade na testu dizajna okolja. Thief in Deus Ex, ki sem ju igral nazadnje, sta na tem področju domala genialna. Praktično vsaka soba in vsak del mape je unikaten, premišljeno dizajniran in predvsem zelo verjeten. V Prey je žal 50 % vesoljske postaje zelo generične, kar meni zniža celostno epskost špila. Je pa vseeno ZELO dober. 

 

Tisti stari kurci, ki jih naštevam, pa pač realno niso legendarni, ker imamo nostalgiki lepe spomine na njih. Mene BOLI KURAC za Deus Ex, če se izrazim grafično. V otroštvu sem sicer nekaj igral, ampak kot desetletnik bolj v stilu, da sem uletel v sobo, postrelil momce in preskočil dialog. Deus Ex v moji glavi nima nostalgične vrednosti. Nobene. Kljub temu pa me pač preseneča s svojim dizajnom, odprtim pristopom, zanimivo zgodbo (čeprav tu šepa, dialogom se poznajo leta), interesantnim okoljem (Pariz je bolna mapa). Ultima Underworld 2 je še starejši tič, na katerega pa sploh nisem imel nostalgičnih spominov, ker sem za obstoj pomoje izvedel, ko sem bil star 16 al nekaj. Pa ne morem zanikat, da igrica v prvem nadstropju dungeona delivera več vsebine kot marsikaj, kar sem igral zadnja leta. Da raziskovalno res noro vleče, da je gromozanska. 

 

Še boljši primer pa je tukaj Thief 1. Poslušal sem intervjuje z developerji novega Thiefa (2016 al neki tazga) in so not pribijali, da je Thief 1 sicer legendarna igrica, ampak predvsem zaradi nostalgičnih spominov (pač isti argumenti kot Mefisto zgoraj), da pa njihov Thief 2016 pa bo res REAL DEAL. Pa sem jim kimal, ker sem na uč mislil, da imajo prav. Potem pa lani sprobam Thief 1 in je tako 20x kvalitetneje narejen. Od samih gameplay mehanik, do odprtosti (bi rekel, da stari Thief omogoča na uč 50 % bolj svoboden pristop in 50 % večjo kreativnost igralca), neprimerno kvalitetnejšega dizajna stopnenj, raznih mikrodizajnskih drobcev je na desetine in vsi so kvalitetnejši v starejši igri (npr. dizajn ingame zemljevida). 

 

Jaz na te igrice praktično nimam nostalgičnih spominov. Igram jih lih zato, ker me zanima, če so dejansko tako kvalitetne, kot se širi glas. In fuck ja, dejansko so tako kvalitetne. Nima tu čas pa nostalgija nobene veze. 

Povezava do prispevka
ĆAMIR reče pred 45 minutami:

BioShock: preigral sem prvenec in trojko, dvojko pa igral cirka dve uri. Za nekatere je najkvalitetnejša v seriji, tako da nočem sodit krivično, ampak po preigranem BioShock s stališča igralnosti, splošnega dizajna okolja in kompleksnosti nima dobesedno za burek proti četverici, ki sem jo nakucal zgoraj. Sicer ima zanimivo okolje, ampak je res slabo izkoriščeno. Sploh trojka je tukaj gladko podpovprečna, saj se po dobri uvodni uri spremeni v bolj ali manj linearen shooter s filozofijo "postrelim 500 ljudi in filozofiram v audio logu — brave new world bejbi(ka)". Je pa zanimiv zgodbovno, ampak idej enostavno ne upa izpeljati dovolj daleč, da bi preživel slab gameplay. Tako da edino, kjer je BioShock res nadpovprečen, je po mojem mnenju v nategovanju določene baze igralcev, da gre v resnici za neko subliminalno sofisticirano sladkokusno igrico za ljubitelje filozofije. V tem nategovanju pa mu res ama ni para, kar kaže tudi v rezultatih prodaje napram Preyu.

 

No kritiziranje igralnosti v Bioshocku so res bučke. Vsi tirje špili imajo strelno mehaniko zelo dobro. Tako da ravno gameplay je v vseh treh delih res dobri izpiljen.

 

Zdaj če tebi shooterji niso cool, razumem, samo kritizianje gameplaya v Bioshockih je pa tako, kot da grem igrati danes System Shock 2 v pričakovanju Call of Duty akcije in potem pizdim nad lesenostjo in počasnostjo gameplaya.

 

Vsi trije Bioshocki so bili čisto z vidika prvoosebnih streljačin vrhunski. Zgodba, filozofija, okolje se da debatirami. Meni je bilo vse top, samo gameplaya pa tem špilom res ne moreš očitati.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...