Skoči na vsebino

[multi] Deus Ex


Priporočeni prispevki

Prey je u easy v rangu s kultnimi 0451 igrami. Zelo priporočam. Špil je uletel od nikoder in šel takoj med moje legende. V bistvu edina igra v zadnjih 10-ih letih, po Stalkerju, ki sem jo kupil in končal. Upam, da bo nadaljevanje, sem pa nekje prebral, da se je šef Arkane Studios upokojil, tako da ne vem če bo kaj iz tega.

 

Bisochosk serija je kul, ampak zame ni na nivoju 0451 legend.

 

Čakam na remake SS, ne vem pa kaj bo s SS3, glede na to, da jo delajo komunisti. Po vsej verjetnosti šit.

 

Jebal bom mater GSC-ju če zajebejo novega Stalkerja, to bo moj špil za tole desetletje. Slav squat + Cheeki Breeki = life

 

Kaj bi pa dal za proper remake Deus Ex 1....

Povezava do prispevka

In kje je boljši v špilih tiste generacije? Call of duty??? Resistance??? Uncharted???

 

Ajde Rage je imel boljši shooting, pa kakšen Crysis, to je pa to. Do prihoda Dooma 2016 ni bilo nekih brutalnih shooterjev v tistem obdobju.

 

Načeloma ne spremljam youtube geekov. Ampak tale tipček ima zelo cool reviewe pa specializiran je samo za shooterje.

 

Povezava do prispevka

Metacritic ocene

 

Bioshock: 96

Bioshock 2: 88

Bioshock Infinite: 94

 

mnenjalnik: "serija je skret":rofl:

 

Gre za top shooter z odličnim vzdušjem in dobro zgodbo tiste generacije. Remajki so meni še to generacijo top špili. Če ne bi prišel novi Doom ne vem kateri shooter bi sploh dal nad bioshocke. Mogoče mogoče Wolfenstein Old Blood.

 

In če smo zdaj zelo picajzlasti. Tako Deus Ex kot System Shock 2 sta imela oba že ob njunem izzidu shooting mehaniko zelo zelo v kurcu in ene par nivojev pod legendami tipa Doom, Heretic in Duke Nukem 3D, ki so shooting mehaniko izpilile do potankosti.

uredilo bitje Mefisto
Povezava do prispevka

Malo brezveze je, da se Bioshocke vlači v to debato, ker dejansko gre za FPS-je s samo ščepcem immersive sim mehanik (pa še to bolj enka in dvojka, Infinite je čisti shooter s površinskimi, kvazi-filozofskimi šundrastimi premori).

 

Sicer se res napajajo pri SS, Deus Exih in podobnem v smislu poudarka na zgodbi, likih in vzdušju (bolj kot je tipično za čiste shooterje), audio logih, počasnejšem tempu v primeravi s tipičnimi gung-ho FPS akcijadami, dual-wieldanju pušk in posebnih moči, hackanju varnostnih naprav, pasivnih perkih ipd., gre pa ipak v osnovi za drug žanr. Za ljubitelje immersive simov so popreproščeno razočaranje, če pa jih vzameš bolj kot 'počasnejše', v vzdušje in hud setting usmerjene FPS-je s samo pridihom in lahkotnimi elementi prvih, pa so zame kul špili.

 

Oziroma sem bolj ventilator prvih dveh delov in sem se za to pripravljen tepst s Ćamirjem in Amnesio, Infinite pa je iskreno res ful precenjen in ima ogromno problemov z gameplayem, pacingom in prepričljivostjo tako okolja kot samih mehanik - gladko eden najbolj overrrated 'Metacritic 90+' špilov, in to rečem kot fen serije.

 

 

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
g. Profesor reče pred 1 uro:

a je dlc Prey: Mooncrash vreden skozihoda oz 7.99€ do 11/6?

 

Mooncrash je "popolnoma drugačna zver" kot pa base game. Če še nisi, predlagam, da prej malce preveriš, če ti bo tak gameplay ustrezal (story v DLC je praktično non-existent, tako da si nimaš kaj spoilat). Če si želiš podaljšek Prey-a v smislu razpotegnjene zgodbe base igre ali novih levelov (prequel story, spin-off characters, itd.), kot ponavadi priteče DLC, tega ne boš dobil. Če želiš probat nekaj zelo drugačnega s Prey igralnimi mehanikami, pa znaš odkrit hidden gem, s katerim boš zlahka zapravil še 20+ ur ali celo veliko več. Dejansko bi popolnoma razumel, če bi nekdo ocenil DLC kot 5/10 (ker je preprosto želel več Prey-a oziroma ker ne želi biti rushan pri igranju šunjačin) ali pa 10/10 (ker je čisto samostojna, unikatna zadeva, ki pravzaprav nima dosti veze z base igro, in ima noro high replayability).

uredilo bitje a_peterson
Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 1 uro:

Baje je odličen, čeprav 8 evrov mi je kar dosti za digital dlc.

 

5 + ena dante piksna

 

a_peterson reče pred 16 minutami:

 

Mooncrash je "popolnoma drugačna zver" kot pa base game. Če še nisi, predlagam, da prej malce preveriš, če ti bo tak gameplay ustrezal (story v DLC je praktično non-existent, tako da si nimaš kaj spoilat). Če si želiš podaljšek Prey-a v smislu razpotegnjene zgodbe base igre ali novih levelov (prequel story, spin-off characters, itd.), kot ponavadi priteče DLC, tega ne boš dobil. Če želiš probat nekaj zelo drugačnega s Prey igralnimi mehanikami, pa znaš odkrit hidden gem, s katerim boš zlahka zapravil še 20+ ur ali celo veliko več. Dejansko bi popolnoma razumel, če bi nekdo ocenil DLC kot 5/10 (ker je preprosto želel več Prey-a oziroma ker ne želi biti rushan pri igranju šunjačin) ali pa 10/10 (ker je čisto samostojna, unikatna zadeva, ki pravzaprav nima dosti veze z base igro, in ima noro high replayability).

 

:mafija:

 

I'm sold

 

 

 

Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 4 urami:

Eh kaj pa vem. Po mojem je Prey kar system shock oziroma deus ex te in prejšnje generacije. Škoda ker je bil tako spregledan in slabo prodajan.

 

Tisti stari kurci, ki jih naštevaš so zato tako legendarni, ker so pač bili prvi in imamo nostalgiki tako lepe spomine na njih. Prey je danes to kar so te špili bili takrat, ampak gaming svet se je očitno zelo spremenil, in lep dokaz je prav Prey. Špil ima dušo starih legendarnih fotrov, pa žal ni uspel. Bioshock serija, ki je poenostavljena različica starih fotrov, je bila 10x bolj uspešna. Je pa res, da ima Bioshock res svinjsko bolj dodelan svet - podvodni svet je že v osnovi precej bolj zanimiv, kot že 100x videni space station.

 

Pa osebno mislim, da Prey malo zjebe tudi zgodba. Sicer je cool podana za prvi sprehod čez špil, samo nima pa nekih res zapomnljivih dogodkov, kot ga ima SS2, medtem ko je Deux Ex sploh mega cool.

 

 

 

Evo morm se podpisat pod Mefija, da je Prey popušil predvsem, ker se je gaming svet zelo spremenil, ne zarad designa (ki je sicer valda en nivo pod naslovi golden era generacije, verjetno vseen zarad budget constrainta). Drugač ma kot edini od vseh teh špilov vse elemente in tud dušo, kar niti ni čudno, ker ga je naredu Arkane, ki je najbolj old school in kul od vseh teh starih studijev, ki še brcajo. Tud Dishonored je pač dokaj tok uspešen hommage thief seriji.

 

Bioshock je res špil, ki te potegne od prve sekunde, art deco, bolan sound design, fantastična grafika (ki je bla takrat zarad norih efektov vode, ognja, itd, še bolj bolana), ampak...

 

Mefisto reče pred 3 urami:

 

No kritiziranje igralnosti v Bioshocku so res bučke. Vsi tirje špili imajo strelno mehaniko zelo dobro. Tako da ravno gameplay je v vseh treh delih res dobri izpiljen.

 

Zdaj če tebi shooterji niso cool, razumem, samo kritizianje gameplaya v Bioshockih je pa tako, kot da grem igrati danes System Shock 2 v pričakovanju Call of Duty akcije in potem pizdim nad lesenostjo in počasnostjo gameplaya.

 

Vsi trije Bioshocki so bili čisto z vidika prvoosebnih streljačin vrhunski. Zgodba, filozofija, okolje se da debatirami. Meni je bilo vse top, samo gameplaya pa tem špilom res ne moreš očitati.

 

Tega pač ne morš rečt. Bioshock je že ko je izšel super trpel zarad res ogabnega pacinga. Začne se noro, dejansko si fuknjen v čist tuj svet, zgodbo počas odkrivaš, čeprav je pač direkten ripoff zgodbe System Shock 1/2 (vključno s preobrati), ampak je dovolj lora, da ostane zadeva zanimiva. Predvsem zarad little sister/big daddy mehanike. Big Daddy so strašljivi, zajebani in skor nesmrtni. K prvič enga ubiješ je to velik dosežek. Bolj kot se pa špil premika od tuki, bolj je bedn. Upgrade pathi so totalno neumni, vsi vodjo do tega, da rataš do sredine špila smešno OP, sovražniki niso nadgrajeni, variante splicerjev in turretov. Men je bla praktično muka končat špil, sploh ker v tej točki tud zgodba rata povsem 100% postana (tud sovražm cel ta Ayn Rand spin, k ga ma cela serija, sam ok ymmv). Če ostanemo pr gameplayu na tej točkaš pokaš slicerje ko rdečelase pastorke, Big Daddyi niso več noben izziv, nadgradnje si pokuru in dejansko špil nima več kam it.

 

Če to primerjaš s System Shock 2 vidiš razlike. Tm so pathi povsem različni, sovražniki bolj zanimivi vse do konca in pač za svoj čas je bla zadeva nehuman inventivna. Še dandanes je kot je reku Galkun to neki kar se da in mora igrat, must play igrica. Jst tega žal v Bioshock 1 ne vidim, je bil kul špil ZA SVOJ čas, danes je pa dovolj dated, da ga osebno ne vidim več kot neko posebno klasiko. Če bi obstajal v vakuumu, brez odlične dvojke, ki ma 100% popravljen combat, odličen upgrade tree, ampak trpi zaradi res bedn zgodbe in povprečne trojke, bi me mogoče bolj navdušil. Še na starem mn3njalniku sem spustu ene pet stranski tekst, kjer sem bil pomoje še dost bolj kritičen. Skoz leta mi očala nostalgije vseen dajo nek uvid, da je vseeno šlo v smislu designa za zadevo, ki je prestala tok časa in da špil zjebe predvsem gameplay, ki ne delivera tega kar obljublja. Če bi bil gameplay tud v drugih dveh tretjinah tok immersive, kot je v prvi tretjini, bi se verjetno itak pogovarjal v povsem drugih tonih in bi šlo za nesporno klasiko. Mislim, da se lahk vsi strinjamo, da za nesporno klasiko NE gre.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

System shock 2 in Deus Ex sta ironično špila, ki sta izumila mehanika overpoweranja tekom špila. Pri obeh začneš kot največji klošar s krampom ali stun gunom, na koncu pobijaš vse kar leze in gre. Tako da ta OP mehanika je skopirana prav iz teh dveh starih legend. Zanimivo torej, da vsi tvoji očitki Bioshocku so dejansko potem očitki tako SS2 kot Deus exu.

 

Meni je story v Bioshocku še vedno mega cool. Pač modern System Shock 2 twist. Tudi gameplay mehanika mi je v vseh treh izredno dobra.

 

Sicer pa ne vem v čem je fora primerjati današnje špile s starimi legendami. Potemtakem bi lahko za vsak frp rekel, da so pasja jajca, ker ne dosegajo nivoju Baldur's gate in vsi novi shooterji, ne glede na to kako se trudijo ne bodo dosegli legendarnosti dooma in duke nukema, itd.

 

Moja teza pa je še vedno, da če System Shock 2 ne bi obstajal in bi prišel danes ven v olepšani obliki, bi pogorel enako kot je pogorel Prey (enako tudi Deus Ex, Gothic in podobne stare legende). Pač gaming community se je spremenil.

 

 

uredilo bitje Mefisto
Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 43 minutami:

System shock 2 in Deus Ex sta ironično špila, ki sta izumila mehanika overpoweranja tekom špila. Pri obeh začneš kot največji klošar s krampom ali stun gunom, na koncu pobijaš vse kar leze in gre. Tako da ta OP mehanika je skopirana prav iz teh dveh starih legend. Zanimivo torej, da vsi tvoji očitki Bioshocku so dejansko potem očitki tako SS2 kot Deus exu.

 

Meni je story v Bioshocku še vedno mega cool. Pač modern System Shock 2 twist. Tudi gameplay mehanika mi je v vseh treh izredno dobra.

 

Sicer pa ne vem v čem je fora primerjati današnje špile s starimi legendami. Potemtakem bi lahko za vsak frp rekel, da so pasja jajca, ker ne dosegajo nivoju Baldur's gate in vsi novi shooterji, ne glede na to kako se trudijo ne bodo dosegli legendarnosti dooma in duke nukema, itd.

 

Moja teza pa je še vedno, da če System Shock 2 ne bi obstajal in bi prišel danes ven v olepšani obliki, bi pogorel enako kot je pogorel Prey (enako tudi Deus Ex, Gothic in podobne stare legende). Pač gaming community se je spremenil.

 

 

 

Jst gledam sam ker špil je v vakumu bolši. System Shock 2 ni niti mal podobna fora, ker ma res unikatne opcije. Če tm zajebeš character build in greš recimo psi/melee na hard pač ga boš nafuku. Pa tud realno System Shock 2 nikol ne rata easy. Niti na eni točki ne morš rečt, evo to je pa zdej super simpl špil. Valda pol k ga drugič, tretjič igraš je zadeva lažja, zgubi mal horror elementa, random spawni splicerjev te ne presentjo več, veš kako buildat lik, sam še zmer je špil daleč od lahkega. Na to cikam, Bioshock pač ne morš zafukat, vsi buildi so isto viable, špil po prvi tretjini ni nikol težavn, pa sm ga že osnovi igral na Survivor težavnosti. Plus Vita Chamberji še dodatno olajšajo posel, lahk jih sicer disablaš, ampak pač to nardi špil sam bol tedious.

 

Deus Ex je druga vrsta špila, ker doda to stealth/silent komponentno z velik bossi in pristopi med igro (emergent gameplay). Bioshock preprosto nima ne versatilnosti System Shock 2 buildov, ne različnih pristopov Deus Exa in glede na to, da dostkrat poudarjaš za kako moderno reinterpretacijo gre, je smešno reven v samem občutku gameplaya. Dumb verzija System Shocka 2 je, kar ubistvu niti ni presenetljivo, saj je oba špila naredu povsem identičen človek. Pač Bioshock je bolj dumb remake, streamlinan, prilagojen, včasih se je temu rekl 'konzolaški'. Medtem ko je System Shock hibrid, je Bioshock sam še shooter z elementi RPGjev.

 

Tko da ta tvoja teza je mal tko, smešna. Bioshock je naredu isti človek kot System Shock 2 in pač ubistvu je verzija za moderne čase, če bi nardil direktn remake, bi bil verjetno velik bol kompleksn spil, sam ne bi isto dobr deloval na konzolah, ker ne bi ble vse mehanike dumbane down. Prey, ki ga je naredu Arkane, ki ma z Arx Fatalis tud predstavnika v tem žanru, je velik bol old school in je zato popušil, ker se na konzolah manj smooth igra (vsaj taka prizma je), u resnic pa sam tega špila noben ni znal pravilno prodat. Prvič so recikliral ime špila, k že tko in tko ni bil nek hit (zakaj so to nardil, pitaj boga), drugič je super old school, tretjič namest pravega proper DLCja, al pa več njih, fuknejo resource v carsko, ampak NIŠNO roguelite zadevo.

 

Torej summa summarum, a je Bioshock serija ok? Ja... je ok. Ni pa ne prelomna, niti ne prinaša ničesar novega, ampak še odstrani zadeve, ki so ble v teh legendah super. V zameno dobiš pa bolj casual špil, z reciklirano zgodbo in bednim curvom težavnosti. Je kar je. Lahk bi blo pa velik več. Trojke sploh ne bom štel zravn, ker Bioshock Infinite je po svoje carski špil, sam res nima več skor nč veze z legendami 0451 žanra.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 8 urami:

Tko da ta tvoja teza je mal tko, smešna.

 To da je Bioshcok dumb down verzija starih legend se seveda absolutno strinjam. Ampak se je pa prodajal.

 

Prey je spiritualni naslednik - pa poglej kaj se je zgodilo s prodajo.

 

Mene boli srce, ker so mi taki frp/inventory shooterji verjetno od vseh žanrov najbolj top, samo jebat ga, razen bioshocka pa preya nismo dobili kaj dosti v zadnjih desetih letih.

Povezava do prispevka

Kaj pa Void Bastards? Precej dobre ocene, hud grafični slog, naj bi bilo nekaj med immersion simom in roguelite FPSjem, pred kratkim je izšla tudi za konzole. Sicer je verjetno bolj budžetna/indie produkcija, tudi zgodbe in setting backstorya naj ne bi bilo kaj dosti.

 

Sem že mislil večkrat povprašat, če je kdo od vas igral, ker mi zgleda zelo zanimivo.

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 22 minutami:

 To da je Bioshcok dumb down verzija starih legend se seveda absolutno strinjam. Ampak se je pa prodajal.

 

Prey je spiritualni naslednik - pa poglej kaj se je zgodilo s prodajo.

 

Mene boli srce, ker so mi taki frp/inventory shooterji verjetno od vseh žanrov najbolj top, samo jebat ga, razen bioshocka pa preya nismo dobili kaj dosti v zadnjih desetih letih.

Jaz bi rekel, da je Dishonored boljši 0451 špil od Bioshocka. Ful več bogastva pristopa in ekspresije igralca. Je pravzaprav dokaj konkurenčen Preyju (mal slabši), le da je bolj level based. In izklopit moraš vse markerje, da je težavnost prava :D

Povezava do prispevka

Precej podoben Deus Exu je tudi Vampire the Masquerade: Bloodlines (ki naj bi letos dobil naslednika!). IMO najbolj underrated špil ever. Slabo se je prodajal, pa je boljši špil kot Deus Ex.

Žalostno kako na uspešnost špila vpliva marketing in založnik, ki zahteva izdajo 2 meseca prezgodaj.

Povezava do prispevka
ĆAMIR reče pred 4 urami:

Jaz bi rekel, da je Dishonored boljši 0451 špil od Bioshocka. Ful več bogastva pristopa in ekspresije igralca. Je pravzaprav dokaj konkurenčen Preyju (mal slabši), le da je bolj level based. In izklopit moraš vse markerje, da je težavnost prava :D

 

Mogoče ima več pristopov, samo vzdušje in cel setting je pa meni boring as fuck. Enko sem komaj prešpilal. Nekaj mi ni na Dishonored, ideje ima dobre, same se nič ne poklopi. Na Rapture imam pa še zdaj zelo lepe spomine.

 

Ni vse v gameplay mehanikah, špil mora imeti tudi srce in dušo ;)

uredilo bitje Mefisto
Povezava do prispevka

Sej ni napisu, da je bolši špil, sam bolši 0451 špil (aka immersive sim, al kerkoli debiln izraz se uporablja za izredno nišn žanr špilov, ki se napajajo pri Looking Glassu). Dishonored ma tud svoje probleme, čeprav Dishonored 2 s fantastičnim dodatkom je kr visoko na tem spisku. Jst bi ocenjeval Dishonored nekje na istem nivoju kot Bioshock, oba špila mata svoje felerje.

 

nimious reče pred 5 urami:

Precej podoben Deus Exu je tudi Vampire the Masquerade: Bloodlines (ki naj bi letos dobil naslednika!). IMO najbolj underrated špil ever. Slabo se je prodajal, pa je boljši špil kot Deus Ex.

Žalostno kako na uspešnost špila vpliva marketing in založnik, ki zahteva izdajo 2 meseca prezgodaj.

 

Slabo se je prodajal zarad konkurence, plus dobr sam veš v kakšnem stanju je izšel, jst sm to igral ob izidu in je blo komi igralno. Isto kot KOTOR 2. Sem ga pol še enkrat igral pofixanga leta kasnej in je bla velik bolša izkušnja, sam res bi težko argumentiral, da je špil bolši od Deus Ex. Je bolj RPG, pa bolj razvejan... sam tko no. :D Zame nikol, v nobeni realnosti.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

Sem končal prvi Deus Ex. Res izjemno. Naprej sem mislil it na KOTOR, samo zdaj me preveč hypa ta svet, tako da nadaljujem z Mankind Divided (trojko sem itak že obrnil). Pred časom, ko je bil free v PSN+, sem ga sprobal za pol ure in pol samo zbrisal, ker mi je bil uvod kr neki. Ajmo, da sprobam še enkrat. 

Povezava do prispevka
ĆAMIR reče pred 2 urama:

Sem končal prvi Deus Ex. Res izjemno. Naprej sem mislil it na KOTOR, samo zdaj me preveč hypa ta svet, tako da nadaljujem z Mankind Divided (trojko sem itak že obrnil). Pred časom, ko je bil free v PSN+, sem ga sprobal za pol ure in pol samo zbrisal, ker mi je bil uvod kr neki. Ajmo, da sprobam še enkrat. 

Kateri konec si izbral?  In zakaj ne greš igrat še enkrat od začetka, z drugim pristopom, zdaj ko poznaš zgodbo?

Povezava do prispevka
Majek reče pred 8 urami:

Kateri konec si izbral?  In zakaj ne greš igrat še enkrat od začetka, z drugim pristopom, zdaj ko poznaš zgodbo?

Glede konca in zgodbe imam namen napisat nek tl;dr, bomo pol predebatirali

 

Drgač bom pa še ziher kdaj v lajfu šel skozi enkico, samo zdaj bi raje še kaj drugega :D 

Povezava do prispevka

tl;dr ? Brez da bi igral IW? Ne ne. Ti kr pusti MD na miru in posnemi IW. Ker če se spravljaš poglabljat  v stvari  je treba najprej naredit primerjavo DX in IW,  ker s tem imaš ogromno materjala.  Prehod iz HR na MD ni tako ... erm... drastičen ( recimo da bi to bila dobra beseda). V glavnem moraš izkusit. :D

Povezava do prispevka

Pismo, tale Manking Divided pa ne vem, če bom prišel daleč :D. Že tele takedowni me totalno odbijajo, čeprav se jih spomnim tudi iz trojke. Pa tudi ta uvodna misija v Dubaju ni lih nek mojstrski dizajn, 95 % stopnje sem obhodil po nekih jadnih ventih — pa ne razumet narobe, tudi v enki sem skos uporabljal vente in razne predore, sam tam se mi je zdelo intuitivno in naravno, tukaj pa se mi zdi res uno fake na polno. Plus to, da je prvi level linearen as fuck, po mega odprtem prvem Deus Exu lih ne pomaga :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...