Skoči na vsebino

[multi] Strategije & City Builderji


Priporočeni prispevki

Z leti nam pešajo refleksi, headshoti so vedno težji in po službi včasih bolj paše kaj zgraditi, kot pa nekomu uničiti faco s srednjeveško macolo. Prav je tudi, da se te zvrsti ohranjajo, po mojem opažanju vrhunskih klasičnih akcijskih strategij skoraj ni več, medtem ko se na city building sceni dogaja kar precej. Sem not torej paše vse, od Starcrafta do zakotnih indie builderjev, če bo pa kdaj prišla kakšna petarda in bo več interesa pa odpremo nov topic prav za tisti špil. 

 

Torej, kaj igrate in kaj pričakujete? 

 

V zadnjem času sem uočil Ostriv in resno razmišljam o nakupu, je kdo že sprobal?

 

 

Začneš kot lulček brez dlake na kurcu, na koncu pa si lahko zgradiš random češko mesto iz Kingdom Come Deliverance - zgleda mi res max chill game, pa ful simpatičen EU art. 

 

Preden sem našel Ostriv, sem imel ogledan Dawn of Men 

 

 

Začneš res na začetku, orodje iz kamnov in vse, vključuje tudi bojevanje, ampak se nagibam k Ostrivu ker mi je to obdobje ljubše. 

 

Očitno dobimo tudi naslednika legendarnih Settlerjev 2 

 

 

Narator ima sicer tak glas, kot da te bo uspaval z božanjem po laseh, potem pa posilil v rit, ampak gameplay izgleda čisti pornič.

 

Obeta se tudi Homeworld 3 - razmišljam, da bi preigral remasterje, preden pride. 

 

 

 

Kaj trenutno igram? 

 

Poleg Cities Skylines, ki ne rabijo predstavitve, že 10 let (al 15?) po malem Supremme Commander: Forged Alliance preko neta. Ta skupnost začuda še vedno živi, špil se sproti modda, vedno se najde precej folka za igro, nove mape padajo redno.... Po eni strani pohvala za špil in skupnost, po drugi strani pa žalostno, da ni boljšega nadomestka. Videa ne bom limal ker je verjetno večini znano, gre za naslednika Total Annihialationa, oz. po domače povedano več kot 1000 robotkov ali tankov naenkrat na mapi in akcija, res grand scale strategija, ki je preživela test časa zaradi taktične strateške mape, ki jo je izvedla tako brezšivno, da je lahko še danes marsikomu za zgled. Se pa ne zanaša na APM kot Starcraft. 

 

Ubijal bi pa za prava nadaljevanja Dune 2, C&C ali RA, Pharaoh.... Tukaj se verjetno lahko nadejamo samo gnilih rimejkov, pa mi ni točno jasno zakaj. 

 

 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka

Kva ga men Civ 6 dela zadnje čase, fuck my teenage holes, prov uno u žilo. 

 

Po uvodnem gejmu na prince, da sem spet malo obnovil mehanike, sem zategnil na King difficulty (5/8) in je bilo na začetku še kar fun. Imel dve noro carski partiji. V prvi mi je računalnik dodel Cyrusa s Perzijci, tko najbolj brutalno vojaško civilizacijo v špilu po moje :D Nori bonusi za, pazi to, nenapovedano napadanje in napadanje prijateljskih civilizacij - pol manjši warmonger penaltyji, extra movement prvih 10 turnov po nenapovedanem napadu in extra loyalty v zasedenih mestih - ker pač seveda, kdo ne bi imel rad backstabberskega vladarja :D In pa predvsem BRUTALNO močna unikatna enota Immortal, ki je v eni enoti združen lokostrelec (z dvojnim dmgom loka) in še melee mečevalec zraven. Ki seveda lahko zasede tudi mesta. Dobesedno odtrgal early game z immortali, nekje do sredine classic agea premagal 2 civilizaciji in se raztegnil čez cel kontinent. Ostalo je bilo potem samo še formalnost.

 

V drugi partiji na King mi je comp dodelil Špance, ki bolj ali manj posrečeno kombinirajo vero, inkvizicijo in vojno na tujih kontinentih (a bejž a res al kaj :D ). Imel epic začetek, kjer sem se malo podriskal po gatah od smeha. Namreč tko me fukne v neko mediteransko podnebje, vse kul, lepo gradim, molim, ustanovim katoliško vero, nabiram agrume, delam vojsko, molim še malo bolj zagreto, delam še več vojske. Grem severno. Naredim 3 mesta, kulči. Grem še bolj severno, pokrajina postaja džunglasta. Grem še malo bolj naprej... Ko me pozdravi prijazna indijanska civilizacija :D:D:D  Hello friend from Spain, would you join us in our peaceful pagan worshiping itd itd. Sevede seveda evo evo, exchange gifts. Čez 30 turnov pa samo še goreča indijanska mesta, zasužnjen folk v galejah, vreščanje indijanskih duhovnikov v ognju in zbor indijancev v verigah, ki se učijo Ave Marijo :D:D:D  Prov uno ko vidiš, kako bi pravi Filip II. potočil solzico sreče :D  Od tam naprej so pa samo še laufali duhovniki s križi po svetu in je bilo to to, religious victory ko šus.

 

Potem sem se počasi čutil dovolj dobrega, da sem izbral Emperor težavnost (6/8). Comp mi dodeli Brazilijo in na hard đunglasto pokrajino (kar brazilija rabi), iz juga popolnoma ujeto v neprehodne gore, vzhodno morje, zahodno morje. OK, whatever, pozidam kar se pozidati da in grem severno. Trčim v faking na polno razvite Turke tko 15 tilov od moje prestolnice. Nimam druge kot da jih napadem, ker vem, da se nimam več kam širiti. Ker je že klasični age, me ostali obtožijo warmongeringa, Turek uspe dobiti podporo še dveh drugih nacij, Nemčije in Nizozemske. Si rečem To je to, to je ziher konec, ma bom vseeno vztrajal. Se lomim s Turki ko zmešan, zaradi Emperor težavnosti imajo noro številčno prednost, ma vseeno nekako zmagujem, ker je comp v betico trd ko beton in ne zna napadati. Vmes mrzlično čakam Nemce, na papirju daleč najmočnejšo civilizacijo. In se končno pojavijo... na jugu, kako se poskušajo prebiti čez edini prehodni tile, sredi najhujše džungle, neprehodnih gora in v kleščah mojega zidovja in enote, ki varuje ta prehod :D Ne vem če sem imel pri 16ih tako trdega tiča kot ko sem gledal, kako padajo nemške enote sredi šume ena po ena, medtem ko po njih nažigam z obzidja. Torej uspešno odbijem nemce in s težavo porazim turke ter zrastem na kar proper imperij. Grem južno skozi tisto šumo na drugo stran gora... kjer so že na polno naseljeni nemci. Vseeno probam narediti še eno naselbino, ker imam pač insane jungle bonuse zaradi Brazilije... in mi seveda Nemčija znova napove vojno. Sledi kakih 100 turnov totalne vojne. Nemci so po tradiciji na polno industrializirani in žgejo enote na vse cilindre, mi pa isto, s tem da mene močno jebe ozko grlo z zaledjem. Vseeno uspem urediti cesto, celoten imperij pumpa vojaške enote, vsa industrija dela vojsko in znanost, poka po ravnicah, po džungli, po vodi, po vaseh.  Počasi prodiram čedalje bolj južno in se krčevito borim za loyalty v mestih, ki vztrajno podpirajo nemce. Po res živalsko težki in dolgi vojni končno zmagam, nemce pa dokončno iztrebim, da bo mir - če me je kaj zgodovina naučila, me je tega. Nato z daleč največjo in najbolj izkušeno vojsko na svetu lagano buzeriram sosede, težim za keš in z ogromno prednostjo zmagam s technology victory.

 

Včeraj sem sprobal še eno na Emperor, dobil Petra Velikega in Ruse. Začel v tundri, tako kot se za ruse spodobi, hehe. Ajme Bože, kako BRUTALNO hitro širjenje imperija imajo momci in kako agresivno vero, WTF. Sicer zaradi tundre in ledu dosti kislo zalogo hrane, ampak imaš pa vsaj relativen mir. Še ne vem, kako se bo to razpletlo, ampak vsekakor je precej precej bolj mirno in manj bombastično kot s Pedrom II in Brazilijo :D

Povezava do prispevka

Men je zlo všeč. Sem že pisal o njej v trenutno igramo, je še v early access. 4x war game s ščepcem grand strategya (predvsem vzgajanje vladarjev in random eventi v igri, ki večinoma narekujejo odnose s sosedi). Developer je preverjeno dober, avtorji Offworld Trading Company (indie RTS, bolj namenjen multiplayerju), lead developer je bil glavni dizajner Civ IV. Samo na Epic store, s kupončkom 23€ trenutno. Jaz bi reku, da je kr worth. Sta bla že dve updejta od releasa kakšna dva tedna nazaj.

 

Morm rečt, da sm kr mal over early access v teh žanrih, ker je ponavadi gameplay loop res shallow pa interface hud, al pa glih obratno. Slabi interfaci mi grejo skoraj bolj na kurac. Pol pa še mini developerske ekipe, ki rabijo sto let za naslednji release. Old World ma pa vse to zelo solidno pokrito že od day 1.  

 

@Galko a to igraš na PSju? 

 

@kemik so mi všeč vsi, ki si jih linku, bom mal prečekiral. Morm rečt, da sm najbolj excited za Settler, ker nisem nikoli igral kot otrok. 

uredilo bitje Lunco
Povezava do prispevka

@Galko hud opis, pizda je dobra igrca civa res :wub:

 

Mi smo sicer mal nehal s civ 5 multijem, tko da je cas za druge stvari se ucit. Trenutno bolj gledam YT tutoriale za Victoria 2 in EU4, ampak bo treba se fokusirat na eno, ker je res bolan investment, da se naucis vse mechanice. V CK2 mam sicer velik ur, pa se mi se zmer ne zdi, da bi neki ful znal. So pa na sreco eni mechanici kr podobni. Mogoce primeren cas za EU4, ker pride nov expansion kmalu.

 

Me pa ma, da bi si kupil tudi Old Worlds in/ali TW warhammer, ko bo spet sale.

 

Prevec igric premal casa hehe

Povezava do prispevka

Včeraj je bila predstavitev Simona Bolivarja in Gran Columbie, nove civilizacije v Civ 6. Izgledjo brutalno hud vojaški civ.

 

In spet: samo ob misli na GOTY fizično izdajo z vsemi 50 civilizacijami dobim bolj trdega tiča kot od kateregakoli porna, vključno s shit-lickingom

Povezava do prispevka

V OP sem pozabil nalimat Banished, verjetno najbolj popularen iz te "indie ampak ful na pro narejena igrica" city bulider zvrsti. Je mogoče kdo sprobal? Ima res nore Steam reviewe (in precej njih), eni mojstri majo po 2k ur not. 

 

 

Povezava do prispevka

@kemik Js sm igral, sicer ze neki let nazaj. V osnovi je pure city builder, simulacija rasti ene odrocne vasice. Nimas zares kontakta z zunanjim svetom, razn vsake tok pride nek trgovec, ki mu potem lahko trejdas/prodas/kupis matse. Tko da ni tut nobenga combata. Kokr se spomnm je vazn tudi mechanic zime/poletja, ker pozimi ne moras dolecenih stvari dobit in si mors pol zalogo delat, da prezivis. Moras pa tut skrbet za demografijo prebivalstva. To je mene pojebal v mojem 'runu', ker sm prepozno ugotovil, da se ti v enm letu prebivalstvo postara za 4 leta in sm mel pol ful hitr same babice pa dedke, ki niso mogl vec otrok delat :D

 

Sam sem sicer mel ze parkrat namen it spet igrt, ampak se se nism spravu. Je pa tut ful modov,  mislm da sm js igral z nekim, ki ima mal pobalancane mechanice, tko da pomoje komot zgubis par 100 ur, ker ma zelo one more turn (kaj e bo zgodil z mojo vasico nasledno zimo) feel.

 

Je pa fulkrat znizana na cca 5eur, atm mas na humblu za 6.5eur. Tko da pomoje se ti splaca ze zato probat, ker je res zacetnik tega indie zanra city builderjev.

Povezava do prispevka
kemik reče pred 2 urama:

V OP sem pozabil nalimat Banished, verjetno najbolj popularen iz te "indie ampak ful na pro narejena igrica" city bulider zvrsti. Je mogoče kdo sprobal? Ima res nore Steam reviewe (in precej njih), eni mojstri majo po 2k ur not. 

 

 

Pizda, sj ne vem vec, ker city builder naj igram :D

Cist sm se v zadnjem cajtu okuzu z njimi. Zadnje tri dni nabijam Anno 1404 in C:S, taprvega bolj kot Skylines

Zj pa se Banished :) Kurc, bo se to treba sprobat ocitno

Povezava do prispevka
4Stringed reče Dne, 21. 5. 2020 at 13:28:

Zadnje tri dni nabijam Anno 1404 in C:S, taprvega bolj kot Skylines

 

 

Lih začel Anno 1404, moj prvi Anno. Kr kul zadeva, me pa nekej bega - radij produkcijskih stavb. 

Zakaj mi iz quartz majna ne prinašajo robe v mozaik makerja?  A mora bit v radiju mozaik makerja tako clay pit kot tudi quartz mine? Ker pri vseh zadevah ni tako, hemp recimo prinašajo v rope makerja tut če je nekje drugje. 

Povezava do prispevka

Kar je Lunco reku :) V radiju market buildinga mors met quartz mine, pa da je z vsaj enim kvadratkom ceste povezan z njim. Sicer ne vem specificno za quartz mine in izdelavo mozaikov, mozno da je se kak drug production building vmes, naceloma pa more bit prodution line/ore mine/cider-gandza farm povezan z vsaj enim market buildingom, goodsi se pa pol prenasajo po celem otoku, niso omejeni na tocno tist warehauz, v kerga je production line povezan :)

 

Mogoc se en nasvet - dokler si ne postavis production chaina za vsaj dva toolmakerja, pazi na orodje. Ore mine se ti odklene, ko citizensi zacnejo hodit v mesto, citizen house pa za upgrade iz prvega stadija potrebuje eno enoto orodja na bajto. Ce mas fejst vlko mesto, je fajn deniat ascencion rightse in peasante mal drzat nazaj, dokler si ne postavis toolmakerjev, vsaj po moji izkusnji :)

 

Dobil sem se Anno 1800 in FUCK YES, blueprint mode je not v spilu! :D pa opazu sem, da so ceste ful bolj pomembne kot v 1404. V 1800 pa mors met povezan production line z taglavnim skladiscem na obali, otherwise goodsi ostanejo na enem koncu otoka. Reach dolocenih stavb je boljs narjen kot v 1404, kjer je dostkrat loterija s temi chapeli, ki pokrijejo bore malo. Tule je vse odvisno od cest, kar pridoda dodaten depth

 

Je se komu hecno, da morjo inhabitanti v Anno serijah zmer bit nasekani do Amena? :D V 1503 A.D peasanti namest vode zahtevajo pir, v 1404 pijejo cider, v 1800 pa moram nezahtevnim kmetom kuhat jeben snops, da so zadovoljni, haha :D

uredilo bitje 4Stringed
Povezava do prispevka

Tudi jaz sem zadnjič nabavil Anno 1800, ka je bil kr dober deal na Epic storu. Sicer moj prvi Anno ampak fak kak te špil potegne noter. Čisto pozabiš na čas in kr naenkrat je ura pol dveh zjutri.

:D

4Stringed reče pred 48 minutami:

Je se komu hecno, da morjo inhabitanti v Anno serijah zmer bit nasekani do Amena? :D V 1503 A.D peasanti namest vode zahtevajo pir, v 1404 pijejo cider, v 1800 pa moram nezahtevnim kmetom kuhat jeben snops, da so zadovoljni, haha :D

 

Jap. Namest krompirja majo raj šnops. :P Sej pol pride pir v igro, kasnej pa rum ko ga kar ni pa ni dovolj. Pa še iz Amerike ga moreš uvažat. :D 

Povezava do prispevka

Sem vidu, kolk je vlka mapa ja. Pizda, hud timesink so tile Annoti. Lvl 2 mescani zahtevajo ze take stvari, da mors splanirat industrijsko cono ze na zacetku in jo postavit nekam, kjer te ne ovira pr nadaljnji siritvi mesta. V 1404 je dokaj naizi, ko ze na zacetku lahko naselis vec otokov, pol pa na enem gojis jabke/gandzur, dol na jugu pr sultanu zacimbe, pol pa sam nastavis transport route na "taglavni" otok, kjer sploh ne rabis plantaz, ampak samo tovarne za cote, vrvi, orodje, etc. V 1800 vidim, da je podobna forica, mogoc je se mal bolj poudarek na tem, da naredis povezavo z vecimi otoki zj ko vidim, da je u igri vec kontinentov :D

 

Ful me zanima, kak je kej combat, ker do 1800 ni bil v Anno seriji nikol poudarek na bojevanju. V 1404 je ful plitek in okoren, iz 1503 se spomnim, da tut ni bil nic posebnega, tule pa naj bi v late gejmu bli kr epski naval spopadi, sam traja, da prides do tja :D

Povezava do prispevka
4Stringed reče pred 2 urama:

 

 

Mogoc se en nasvet - dokler si ne postavis production chaina za vsaj dva toolmakerja, pazi na orodje. Ore mine se ti odklene, ko citizensi zacnejo hodit v mesto, citizen house pa za upgrade iz prvega stadija potrebuje eno enoto orodja na bajto. Ce mas fejst vlko mesto, je fajn deniat ascencion rightse in peasante mal drzat nazaj, dokler si ne postavis toolmakerjev, vsaj po moji izkusnji :)

 

 

Prvo skirmish rundo sem pognal za probo, namest tutoriala, da vidim mehanike in valda je bil to glavni keč. Ampak se mi je lih tako izšlo da sem jih dovolj uvozil od unega zaveznika spodej, potem sem vseeno restartal mapo ker sem dojel da se gre cel špil ubistvu o expansionih in bildanju glavnega otoka, ki sem ga mal češko nastavil. Se pa produkcijsko drevo tok širi da je bolano, pomoje bom moral ene 2 igri odigrat da se navadim vsega, ker se že zdej lovim na katerem otoku kaj pridelujem, od kje kej prihaja itd... :D Je pa res nor time sink ta igra, pa pol ko maš  avtomatske trade routse, pa porti se lepo oblikujejo v eno celoto... ma ful nekih pornič zadev je tle not, ubistvu nisem pričakoval takega Settlers vajba, čeprav je Blue Byte zraven. 

 

Hvala obema za odgovore :) 

 

Povezava do prispevka

Fak, od kje vsi ti PC igralci kr naenkrat. 

 

Drugače je v Annotih res uizi podret nek večji del in ga na novo zgradit. Ful ne kaznuje tega kot druge podobne igre (npr. v Caesar 3 ni šans, da greš vmes neki preveč demolirat, ker ti preveč zjebe populacijo). Ekspanzija na več otokov je tudi point vsake Anno igrce, nikoli začetni otok nima vseh sestavin, ki jih potrebuješ za gradnjo hiš najvišjega družbenega sloja. 

 

@4Stringed to zato k je voda okužena, ker nimajo kanalizacije. čeprav ista fora je potem v scifi annotih, kjer tudi rabijo šnops za popestritev. 

Povezava do prispevka

Jem pa znorel v Civ 6 na Immortal (7/8) težavnosti. Ne vem kdaj me je nazadnje kak špil naredil tako živčnega kot me dela tole. 3 igre, tri res carsko hude in fun random civilizacije (Indonezija, Mali in Kitajska - ajde ta je dosti klasična), trikrat filing da je vse pod kontrolo, trikrat se mi vse sesuje ko se približujem endgamu. 

 

Pizda na tej težavnostni stopnji pa res NI priložnosti za učenje novih civov in ne-optimalne izbire panteonov, win conditionov ali Bog ne  dajširitev v napačno smer. Prov skor popolno moraš odšpilat da imaš šanse.

 

Kako moraš špilati na Diety pa rajši niti ne pomislim.

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...