Skoči na vsebino

[multi] Strategije & City Builderji


Priporočeni prispevki

Na prince boš obrnil ko kels ampak ti bo dolgčas ko svinja nekje na pol špila, al pa še prej. King bi ti predlagal da začneš, boš moral mogoče celo kaj razmisliti oziroma ti bo igrica bolj zanimiva. Emperor je meni najbolj fun, mogoče vseeno prelahka, ampak kot začetnika te bodo pa masakrirali ko indijanca tko da močno odsvetujem - ful je oster preskok iz king na emperor.

Povezava do prispevka

Morda začneš na Prince ene 100 turnov, da spoznaš kako deluje špil, pa potem na King, ta bi bila kar pametna, ja. Vseeno gre za ZELO kompleksen špil, v vsakem primeru rabiš ene 2 ali 3 špile, da ti je čist vse jasno, kako deluje in kako se povezuje. Je pa nora igrica, sploh s temi novimi civilizacijami, kjer so si avtorji dali duška z mehanikami, je absoluten must play.

 

Od tutoriola pa ne pričakovati preveč hehehehehe :D

Povezava do prispevka

Deity je blo v petki predvsem cheesanje AIja v smislu, da si jih podkupil, da grejo v vojno z drugimi. Pa mal je blo odvisno od spawna, ker če si bil na sredu Zulujev pa Mongolije, ni blo najlažje. Jaz sem enkrat pregural do science victorya, pol sem pa ponavadi igral na immortal. Enako šestko. 

 

Šestka ma tud kr visok learning curve zaradi postavitve districtov, ko opaziš, da si zajebal že 100 turnov nazaj. Sem nabavu zdej ta Frontier pass, bo sedl ma šestke po dolgem času. 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Eno vprašanje glede Anno 1404, ne zanima me točen how to ampak samo mehanika. 

 

Prvo igro sem šel yolo skirmish da osvojim mehanike namesto tutoriala, sedaj sem sklepam da v late gejmu kjer gradim katedralo za katero potrebujem 3500 noblemanov. Problem je, ker jih mam ene 2600, torej mi jih manjka še precej, na otoku pa nimam več prostora za nove peasante. Vse farme sem preselil drugam, na otoku pridelujem samo še orodje, orožje, sol, pa par rudnikov mam in zgradb na rekah, torej realno za mogoče 10 peasantov več. 

 

Kako deluje ta mehanika nadgrajevanja, moram na drugem otoku pridobit ostale noblemane ali sem falil kaj drugega? Ali moram vedno met peasante v nekem razmerju do ostalih, ali lahko vse peasante upgrejdam višje in tako naprej? 

Povezava do prispevka

Ce ti na enem islandu sfali placa za nove bajte, gres puvat parcele na novega, tako je

 

Cifra, ki jo dolocena zgradba zahteva, je fiksna. Za katedralo rabis overall 3500 noblemanov, nima veze, ce vsi zivijo na glavnem otoku, al ce so razprseni naokrog. Razmerje med peasanti in ostalimi pa ne igra neke vloge, semizdi. To je bolj domena Anno 1800, kjer rabis razlicen workforce za production chaine :)

 

Upam, da si to mislu s tem vprasanjem :D V late gameu je itak vse v mikromenedzmentu in preseljevanjem production chainov iz glavnega islanda na druge in delanjem trade routov. Pol pa glavni produkt samo z ladjami usmeris na vse poseljene otoke in cao :) Je pa res, da je kr tryhard dobit katedralo, ker 3500 noblemanov je ornk vlka cifra :D

Povezava do prispevka
4Stringed reče pred 13 urami:

Razmerje med peasanti in ostalimi pa ne igra neke vloge, semizdi.

 

Ta del me bega. Na main otoku mam vedno določen del bajt peasant, določen del next level, določen del next level itd... in šele ko postavim novo peasant bajto, se mi bo ena obstoječa upgrejdala in sprožila ostale upgrejde na gor. Imajo pa vse peasant hiše vse potrebe na max zadoščene pa se ne upgrejdajo, torej sklepam, da more bit zmeri nek del bajt peasant in tako naprej? Ker lih zarad tega mi prostorsko ne znese, če bi se vse, ki imajo zadoščene potrebe nadgradile potem nebi bilo težav. 

Povezava do prispevka

Aja, tocno, zdle sem se spomnu, kje je mogoc problem :D

 

Kolker mi je jasno, se vsi peasanti ne upgrejdajo, tako da dolocen del populacije vedno ostane na peasant levelu, razmerje je mnda 80:20 za upgrejdane prebivalce, ostalih 20 posto je lvl 1 peasantov

 

To je mene tut mal begalo v taprvem late gameu, pol sem pa nekje prebral tole zgornje, pa se sprijaznu, da bo par cornerjev v mestu neupgrejdanih :D Na konc tut boljse tako imo, ne rabis postavljat cerkve na cist vsakem kurcevem vogalu, ker ma tak slab reach in se pol utapljat v maintenance costu

 

EDIT: Tale lik nekje na zacetku, ko taprvi district postavi, razlozi kako je s peasanti

 

 

 

uredilo bitje 4Stringed
Povezava do prispevka
  • 3 mesece kasneje...
  • 4 mesece kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Nebuchadnezzar je kr huda osnova igre. Edina nova mehanika je, da walkerji niso random, ampak vsem določiš pot po kateri hodijo. Med centri proizvodnje do trgovin in ladij pa furajo karavane, ki jim tudi določiš pot. Tole mi je dejansko zlo všeč in je kr upgrejd, ker zmanjša tisti RNG random walkerja, ki včasih gre k neki hiši, včasih pa ne. Aja, pa kr decent editor je za monumente gradit (piramide iz Pharaoha), sam nisem really into that. Maš vedno tudi prednarejenega. 

 

Manjkajo alternativne misije (npr. iz Caesarja, ko si sobival z barbari in combat misije) oz. win conditioni, ki bi malo popestrili in naredili igro bolj raznoliko. Zaenkrat je vedno čisto enak osnovni loop: pogruntaj kaj prioritizirat early, da odkleneš trejdanje z drugimi mesti in začneš pridobivat denar, zgradiš navadne delavce,  začneš postavljat velik tempelj, ki ti dvigne prestiž in s tem hitro odklene nove trejde (to malo traja, zato ta korak), zgradiš mestne delavce in potem počasi dodajaš surovine in izdelke, ki so potrebni za lepšanje in večanje hiš. Prestiž in določeno število hiš take in take kvalitete so vedno win condition. 

 

Pogrešam tudi učinek nezaposlenih na mesto (tega zaenkrat sploh ni), ker naredi gradnjo malo bolj organsko. V tej igri lahko predzgradiš CELO mesto (no, omejen si samo z denarjem), klikneš play in počakaš, da se vse napolni. Manjka tudi razpadanje stavb in požari, tako da si še manj omejen s tega pogleda.

 

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...
Sudat reče pred 2 minutama:

Kupim takoj ko bodo porihtali še mode Europa barbaroru hir aj kome :D

 

 

Ravno tole sem imel v mislih. Sam vseeno bom iz nostalgije mal preigral vanillo  z bronze age egipčani. 

 

Načeloma je grafiko do neke mere že izboljšal Roma Surrectum II, sam tukaj se pač gre bolj za podporo sodobnejšim sistemom, bolj prijazen UI, 4k podpora, hd teksture, v glavnem win/win združili so igralne mehanike iz sodobnejših TW z staro dobro zasnovo. 

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
  • 3 mesece kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...