Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

Stipe2 reče pred 3 minutami:

550€ rečem jaz - in dobiš zraven igro, tako da si psihološko na kao 500...mogoče pa to pomeni tudi, da bo začetni lineup 1st party iger dober, če se bodo šli tako - ker bo treba ponudit več bundlov

 

Ni šans. Max cena za PS5 bo 500. Tist kar je Jimbo rekel je sam PR da se malo zmede Microsoft. Itak eni druzga čakajo kdo bo prej dal ceno ven da bo drugi najmanj izenačil.

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 1 uro:

Mogoče - a mogoče nas tudi počasi že preparirajo na ceno. :D

Ampak itak bo pri nas spet najcenejši na svetu s kuponom, boli nas kita. :D

Day1 boš lahko srečen če bo sploh kaka konzola kje na policah v retail brez da se rabiš z grmado norcev tepst zanjo.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 43 minutami:

Še mal kosti za glodat

Meni to recimo deluje ful zanimivo. Da ne rabiš skoraj nič obremenjevat CPUja in lahko direktno premakneš assete v GPU buffer se sliši ful liberating za game design. Če prav razumem, tle hitrost sploh nima take veze, ker 4 ali 5.5gb/s razlika je zanemarljiva, kakršna je PC vs PS5 (če ima PC dober SSD), ampak je zakon da lahko med tem ko igra lavfa žrtvuješ par operacij in premakneš asset v GPU buffer in ga uporabiš praktično instantno. Ne vem kok sicer ima to real world implikacij, ker streamanje assetov v GPU RAM je vsakodnevna praksa pri praktično vseh igrah, pa vseeno je zanimivo kaj lahko engini naredijo s tem v prihodnosti. Recimo LOD bi lahko bil bistveno bolj zvezno spreminjan, ne da kar naenkrat pred faco fašeš skalo ki je bla prej čist druge oblike ampak CPU cikle, namenjene streamanju, porabiš za spremembo LOD iz fully-detailed modela glede na tvojo oddaljenost do tega asseta. To so lahko računsko dost poceni operacije.

No, mislim da to sicer ne bo nobena revolucija, zna pa bit kakšen zanimiv showcase ki na PCju ne bi bil tako enostaven za narest. Dvomim da bojo multiplat igre to kej drastično izkoriščale, razen če bojo razni unreal engini to delali avtomatsko glede na target platformo (klasično premikanje assetov vs Stipe State Drive), kar se mi sliši pa ful težko za dobro implementirat.

Povezava do prispevka
Arey reče pred 26 minutami:

Meni to recimo deluje ful zanimivo. Da ne rabiš skoraj nič obremenjevat CPUja in lahko direktno premakneš assete v GPU buffer se sliši ful liberating za game design. Če prav razumem, tle hitrost sploh nima take veze, ker 4 ali 5.5gb/s razlika je zanemarljiva, kakršna je PC vs PS5 (če ima PC dober SSD), ampak je zakon da lahko med tem ko igra lavfa žrtvuješ par operacij in premakneš asset v GPU buffer in ga uporabiš praktično instantno. Ne vem kok sicer ima to real world implikacij, ker streamanje assetov v GPU RAM je vsakodnevna praksa pri praktično vseh igrah, pa vseeno je zanimivo kaj lahko engini naredijo s tem v prihodnosti. Recimo LOD bi lahko bil bistveno bolj zvezno spreminjan, ne da kar naenkrat pred faco fašeš skalo ki je bla prej čist druge oblike ampak CPU cikle, namenjene streamanju, porabiš za spremembo LOD iz fully-detailed modela glede na tvojo oddaljenost do tega asseta. To so lahko računsko dost poceni operacije.

No, mislim da to sicer ne bo nobena revolucija, zna pa bit kakšen zanimiv showcase ki na PCju ne bi bil tako enostaven za narest. Dvomim da bojo multiplat igre to kej drastično izkoriščale, razen če bojo razni unreal engini to delali avtomatsko glede na target platformo (klasično premikanje assetov vs Stipe State Drive), kar se mi sliši pa ful težko za dobro implementirat.

 

A nisi gledal UE5 dema? LOD tam ni obstaja SPLOH! In texture so kar 8K filmske kakovosti za češnjico na torti.

 

Meni je že to da bo popin zgodovina večji preskok med generacijami kot kdajkoli doslej. Ni bolj moteče zadeve kot igrat open world igro kjer ti stalno nalaga detajle in kar naenkrat zagledaš travo tam kjer je prej ni blo itd. 

 

kemik reče pred 20 minutami:

Teh dodatnih 100 € nima ker je uspešen, ampak ker igra igre za 20 € 

 

Ne vem kaj se še sploh ukvarjate z trolčkom in ga futrate. Sam sem ga dal gladko na ignore ker mi gre na živce gledat kako nabija dobesedno eno in isto non stop. 

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 14 minutami:

A nisi gledal UE5 dema? LOD tam ni obstaja SPLOH! In texture so kar 8K filmske kakovosti za češnjico na torti.

Meni je že to da bo popin zgodovina večji preskok med generacijami kot kdajkoli doslej. Ni bolj moteče zadeve kot igrat open world igro kjer ti stalno nalaga detajle in kar naenkrat zagledaš travo tam kjer je prej ni blo itd. 

Sem gledal, samo nisem bil pozoren na LOD.
Pa pazi, texture pop-in ali spreminjanje LOD je povsem druga stvar. Eno je menjava teksture iz placeholderja oziroma nizkoločljivostne teksture v pravo hi-res teksturo. Zgodi se ker branje in iskanje vseh tekstur pač traja, in texture pop-ina PC igralci ne gledajo že leta ker ne uporabljajo požjih HDD diskov. Verjetno gre kar nekaj CPU ciklov za to, though, kar bi lahko bilo precej izboljšano s to PS arhitekturo.

Drugo pa je LOD sprememba, ko se bližaž, ne vem, hiši, in iz nekega low-poly asseta skoči v fully modelled bajto. To se ful velikrat dogaja s kamni in podobnim.

 

Oboje gre za GPU bufferje, eno bitmap asseti, drugo pa verteksi oziroma poligoni. Ne vem pa točno kok je razlike pri premikanju enega ali drugega tipa v RAM kartice. Očitno že morajo bit verteksi drugačni ker je LOD pop-in bolj pogost kot texture pop-in (govorim za moderen hardware, ne current gen konzole s HDDji).

Vem da se trenutno spremembe LOD handla tko da imaš za isti asset (bajto, avto) več različnih LOD shranjenih, in jih pol menjaš glede na to kok je player oddaljen. Ker valda ne moreš met vsega fullres, ker nimamo dovolj RAMa in ker je rendering tega nesmiseln ker itak ne vidiš detajlov. Posledica pa je da pol spremembe LOD malo tečno skočijo na ekranu če se to zgodi direkt pred tvojo faco.

 

*edit

Jz tudi glasujem za 600€. Launch PS je bil 400$, kar je zdej 440$ adjusted for inflation, in v bistveno boljših ekonomskih časih smo (no, smo bili ko so to konzolo snovali). 550€+špil se mi zdi ful neverjetno ker bi verjetno pol raje prodajali za 500€ ker je ful lepa številka.

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka

440€ bi bil, če bi koštal isto kot ps4, ker pa je precej boljši relativno na čas izzida od ps4ke, bo verjetno dražji. Rekel bi 500€, ker je to too good to be true, bo  najmanj 550€. 600€ ne vem, če si upajo, ker smo prišli do točke razvoja, ko nam grafika ne bo več lomila čeljusti. SSD pa lahko vtakneš tudi v zdejšnje konzole in najmočnejša med njimi bo imela še vse igre 2 leti.

 

Bo se pa konec leta 2021 podražila naročnina psn+ za 20$

 

 

Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 30 minutami:

Jao, prav želim si da bo konzola 600 evrov, da potem berem jokanje in stokanje 95% mn3njalnika, da to je pa too much:D

To lahko poslušaš od kakih mlajših študentov. Tu not nas je večina starih prdcev, ki ali imamo prihranke ali nimamo nobenih problemov vzet karkoli na obroke. Dej, potegni glavo iz riti že enkrat no.

 

Po moje bo 550 EUR, kot pravi atomic.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
Arey reče pred 25 minutami:

*edit

Jz tudi glasujem za 600€. Launch PS je bil 400$, kar je zdej 440$ adjusted for inflation, in v bistveno boljših ekonomskih časih smo (no, smo bili ko so to konzolo snovali). 550€+špil se mi zdi ful neverjetno ker bi verjetno pol raje prodajali za 500€ ker je ful lepa številka.

 

550€ + špil je za Sony ful ugodneje kot 500€ brez špila - špil ga ne košta 50€

Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 16 minutami:

To lahko poslušaš od kakih mlajših študentov. Tu not nas je večina starih prdcev, ki ali imamo prihranke ali nimamo nobenih problemov vzet karkoli na obroke. Dej, potegni glavo iz riti že enkrat no.

 

Po moje bo 550 EUR, kot pravi atomic.

 

jaz sem tudi reku 550, lej ga tipa... :D

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 44 minutami:

 

A nisi gledal UE5 dema? LOD tam ni obstaja SPLOH! In texture so kar 8K filmske kakovosti za češnjico na torti.

 

Meni je že to da bo popin zgodovina večji preskok med generacijami kot kdajkoli doslej. Ni bolj moteče zadeve kot igrat open world igro kjer ti stalno nalaga detajle in kar naenkrat zagledaš travo tam kjer je prej ni blo itd. 

 

 

Jap, prihajajo čisto nove tehnike renderinga, vsaj v UE5...Arey razlaga metode, ki bodo kmalu passe

 

Drugače pa +1 na drugi odstavek - meni tudi ti immersion killerji gredo uno res maksimalno na živce

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 9 minutami:

 

550€ + špil je za Sony ful ugodneje kot 500€ brez špila - špil ga ne košta 50€

Torej hočeš rečt da se jim bolj splača prodat špil pod ceno zraven konzole kot konzolo posebej za lepih okroglih 500€ in še špil za 70€?

Povezava do prispevka
Arey reče Pravkar:

Torej hočeš rečt da se jim bolj splača prodat špil pod ceno zraven konzole kot konzolo posebej za lepih okroglih 500€ in še špil za 70€?

 

na, to ne, ampak jaz sem razmišljal drugače - z igro, ki jih dejansko košta drobiž lahko dajo 50€ višjo ceno konzole, a kupec bo imel občutek da je profitiral, ker ni dal 70€ za igro, ampak kao samo 50€...

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 8 minutami:

 

misliš da bo pri nas tudi pomanjkanje ?

kaj za PS4 tudi ni bilo day one nobene ? sem že pozabil

Day1 uradno v Sloveniji ni bil isti datum kot pri jodlarjih... Mislim da ga je sicer imel par kosov Playgame ampak če me spomin ne vara ni šlo kupit  samo golo konzolo brez njegovih "brezplačnih iger". PS4 je blo problem dobit vse do marca 2014 kolikor se spomnim.

 

Sam sem ga šel iskat najprej v Trst kjer ga ni blo za dobit pol sem pa v Gamestop Milje dobil zadnjega a sem moral plačat zraven še obvezno dodatno 2 letno garancijo... Tak da k makaronarjem ne grem po PS5 in ga bom naročil iz Amazona skor 100%.

 

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 14 minutami:

 

misliš da bo pri nas tudi pomanjkanje ?

kaj za PS4 tudi ni bilo day one nobene ? sem že pozabil

ps4 sem dobil day one v avstriji, smo se borbali za nekaj kosov iz trgovinskega skladišča v bundlu z killzonom :D

nikoli več nakup day one konzole.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...