Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

Aktivist Vanč reče pred 29 minutami:

Ni glih čist tak. Če se odločiš ubit vse quest giverje, potem pač enostavno več nimaš questov in hodiš po mapi kot v marsikateri igri kjer je konec igre in pobiraš samo še kake collectible. Jebi ga, si se sam odločil, da vse pobiješ in enostavno več nimaš contenta.

 

Daj mi za foro ti dve besedi prevedi v anglescino.

 

Moj point je samo to, da so dejansko, kot je nekdo prej omenil, odprti svetovi problem, kar se tice destrukcije, pobijanja vseh likov in moznosti, da takoj vstopis kamor zelis. Ce zelis imeti neko koherentno zgodbo odpadejo vse te moznosti.

 

Ne mores sfukati gradu v katerem zivi glavni badguy, ker je pac vmes se 40 ur contenta. Mogoce ti igra dovoli vstopiti tja, ampak glavnega badguya ni tam, ce pa je ga ne mores ubit. Ce ga ni, ne mores unicit stavbe, ker bo tam vmesna video sekvenca kjer se srecata v dvorani in bilo precej cudno, ce je grad v rusevinah 40 ur, potem pa je med sekvenco nedotaknejn. Itd. 

 

Ajde mogoce z umetno inteligenco dobimo igre, ki se bodo dopisovale, ko bos sprejemal odlocitve. Ampak tega se iskreno povedano bojim.

uredilo bitje planetarium
Povezava do prispevka
planetarium reče pred 3 urami:

 

Ne mores sfukati gradu v katerem zivi glavni badguy, ker je pac vmes se 40 ur contenta.

Grad se zruši zdaj imaš spodi luknjo in alternativno verzijo mape z novim bad guyom. Ali pa mogoče tebe kam zaprejo in si v tistem delu mape bad guy z novimi drugacnimi questi. Namesto 40h contenta v gradu lahko imaš 4 različne verzije po 10h contenta glede na to kaj se zgodi.

Povezava do prispevka

Ne vem no, v CP2077 je večina questov, main in side, možna samo ena rešitev, občasno pa najdeš kak quest kjer si dajo duška in je več rešitev

 

Pa že oni so 2 leti prehitro izdali špil. Ne upam si predstavljati kolko dela bi moralo iti, da bi še to vkomponirali in da bi delovalo tko kot je treba. 10+ let dela za nekaj kar je vprašanje če bi konzole sploh lahko poganjale.

 

Tako kot je v Crysis je čist fajn, kjer lahko podiraš kolibe in drevesa, kake orenk stavbe pa ne moreš. Že za ta špil vemo, da je bil ubijal procesorje in grafične

 

 

če želiš karnažo, potem je smiselno, da je to bolj v MP igrah, kjer se vsaka mapa reseta, igrat nek rpg kjer lahko podiraš gradove in ostale stavbe se meni ne sliši tok fun

Povezava do prispevka
planetarium reče pred 11 urami:

 

Daj mi za foro ti dve besedi prevedi v anglescino.

 

Ne vem kje je post, ki sem ga včeraj napisal :D

 

Veliko iger ima možnost igranje po "end game", ni to "game over". Pač nimaš več questov in imaš samo open world za nabiranje cvetlic, lov... sam si si kriv, če si pobil vse quest giverje in nimaš več enega samega questa. Ni pomembno, če takoj ubiješ glavnega NPC-ja na katerega je vezano še 60 ur game contenta, pač nimaš tega.

 

Seveda pa je drugo alis i tega kdorkoli želi. Bi verjetno pasalo v kako igro kjer bi sai sam krojil usodo in če bi si jo ukrojil tako, da bi končal z game contentom v 1 uri igranja, bi pač moral od začetka ali pa naprej bluzit po mapi brez njega in demolirat vse kar je ostalo brez dejanske zgodbe in questov.

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 9 urami:

Grad se zruši zdaj imaš spodi luknjo in alternativno verzijo mape z novim bad guyom. Ali pa mogoče tebe kam zaprejo in si v tistem delu mape bad guy z novimi drugacnimi questi. Namesto 40h contenta v gradu lahko imaš 4 različne verzije po 10h contenta glede na to kaj se zgodi.

 

Ja, strinajm se razlicne veje pri odlocitvah so super. Samo luknjo si omenil z razlogom. Ker je recimo ne mores zrusit. Ce bi pa dal nadaljevanje questa k drugemu liku v neko hiso, pa imas isti problem in tako naprej v neskoncnost. 

 

Ne gre se za odlocitve. Withcer 3 je hvaljen zaradi moznosti sprejemanja odlocitev, ampak, ce smo iskreni so razlike res minorne. Rdr2 je hvaljen ker se svet odziva na tvoja dejanja. In NPCji se res precej bolje od vecine iger, ampak takoj ko zacnes zgodbovno misijo si bolj omejen kot v marsikateri linearni igri. Bg3 je super glede tega, pa vseeno ni open world in si vseeno omejen. Da bi zdruzili odlocitve, ki jih sprejemas pri Detroit Become human recimo, kjer dejansko konkretno vplivas na dogajanje, z odprtim svetom, je pomoje prakticno nemogoce.

 

Ce pa dodas se moznost rusenja vse stavb ali razsuvanje sten, pa niti Detroita nebi mogli naredit. 

 

A niso Just Causei igre kjer lahoo prakticno vse razsujes. Pa si se tam omejen, ker hocejo imet neko zgodbo, ki ne more biti drugega kot sranje. Jebiga omejitev in popolna svoboda sta nezdruzljivi.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...