planetarium Objavljeno včeraj ob 17:42 Share Objavljeno včeraj ob 17:42 (urejano) Aktivist Vanč reče pred 29 minutami: Ni glih čist tak. Če se odločiš ubit vse quest giverje, potem pač enostavno več nimaš questov in hodiš po mapi kot v marsikateri igri kjer je konec igre in pobiraš samo še kake collectible. Jebi ga, si se sam odločil, da vse pobiješ in enostavno več nimaš contenta. Daj mi za foro ti dve besedi prevedi v anglescino. Moj point je samo to, da so dejansko, kot je nekdo prej omenil, odprti svetovi problem, kar se tice destrukcije, pobijanja vseh likov in moznosti, da takoj vstopis kamor zelis. Ce zelis imeti neko koherentno zgodbo odpadejo vse te moznosti. Ne mores sfukati gradu v katerem zivi glavni badguy, ker je pac vmes se 40 ur contenta. Mogoce ti igra dovoli vstopiti tja, ampak glavnega badguya ni tam, ce pa je ga ne mores ubit. Ce ga ni, ne mores unicit stavbe, ker bo tam vmesna video sekvenca kjer se srecata v dvorani in bilo precej cudno, ce je grad v rusevinah 40 ur, potem pa je med sekvenco nedotaknejn. Itd. Ajde mogoce z umetno inteligenco dobimo igre, ki se bodo dopisovale, ko bos sprejemal odlocitve. Ampak tega se iskreno povedano bojim. včeraj ob 17:54 uredilo bitje planetarium Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno včeraj ob 18:25 Share Objavljeno včeraj ob 18:25 Ce je kdo igral The Finals kjer lah podiras hise in zidove itd, se mors res res potrudit da neko hiso zdemoliras. Pa se to nek z vsemi characterji, tak da te strahovi so odvec Navedek Povezava do prispevka
Gapi182 Objavljeno včeraj ob 21:05 Share Objavljeno včeraj ob 21:05 planetarium reče pred 3 urami: Ne mores sfukati gradu v katerem zivi glavni badguy, ker je pac vmes se 40 ur contenta. Grad se zruši zdaj imaš spodi luknjo in alternativno verzijo mape z novim bad guyom. Ali pa mogoče tebe kam zaprejo in si v tistem delu mape bad guy z novimi drugacnimi questi. Namesto 40h contenta v gradu lahko imaš 4 različne verzije po 10h contenta glede na to kaj se zgodi. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno danes ob 04:07 Share Objavljeno danes ob 04:07 Ne vem no, v CP2077 je večina questov, main in side, možna samo ena rešitev, občasno pa najdeš kak quest kjer si dajo duška in je več rešitev Pa že oni so 2 leti prehitro izdali špil. Ne upam si predstavljati kolko dela bi moralo iti, da bi še to vkomponirali in da bi delovalo tko kot je treba. 10+ let dela za nekaj kar je vprašanje če bi konzole sploh lahko poganjale. Tako kot je v Crysis je čist fajn, kjer lahko podiraš kolibe in drevesa, kake orenk stavbe pa ne moreš. Že za ta špil vemo, da je bil ubijal procesorje in grafične če želiš karnažo, potem je smiselno, da je to bolj v MP igrah, kjer se vsaka mapa reseta, igrat nek rpg kjer lahko podiraš gradove in ostale stavbe se meni ne sliši tok fun Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno danes ob 05:07 Share Objavljeno danes ob 05:07 (urejano) planetarium reče pred 11 urami: Daj mi za foro ti dve besedi prevedi v anglescino. Ne vem kje je post, ki sem ga včeraj napisal Veliko iger ima možnost igranje po "end game", ni to "game over". Pač nimaš več questov in imaš samo open world za nabiranje cvetlic, lov... sam si si kriv, če si pobil vse quest giverje in nimaš več enega samega questa. Ni pomembno, če takoj ubiješ glavnega NPC-ja na katerega je vezano še 60 ur game contenta, pač nimaš tega. Seveda pa je drugo alis i tega kdorkoli želi. Bi verjetno pasalo v kako igro kjer bi sai sam krojil usodo in če bi si jo ukrojil tako, da bi končal z game contentom v 1 uri igranja, bi pač moral od začetka ali pa naprej bluzit po mapi brez njega in demolirat vse kar je ostalo brez dejanske zgodbe in questov. danes ob 05:08 uredilo bitje Aktivist Vanč Navedek Povezava do prispevka
planetarium Objavljeno danes ob 06:08 Share Objavljeno danes ob 06:08 Gapi182 reče pred 9 urami: Grad se zruši zdaj imaš spodi luknjo in alternativno verzijo mape z novim bad guyom. Ali pa mogoče tebe kam zaprejo in si v tistem delu mape bad guy z novimi drugacnimi questi. Namesto 40h contenta v gradu lahko imaš 4 različne verzije po 10h contenta glede na to kaj se zgodi. Ja, strinajm se razlicne veje pri odlocitvah so super. Samo luknjo si omenil z razlogom. Ker je recimo ne mores zrusit. Ce bi pa dal nadaljevanje questa k drugemu liku v neko hiso, pa imas isti problem in tako naprej v neskoncnost. Ne gre se za odlocitve. Withcer 3 je hvaljen zaradi moznosti sprejemanja odlocitev, ampak, ce smo iskreni so razlike res minorne. Rdr2 je hvaljen ker se svet odziva na tvoja dejanja. In NPCji se res precej bolje od vecine iger, ampak takoj ko zacnes zgodbovno misijo si bolj omejen kot v marsikateri linearni igri. Bg3 je super glede tega, pa vseeno ni open world in si vseeno omejen. Da bi zdruzili odlocitve, ki jih sprejemas pri Detroit Become human recimo, kjer dejansko konkretno vplivas na dogajanje, z odprtim svetom, je pomoje prakticno nemogoce. Ce pa dodas se moznost rusenja vse stavb ali razsuvanje sten, pa niti Detroita nebi mogli naredit. A niso Just Causei igre kjer lahoo prakticno vse razsujes. Pa si se tam omejen, ker hocejo imet neko zgodbo, ki ne more biti drugega kot sranje. Jebiga omejitev in popolna svoboda sta nezdruzljivi. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.