Skoči na vsebino

Infrastrukturni projekti Republike Slovenije


Marvak

Priporočeni prispevki

maksi reče pred 11 urami:

ne pa da z avtom prideš dosti prej kot z vlakom

 

Z avtom prideś skoraj vednonprej kot z vlakom

 

V deželi javnega prometa kjer trenutno prebivam, 

V 80% primerih prideš prej z avtom kot z vlakom.

 

Spet ta anekdota. V soboto sem sina peljal v trampolin park. Z javnim prometom 1:20 h plus 1 km hoje. Z avtom 18 min door to door.

uredilo bitje andrejus
Povezava do prispevka
andrejus reče pred 5 minutami:

Spet ta anekdota. V soboto sem sina peljal v trampolin park. Z javnim prometom 1:20 h plus 1 km hoje. Z avtom 18 min door to door.

Sej to tem aktivistom ni jasn. Iz Vrhnike v Trzin si v manj kot 20 min če ni glih zastojev na obvoznici pa še neodvisen si od voznega reda . Kako boš temu konkuriral z vlaki. Pustmo malenkosti kot so, da Vrhnika sploh nima železnice.

Povezava do prispevka
Navedek

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je med nedavnim televizijskim gostovanjem napovedal skorajšnji prihod Uberja v Slovenijo.

"Na ministrstvu pišemo zakonodajo, ki bo pomenila prihod Uberja v Slovenijo" "V preteklosti smo delali korake nazaj, ko smo rekli 'ne, to je nekaj slabega za državo.' Ampak ne razumem, zakaj smo se otepali na primer Uberja, Airbnbjev in teh modernih digitalnih platform, ki so v velik doprinos. Digitalizacija je cenejša in osrečuje ljudi,"
 

"Uvedba možnosti najema vozila z voznikom pomeni pomembno dopolnitev ponudbe javnih prevozov, ki jih trenutno tvorijo mestni, medkrajevni (železniški in cestni) in avtotaksi prevozi. Ob ustreznih rešitvah lahko ta dopolnitev pomeni manjšo potrebo po lastništvu avtomobila, obenem pa ne ogroža drugih oblik javnega potniškega prometa. Ministrstvo za infrastrukturo izvaja aktivnosti za pripravo zakonskih podlag, ki bodo poleg same ureditve instituta najema vozila z voznikom uredile tudi druga odprta vprašanja s katerimi so se ukvarjale tudi druge države ter Sodišče EU. V tej fazi postopka zato še ne moremo podajati podrobnih odgovorov na vprašanja, pri katerih so rešitve še v pripravi."
 
Prihod Uberja v Slovenijo je ideja, ki je stara že vrsto let. Izvesti jo je želel že predzadnji infrastrukturni minister Peter Gašperšič (iz vrst SMC v 12. vladi pod vodstvom Mira Cerarja), a so različni interesi in nesoglasja iz političnega zakulisja takrat zavrli projekt.

 

 
uredilo bitje BuDi
Povezava do prispevka

Kjer bodo v igri ceste, hidroelektrarne, jedrska... bodo sigurno zapleti. Tako kot v NM za tretjo razvojno os. Ko se na zadnji dan pojavi nova iniciativa 3 ljudi in blokira 120mio naložbo. Razen če tej vladi uspe urediti to področje, da ne bo res več vsak kurac mel možnost blokirat takšnih projektov.

Povezava do prispevka
Marvak reče pred 18 urami:

V času poceni denarja, kateri se vam zdijo primerni projekti ki nam bodo prinesli dodano vrednost.

Jaz sem velik ventilator NUK 2

Sem pa proti hidroelektrarnam, ter indiferenten do JEK2

Za moje pojme NUK 2 trenutno doda majhno dodano vrednost.

UKC 2, JEK 2, druga karavanška cev, optimizacija železniških 'zamaškov'. To veliko bolj potrebujemo, kot pa dodatno knjižnico.

Povezava do prispevka

Jaz bi najrajši posodobil železnice, najprej strogo tovorni promet samo na železnico pa bomo takoj razbremenili avtoceste, glede energetike ne vem dovolj če JEK 2 že rabimo al ne ampak sem definitivno pritstaš te oblike energije. Glavna zadeva pa je policentrični razvoj, ena izmed dejansko dobrih stvari, ki so dediščina bivše države je to da v Sloveniji nimamo velikanskih razlik med prestolnico in periferijo, če to porihtamo pol tudi ne bo potrebe po 150k al kolko je že bla številka folka ki se dnevno fura v LJ.

Povezava do prispevka

Samo nekateri deli, isto se lahko reče da so kapacitete cest popolnoma zasedene v določenih časovnih oknih, bolj me skrbi da je cestni tranzit v privat lasti (in zato deljuje), vprašanje kako bi bilo z železnicami, če bi te bile v državni lasti...

 

Povezava do prispevka

kapacitet iz IT-HU ali SLO (Luka KP)-HU ni!

kapacitete so zafilane tudi npr AT-IT  (Wörgl-Brenner), k lahko gredo po cesti samo EURO6, pa še to omejeno št. na dan, ...

 

kapacitet ni že za prevoz z vagoni KP-LJ kar velikrat

me velikrat kliče ena izmed strank cela panična, k je računala na vagone, pa ji prestavijo za 1-2 tedna,

da nej zrihtam kamione.

 

 

Povezava do prispevka

kadar se da zmenit za "intervencijsko" ceno, vsekakor :)

je pa en večjih problemov (zame), da itak večina SLO firm v branži gre na "franko pripeljano" in nimajo nič s prevozom 

bom nehal z offtopicom

 

men je samo smešno vsakič, ko kje berem KAMIONE NA VLAKE

k folk res blage nima o celotni situaciji 

Povezava do prispevka

Problem št. 1 - infrastrukutra nima kapacitet

Problem št. 2 - tranzitni čas. Večinoma bi radi dostavo že včeraj, ne čez 1 teden (recimo 20 min nazaj sem dobil prevoz Benetke-Praga, ki mora nujno bit dostavljen še ta teden). Tudi če bi bile kapacitete, bi ti moral iti naklad-železniška postaja-železniška postaja-razklad. Tudi če ignoriramo, kako dolgo traja naklad 1 vlakovne kompozicije (vsaj 20min za šleper!) se konkretno podaljša čas.  Hkrati to za sabo potegne tudi to, da kamion mesečno naredi manj prevozov/km, kar nobenemu prevozniku ne diši niti najmanj.

Problem št. 3 - stroški. Jaz če imam ustrezen kamion za it čez ta Brenner pass, ki sem ga omenjal prej, mi je vseeno ceneje, kot ga poslati na vlak. Stranka seveda ne bo plačala višje cene dokler ne bo PREPOVEDANO po cesti.

 

valda bodo potem tudi cene končnih izdelkov za potrošnike precej višje.

sigurno bi v nekem perfect worldu blo super, če bi se res tko delalo. Ampak potem je prvo treba res konkretno posodobit večino železniške infrastrukture in to ne samo po SLO.

  

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 2 urama:

Pa vi veste, o kakšni posodobitvi železnice je govora, da bi tranzitni tovorni promet dal gor?

Ker trenutno so kapacitete polne ...

 

glede na to, da je potniški železniški promet mrtev, ga lahko popolnoma zamenjamo s tovornim

 

lp

Povezava do prispevka

Fora je, da tovornjaki tudi ne vozijo izkljucno samo iz tocke A v tocko B in nazaj v tocko A. Kaksnega avtoprevoznika vprasajte kako gre logistika v realnem svetu. 
 

Da ne govorimo o natrpanih urnikih in rokih, posledicno penalih. 

uredilo bitje Caffrey
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...