Skoči na vsebino

[PS4] Ghost of Tsushima


Priporočeni prispevki

Nobenega downgradea
 


yeah right...

Še vedno mi pa igrica grafično zgleda super. Žal ne morem dati istega mnenja za gameplay, ki mi deluje, kot da bi izgubil kontrolo nad Jinom. 

Still day 1 zame

uredilo bitje AMF
Povezava do prispevka

Zame zaenkrat prikazano razočaranje leta. Hudo carski seting, tudi precej lepa podoba, samo kaj ko je pod površjem tako slab gameplay in s tako polomljeno produkcijo. Po prvih videjih je ful nakazovalo, da bo zapihal svež vetrič po igralnosti, pol pa dobimo vse, kar že počne milijon igric, samo da druge igrice vse to počnejo bolje.

 

Bom fuknil v spoiler, ker bo milijon fotk:
 

Spoiler

 

Gremo kar po vrsti skoz videjo:

Ne bo vprašajev - odpreš mapo in na njej kup vprašajev:

qmErgYO.png

 

Wtf je s temi prehodi med animacijami. Konj ima tri prestave, namesto postopnega prehoda kar instantno preklopi v višjo. Po jahanju, ki smo ga dobili v RDR2 je tole velik korak skok nazaj. Tudi v HZD, kjer jahaš robote, so ti roboti manj robotski od konja v GoT.

UO6TmJV.gif

 

Govorili so, kako ne bodo šopali ekrana z UI-jem in notificationi, pol pa šopaj sine

lpHiA9W.gif

 

Button prompti kar prekrijejo cel lik, grounded, immersion

7CFRneq.png

 

Nabiralništvo galore, s tem da lih toliko da ne začnejo luči utripat nad drevesi in grmički. Also, pobereš lahko kar s konja dva metra stran, grounded, immersion

eSSCFeZ.gif

 

(s te razdalje pobere)

9aDQGef.png

 

Kaj je s temi nasilnimi rezi, a spokojnost lika pri molitvi prenesemo s tem akcijskim shotom?

WypdVZY.gif

 

Pol pa pokaže combat pa samo lol po faci

awVYkXJ.gif

 

Drugač tile one-hit killi so mi carski, samo a mora res bit za vsakega slow-motion? Ko jih je več zaporedoma izpade zlo lame. AI je tudi s prejšnje generacije, kaj se tu dogaja no.

 

Animacije so tako trzajoče, kot da jih je delal Square Enix B-team. Pač igrica res izgleda nespolirano as fuck, samo da smo dva meseca od relisa, tako da nekih hudih upov za fixanje ni. Ampak tudi če dam to polomljeno produkcijo na stran, najbolj razočara, da je pač res samo še ena igralno prežvečena igrica, zavita v carski setting.

 

n8HXGHJ.gif

 

 

Ne vem no, meni je hype padel s 100 na -15, kar pomeni da je velika šansa, da bo zdaj mefi ubodel day 1.

uredilo bitje Slinch
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 39 minutami:

Kar se animacij tiče je najbolj hecno to da je taisti studio naredil Infamous second son kjer so animacije zelo dobre imo.

Ma tam si se vecino casa teleportiral in letel okol, tvoj lik je spreminjal agregatno stanje. Pri pocasni hoji si mel pa za danasnje standarde se vedno dost clunky animacije in prehode med stanji.

Nisem pogledal vseh prejsnjih Tsushima videjev, tudi tega sem samo preletel, meni se gameplay zdi precej v stilu razvijalca, tako da me cudi tako presenecenje vseh tu.

Povezava do prispevka

To je tudi moj pomislek na igro, da bo movement okoren, pač vedno si mel občutek da je prisoten lag med tvojim inputom in premikom lika (pri inFamous)

 

Res upam da tega ne bo tuki....

 

 

uredilo bitje Me3do
Povezava do prispevka

Moja edina izkušnja s suckerpunch igrico je bila infamous 1 demo v 2009, tako da moja pričakovanja so bila osnovana samo na tem,  kar so do sedaj pokazali. Ampak vseeno, od njihovega zadnjega relisa je 6 let, ugotovitev, da v tem času niso nardili premika naprej (medtem ko ga celotna industrija je), zveni kar kislo za tako high profile izdelek.

Povezava do prispevka

Meni je bila grafika sprejemljiva, nič, da bi mi čeljust dol padla, ampak za to moraš videt v živo na svojem ekranu, ne na Youtubu.

 

Moteče stvari:

- outpost je imel HUUUUD Far Cry vibe, kar je slabo, saj tisti so bili vsi dokaj butasti, ali si stealthal cel outpost, ali pa so te odkrili, nakar so točno vedeli kje si. Tukaj bo res odvisno od tega kak AI so naredili, ampak nimam dobrega občutka

- stealth arrow nad glavo (tisti beli del kroga, ki se polni) ... spet Far Cry/Watchdogs vibe... kjer ni bilo dobro narejeno,  stealth tam je bil obupen in random as fuck

- pobiranje surovin s konja... to me ne moti, ker če bi moral vsakič dol s konja bi popizdu na dolgi rok, ampak je straight kopija (po občutku) iz ACja in Far Cryja

- stealth movi imajo močan AC vibe, nič novega, pač kvadratek ftw, pol pa chain assassinate. Ne vzamem kot slabo, ampak zato je tudi občutek, da je AC v Japan settingu

 

Drugo podobno kot je bilo zgoraj rečeno s strani ostalih. Nič hudo slabega, ampak ta igra lahko faše 9 ali 10, kot tudi švoh 7. Po moje bo najbolj odvisno od tega kako dober je main story in zlasti side missioni in ostale open world reči, če bodo dobre kot v Witherju bo dober špil, če bo generično ala ponavljaj X-krat kot v Far Cryju bo to zelo slabo.

 

V bistvu mi je za grafiko čisto vseeno, lahko ima najboljšo ever, pa če bo kot nek kvazi Far Cry naj se grejo solit. Combat nujno mora bit dober, samo da ni neko generično mahanje knofov kot v AC (slednji je zadnje čase malo boljši, ampak ni to to).

Povezava do prispevka
Slinch reče pred 2 urama:

Zame zaenkrat prikazano razočaranje leta. Hudo carski seting, tudi precej lepa podoba, samo kaj ko je pod površjem tako slab gameplay in s tako polomljeno produkcijo. Po prvih videjih je ful nakazovalo, da bo zapihal svež vetrič po igralnosti, pol pa dobimo vse, kar že počne milijon igric, samo da druge igrice vse to počnejo bolje.

 

Bom fuknil v spoiler, ker bo milijon fotk:
 

  Razkrij skrite vsebine

 

Gremo kar po vrsti skoz videjo:

Ne bo vprašajev - odpreš mapo in na njej kup vprašajev:

qmErgYO.png

 

Wtf je s temi prehodi med animacijami. Konj ima tri prestave, namesto postopnega prehoda kar instantno preklopi v višjo. Po jahanju, ki smo ga dobili v RDR2 je tole velik korak skok nazaj. Tudi v HZD, kjer jahaš robote, so ti roboti manj robotski od konja v GoT.

UO6TmJV.gif

 

Govorili so, kako ne bodo šopali ekrana z UI-jem in notificationi, pol pa šopaj sine

lpHiA9W.gif

 

Button prompti kar prekrijejo cel lik, grounded, immersion

7CFRneq.png

 

Nabiralništvo galore, s tem da lih toliko da ne začnejo luči utripat nad drevesi in grmički. Also, pobereš lahko kar s konja dva metra stran, grounded, immersion

eSSCFeZ.gif

 

(s te razdalje pobere)

9aDQGef.png

 

Kaj je s temi nasilnimi rezi, a spokojnost lika pri molitvi prenesemo s tem akcijskim shotom?

WypdVZY.gif

 

Pol pa pokaže combat pa samo lol po faci

awVYkXJ.gif

 

Drugač tile one-hit killi so mi carski, samo a mora res bit za vsakega slow-motion? Ko jih je več zaporedoma izpade zlo lame. AI je tudi s prejšnje generacije, kaj se tu dogaja no.

 

Animacije so tako trzajoče, kot da jih je delal Square Enix B-team. Pač igrica res izgleda nespolirano as fuck, samo da smo dva meseca od relisa, tako da nekih hudih upov za fixanje ni. Ampak tudi če dam to polomljeno produkcijo na stran, najbolj razočara, da je pač res samo še ena igralno prežvečena igrica, zavita v carski setting.

 

n8HXGHJ.gif

 

 

Ne vem no, meni je hype padel s 100 na -15, kar pomeni da je velika šansa, da bo zdaj mefi ubodel day 1.

Carski povzetek. Istega mnenja sem. S tem, da mene še vedno drži gor hype zaradi izgleda in settinga. Upam, da bo tko kot pravita kemik in Galko in bo igrati zadevo bolje kakor jo gledati.

Povezava do prispevka

Nisem podrobno gledal videa, ker sem ga zamudu, prebral sem slinchov spoiler. Ni da bi jih zagovarjal, samo za zgladit animacije je 2 mesca še ful časa, je pa to bolj kot problem modelov, zajemanja gibov itd. jeba optimizacije (nisem nikjer zasledil kaj en engine imajo, kakšne implementacije podpira in kok na meji je z zmogljivostjo PS4, verjetn čist). Glede na to, da je razvoj čist na koncu sklepam, da je to tweakanje in optimiranje glavnina tega kar trenutno počnejo.

Povezava do prispevka
uros678 reče pred 2 minutama:

Ne ni normalno. lep lp

 

Sem hotel napisat isto, sam pol sem vpalil filozofski mozak in ugotovil, da je normalno, ni pa premium karaterni znacaj

 

Pac moj filing je, da bo nek AC origins, neki novega amapk vecini folku bo meh.. razen meni, bitsuju in g. Profesorju.. Gatsuju mogoce tudi, kee je sekar napaljen.. david in kerit pa itak padajo na japan kulturo in estetiko tako da so kupljeni..

 

Sicer odvisno d questovo n gampleya..  za queste nimam pojma. Gameplay pa, prej mi je deloval ful caraski, zdaj sem dpbil dvome, ampak se vedno bo lahko ql.

 

Razlog je pa v malenkostih, kot pravi slinch, produkcija ne izgleda tako high kot je izgledalo na zacetku, ampak ce veckrar pogledat video niti ne izgleda tako slaba kot se vidi na prvo.. pac manj skriptano bolj open world.. jaz upam samo da ne bo totalen polom, ce bo igralno ala AC origins in Days Gone bom ze vesel.

 

HZD pa je itak itak nadhud gameplay in grafika, ne vem kako se lahko to primerja z AC in Days Gone.

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 56 minutami:

a je to normalno, da sem noro happy, da bo špil sranje samo zato, da ne bo sony hypa spet:D v bistu sem čisto za vsak Sony fail špil tako svinjsko srečen, da vam na morem povedat.

 

mislim, ne bom šel tako daleč, da bi opredelil kot normalno, je pa vsekakor zelo pogost in široko raziskan fenomen, maš cele spletne strani, namenjene tistim v podobni stiski

 

če dobro pogledaš logo je pa itak takoj jasno, da je že od štarta znana povezava

Spoiler

2018-press-ganey.ashx?h=180&w=400&la=en&

 

:D

uredilo bitje Slinch
  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 3
Povezava do prispevka
AMF reče pred 2 urama:

Torej dobra ali zanič?

Meni osebno sta HZD in Days gone tam tam po kvaliteti. Eni hvalijo odličen gameplay v HZD, kaj ti to koristi, če imaš mrtev svet( cel svet se čuti, ko da hodiš po ZOO, kjer če zaviješ s ceste vstopiš v kletko in te žival/robot napade). Kot že stokrat ponovljeno gameplay ni vse v špilu.

S to primerjavo sem predvsem ciljal, da bo podobno kot ostali novi Sonyevi IP. Torej poskus naredi nekaj novega s že preizkušenimi vzorci.

Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 14 minutami:

Men je bil pr HZD predvsem lore noro dober in to je prva igra ever, kjer sem vse Audio Loge pa to preposlusal/prebral

Jaz tudi toda vsakič, ko se spomnim tega špila mi v ustih ostanek grena priokus, da bi ti audio logi dali/povedali več informacij. Nevem točno zakaj je temu tako, toda zdi se mi, da se mi je takrat vse skupaj zdelo, da so poskušali avtorji pustiti nekaj za HZD 2.

uredilo bitje fric
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...