Skoči na vsebino

[PS4] Ghost of Tsushima


Priporočeni prispevki

fric reče pred 25 minutami:

Meni osebno sta HZD in Days gone tam tam po kvaliteti. Eni hvalijo odličen gameplay v HZD, kaj ti to koristi, če imaš mrtev svet( cel svet se čuti, ko da hodiš po ZOO, kjer če zaviješ s ceste vstopiš v kletko in te žival/robot napade). Kot že stokrat ponovljeno gameplay ni vse v špilu.

S to primerjavo sem predvsem ciljal, da bo podobno kot ostali novi Sonyevi IP. Torej poskus naredi nekaj novega s že preizkušenimi vzorci.

 

Mrtev hladen svet je nekako point celotnega settinga, se ti ne zdi ?

Apokalipsa in to... 

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 3 urami:

 

Mrtev hladen svet je nekako point celotnega settinga, se ti ne zdi ?

Apokalipsa in to... 

Nima veze apokalipsa, gre se za to kako so mesta/okolje narejena in kakšne so interakcije z ljudmi pa okoliškim življenjem in kaj se v svetu dogaja

 

Enostavno nimaš občutka da je svet dinamičen (čerpav maš robote/navadne živali in ljudi v njem)

 

Če si igral rdr2 ali witcher3 in potem to primerjas s svetom v HDZ ti je jasno

 

Podoben problem ma tanov Spiderman, dobesedno v mestu si, ampak nikoli se ne "povežeš" s tem mestom, enostavno samo skačeš od točke A do točke B (pri HZD imaš na srečo vmes res carski boj z dinoti, pri Spidermanu pa je še boj average) 

uredilo bitje Me3do
Povezava do prispevka
Slinch reče pred 11 urami:

Zame zaenkrat prikazano razočaranje leta. Hudo carski seting, tudi precej lepa podoba, samo kaj ko je pod površjem tako slab gameplay in s tako polomljeno produkcijo. Po prvih videjih je ful nakazovalo, da bo zapihal svež vetrič po igralnosti, pol pa dobimo vse, kar že počne milijon igric, samo da druge igrice vse to počnejo bolje.

 

Bom fuknil v spoiler, ker bo milijon fotk:
 

  Razkrij skrite vsebine

 

Gremo kar po vrsti skoz videjo:

Ne bo vprašajev - odpreš mapo in na njej kup vprašajev:

qmErgYO.png

 

Wtf je s temi prehodi med animacijami. Konj ima tri prestave, namesto postopnega prehoda kar instantno preklopi v višjo. Po jahanju, ki smo ga dobili v RDR2 je tole velik korak skok nazaj. Tudi v HZD, kjer jahaš robote, so ti roboti manj robotski od konja v GoT.

UO6TmJV.gif

 

Govorili so, kako ne bodo šopali ekrana z UI-jem in notificationi, pol pa šopaj sine

lpHiA9W.gif

 

Button prompti kar prekrijejo cel lik, grounded, immersion

7CFRneq.png

 

Nabiralništvo galore, s tem da lih toliko da ne začnejo luči utripat nad drevesi in grmički. Also, pobereš lahko kar s konja dva metra stran, grounded, immersion

eSSCFeZ.gif

 

(s te razdalje pobere)

9aDQGef.png

 

Kaj je s temi nasilnimi rezi, a spokojnost lika pri molitvi prenesemo s tem akcijskim shotom?

WypdVZY.gif

 

Pol pa pokaže combat pa samo lol po faci

awVYkXJ.gif

 

Drugač tile one-hit killi so mi carski, samo a mora res bit za vsakega slow-motion? Ko jih je več zaporedoma izpade zlo lame. AI je tudi s prejšnje generacije, kaj se tu dogaja no.

 

Animacije so tako trzajoče, kot da jih je delal Square Enix B-team. Pač igrica res izgleda nespolirano as fuck, samo da smo dva meseca od relisa, tako da nekih hudih upov za fixanje ni. Ampak tudi če dam to polomljeno produkcijo na stran, najbolj razočara, da je pač res samo še ena igralno prežvečena igrica, zavita v carski setting.

 

n8HXGHJ.gif

 

 

Ne vem no, meni je hype padel s 100 na -15, kar pomeni da je velika šansa, da bo zdaj mefi ubodel day 1.

 

Relativno accurate, animacije so resnicno ekstremno underwhelming.

Povezava do prispevka

Jaz sem si pol še parkrat pogledal zadevo in sem verjetno reagiral malo preostro.

Pač, deluje malo neizpiljeno, če primerjaš z bojevanjem v kakem Nioh ali Sekiro ali premikanjem lika v kakem Uncharted 4 ali RDR2. Sam to so igre, ki so presežki v svojem žanru.

Po moje bo na koncu čisto kul in zabavna zadeva. Jaz sem itak še vedno na polno napaljen zaradi okolice. Kar ne morem nehat gledat :D

Povezava do prispevka

Mene pa tole baš briga. Za ta žanr je itak alfa in omega štorja, sidequesti, zanimivi liki (glavni in stranski) in torej neka celokupna izkušnja, vse ostalo je brezveze oz. nepomembno. Ker lahko ima najlepšo grafiko, pa najlepše animacije, ampak če je vse skupaj narejeno na copy/paste z generičnimi fetch & grab kvesti, bo končni vtis slab.

Povezava do prispevka

Se podpišem pod tole, čeprav vsaj meni izgled in prodkucija lahko tudi precej pokompenzirata. Na primer HZD bi bil brez robo dinozavrov dokaj povprečen open world špil, pri Assassins Creed Origins pa je bil detajliran setting en glavnih razlogov, da sem sploh vztrajal do konca. Sicer se mi pa zdijo animacije od oka povsem spodobne. V bistvu me verjetno dodatno ne motijo, ker mojo pozornost v prvi vrsti prevzame prelepa okolica. Všeč mi je tudi, da se vsaj delno trudijo z nekakšnimi kvazi-organskimi elementi za spodbujanje eksploracije, čeprav dvomim, da jim bo uspelo doseči že del spontanosti kot v kakšnem Breath of the Wild.

Povezava do prispevka
Me3do reče Dne, 15. 5. 2020 at 20:41:

Nima veze apokalipsa, gre se za to kako so mesta/okolje narejena in kakšne so interakcije z ljudmi pa okoliškim življenjem in kaj se v svetu dogaja

 

Enostavno nimaš občutka da je svet dinamičen (čerpav maš robote/navadne živali in ljudi v njem)

 

Če si igral rdr2 ali witcher3 in potem to primerjas s svetom v HDZ ti je jasno

 

Podoben problem ma tanov Spiderman, dobesedno v mestu si, ampak nikoli se ne "povežeš" s tem mestom, enostavno samo skačeš od točke A do točke B (pri HZD imaš na srečo vmes res carski boj z dinoti, pri Spidermanu pa je še boj average) 

 

Dobro, z Rockstarjevimi open world se itak ne more nič primerjat - ti so v neki svoji ligi.

W3 pa nisem igral predvsem, ker mi ni všeč ta setting - medtem ko sem v HZD takoj padel not in mi je res top igrica s top zgodbo; nisem nikoli imel občutka, da je svet out of place glede na to, kar se mu je zgodilo. 

 

Spiderman pa igram trenutno in ja no, težko nasprotujem. :D se mi zdi pa malo žalitev za HZD, da se sploh omenja v istem kontekstu s Spidermanom.

Ampak hočem ga vseeno preigrat, da ne bom kaj zamudil ker imam občutek, da bo naslednji del dosti boljši, ker je Sony kupil Insomniac predvsem zaradi uspeha prvega in bo drugi del imo dosti bolj high budget...

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...