Skoči na vsebino

Najboljši špili iz Summer Game Fest 2023 aka "novi E3"


Priporočeni prispevki

Ajde da ne bo sam doom and gloom, dejmo zbrat kake špile, ki so pa dejansko izgledali cool in ki se jih veselimo :)  Pa lahko še kak stavek ali dva zraven, zakaj ste hyped 

 

Bom jaz začel

 

 

Špil izgleda cool, prvenec je bil kultni hit (ki sicer meni ni potegnil), Remedy tudi načeloma zelo ve, kaj dela

 

 

Nice old school Gears of War vibes plus enka je baje zelo kul.

 

 

Če je P3 po likih, vzdušju in zgodbi na nivoju P5 bo tole bomba. Še vedno iščem živo dušo, ki je dejansko igrala P3 :D 

 

 

Dela isti folk kot Persono 3, 4 in 5, tole bo hype. Meni deluje že zdaj carsko dark & evil špil

Povezava do prispevka

Sicer Ubisoft ampak v času SoT trilogije bil fen IP-ja ter dela Rayman Legends team na špilu. Vsaj vreden spremljanja, če bo zadeva dobra.

 

SRPG ter Persona fan. Bomo videli bližje izidu, če bo zadeva na nivoju in vredna denarja.

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
Tijuana reče pred 5 minutami:

Sicer Ubisoft ampak v času SoT trilogije bil fen IP-ja ter dela Rayman Legends team na špilu. Vsaj vreden spremljanja, če bo zadeva dobra.

 

huh tega pa sploh še videl nisem. Tudi meni izgleda zelo nice ja, sploh ob podatku da so Rayman Legends ljudje zadaj

Povezava do prispevka

Talos je meni tako: precej insane, da so Hrvati tole dali skupaj, ampak je vseeno malo puzzle igra iz pralnega praška. Moram reči, da ko se ukvarjaš s puzli, da so redke res vrhunske, pač pa je preveč enostavnih ali pa preveč hardcore. Všeč so mi bile DLC puzzle, ki so na višjem nivoju (kar je dober znak, kaže, da se izboljšujejo) in overworld puzzle, ki so včasih res mindblowing dobre, včasih pa žal tudi zelo nefer — spomnim se ene, kjer moraš laser usmerit na luno, čeprav prej nikoli v igrački ni rečeno, da igra luna na nebu kakršnokoli vlogo, torej je poteza odvisna zgolj od tega, če ti randomly pade na pamet, da bi laser usmeril na luno. Zgodba pa mi je bila precej crazy, dejansko z dosti potenciala, kul preprosta filozofija za everyday igralca. Škoda za pralni prašek vibe, ampak dejstvo je, da če bi nek slovenski team naredil tak game, bi rekel, da imamo slovenski dobro igračko za sabo :D 

Povezava do prispevka

se strinjam drgač ja, meni je bil Talos proti Witnessu prov uno dva, mogoče celo tri nivoje slabši špil :D  Ampak evo, za Talos 2 imajo verjetno več keša, več izkušenj, več hypa, večji team. Tko da upam, da bo bomba oz da mi bo hud špil, enka mi na primer niti slučajno ni za na Polico

Povezava do prispevka
Scar reče pred 1 uro:

A to je tisti cel shaded? Men je bil isto carski, ampak vseeno bi postavil Sands trilogijo nadenj.

ne morem se strinjati, nekateri deli v trilogiji so trpeli zaradi obupnega nadzora pri skakanju naokoli v situacijah, ker si moral storiti hiter skok

 

PoP iz 2008 je imel izjemne tight kontrole napram temu.

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 13 minutami:

ne morem se strinjati, nekateri deli v trilogiji so trpeli zaradi obupnega nadzora pri skakanju naokoli v situacijah, ker si moral storiti hiter skok

 

PoP iz 2008 je imel izjemne tight kontrole napram temu.

 

Ok, te brisem s seznama za fuzbal, ni problema

Povezava do prispevka

PoP 2008 ni mel tight kontrol oz se je uizi autoplayal (če si umru si se prestavu 10 sekund nazaj, basically si lahk cel špil obrnu tko da si držu en gumb pritisnen). Bol v stilu novejših ubijev. Ma prav modelček da OG trilogija ni mela najbolj tight kontrol in si dostkrat padu, falil ledge itd, sam vseen je dost boljši špil kot PoP 2008, k je izjemno repetitven (drugač zgleda pa hudo in ma neko to meditativno kvaliteto; zgleduje se po ICO, SoC itd).

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 minuto:

Tole je meni bil daleč najboljši aspekt igre.

Konec igre me je čisto sezul.

 

Konc je res najjači, pa tko rahlo sm trpel v špilu, ker gameplay je dejansko sam 4x copypastan (al kok je blo teh območij) in sm se strašljivo dolgočasil, pol bol k se je bližal konc, več maš tega nekega dreada, k pol kulminira v zaključni sekvenci (neki podobnega je pol še v igrici Brothers - A Tale of Two Sons). Pač res carsko in kul je tud da kšn tak povsem povprečen špil nadgradi sam sebe s premišljeno zgodbo.

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 5 minutami:

Ej Ezoterik, a si ti igral Persona 3, men se zdi, da si mi enkrat neki omenjal. Povej mi, a naj bom hyped nad napovedanim rimejkom v Persona 5 enginov ali ne? :D :D :D 

 

Unreal engine uporabljajo za to igro

 

Navedek

The publisher is remaking 2006's Persona 3 for modern platforms. Persona 3 Reload will reimagine the PlayStation 2 classic with modern graphics built inside of Epic's Unreal Engine and integrate gameplay enhancements introduced with 2016's Persona 5.

 

Povezava do prispevka

3ka je mela dost jači kombat, s ful več opcijami. Sam je bla tud dost bol konfuzna, težja, lahk si se dejansko zajebu/zaplezu. Zgodba je bla tud bol fragmentirana, liki so delal svoje stvari. Pač ne vidm čist poante teh remakov, ampak karkoli, več Person ne more bit slabo, sam verjetno bodo glih combat simpliciral pa nardil bol podobn 5ki, tko da bodo vse te razlike bol dal na skupni imenovalc.

Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 24 minutami:

PoP 2008 ni mel tight kontrol oz se je uizi autoplayal (če si umru si se prestavu 10 sekund nazaj, basically si lahk cel špil obrnu tko da si držu en gumb pritisnen). Bol v stilu novejših ubijev. Ma prav modelček da OG trilogija ni mela najbolj tight kontrol in si dostkrat padu, falil ledge itd, sam vseen je dost boljši špil kot PoP 2008, k je izjemno repetitven (drugač zgleda pa hudo in ma neko to meditativno kvaliteto; zgleduje se po ICO, SoC itd).

se pač ne bomo strinjal, PoP 2008 je bil fun experience, uganke so ble simpatične, boj okayish

 

od trilogije mi je najbolj sedel Warrior Within, ki je imel najbolj zanimiv boj in kulski edgy OST :D 

 

Sands of Time je bil okay, samo tok enega ponavljanja za brezveze, ker lik kljub držanju smeri ne ve kam skočit, Two Thrones je bil pa poln bugov in razen kul konca se ne spomnim ene stvari iz tega špila, razen da je vse izgledalo isto.

 

Če primerjamo z God of War trilogijo, je Sands trilogija meh. Ajde, verjetno PoP 2008 tudi, samo pri temu sem se vsaj zabaval pri igranju. HOT TAKE: Če bi Sands trilogija izšla remastered z istimi kontrolami in istimi leveli, bi bolj malo ljudi želelo to igrati v letu 2023. 

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...