Skoči na vsebino

[multi] Avanture / Pustolovščine


Priporočeni prispevki

amnesia reče pred 1 uro:

grem nabavt pa kar bo, bo

Jaz tudi, čeprav me je malenkost zmotilo, da ni "talkie" varianta in sem še malo kolebal preden kliknem "buy".  Upam, da bodo naredili kak update v to smer, čeprav res dvomim.
Zaenkrat pa kar všečno :) 

virtua1.thumb.jpg.c8c509d01de689482fe6aa8b0afe9b06.jpg

virtua2.thumb.jpg.17192657606706b1d32b983035325521.jpg

virtua3.thumb.jpg.3eb7e180f7e498566b3f47b42f1d692b.jpg

virtua5.thumb.jpg.c6b87cae4536034dce6375f758c52f4a.jpg

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Vezano na moj zgornji VirutaVerse post:
Ko sem videl to, sem dobil skoraj solzne oči :) No, če malo pretiravam.
virtuaverse1.thumb.jpg.b99058c0f4c956215f911a2aeff41188.jpg

Potem pa je (za piko na i) udaril kulski Demo, prav tak, kot so bili nekoč popularni (in smo jih tudi sami na veliko delali, Red Sector Demo Maker, khm). Milina!
Igra je torej zame že iz vidika retro nostalgije vredna preigravanja! Referenc je res veliko ... 

virtuaverse2.thumb.jpg.30764c3f10459955259979dfe7d39232.jpg
 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

sem koncal virtuaverse po 12ih urah

 

zacne se dokaj fino, lep art, ok glasba, tud komunikacija z liki in uganke/problemi so nekako logicni

 

ampak kaj kmalu se zacnejo tezave

 

glasba postane nadlezna, ker poslusas pet do desetsekundne loope nonstop (tukaj sem pricakoval res veliko, veliko vec)

 

uganke in problemi so nekako nepovezani s samo zgodbo (seveda ne vsi, ampak sem imel konsntano en tak cuden filing, da ne spadajo v igro), igra pa vecinoma daje izjemno slabe namige (oziroma sploh ne), kaj bi bil morda naslednji korak

 

tudi zgodba gre totalno v kurac, dobesedno krneki, ene par lokacij je totalno nesmiselnih, potovanje med lokacijami je utrujajoce (kako niso mogli dodat double click za fast travel, mi ni jasno), ko brez cilja tavas naokoli in probavas, ce slucajno kaj deluje

 

razocaran, 6/10

Povezava do prispevka

Virtuaverse update še z moje strani:

Trenutno sem prilezel do Jakharrak lokacije (iščem video igro z izvorno kodo). Že sedaj se pa kar strinjam z Amnesio. Sicer še upam, da zgodba ne bo samo to, kar se je izcimilo zaenkrat,  ker sem dobil komplet asociacijo na kakšnega Neuromancerja oz. veliko drugih podobnih zadev. Če ne bo kakšnega konkretnega twista, dam takoj minus točko. Ko bom končal, bom sicer podal še končno mnenje, ampak že zdaj se mi zdi, da je 15 € nekoliko preveč. Razen za res striktne nostalgike (saj pravim, veliko je všečnih referenc...).

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Evo kot obljubljeno par besed o igri Someday you'll return

 

Igro poteka v vlogi očeta, ki išče svojo hčer nekje po gozdovih Češke. Gre za disfunkcionalno družino in hči je ponovno nekam odtavala, oče pa jo gre iskat. Zaradi teh dogajanj je v njen telefon nastavil aplikacijo za sledenje, ki mu v začetku pomaga določiti približno lokacijo.

Posnetek_zaslona_(19).thumb.png.74c3deb8fce83186801d84b44235c418.png1092873017_Posnetekzaslona(20).thumb.png.6691a32f0d0dddcb47f13087e82e7a54.png

spacer.png

Igra na začetku izgleda dokaj zanimivo, čeprav tudi precej leseno, ipak to ni AAA naslov. Ampak me je kar nekaj časa vlekla. Predstavi neke mehanike plezanja in herbalizma. Ampak sem cel čas preklinjal, da ne vem zakaj ta herbalizem, če ga praktično ne uporabljaš. No kasneje ga uporabiš nekoliko več ampak nič drastičnega. Ko je kaj nujnega pa so vse sestavine vedno v bližnji okolici. Tudi večina ostalih zadev, ki jih imaš v inventarju se porabi v njihovi bližini in se ne nalaga nekaj na zalogo.

 

1520941019_Posnetekzaslona(23).thumb.png.5e21b47e174be2e021b3a940202ce0df.png

 

Glasbe med igro praktično ni in full manjka za pravo vzdušje. Naloge so precej preproste in očitne. Kljub začetnemu zanimanju postane kaj hitro precej dolgočasno vse skupaj.

 

V igri je kar nekaj "coolectibles", ki pa ti sploh ne dajejo veselja do iskanja. So nametani kar tako po okolju in tud sami po sebi večino brezvezni (odviti listki od bonbonov, simboli, QR kode, listi iz neke knjige...). V glavnem je tako, da če naletiš na nek collectible, veš da si na napačnem koncu in je tvoja naloga po drugi poti.

 

1020367305_Posnetekzaslona(24).thumb.png.7fd6facfda28a34f97007ea0d6c30c39.png

 

V višji chapter sem prilezel bolj sem čakal na konec igre, ki ga pa kar ni in ni bilo. Vse postane enobarvno in monotono. S tem, da se v zadnjih par chapterjih kot dodatna nadloga pojavijo še glitchi. Ko nisem našel rešitve sem šel kar na Youtube in v 80% primerov ugotovil, da mi je narobe loadalo in sem moral še enkrat loadat zadnji save (recimo v animaciji je moral pasti most, meni pa v sami igri dejansko ni padel, ni pa me spustilo na njega, ker je igra vedela, da ga tam ne sme biti ipd.).

 

1582540605_Posnetekzaslona(25).thumb.png.4ff6a9bab41266bfe366fffabdb26a4f.png

 

Skratka precejšnja muka mi je bila zadnje chapterje, ko sem se prebijal čez neke blodne scene, ki mi niso bili všeč ne igralno in ne vizualno.

 

2140985100_Posnetekzaslona(26).thumb.png.f1eded8ce80b1fe689e866f1a3f6fce0.png

 

Igra je za svojo zvrst nenormalno dolga. Bi ocenil, da je cca. 20 ur, če bi zbiral vse collectible in porinil nos v vsak kotičeb, bi bilo še kar nekaj več. Predlagal bi jo samo ljubiteljem in če vam kaj takega res manjka, drugače pa obvoz. Bojda je 5 različnih koncev, ki sem jih sam na koncu na hitro preletl po YouTube, saj nisem imel absolutno nobene želje, da bi jih sam preigral. Shranjevanja med igro ni in je samo autosave, ki je pa na srečo precej pogost.

 

Ocena: 6/10

 

 

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

No evo kot sem obljubil, še en moj kratek pregled igre, ki sem jo ravno v prejšnjih dneh preigral. In sicer sem se na koncu med vašimi predlogi odločil za Ken Follett's The Pillars of the Earth

 

Temelje za igro je, kot že naslov pove, uspešni zgodovinski roman zapisan v trilogiji, avtorja Ken Folletta. Igra je ravno tako razdeljena v 3 dele, od katerih vsaki predstavlja 1 knjigo. Še dlje pa je vsaka knjiga razdeljena v 7 poglavij. Dogajanje je postavljeno v Anglijo v 12 stoletje in se vrti okrog gradnje katedrale v namišljenem mestu Kingsbridge. Celotna zgodba je vezana na cerkveno tematiko in pa "igro prestolov" - odvija se borba za kraljevi prestol, ki pa je v tistem obdobju bila seveda močno povezana tudi s cerkvijo. V zgodbi pa je predtavljen tudi razvoj gotske arhitekture, saj so nekateri glavni akterji s cerkvijo povezani le posredno. Komu sede cerkvena tematika in tematika tistega obsobja na sploh, mu bo igra zelo všečna, občasno pa zna biti tudi razvlečena in če komu tematika ni všeč mu tudi igra ne bo potegnila.

 

Posnetek_zaslona_(28).thumb.png.b4c7b8e3c781ef6f5115178b0de5a668.png   Posnetek_zaslona_(33).thumb.png.4e2c5115e0325792502e9f97d5dd1fae.png

 

Mene osebno je najprej nekoliko zmotil zelo počasen tempo, ki pa verjetno sovpada s tematiko. Motilo me je tudi, da vsako stvar, ki pobereš in daš v inventar (tega na koncu sploh ni veliko, ampak le par stvari na poglavje) moraš še enkrat potrditi, ko ti sredi ekrana pokaže kaj si pobral. Igra je v bistvu "point and click" z rahlo pomočjo tipkovnice, saj ti recimo pritisk na preslednico pokaže vse s čimer je možna interakcija na trenutnem zaslonu. Sama igra je v bistvu precej bolj pripoved, kot pa sama avantura kjer bi reševali neke uganke. To kar imamo v inventartju, je ponavadi čist logično že vnaprej kjer bomo uporabili in ni nekih "puzzle" elementov. Med igranjem in interakcijo z ljudmi sprejemamo odločitve, ki sicer nekoliko vplivajo na razvoj dogodkov in odnose z ostalimi liki, ampak na rdečo nit zgodbe pa ne. Verjetno, ker je ta nit vezana pač na knjige avtorja.

 

Posnetek_zaslona_(36).thumb.png.5b78435210d6d74964c2dbe8515596c4.png   Posnetek_zaslona_(38).thumb.png.8069fa9d494269e4f691ab46a3b21254.png

 

Nekoliko kasneje mi je vse skupaj postalo bolj všeč in zgodba se mi več ni zdela tako počasna. Dialoge v bistvu lahko preskočimo, oziroma ne preskočimo ampak "zaključimo" s pritiskom tipke na miški. Tako sem se kasneje navadil, da sem prej prebral podnapise in zaključil stavek s klikom na miško, da nisem rabil čakat počasnega govorjenja. Tistim, ki je tematika zelo všeč in se vživijo v pripoved zgodbe bolj kot jaz, verjamem da to ne bo potrebno delati in se bojo prepustili toku. Dogaja se tudi, da ti igra vsili odločitev. Kot sem prej omenil, je občasno možno vplivati na gradnjo odnosov s svojimi odločitvami, občasno pa tega toka ni možno spremeniti, saj tudi ob izbiri očitno nasprotnega dialoga, igra sama spreobrne zadevo, da teče kot si je zamislil avtor. Veliko krat sem dobil občutek, da je vse skupaj preveč razvlečeno, spet kasneje sem imel občutek, da je dobro zastavljeno. Tako, da so moji občutki glede tega mešani.

 

Posnetek_zaslona_(39).thumb.png.81a271292bc0f08c8de4c743c53ba54e.png   922753939_Posnetekzaslona(42).thumb.png.e76590e3a53115049aac015cdcd49259.png

 

Igra je tudi precej dolga. Posamezno knjigo in njenih 7 poglavij, bi ocenil nekje na 6 ur. Torej bi vse 3 knjige nanesle nekih 18 ur igranja. Velik del tega pa ni samo igranje, saj je veliko vmesnih sekvenc in podajanja zgodbe. Zanimiva je povezanost likov in zaplet dogodkov. Igramo v različnih vlogah, v različnem časovnem obdobju in na različnih krajih, kasneje pa se vse skupaj poveže v celoto. Po končani igri bi ocenil, da mi je zgodba zanimiva, vseeno pa ne toliko, da bi šel še enkrat skozi in poizkusil bolj točno  kako različne odločitve vplivajo na razvoj odnosa med karakterji in sam potek zgodbe. Po končanju sem na hitro pogledal to mnenje drugih in kot sem že omenil nekje zgoraj, zasledil da se glavna zgodba ne more spremeniti, le pot do nje in dialogi so nekoliko drugačni glede na naše odločitve med samim igranjem. Mogoče bi ponovil igro še kdaj v prihodnosti, ampak dvomim... razen, če se kdaj res pojavi suša in ne bo kaj drugega na razpolago.

 

Ocena: 7,5/10

Povezava do prispevka

No, pa dajmo še eno avanturo na kratko opisat iz mojega vidika in sicer Truberbrook

 

Igro sem izbral, ker mi je bil všeč art style in je še bolj "point and click" sistema kot prejšnji dve, ki sem ju opisal zgoraj. Vedno sem ljubil te vrste pustolovščin, ki pa jih po mojem mnenju v zadnjih letih kar močno primanjkuje. Publika se je zgleda menjala in imamo vse drugačne trende kot včasih. Igra se je za moj okus pričela precej obetavno in mi dala upanje in motivacijo na eno zelo dobro igro. Sistem rabe inventarja je bil lahek in očiten, zgodba s svojimi humornimi vložki, se mi je tudi zdela zanimiva.

 

Posnetek_zaslona_(45).thumb.png.94fb578bf67081422eaa85218d41f743.png   Posnetek_zaslona_(47).thumb.png.fdf9ee07fa0e7ebf9cb7ec2e37c7e66f.png

 

Žal sem kar kmalu pričel sumiti, da res lepa vizuelna prezentacija, ne bo mogla odtehtati kar nekaj pomankljivosti. Zelo hitro v igri se pokažejo velike napake, ki so popolnoma skazile velika pričakovanja in potencial, ki ga je kazala. Prične se ponavljajoče, nelogično klikanje in ponavljanje dialogov s karakterji, saj sem mel občutek, da se je šele pri drugi interakciji kar z zraka pojavila še ena možnost, ki je prej ni bilo. Tudi vse naloge, ki jih ni veliko so zastavljene ne logično in ne zanimivo, ter igralcu ne dajejo nobene želje po vlaganju pretiranega truda za rešitev. Inventar lahko samo pogledaš, ne moreš pa niti klikniti na njega, niti pogledati kaj je določena stvar, kombiniranja stvari iz inventarja ni (če je kje potrebno kaj skombinirati, ti že sama igra avtomatično pri kliku z miško pokaže, da bo uporabila recimo 2 zadevi).

 

Posnetek_zaslona_(48).thumb.png.4706efce0b74d70cceb862436d3f7bc2.png   Posnetek_zaslona_(49).thumb.png.c574ffcdb79f4fa2a2bd9e5e08fc545f.png

 

Vse skupaj se je še stopnjevalo in mi proti koncu predstavljalo veliko nadlogo. Na samem koncu pa tako ali tako samo nelogično klikanje sem ter tja in ponavljanje enakih akcij, dokler ne ugotoviš pravilnega vrstnega reda. Celotno igro bi ocenil na dolžino cca. 6ur. Pričakoval sem daljšo igro, ampak se na koncu vser skupaj hitro zaključi. Ko so se pričeli odvijati creditsi, sem se nekoliko zamislil... in sklenil, da je zelo žalostno kako so lahko tako lep grafičen potencial s humornimi vložki v stilu Lucas Artsa, šli uničili s temi nelogičnimi in brezveznimi puzzli. Z nekoliko več truda, bi sama igra lahko bila en boljših izdelkov v svojem žanru zadnjih nekaj let. Sedaj pa ni vredna svoje cene.

 

Ocena: 5,4/10

Povezava do prispevka

Zame je bil Trüberbrook res precejšnje razočaranje. Ali pa sem pač samo pričakoval preveč. Sploh glede na to, kako so se avtorji potrudili po tehnični plati (torej grafično oz. v smislu dejanskih fizičnih modelov scenografije, ki izgledajo res "cute", ker tak pristop je res redek). Sploh prva scena (intro, kjer se avtoček pelje po tistem hribu in bi jo komot dal v kakšno celovečerno risanko). V glavnem, škoda, da je (očitno) na račun tega elementa vse ostalo šlo samo "navzdol". Beri: igra je absolutno prekratka in zgodba (sploh glede te, sem imel precej večje obete) je, no, dejansko brezvezna. In seveda se tudi liki ne morejo kaj preveč "razviti", če je vse tako kratkoročno zastavljeno (poenostavljeno), oz. nekaj v tem smislu. Kot bi jim zmanjkalo časa/denarja/volje, nenazadnje pa predvsem dobrih idej. Dejansko mi je zelo žal, ker gre v tem primeru za konkretno zapravljen potencial. Res ŠKODA!!!
In ja, v bistvu se komplet strinjam s tvojim opisom in oceno, @tomazek.
 

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

@DaCapo ali kdo drug... Je kdo igral Song of Horror ?

 

Evo začel malo in mi je full zanimivo zaenkrat. Sicer sem bil zdaj v prvi epizodi crkot s vsemi liki (je 5 epizod in imaš 4 like). Ko umre, umre for good. Sicer lahko izbereš možnost, da ne... ampak piše, da to ni way it's meant to be played. Izgleda mi celo kot, da bo imelo precejšen reply value, ker tudi sam izbiraš vrstni red s katerim likom greš naprej, ko en umre... Je pa 5 epizod. Kot omenjeno sem zdaj prvič bil crkot že v prvi. Grem pa kmalu spet probat, saj mislim, da bom prvo epizodo zdaj že kar poznal... pa da vidimo kako bo naprej.

 

Ima pa svoje minuse. Voice acting je katastrofa, oziroma ga sploh ni. Podnapise treba brat. Ne vem koji kurac so šli v to, saj ni težko najet in plačat enega govorca menda. Tudi nadzor lika je kar štorast. Ampak mi je sistem zaenkrat tak všeč, verjetno tudi, ker dolgo nisem igral tega, da me full vleče. Če bi bil voice acting in zvok dober, ter nadzor izboljšan bi trenutno dal oceno preko 80 sigurno (celo 85 mogoče), ker pa tega ni pa pade nekoliko pod 80. Je pa še daleč do konca, da bi dal bolj točno oceno.

Povezava do prispevka

@tomazek Jaz še nisem igral, čeprav sem že nekaj malega počekiral. Imam sicer nek občutek, da ni povsem tisto, kar pričakujem od pustolovščin. Povej več, ko preigraš. Je zgodba v prvem planu? Koliko je arkadnih elementov itd. Pač v smislu, v katero kategorijo dejansko spada (point 'n click, telltale varianta epizodnic, nekaj vmes ... in kaj je s tem umiranjem (je to varianta Untill Dawn?) itd, če me razumeš).
V glavnem: tnx za info in komaj čakam, da poveš kaj več. Sicer me mika, da bi kar poskusil, ampak se mi ne mudi. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Bom ti javil... Kaj vem kam bi jo uvrstil... Odigraš kratek uvod z enim tipom, ki nato v bajti izgine. Pol pa ga moraš iti iskat in imaš na izbiro 4 like s katerimi boš pričel igrati in sam izbereš tudi vrstni red s katerim boš prvo igral. Ne igraš s vsemi simultano kot Until Dawn, ampak nadaljuješp z drugim, ko prvi umre (in potem s tretjim...). Več težko povem, ker sem crknil s svemi preden sem končal prvo epizodo. Sistem pa je, da po bajti pač pobiraš predmete in s tem napreduješ po zgodbi, je nekaj puzzle za rešit. Pobiraš tudi dokumente in nekatere zadev kako rešiti puzzle izveš iz njih... Za kaj več pa bom moral še kaj preigrati. Igram s kontrolerjem iz postelje (ki sem končno priklopil PC na HDMI :D ) in z njim kontroliraš lik in svetilo (lučko, svečo, vžigalnik) v drugi roki. Gumbi za tečt, inventar, vgasnit lučko, interakcijo...

Povezava do prispevka

Meni je carsko, kako se je tomazek kultiviral s tem Konzolcem. Uno še eno leto nazaj haloški razgrajač, ki te v gostilni s steklenico poči po glavi, danes pa piše premišljene in poštene reviewe igric WTF (pa ne narobe razumet tomazek, to je pohvala in respect iz moje strani, samo nenavaden zasuk) :D

Povezava do prispevka

Še sam ne vem zakaj hehe... pa dolgo nisem igral nekih pustolovščin razen tipa mainstream ala Until Dawn... Pa sem dobil voljo spet nazaj in si zaželel, da bi ta tema malo živela. Prej te teme ni bilo v konzolcu v PC igrovju pa nisem sodeloval. Vendar škoda, ker se mi zdi da ni nekega interesa, saj sem po tihem upal, da bom še koga vzpodbudil, da napiše kak podoben review. Saj tudi jaz nisem nek opisovalec iger, da bi pisal na dolgo in široko, ampak napišem samo par destev v par stavkih in vržem par slikic, ki jih naredim med igranjem.

 

P.S.: Aja, nisem haložan, ampak mamo mi malo niže podobno mentaliteto haha.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

@tomazek kulsko. Omenjena Song of Horror bo z moje strani sicer še malo počakala (ne znam se točno izrazit, ampak imam en tak neprijeten občutek, da gre za eno izmed tisočih teh horror sprehajalščin, ki izhajajo po tekočem traku, plus to, ko omenjaš umiranje in različne lučke, kar ni moj "priority" v pustolvoščinah). Ampak ja, po eni strani bi pa tudi sedlo kaj takega, če je igra spodobna, krajše dolžine itd. V glavnem: čakam tvoje poročilo in oceno ali je vredna €. 

Danes imam pa namen igrati retro Dark Seed, tam nekje po sto letih. Precej sem skeptičen in skoraj dvomim, da bom vztrajal do konca, ampak kaj pa vem.  Že takrat nisem nobenega dela končal (vsaj tako se mi zdi), čeprav je nekako "kultna" zadeva. Pa ne izključno in zgolj zaradi Gigerja. ;)
Recimo, od teh starejših: nekje zgoraj omenjeni Sherlock mi je bil top over the top in priznam, da sem bolj "not padel", kot v marsikatero novejšo avanturo. Čeprav je docela linearen in dejansko ničesar ni inoviral v svetu igro-avantur.  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 26 minutami:

plus to, ko omenjaš umiranje in različne lučke, kar ni moj "priority" v pustolvoščinah).

Ravno to, da lahko umreš in vskoči drug lik je kul :D Lučke si me napačno razumel, nisem sprve vedel kak bi napisal. "Lučke" nimajo veze z igro. To si vsak od 4 karakterjev z njo pač sveti v temi in absolutno nič ne vpliva na igro. En si pač sveti z baterijsko svetilko, en s svečo, en z vžigalnikom... Počakaj da končam, ampak igra nima veze z walking simulatorjem (ki jih ne maram in ne igram). Tu uporabljaš in kombiniraš kar precej inventarja. No, mogoče pa tebi vseeno nebi sedla kaj vem točno kaj ti paše :) Sem čist na začetku, ravnokar začel v drugo in me fejst vleče.

 

Retro pa mi žal fulll redko sede. Raje imam, da mi posamezne ostanejo v lepem spominu, kot da se mi v teh časih zameri kak biser iz preteklosri.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

@ĆAMIR: hej, eno vprašanje: si ti preigral Life is Strange 2? Prvo sezono smo kar vsi cenili, odvrtek je bil pa tudi top. Vprašam samo, ker dejansko sem preigral samo nek "demo" prve epizode drugega dela (in mi je bilo kar kulsko). Nekih konkretnih mnenj in reviewev o drugem delu pa tudi, če se ne motim, nikoli nismo imeli na forumü. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 9 minutami:

@ĆAMIR: hej, eno vprašanje: si ti preigral Life is Strange 2? Prvo sezono smo kar vsi cenili, odvrtek je bil pa tudi top. Vprašam samo, ker dejansko sem preigral samo nek "demo" prve epizode drugega dela (in mi je bilo kar kulsko). Nekih konkretnih mnenj in reviewev o drugem delu pa tudi, če se ne motim, nikoli nismo imeli na forumü. 

Meni ni bila všeč. Daleč od prvega dela. Kolikor se spomnim ni več nič takega, da bi spomin nazaj vrtel ipd. pa vplival na dogodke, kar mi je blo super v prvem. Pol sem PC menjal in nikoli več posnel in končal. Mogoče bom kdaj, če bo res suša, ampak dvomim.

Povezava do prispevka

@ĆAMIR Ma saj jaz tudi, samo nisem nabavil. Gledam zdaj, če je kje kaj znižano. Ker to bi danes res sedlo :) Oni Darsk Seed mi je preveč oldschool. 

@tomazek: ja, samo tamali pubec dobi kar konkretne sposobnosti in zdaj sem se pač spomnil, da bi igral.

edit: kaj pa ta akcija na Instantu? To bi šlo, ne?

https://www.instant-gaming.com/en/2980-buy-key-steam-life-is-strange-2-complete-season/

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...