Skoči na vsebino

[multi] Armored Core VI: Fires of Rubicon


Priporočeni prispevki

komaj cakam sestavljat robote

poleg tega ko je uni reku da bo igra narejena po standardih Fromsoftwere me je prepricalo

zdaj me prav zanima ali znajo delat tudi drugacne igre ali samo soulse

 

to bo zanimivo

 

drugace director je isti kot pri sekiro

 

pa baje bo ql level design.. sam ni mi jasno kako bo lahko level design ql ko vse skupaj igleda isto ko ene razfukana fabrika

prav me zanima 

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka
bigboss82 reče pred 3 minutami:

zdaj me prav zanima ali znajo delat tudi drugacne igre ali samo soulse

 

če bi bil true ljubitelj in homoseksualec, bi že po preigravanju originalnih Demos Souls ali pa vsaj po Dark Souls 1 pogooglal, kdo so FROM software in kaj so naredili prej. In bi videl, da imajo celega fuka špilov za sabo, od tega ene 20 Armored Core naslovov :D:D Tko da AC Fires of Rubicon bo na nek način njihova vrnitev na področje, kjer imajo največ kilometrine, in bi že zarad tega moral biti hud :) 

 

Mene nahypajo tri zadeve pri tem špilu:

- zadeva ima proper budžet. Se mi zdi, da pri fajtih s 100 tonskimi, do zob oboroženimi roboti, mora biti mega flash, za kar pa žal rabiš keš. No, ta špil ga bo imel, tnx to Elder ring in ostalim novejšim hitom

- From ekipa poka od moči in talenta, ni to več neki obskuren studio, kakršen je bil v časih starih AC-jev

- v špil bodo baje na polno vpletli elemente iz Soulsborne špilov, ki pač lepo pašejo notri (npr mega boss fajti, ki jih v starih AC-jih sploh kao ni bilo)

 

Nisem še u lajfu igral mecha špila, ne arkade in še manj ne simulacije, ampak za tole sem pa proper nahypan :)

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 5 minutami:

Kako pa poteka tvoja bitka mož na žensko? Te še vedno posiljuje? :D

 

Sem jo ene 3 poizkuse kasneje ubil. To je edini fajt pred katerim sem brskal po inventarju in gričkal vrate želv, jastoge ipd. consumables za katere sploh nisem prej vedel kaj delajo :D Odkrito povedano ne vem, če kaj dosti pomaga, ker je isto instant kill, ko te dobi v combo. Bil sem tak nervozen, da sem 80% zgrešil začetni dodge druge faze, ko razpre takoj po udarcu rožo in je tudi instant kill... probal sem za hec summonat neke playerje kar pa je še največja neumnost, ker je toliko močnejša, da niti enkrat nismo prišli niti na pol prve faze... kaj šele v drugo ali da bi jo ubili :rofl:

 

Potem sem spucal še Azulo in nehal v Capitol of Ash. Sem samo za ene 3 urce danes skočil ven... je blo dovolj piva prekvčeraj :D

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 27 minutami:

 

Sem jo ene 3 poizkuse kasneje ubil. To je edini fajt pred katerim sem brskal po inventarju in gričkal vrate želv, jastoge ipd. consumables za katere sploh nisem prej vedel kaj delajo :D Odkrito povedano ne vem, če kaj dosti pomaga, ker je isto instant kill, ko te dobi v combo. Bil sem tak nervozen, da sem 80% zgrešil začetni dodge druge faze, ko razpre takoj po udarcu rožo in je tudi instant kill... probal sem za hec summonat neke playerje kar pa je še največja neumnost, ker je toliko močnejša, da niti enkrat nismo prišli niti na pol prve faze... kaj šele v drugo ali da bi jo ubili :rofl:

 

Potem sem spucal še Azulo in nehal v Capitol of Ash. Sem samo za ene 3 urce danes skočil ven... je blo dovolj piva prekvčeraj :D

Če summonaš je dosti bossov težjih v ER kot solo sam Malenia se mi ne zdi tko. Solo ti dodga dosti direktnih napadov v coop pa se včasih kar obrne in lock ona na drugega. Pomojem jo lažje ubiješ na coop popolnoma sam tudi če team mate naredi 0 napadov samo zato ker ga vcas lock ona in jo lahko dobiš iz hrbta. 

Povezava do prispevka

Da ne bomo zdaj te teme preveč smetili z ER... Jaz sem povedal svojo izkušnjo. Praktično vedno sem prišel v drugo fazo, če sem summonal nekega igralca, ki se je ponujal, pa nikoli niti do polovice prve faze, ko sem večinoma ostal hitro sam, ona pa s tono več healtha. Mogoče sem pač naletel na same bednike, ampak tako je bilo. Ne morem jaz vedeti kdo čaka za summon signom.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
Galko reče pred 1 uro:

 

če bi bil true ljubitelj in homoseksualec, bi že po preigravanju originalnih Demos Souls ali pa vsaj po Dark Souls 1 pogooglal, kdo so FROM software in kaj so naredili prej. In bi videl, da imajo celega fuka špilov za sabo, od tega ene 20 Armored Core naslovov :D:D Tko da AC Fires of Rubicon bo na nek način njihova vrnitev na področje, kjer imajo največ kilometrine, in bi že zarad tega moral biti hud :) 

 

Mene nahypajo tri zadeve pri tem špilu:

- zadeva ima proper budžet. Se mi zdi, da pri fajtih s 100 tonskimi, do zob oboroženimi roboti, mora biti mega flash, za kar pa žal rabiš keš. No, ta špil ga bo imel, tnx to Elder ring in ostalim novejšim hitom

- From ekipa poka od moči in talenta, ni to več neki obskuren studio, kakršen je bil v časih starih AC-jev

- v špil bodo baje na polno vpletli elemente iz Soulsborne špilov, ki pač lepo pašejo notri (npr mega boss fajti, ki jih v starih AC-jih sploh kao ni bilo)

 

Nisem še u lajfu igral mecha špila, ne arkade in še manj ne simulacije, ampak za tole sem pa proper nahypan :)

ma vem da so naredili armored corese

sam ni blo lih bomba kot soulsi

jaz pricakujem vrh od vrha od njih ne pac samo nek spil oz step nazaj

 

nisem vedu da je hud budget.. to je se ena lepa novica

 

 

Povezava do prispevka
Galko reče pred 1 uro:

 

 

Mene nahypajo tri zadeve pri tem špilu:

- zadeva ima proper budžet. Se mi zdi, da pri fajtih s 100 tonskimi, do zob oboroženimi roboti, mora biti mega flash, za kar pa žal rabiš keš. No, ta špil ga bo imel, tnx to Elder ring in ostalim novejšim hitom

 


100t tehta ena lokomotiva, tk da upam da bojo roboti jaci

Povezava do prispevka

Zero hype zame. Armored core je bla zmer ena taka povprecna igrica, res nc posebnega.
From si je pac zgradil ime in zdej kr cel internet going balistic "omg armored core".
Tud trailer kar se vidi gameplaya mi deluje same old.

Pa da vidmo. 

Povezava do prispevka

Valda je hype, ker je od zadnjega AC 10 let, in ker From ni neka umetna entiteta, ampak so tam neki ljudje, ki prej niso bili / niso imel izkušenj / niso mel denarja, zdaj pa majo. Direktor v šestki je lead game designer od Sekira, povedal so direkt u faco, da vključujejo elemente iz "novih" from iger, in trailer poka z detajli, ki jih v starih AC ni bilo. Poglej tole:

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...