kola Objavljeno 30. oktober 2023 Share Objavljeno 30. oktober 2023 Igra je vsaj po prvih 5 rundah super. Prvi dve smo se malo lovili, ampak potem kar hitro vzpostavis neke prioritete v ekipi in planiras nekaj potez naprej Vsak scenarij vkljucuje tudi neke posebne karte, ki dodajo novo dinamiko, tako da se veselim prihodnjih iger Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 5. november 2023 Share Objavljeno 5. november 2023 (urejano) Nove pridobitve: Thunder road: vendetta Camel up Quest Trr 15th anniversary in dodatka the heart of africa in pennsylvania in uk Jekyll and hyde Splendor duel Dominion Ierusalem Flamme rogue + peloton 5. november 2023 uredilo bitje Vse_je_najslabse Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 9. november 2023 Avtor Share Objavljeno 9. november 2023 Mogoc kdo ve, ce tole igro prodajajo v Mullerju ali kje drugje, ker bi jo rabil danes ali jutri? https://www.mimovrste.com/druzabne-igre-za-najmajse/winning-moves-guess-who-namizna-igrica-harry-potter Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 12. november 2023 Share Objavljeno 12. november 2023 Vse_je_najslabse reče Dne, 5. 11. 2023 at 16:41: Nove pridobitve: Thunder road: vendetta Camel up Quest Trr 15th anniversary in dodatka the heart of africa in pennsylvania in uk Jekyll and hyde Splendor duel Dominion Ierusalem Flamme rogue + peloton .kje si dobu thunder road Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 12. november 2023 Share Objavljeno 12. november 2023 Ga kupiš? V igraj.si Navedek Povezava do prispevka
LakomLačen Objavljeno 12. november 2023 Share Objavljeno 12. november 2023 A imaš Jekyll vs Hyde slovensko verzijo? Si sprobal kako se kaj igra? Misliš, da bi bila zanimiva, če je ženska soigralec? Splendor Duel je pa res odlična Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 12. november 2023 Share Objavljeno 12. november 2023 LakomLačen reče pred 1 uro: A imaš Jekyll vs Hyde slovensko verzijo? Si sprobal kako se kaj igra? Misliš, da bi bila zanimiva, če je ženska soigralec? Splendor Duel je pa res odlična Ja, slovensko. Nisem še, sej bom sprobal s punco, če bo za, ki fora je da ona je zelo kompetitivna in ne prenese izgub, tako da je rekla da bi igrala samo še coop. Aha, no bom vidu če jo uspem prepričat za te dve da sprobava, ne vem a naj nalašč pustim da mi zmaga al kaj. Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 12. november 2023 Avtor Share Objavljeno 12. november 2023 Odvisno a hočeš kat al ne. Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 14. november 2023 Avtor Share Objavljeno 14. november 2023 (urejano) Malo nabavljal, ampak hkrati tudi pucal shelf of shame, tako da here we go again: 7 wonders: Duel + Pantheon + Agora Odlična igra s kartami za dva igralca. Svetovna klasika polna cutthroat situacij. Razširitev sicer vzame malenkost strateškega planiranja, saj intervencija bogov lahko povsem obrne igro, a je zadeva še vedno super. Tudi Agora deluje na podoben princip, vendar z manj prelomnimi trenutki. 9/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: The Thames Murders & Other Cases co-op klasika za ljubitelje detektivskega genija. Primerna tudi za solo play. 10/10 Stone Age preprosta igra z zelo dopadljivim designom, ki temelji predvsem na cutthroat potezah. Zelo primerna za začetnike v svetu družabnih iger 7/10 Terraforming Mars + Prelude eurogame z domiselno mešanico sci-fija in znanosti s sicer nekaj pomanjkljivosti (design, element sreče). Dodatek malenkost pospeši uvodne generacije. 8/10 Castles of Burgundy klasika odlična za dva igralca 9/10 Brass Birmingham Precej kompleksna zadeva z daleč najlepšim production designom. Dopušča ogromno možnosti za razvoj in je morda bolj kot za "stratege" primerna za "taktičarje". Je napeta, zna pa pripeljati do anaylsis paralysis, sploh pri Railway fazi 9/10 Dead of Winter co-op postapokaliptična igra prežeta z gore humorjem. Co-op za dva igralca ni najbolj dodelan, za več igralcev je super. Priporočam igranje na hard. 7/10 Masnions of Madness + Horrific Journeys + Beyond the Threshold še ena zanimiva pustolovščina za raziskovanje paranormalnih primerov podprta z aplikacijo. 9/10 Dixit + Dixit Odyssey domišljija, branje misli, namigov ... Pravljično/pripovedovalni »pictionary«. Super zadevca, primerna za vse družbe. Izjemno lahka za naučit in neverjetno zabavna. 8/10 Air, Land & Sea luštna in kratka igra s kartami za dva igralca, preprosta v svoji kompleksnosti. 8/10 Great Western Trail + The Rails to the North super zabavna s posrečeno tematiko; rančar na Divjem zahodu, ki prodaja krave. Tudi expension je fenomenalen in lepo nadgradi osnovno igro. 9/10 Fog of Love role play ljubezenskega razmerja. BIla mi je tako bedna, da je bila prva, ki sem jo prodal 2/10 Hanamikoji igra s kartami za dva, ki pa mi zaenkrat ni potegnila preveč, je pa res, da ji še nisem dal dovolj priložnosti 6/10 Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island super co-op avantura, ampak precej zajebana 8/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: Jack the Ripper & West End Adventures prvi 4. primeri so kampanjski o Jack the Ripperju. So malenkost drugačni, saj jih ne moreš razrešiti tako kot ostale in se bolj osredotočaš na lokacijo umora, priče in poročila mrliških oglednikov. Na eni strani precej kul, ker temelji na resničnih dogodkih (precej brutalno), ampak sam sem bolj fan "klasičnih" primerov 8/10 Chronicles of Crime + Noir : moderna različica Sherlocka, ki se igra za appom. Za moj okus zadeve potekajo prehitro in ne nudijo dovolj poglobljenega mozganja o primerih, je pa zanimiva izkušnja. Expension mi je dejansko še boljši in bi priporočal, da začnete z njim in se potem vrnete na osnovno igro. 6/10 Lost Cities: mini klasika s karticami, ki presenetljivo ponudi precej zabave in mozganja v svoji preprostosti. 7/10 Through the Ages: definitivno najbolj kompleksna in tudi najdaljša igra, ki sem jo do sedaj igral. Proti koncu 2. agea in predvsem v 3. postane zadeva morda malenkost neobladljiva za planiranje, ampak kljub temu igra ponudi ogromno. Super za bolj zahtevne igralce namiznih iger 8/10 The Voyages of Marco Polo glede na to, da sem fan iger z zgodovinsko tematiko se mi dopade, je pa res da je precej zajebana kar se tiče samega razvoja. Igra se namreč konča, ko se šele dobro začne. Mogoče je kakšna runda premalo, poleg tega so nekateri liki malenkost močnejši kot drugi. Odlična v 4. 9/10 Concordia + Aegyptus/Crete + Gallia/Corsica + Concordia - Salsa: eurogame s tematiko rimskega imperija, ki temelji na karticah. Precej zabavna zadeva, ki je zelo enostavna za naučiti, a precej zakomplicirana za masterat. Še posebej težko je slediti točkam in igraš bolj po občutku kako narazen si si z nasprotniki. Dodatni mapi sem si kupil, ker večinoma igrava v dva in so bolj tight. Salse še nisem sprobal. 8/10 Chicken Cha Cha Cha: simpatična verzija spomina primerna tudi za najmlajše 5/10 Grand Austria Hotel: odlična za 2 igralca, v več še nisem sprobal. Klasični eurogame, ki dopušča ogromno poti do zmage, tako da so si igre, ki jih igrate med seboj precej različne. 9/10 Blue Moon City: zaenkrat jo še nisem preigral dovolj, ampak gre za neko "3D" variatno Lost Cities. Posledično je tako kot omenjena preprosta v svoji kompleksnosti. 5/10 Rhino Hero: Super Battle: sinko je nad gradnjo stolpov navdušen pa tudi meni ni švoh. Fajn za mladež, da se malo vadi v prostorski predstavi, potrpežljivosti in mirni roki. 6/10 Santiago de Cuba: lahkoten špil z zelo ličnim artom, ki sede, če je treba kdaj kaj odigrati na hitro. 6/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: Carlton House & Queen's Park: drugi iz serije. Klasični primeri, kjer so ustvarjalci v igro dodali detajlen načrt hiše/park, po kateri se išče namige + kampanijo na koncu primerov. Ponovno zelo napeto in živce kravžljajoče. 9/10 Architects of the West Kingdom: nadgradnja Stone Age. Klasična worker placement zadeva with a twist, ki ponuja zanimiv nabor akcij. Morda malo prekratka. 7/10 Carcassone: včeraj odigral prvič. Težko se je vrniti po heavy eurogamih na nekaj tako preprostega kot je Carcassone. Verjetno, če bi jo igral bolj na začetku kariere bi mi ta svetovno znana klasika bolj dogajala, a je kar je. 5/10 Twilight Struggle: odigral natanko enkrat in začutil, da mi ta klasika s hladno vojno tematiko ne bo dogajala. Prevelik struggle in muka, ki se je vlekla skozi 5 ur. Verjamem, da bi mi čez čas zagotovo bolj prirasla k srcu, a nimam časa, ker je toliko drugih vrhunskih iger za sprobat. 4/10 Spirit Island: fajn coop. Je trajalo kar par iger preden nama je dejansko uspelo zmagati, kar mi je pri coop igrah super, da niso takoj same kljukce. Zaenkrat mi je bil Robinson Crusoe malenkost boljši, a verjamem, da bo Spirit Island po še nekaj odigranih igrah in različnih scenarijih zrastel po lestvici. 7/10 The Taverns of Tiefenthal: tematika (srednjeveška krčma), kocke in vibe se mi zelo dopadejo, a igra ne ponudi neke prave globine. Vsi igralci namreč igrajo precej enako, veliko po je odvisno od zadnjega meta oz. zadnje runde. 6/10 Merlin + Queenie 1 & 2: do sedaj igral samo enkrat tako, da težko podam neko relevantno oceno. Noro se mi dopade art in igra kljub kockam in z njimi povezano srečo ponuja nebroj možnosti za izvedbo akcij. 7/10 Catan Junior: fino za uvajanje otrok v svet družabnih iger, da se spoznavajo z raznimi mehanikami. 5/10 War of the Ring (second edition): počasi ugotavljam, da nisem ravno fan pretirano dolgih iger, ki niso euro. Je pa špil noro avtentičen v smislu knjižne oz. filmske adaptacije, a za moj okus premalo tekoč. 6/10 Newton + Great Discoveries: trenutno je Simone Luciani moj najljubši ustvarjalec namiznih iger in tudi Newton e mi je dopadel iz prve. Tako kot ostale njegove, ki sem jih preigral, je tudi dotična izjemno tight. Nemalo možnosti in želja, a premalo turnov. 7/10 Sherlock Holmes Consultive Detective: The Baker Street Irregulars: Trenutno zadnja v seriji meni tako ljubega detektiva in zaenkrat tudi najboljša. Klasični in izjemno domiselni primeri, ki kravžljajo možgane in ponudijo nesluteno mero zadovoljstva ob rešitvi. Priporočam, da začnete s to serijo. 10/10 Dune Imperium: glede na ves hype in trenutni rang na bgg, moram reči, da sem bil kar malo razočaran. Nekako ne najdem flowa in igra mi je premalo tekoča. Tudi nizko točkovanje se mi ne dopade, je pa špil tako kot borba za Arrakis tight za popizdit. Mi pa noro dogaja solo varianta. 7/10 Gaia Project: po dolgem času me je špil povlekel tako močno, da sem ga igral par dni zapored. Nore mehanike in raznolikost. Dopade se mi tudi goofy space design, ki gre nekaterim v nos. Skratka heavy euro game za sladokusce. 10/10 Dragon's Breath: enostavna in simpatična igra za tiste najmlajše, ki šele vstopajo v svet družabnih iger. Z njeno pomočjo bodo izpilili predvsem mehaniko predvidevanja, zraven pa razvili tudi finomotorične skille. 3/10 Spinderella za uvajanje v svet družabnih iger naše mladeži je tole fantastično upgrejdan človek ne jezi se s premičnimi pajki, mravljicami in magneti. Ob kozarčku snopca pa zna dogajati tudi odresli klienteli 5/10 Zombie Kidz Evolution: fantastična legacy igra prav tako namenjena najmlajšim. Zombiji, misije in kuverte presenečenja; what's there not to like 5/10 Forum Trajanum: prava solata točkovanja v Feldovem stilu, ki kljub svoji kompleksnosti in malim morjem možnosti na turnu teče precej lepo. 7/10 Gentes: odličen art in tudi sama igra me je izjemno pozitivno presenetila glede na to, da jo popreje nisem poznal. Fina kombinacija deck buildinga in nekega kvazi worker placementa 8/10 Lost Ruins of Arnak: pred kakšnim letom izjemno popularna igra, ki kombinira worker placement, resource menagement in deck building. Izjemno preprosta za naučiti se in igrati; le malenkost nad entry level. Posledično zame morda celo preveč preprosta, a kljub temu zelo zabavna ter precej boljša z višjim številom igralcev. Fina tudi za solo. 7/10 Colt Express: še ena primerna predvsem za igranje z mularijo oz. otvoritev ali zaključek board game večera 4/10 Gugong: precej spominja na Great Wstern Trail tako po designu kot po mehanikah. Morda bi jo označil kar za okrnjeni GWT z nekaj razlikami. Igra, ki se je naučite dokaj preprosto in poteka zelo tekoče in kjer se mi najbolj dopade worker placement mehanika z izmenjavo kart. 7/10 Village: morda ji še nisem dal dovolj priložnosti, a me po prvih dveh igrah ni več poklicala. Sicer pa gre za klasiko, kjer ima worker placement rahel twist (akcije ti dejansko ni potrebno izvesti). Velik plus pri življenju v srednjeveški vasici je prcanje vsemogočne katoliške institucije. 6/10 Sushi Go Party: fina zadevščina za sproščeno igro in ljubitelje sushija. Dopušča kar nekaj variacij igre in je primerna za takrat, ko paše odigrati nekaj na hitro. 6/10 Underwater Cities: Suchy se pri meni trmo vzpenja po lestvici designerjev in tudi Underwater Cities ne razočara. Tako kot pri večini njegovih špilov je na voljo nebroj odločitev, ki mi nemalokrat paralizirajo možgan. Ampak vseeno zelo kul špil. 8/10 Praga Caput Regni: meni še bolj ljuba kot zgoraj opisana. Ogromen board, z veliko možnosti, ki te kaj hitro lahko zavedejo, Izpolnil bi namreč rad vse želje kralja, a žal ne gre. Ima tudi nekaj gibljivih delov, ki dodajo k prdukcijski vrednosti in uživanciji v špilu. 9/10 Raccoon Robbers: simpatična zadevica za mladež kjer kot rakun plezate po stavbah in napredujete proti zakladu smeti. 4/10 Zombie Teenz Evolution nadaljevanje Tobie Kidz. Fajn legacy game za mladež z malenkost spremenjenim gameplayom, novimi liki, misijami in superpowerji. Tako kot pri predhodniku je največji draž odpiranje novih kuvert. 5/10 Ticket to Ride: Europe - 15th Anniversary: sine je nor na vlake tako da je bilo nujno kupiti za smešno nizko ceno. Ogromna mapa in nasploh zelo dodelan dizajn. Igra pa zelo primerna za entry level v svet boardgejmanja. 6/10 Tzolk'in The Mayan Calendar: zajebano do amena, saj moraš poteze ponavadi računati krepko vnaprej, je pa zanimiva mehanika z vrtljivimi kolesi in delavci, ki producajo takrat, ko jih vzameš z boarda in ne ko jih daš gor. Če bi radi analyis paralysis in možganobol je to igra za vas. 6/10 Menara: še ena družabna igra, ki predvsem testira vaše motorične spretnosti. Primerna predvsem za druženje ob pivu 5/10 Santa Maria + American Kingdoms: resno sem impresioniran kaj se da narediti iz tako malega borda in osnovnošoskega arta. Tudi sama tematika pride ne glede na to lepo do izraza, igra pa je prava matematična zagonetka. Dodatek še pride na vrsto. 6/10 Quacks of Quedlinburg + The Alchemists + The Herb Witches: super party igra z ogromno pa kako je to možno momenti. Enostavna za naučiti in luštna za igrati. Dodatka še prideta na vrsto. 7/10 Golem Uf Luciani šta mi radiš. Še vedno zelo dobra igra pa čeprav mi ni med njegovimi najljubšimi. Prava zmešnjava možnih kombinacij z zelo zanimivo tematiko, a slabo dodelanim artom. Kljub vsemu pa ima Luciani žilico za euro igre in Golem ni nobene izjema. Dodaten + so frnikule namesto kock. 7/10 Crown of Emara: izjemno enostavna igra za naučiti se, a kljub temu predstavlja izziv pri samem igranju, saj dopušča malo morje combotov, a le če pravilno zastavite poteze. 6/10 Bonfire: tipični point salad izpod rok Stephana Felda, kjer tematika ne igra neke pretirane vloge, a kljub temu nudi prijetno doživetje, sploh proti koncu igre, ko se comboti kar vrstijo eden za drugim 6/10 Marco Polo II: In The Service of the Khan: precej bolj loose zadeva od svojega predhodnika in če se vam je The Adventures of Marco Polo zdel preveč tight, morate definitivno poizkusiti nadaljevanje. Sam ostajam zaprisežen fan predhodnika 7/10 Merchants of the Dark Road: igra, ki me je preko kicktarterja precej nahaypala predvsem zaradi arta in designa, a je ob splavitvi prejela precej mešane občutke, katere gojim tudi sam. Kljub malemu morju komponent se poteze za moj okus malenkost preveč ponavljajo. 5/10 Everdell: glede na mešane kritike, ki sem jih bral sem šel v igro s precejšnjo rezerviranostjo, a moram priznati, da sem bil pozitivno presenečen. Super tematika in dejansko sem se počutil, da s pomočjo malih živalic gradimo gozdno mestece. In seveda, fantastičen art. 7/10 Coimbra shelf of shame Troyes shelf of shame Caverna Cave Farmers shelf of shame Targi shelf of shame Paladins of the West Kingdom shelf of shame Magic Maze shelf of shame Raider of Scythia shelf of shame Tekhenu shelf of shame Tiletum shelf of shame Teotihuacan City of Gods + Expansion Period + Late Preclassic Period + Shadow of Xitle shelf of shame Rajas of the Ganges shelf of shame 14. november 2023 uredilo bitje Sadako 2 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 15. november 2023 Share Objavljeno 15. november 2023 Paladinse imaš na shelf of shame. A mi jih prodaš? Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 15. november 2023 Avtor Share Objavljeno 15. november 2023 Ni variante So naslednji na vrsti, po vsej verjetnosti ze danes. Also: nikoli ne prodam igre preden jo sprobam. 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 15. november 2023 Share Objavljeno 15. november 2023 (urejano) Vse_je_najslabse reče Dne, 12. 11. 2023 at 9:59: Ga kupiš? V igraj.si Če ga prodaš' ga kupim ja Ti ni bil kul? Jst pr Sadaku stavim na Troyes , Caverno in pa Paladins. Pa da vidim 15. november 2023 uredilo bitje BlueSan Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 15. november 2023 Share Objavljeno 15. november 2023 BlueSan reče pred 4 urami: Če ga prodaš' ga kupim ja Ti ni bil kul? Jst pr Sadaku stavim na Troyes , Caverno in pa Paladins. Pa da vidim V bistvu ga nisem igral, sem postavu pa prebral navodila, mi deluje kot da se mi ne bi dalo igrat, ne vem. Mogoče bi lahko vsaj enkrat sprobal prej. Drugače ob 16h v kranju v soboto se bo igralo Blood on the clocktower in je open invite, jaz razmišljam da bi šel, ki me ful zanima ta igra. Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Sadako reče pred 17 urami: Ni variante So naslednji na vrsti, po vsej verjetnosti ze danes. Also: nikoli ne prodam igre preden jo sprobam. Ok, pol pa sprobaj in mi jo potem prodaj Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 16. november 2023 Avtor Share Objavljeno 16. november 2023 BlueSan reče Dne, 15. 11. 2023 at 20:06: Če ga prodaš' ga kupim ja Ti ni bil kul? Jst pr Sadaku stavim na Troyes , Caverno in pa Paladins. Pa da vidim A to je stava kaj mi bo dogajal al kaj ne? Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Ugibanje ja 😃 Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 19. november 2023 Share Objavljeno 19. november 2023 Evo končno včeraj igral blood on the clocktower. Dobra je, ma ne štekam zakaj stane 130 eur, to je absurd. Lahko si sam naprintaš par listov in igraš papir + kemik. Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 19. november 2023 Avtor Share Objavljeno 19. november 2023 ayrton79 reče Dne, 15. 11. 2023 at 10:59: Paladinse imaš na shelf of shame. A mi jih prodaš? BlueSan reče Dne, 15. 11. 2023 at 20:06: Če ga prodaš' ga kupim ja Ti ni bil kul? Jst pr Sadaku stavim na Troyes , Caverno in pa Paladins. Pa da vidim E, tkole bom reku; Paladini so top 1 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 20. november 2023 Share Objavljeno 20. november 2023 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 20. november 2023 Share Objavljeno 20. november 2023 Sej se ene par k jih nism nastel ti jih bo tut kul 😃 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 27. november 2023 Share Objavljeno 27. november 2023 Po kr neki cajta malo večji dodatek h kolekciji: 51st State: Ultimate Edition Ark Nova: Marine W. + Maps Heat Meadow Millenium Blades Quacks of Q + Acrylic t. War of The Ring: Card Game World Wonders Morm pa še ene par jih v kratkm nabrt (še ene 5-10 iger na wish listi) -_- Aja zanč igrali Yokohamo 2 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 28. november 2023 Share Objavljeno 28. november 2023 (urejano) Yokohamo? Kje si jo dobu? EDIT: Aha, to ste verjetno igrali staro verzijo. Sem mislil, da imate že tanovo. BTW, a je kdo že igral ISS Vanguard? Kako to izgleda? Nikakor ne morem dobit pravega vtisa kakšen špil to sploh je. 28. november 2023 uredilo bitje ayrton79 Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 29. november 2023 Share Objavljeno 29. november 2023 Staro. Iss vabguard se nism startal. Si ze igral campaign igre tipa Tainted grail? Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 30. november 2023 Share Objavljeno 30. november 2023 Ne. Sleeping Gods sem preigral. No, saj zdaj je vseeno, ker sem jo že naročil. Dobil sem rabljeno, enkrat preigrano, po zelo ugodni ceni glede na novo. Navedek Povezava do prispevka
BlueSan Objavljeno 30. november 2023 Share Objavljeno 30. november 2023 V glavnm tak bolj story feel Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 30. november 2023 Share Objavljeno 30. november 2023 ayrton79 reče pred 12 urami: Ne. Sleeping Gods sem preigral. No, saj zdaj je vseeno, ker sem jo že naročil. Dobil sem rabljeno, enkrat preigrano, po zelo ugodni ceni glede na novo. Kakšen ti je bil SG? Jaz sem ga kupu in prodal, nisem sploh igral. Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 1. december 2023 Share Objavljeno 1. december 2023 @Vse_je_najslabse, kaj pa vem. Sem na strani 23 čisto spodaj napisal izkušnjo. Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 1. december 2023 Share Objavljeno 1. december 2023 ayrton79 reče pred 1 minuto: @Vse_je_najslabse, kaj pa vem. Sem na strani 23 čisto spodaj napisal izkušnjo. Aha, ma ja sem slišal dosti podobnih kritik, zato sem ga kojci tudi prodal, ne da se mi zajebavat. Sej ga prodaš z lahkoto, mogoče bo naslednja verzija bolj znosna. Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 13. december 2023 Share Objavljeno 13. december 2023 Ja Miklavž je bil ane Drugače je tole vse sekond hend roba in dobro, da se bližajo Božični prazniki, da bomo čim več sprobal. Paladins of the West Kingdom Končno sem se dokopal do njih. Drugi del trilogije West Kingdom. V petek sprobamo. ISS Vanguard Kampanjska in zgodbovno podprta igra avtorjev Tainted Grail in Nemesis v znanstvenofantastičnem svetu z ladjicami z laserji. Gentes Civilizacijska igra v kateri v prvem stoletju razvijaš svoje ljudstvo v Sredozemlju. Origins: First Builders in Ancient Wonders Igra mi je zanimiva že od izida, pa je bilo vedno kaj drugega v prvem planu. Ker je iz druge roke, je bil zraven priložen še dodatek. The White Castle Pod vplivom obiska Japonske sem moral nabavit še tole in... Yedo Deluxe Master Set ...tole. Yedo mi je že prej bila ena bolj ljubih iger. Pa še vse tri Deluxe Master Sete imam sedaj, še La Granjo in Snowdonio. 2 Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 13. december 2023 Share Objavljeno 13. december 2023 Je prišla nova verzija sleeping gods, baje so izboljšali ful stvari ki so prej ble bedne Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.