Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 04. 08. 2020 na vseh področjih

  1. Da povzamem: 1. se ni zgodilo 2. ce se je, to ni slabo 3. ce je slabo, potem ni tak problem 4. ce je problem, potem ni njegova krivda 5. ce je njegova krivda, potem ni blo nalasc 6. ce je blo nalasc, si si to zasluzu Got it. Dejstvo je da ima Trump v primerjavi z Obamo izjemno dober v PR. Tolk zlo da si sprejel njegove neumnosti kt nekaj cisto normalnega. Ne sam to, clo slepo ponavljas njegovo propagando (fake news npr.) naokol.
    8 točk
  2. Krajsa predstavitev Paradox iger. Se mi zdi, da jih veliko ljudi ne pozna dovolj, pa bi jih mogoce zanimalo probat., ce jih zanima role-play in strategije. Pol pa neham delat zastonj reklamo Ce je kaksen bolj primeren topic, lahko premaknete, da ne hijackam te teme. Vsem je skupno: - Grand Strategy zanr, fokus na razvoju celotne drzave na makro ravni. - Asimetricen zacetek. Vsi parametri drzav so postavljeni glede na cas v katerem se igra dogaja. Tezavnost se povecuje/zmanjsuje glede na to s katero drzavo igras. - Real time, ne turn based. V praksi to pomeni, da cas prosto tece glede ena hitrost, ki jo lahko spreminjas med igro (1x, 2x...). Imajo tudi aktivno pavzo. Ogromno macro 'tickov' je se vedno na dolocen dan (npr. 1. v mesecu), tako da se naceloma se vedno igra zelo podobno kot turn based strategije. - Igrajo se od leta X do leta Y. Igre nimajo win conditiona. - Povdarek na role-playu, vse igre vsebujejo random evente/odlocitve, ki to spodbujajo. - Informacije odprtega tipa. Pred kakrsnokoli odlocitvijo imas vidne informacije na kaj bo le ta vplivala. - Tezek learning curve. - Ogromno DLCjev, ki dodajo content in nekatere kljucne mehanike. Pri nekaterih tudi subscription model, ki omogoca igranje vsega brez nakupa DLCjev. - Zaradi obseznosti iger problemi z balancom in bugi ob izdaji novih DLCjev/patchov. Victoria 2 in Crusader Kings 2 sta edini zakljuceni igri. - Vse igre majo carski community + ogromno modov - Heroin. Trenutne igre: - Imperator Rome; 304BC-27BC; Konec 2. samnitske vojne do ustanoviteve rimskega cesarstva. Igra je zmes EU4 in CK2 (glej spodaj). Je najnovejsa, a trenutno tudi najslabsa/najmanj dodelana igra, kar se tice igralnih mehanik. Se nisem igral. - Crusader Kings 2; 769-1453; Zgodnji srednji vek do razpada bizatinskega cesarstva. Igras kot srednjeveska dinastija in ne kot drzava. Zacnes kot trenutna glava dinastije, ko umres, nadaljujes kot tvoj naslednik. Fokus igre je na karakterjih in tem, da pridobis cim vecji vpliv za svojo dinastijo. To pocnes predvsem preko politicnih spletk/diplomacije, vojne, spreminjanja zakonov znotraj svojega ozemlja in religije. Igra vsebuje vec razlicnih socialnih struktur, ki so simulirane. Primer: simulirana hierarhija fevdalizma v zahodni Evropi. Je igra pri kateri je najvecji povdarek na role-playu. Racunalnik simulira vsak 'landed' karakter in ljudi na njegovem dvoru. Vsak ima svoje statistike, traite, itd. na podlagi katerih sprejema odlocitve. Z vsakim od teh karakterjev lahko imas interakcijo na razlicne nacine. Obstaja tudi Game of Thrones mod, ki mu je ta igra pisana na kozo. Letos jeseni pride 3ji del serije. - Europa Universalis 4; 1444-1821; Zacetek novega sveta do smrti Napoleona. Igras kot drzava. Fokus je predvsem na rasti drzave preko osvajanja ozemlja (vojna in kolonizacija) ali vecanja ekonomske moci. Napram CK vecji povdarek na vojskovanju, trgovini, mirovnih/zavezniskih pogodbah, notranji politiki. Vsebuje 'mission tree' za vsako drzavo, ki nekoliko bolj spodbuja igranje v doloceni (a)historicni smeri. Je vrjetno najbolj dodelana in kompleksna izmed teh iger. Priljubljena je tudi za MP igranje. - Victoria 2; 1836-1936; Viktorijanska doba. Igras kot drzava. Igra simulira globalno/lokalno gospodarstvo in notranjo/zunanjo politiko drzav. Glavna znacilnost igre so t.i. POPi, ki oznacujejo segmente prebivalstva v vsaki regiji znotraj drzave. Vsak izmed teh segmentov lahko dela v dolocenih panogah in ima dolocene politicne preference. Primer segmenta: Afro-brazilski katoliski suznji v Riu de Janeiru. Ker se igra dogaja v casu industrializacije je vecji povdarek tudi na razvoju gospodarske infrastrukture. Glede simulacije gospodarstva je verjetno to najboljsa igra sploh. Se vedno pa je seveda tudi vojna, zunanja politika in nekaj malega kolonizacije. - Hearts of Iron 4; 1936-1948; Druga svetovna vojna. Igras kot drzava. Najvecji povdarek na vojskovanju od njihovih iger. Dogaja se skozi najkrajse obdobje, zato pride tudi do najmanj ahistoricnih playthroughjev. Vecinoma se ukvarjas z notranjo/zunanjo politko, razvojem /produkcijo vojaske opreme, sestavo vojske in frontami/bojevanjem. Tudi ta igra ima mission tree. Zarad kratkosti obdobja in war game naravnanja je najbolj priljubljena igra za MP. - Stellaris; 2200-??? Igras kot vesoljska civilizacija. Edina igra, ki se dogaja v prihodnosti. Je najbolj podobna klasicnim 4X igram. Ima simetricen zacetek (razen civilizacij/spawna) in zaradi nedolocenega konca vsebuje tudi win conditione. Poleg CK najvecji povdarek na role-playu. V prvi fazi se vecinoma ukvarjas z raziskovanjem vesolja, kolonizacijo drugih planetov in nabiranjem resursov, kasneje pa se z vojno, ekonomijo, diplomacijo, itd. Vsebuje ogromno idej, ki se pojavljajao v sci-fi literaturi/filmih. Lahko naredis custom civilizacije z ogromno odbitimi moznostmi. Zelo lepa igrica. Trenutno je se 2 dni aktiven humble bundle, kjer dobite Stellaris in EU4 base game + Victoria 2 z vsemi dodatki za 5eur. CK2 base game je f2p na steamu. https://www.humblebundle.com/games/best-paradox-interactive
    7 točk
  3. Facebook chat "Fejmiči", za group icon slika črnskega kurca v mehli beli ritki (ilustracijo je v zameno za 20 lajkov in branjenje na forumu dostavil pridruženi član "ke_kit") Ej Čamir napisal sem nov diss uporabniku Tomazek, stisni mi lajk Takoj, Galko moj brat fejmič. Ti mi morš še od včeraj lajkat en post o indy špilih, ful so alter, sicer nisem še nič špilal ma čutim na vodi da so res cool 10/10 goty Evo bom zdej takoj. Kje je Slinch rabim njegov support, neki mi sika Mefisto Lizzard Ura je 19:00, verjetno se igra s figuricami, bo jutri Ok. Kaj delaš ti zdej Doma sem napravljen v Kosovela, s tipom si bereva poezijo pol greva mal na gugalnico pol pa sexat Lajk (Slinch is typing) Lajk
    5 točk
  4. @Mefisto Po mojem ti nucas nekaj za sprostitev. Izdelek niti datiran še ni, kamoli da bi ga od blizu videl, ti pa samo pizdiš. Se ti res zdi primerno, da neosnovano zlivaš gnojnico in širiš famo PS5 = nateg? Mar nisi ti pravnik al neki?
    5 točk
  5. ...in ponovno je z nami naš najljubši in najbolj obdarjeni Diety Civ 6 kronist, Galko!!! Yaaay!!! Zaluštalo se mi je igrati malo bolj "moderne" civilizacije, zato sem izbral Avstralijo (A tier). Avstralija je faking beast od civilizacije; jaz bi jo dal v A+ tier, tam tam s kako Japonsko, ker so noro močni. Avstralija ima namreč tri abilityje, ki namastijo vrečo še tako zahtevnega kenguruja: - Špil te skoraj vedno fukne na neko obalo (ker je tudi v RL Avstralija popolnoma neposeljena po celini), settlanje ob obali pa ti nagradi settlanje s tem, da ti da +3 housinga (kar je sick bonus) - s tem da se ti potem še dodatno prišteje, če je ob obali tudi reka. Posledično to pomeni, da se fukneš na obalo in imaš do polovice špila mir s housingom plus mesta ful hitreje rastejo - Večina (vsi?) districtov dobi extra boost od izgleda okolice (appeal). Če ima okolica "charming" izgled, dobiš +2 bonusa, če pa "breathtaking" +3 pa. Kao Avstralija je ful lepa al neki. Kar je predvsem popolnoma insane za recimo campus districte, ki so vedno ob gorah, gore pa takoj dvignejo appeal na charming ali breathtaking. S precej planiranja tako prideš do districtov, ki imajo naravnost živalske bonuse (tko +7 / +6 bonusa, kar potem še stackaš s policy cardi) - Avstralci so kao ful miroljuben narod in bolj defenzivci. Špil to ponazarja še s tretjim sick bonusom: če Avstraliji kdorkoli napove bilokako vojno (tudi surprise war) oziroma če Avstralija osvobodi mesto, dobi Avstralija za 10 turnov 100% produkcijo na VSE (v primerum, da osvobodi tuje mesto pa mislim da celo 20 turnov). Kar je totalen OP ability, pizda Maji imajo 10% bonus za njihovo hardcore omejeno poseljevanje... Te modeli ga imajo pa 100%. V praksi izgleda njihova igra tako, da prvih 50 turnov paziš, da nobenemu sosedu preveč ne stopiš na prste in da imaš dovolj močno vojsko za obrambo, ker ti lahko zgodnji napad lepo zašije rit tudi ob tvoji OP 100% vojni produkciji. Ko imaš pa tam +3 mest je pa to to, game over. Paziti moraš na appeal svojih mest; paziš, da je vse nice and clean in da delaš rudnike / industrijo / vojašnice / letališča tam, kjer je že zdaj grdo ko na Vevčah, torej da ne kvariš lepih tilov. Tam, kjer nameravaš imeti pa razne campuse ali holy sajte ali theater square pa lepo nasadiš gozdove (ki ti dvignejo appeal) oziroma jih postavljaš tam, kjer je pač že po defaultu lep appeal. Izredno pomembno svetovno čudo, ki ga kot Avstralija moraš zgraditi, je Eifflov stolp, ki da +2 appeal za vedno VSEM tileo-om, ki jih imaš v kraljestvu. Ko pa še to zgradiš je pa dokončno game over, ajde momci fajn bodite. Vse imaš naboostano do nebes, tudi comp z vsemi svojimi bonusi nima več za suh kruh. Primer: s super dobro poselitvijo in norimi bonusi sem s Pedrom in Brazilijo na vrhuncu fural 850 scienca per turn. No, z Avstralijo sem na koncu generiral 1115 science per turn Aja pa si res žlehtna pizda potem še nalašč provociraš comp v to, da te napada in da ti daje vojne napoved, da dobiš še dodatnih 100% produkcije za 10 turnov. Sabotaže s strani vohunov, postavljanje nebranjenih mest ob meji, lomljenje obljub, denouncanje, risanje kurcev po mizi, sklepanje zavezništev s sovražniki sosedov, metanje kamnov v šipe, ni dani, samo da greš nekomu tako na kurac, da te napade Ker sem se počutil še vedno moderno ampak malo bolj mazohistično, sem šel naslednjo igro s Kanado (B tier). OMG kakšna jajca, kakšno sranje, kakšen zmrznjen kos dreka od civilizacije in od cele igre z njimi. FUCK. Kot Kanadčana te vedno fukne v neko hardcore zamrznjeno tundro, ki je tko najslabši teren v špilu poleg čiste puščave. Nobene hrane ni pa da se jebeš - nikjer ne moreš graditi farm ali na nek drug način pridobivati futer. Hkrati je updade izpred par verzij nazaj poskrbel, da je v tundri MEGA veliko barbarov, tko po jebenih 8-10 barbarskih enot ti uleti napasti mesto, kar te seveda popolnoma sfuka. Kanadčani imajo sicer neke mini booste na delanje farm in rudnikov v tundri... Ampak še vedno je vse skupaj grozljivo slabo in počasno; namesto da si uber mega gnil, si samo zelo gnil Ima pa Kanada status ultimate peaceful civilizacije in ima zares dober bonus - nobeden ti ne more napovedati surprise war (niti ti ne moreš napovedati drugemi, ma ni glih da bi s temi reveži to kadarkoli delal). Tako da sicer res smrdiš, ma smrdiš v miru. Kako je izgledala igra - zelo slabo. Nekje na skrajnem severu v medvedji pizdi je prebival narod Kanadčanov, ki se je trudil in trudil narediti iz sebe, ma ratalo ni nič. Mikro mini mesteca s po 3 prebivalci, medtem ko jih ima comp tam med 12 in 15, so bila železna klasika. Nobenih wonderjev, ker je premalo folka in ni dovolj velike produkcije. Nobenih greate peoplov ali izumov, ker se ti districti prepočasi delajo in ti compi vse poberejo. Tiste dva soseda, ki te prideta pogledat, samo fukneta kamen čez mejo in na glas pokomentirata Hvala Bogu da nisem Hrvat Kanadčan. Tudi če bi te lahko napadli, te IMO ne bi, ker je preprosto preslabo riniti v tista brda Sneg, mraz, lahkota, zmrznjeni prsti, alkoholizem, žalost, bolečina. Tko res najbolj patetična scena ever, res nič od nič od igre. Odločil sem se iti na science zmago, ker mi je samo še to teoretično ostalo, pa vidim da imajo Perzijci in Indonezijci 2x več science per turn od mene. Indonezijka ima že 2 fazi od 5 narejene in se pripravlja na extraplanar potovanje... Nakar jo napade Perzijec, tko čist brez razloga in ker jo lahko, in ji fukne 3 atomske bombe Prov uno iz nule, yeah baby, go hard or go home. Z mano pa itak bestič in mi trejda nek bombaž za cuker, hvali kok sem cool leader in je nasploh čist vesel Jst sam tko wtf, ok, mogoče pa dejansko lahko še zmagam. Z najbolj beraškimi spaceporti na svetu, ki so se gradili celo večnost, nekako najprej launcham earth satelite in potem še vse ostalo, medtem ko po indonezijskih mestih taca mislim da 8 death robotov, na mesta povsem zraven mene padajo nove atomske bombe, psihič Perzijec je pa vsak turn videti bolj nasmejan in srečen In z mano še vedno na polno trejda s cukrom, lisičjim krznom in medom, pač fino je prigriznit lepo obložen košček kruha medtem ko opazuješ oranžno zoro na nebu (kljub temu da je noč). Na koncu zmagam z 0 (NULA) izgubljenimi enotami, brez ene same vojne in z najbolj revnim, posranim in gnilim kraljestvom v zgodovini iger. Rajši grem pijan nag na sanke kot pa da se enkrat u lajfu še pipnem Kanade. Never again. Ampak absolutni zmagovalec v "Never again" kategoriji je pa Mali (B tier). Njih imam v spominu kot ful fun in fresh civilizacijo, ko sem igral še na lažjih stopnjah, in sem si rekel, da z njimi moram obrnit na Deity, ker so preprosto tako fun. PrEPrOsTo. tAko. FuN. Najbolj mazhostična, naporna in živce parajoča igra ever ever EVER. Revežem zamorcem NE DELA NIČ. Span bias je 100% usmerjen v puščavo, kjer že takoj ni NIČ. Jebenega koruznega storža ni, da bi si ga vsaj v rit vtaknil od žalosti. N-a. S suhim peskom posut prst u šupak dobiš. Nadalje je njihov unique "bonus" to, da imajo 30% manjšo produkcijo od vseh ostalih - s tem da že tako nimajo nič!!! Sredi puščave se spawnajo, pizda vam mila materina!!! In potem vsak rudnik, ki ga narediš, skasira slatkih -3 produkcije!!! Strgan, lačen in poscan končno po 15 turnih narediš enega builderja, ki se na 50+ stopinjah privleče do nekega nikakvega hriba sredi puščave in z golimi rokami skoplje rudnik - in za to dobiš +1 produkcijo!!!!! WTF!!!!!!!!!!!!!!!!11111 Nadalje imajo čist vse bonuse vezane na to, da imaš močno religijo in močne holy site - ampak jeben holy site in nato shrine je treba najprej zgradit!!!! SREDI PUŠČAVE!!!! Z MINUS 30% PRODUKCIJE!!!! IN BREZ RUDNIKOV!!!!!!!!!! OB COMPU, KI ŠTARTA V NORMALNI POKRAJINI S 3 SETTLERJI IN +80% PRODUKCIJO!!!!!!!! Najprej sem kako uro probaval preživeti toliko časa, da mi je uspelo ustanoviti vero in imeti vsaj solidno osnovo za igranje naprej. Recimo enkrat mi je uspelo narediti vero... ...na začetku klasične dobe, ob tem, da sem imel 1 mesto in 1 lokostrelca Tko za primerjavo, comp ima takrat navadno že 5-6 mest, konkretno vojsko, wonderje in razvito kulturo. Mi smo imeli pa enega reveža z lokom inmesto sredi ničesar, ampak hej, smo imeli pa Alaha v srcu! Sam sweet restart pa čedalje bolj živčen v faco. Potem se mi nekako poserje narediti solid začetek, celo uspešno ustanovim Islam in imam 4 mesta, yess momci to je to... Nakar vidim, da imam celih 10 tileov puščave in da ni okrog mene niti enega puščavskega tile-a več. Valda pa vsi bonusi od Malijecev vezani na puščavo. Spet restart. Nato pa KONČNO top tier štart oziroma za Malijca "mogoče bomo celo preživeli" štart. Takoj ob spawnu natural wonder oziroma 40% hitrejša raziskava religije. Okrog ogromna puščava in obala, kasneje se izkaže, je direktno zraven še en pol-kontinent s še večjo puščavo. Nobenih večjih skupin barbarov. Sicer dosti sosedov - Katargina, Španija in Indonezija - ampak nobeden od teh ni S tier v veri, tudi niso neki early game monstrumi tipa Perzija ali Sumerija. Se takoj fuknem v vero, naredim najprej pantheon, kjer se še ekstra fokusiram na puščavo, nato dejansko religijo. Vmes začizam prijateljsko Katargino ko mladega telička v mesariji in ji praktično v 20 turnu spizdim enega od treh settlerjev, s katerimi začne comp - na ta način pohabim direktnega tekmeca in sebi priskrbim drugo mesto, na katerega bi sicer čakal še naslednjih 30 - 50 turnov (ker pač razvijaš vero). Katargina nekaj napada, ma vse skupaj nič od nič. Čez 10 turnov... ...pride naokrog z novim settlerjem Ki ga seveda takoj napadem z vso silo (vsa sila po malijsko: model z gorjačo in napol nag brezdomec z lokom) in ji uspem spizditi še tega. Takoj settlam, na hitro naredim še enega settlerja sam - evo takoj v early game 4 mesta, puščave ko fuka, religija narejena, tepihi očiščeni, samo gasssssssssss!!!!!!! ...in nato vidiš Turns to complete Holy site: 44 turns Ampak ja, po tem čizu, ki mi ga je omogočil sam Muhamed, je pa nekako šlo. Sploh z novimi mesti se lomiš ko kurac, ker si pač zamorec sredi puščave, ampak potem, ko pa prideš na 7-9 mest, mati mila Muhamedova, potem pa začne pokat. Oziroma cingljat - Mali je namreč ultra specializiran v delanje nehumane količine zlata. Mansa Musa oz leader, ki ga upravljaš, je bil po Forbesovi raziskavi, ki je upoštevala celostno bogastvo Zemljanov v določeni točki, daleč najbolj bogat človek vseh časov, ki mu kakšen Bill Gate ali Jeff Bezos lahko samo oblizne kamelji drek iz sandalov. Model je imel v lasti večino zlata v tistem času in je dejansko lahko dvigal ali zniževal inflacijo po celem svetu. Tole je kar vredno branja - kako je šel model na Hadž v Mekko: https://en.wikipedia.org/wiki/Mansa_Musa#Islam_and_pilgrimage_to_Mecca Pro hint: s sabo je vzel 60.000 folka. Iz jebenega Malija do Meke. Tko da ja, ko ti uspe, je res nice. Vere ko dreka, z raznimi bonusi in promotioni lahko z vero kupuješ zgradbe, enote, ozemlje, dobivaš nore pasivne bonuse od števila vernikov, ni da ni. Z zlatom isto, kupuješ enote, cele districte, diplomatske usluge, pač whatever. Vse, kar si izgubil na produkciji, dobiš potem noter z denarjem. Narediš novo mesto in mu dejansko kupiš vse, kar rabi, ne rabiš niti graditi nič. Ampak ja, prva polovica špila je pa kot da bil 3 ure pri zobarju. Na koncu sem povozil vse civilizacije in islamiziral cel svet. Kljub temu, da sem imel na drugem kontinentu Rusijo, S tier civilizacijo, ki si je versko podjarmila 3 ostale civilizacije... Je samo priletel zlat islamski valjar in rekel Cool je fantje, Jezus je passe, a ne gledate TV-ja al kako. Rusija je name poslala 18 apostolov (!!!), kar bi bil kar scarry shit... Če jih ne bi jaz imel 30, do konca naboostanih z verskimi bonusi, extra zafukanih, neobritih in vsakega s 300 stranmi dolgim haram seznamom. Nato sem še par turnov užival v zvokih pokajočega lesa pravoslavnih cerkva in zmagoslavnemu petju mujezinov, na koncu pa smo vse skupaj lepo zaključili z versko zmago leta 1.360. Torej točno 2 turna prej kot mi je to uspelo s Saladinom Sladka zmaga, ampak Mali - nikdar več. Vsaj na Deity ne.
    5 točk
  6. 4 točk
  7. V rit, ki je očitno zaradi sonyja že dovolj raztegnjena LP, Mefisto
    3 točk
  8. Koliko 5G towerjev si že požgal?
    2 točk
  9. Urbana mladina si pri nas med sabo reče "stari" pa ni nihče star al pa od tadruzga star fotr, niti se ne špara ta izraz za frende, ki se poznajo od plenic. Brat pa sestra je verjetno prežitek iz časov pokristjanjevanja in gospel muzike, enako kot je vsesplošno uporabljanji "man" odgovor jazzerjev na degradorni "boy". Glede na to, da je večina afroameričanov bolj ali manj mulatov, je gotovo na neki točki prišlo do partnerstva zunaj rase. Verjetno je naklonjenost tam-tam s povprečnim belcem. Ne razumem kako si lahko izdajalec, ker danes itak praktično ne moreš slišat muzike na radiu, ki ni produkt afroameriške kilture. Vsi jo konzumiramo. Verjetno se najde par nergačev, podobno kot bo en folk trdil, da je Slovenija država katolikov in da so tapravi Slovenci katoliki. Če že kaj, se je v zadnjih desetih letih razpasel val "pozitivnega" rasizma (in seksizma), ki hoče ideološko popravit določene ekonomske neenakosti, ki potencialno posredno izvirajo iz rasizma pred stotimi leti. In to je kontraproduktivno, ker ideal iz barvne slepote znova vleče v rasno profiliranje, kar je kontra temu za kar se je boril MLK. Imamo situacijo v kateri ima Zahod po eni strani polno rit vsega, po drugi strani pa se blazno hitro širi prepad med bogatimi in revnimi. Ker so Američani sprani od hladnovojne propagande nekak ideje o razrednem boju ne pridejo v poštev, zato je pa toliko lažje bit trigiran na rasizem. Rasizem je tukaj posreden, kot posledica dejanj v preteklosti. Realen je klasizem, ko je nekdo brez denarja za privatne šole načeloma obsojen na relativno revnejše življenje v bolj bedni soseski, kjer ima več šans, da pride v stik s kriminalom in konča v čuzi oz. pod streli policistov.
    2 točk
  10. PS3 kamera je bila odlična, folk jo je predelovali v mikroskope al neki... http://www.iaacblog.com/programs/hacking-a-playstation-eye-camera-into-a-cheap-microscope/ Jaz sem jo celo zdaj uporabljal na PCju za sestanke v videokonferencah
    2 točk
  11. Hehe, saj itak se verjetno šališ, ampak vseeno: kako smo si ljudje različni. Jaz recimo, da vidim nekoga v poslovni obleki (kravata opcijsko) z barvitim switchem v rokah, mu dam takoj +10 pik.
    2 točk
  12. drugje mu ne morejo, glede na to, da tam zivi
    2 točk
  13. Zdejle sem odkril da lahko klikneš na tisti zeleni plus ob ikoni in tam poklikaš, kake minuse / pluse je potalal kakšen član Tko kliknem na Smrka, ker je pač napisal zadnji odgovor in je prvi ki ga vidim Pogledam njegove reakcije UMRU Ahahahahah, kakšen MOŠKI Legenda Vabljeni na ples, igral bo Smrk na PUŠKOMITRALJEZ
    2 točk
  14. Pizda Lizzard jih ima skoraj 150, kurčevi kitajski boti
    2 točk
  15. Evo tole. Ko bo barvni dirkač zmagal s tako kanto kot Šumaher, Fetl ali Rosberk se pa naj oglaša. Do takrat pa naj utihne in gre klečat. Pač Nemci ubermensch.
    2 točk
  16. Fak, najraje bi te kr kušnil! Traitors gate ja, noro. Vidim, da če bi zaupal svojim popačenim spominom in guglal igre iz leta 99, ki imajo v imenu Baldurs ali gate, bi v minuti alpa dveh dobil odgovor na vprašanje, ki si ga postavljam zadnjih 21 let, ampak je bil celoten spomin takšen fever dream, da se mi je zdelo že mal glupo. Sej kokr se spomnim ne vem če sem kadarkoli v tem demotu dejansko naredil, ker sem bil preveč mulo, da bi vedel kaj se dogaja; samo puščica ki te je prestavila iz scenery1 v 2 je zagrabla, ampak prisežem da sem vsaj ene par ur buljil v ekran, ker je bil res nor feel. Mal berem zdej o špilu in piše da je igro potrebno dokončati v <12h, noro.
    2 točk
  17. Hmm. Osebno nisem nek ogromen podpornik BLMja, pa mi tale posnetek ne spremeni kaj dosti. Vse kar vidim (poleg tega da je tip res bil močno nadrogiran) je da teli policaji res nimajo smisla za sočloveka. A bi bilo ful težko naredit pavzo za pet minut, se pogovorit z njim, ga vprašat kaj ga muči, mu zagotovit da je vse OK, da se lahko pomiri in gremo samo na vožnjo v avtu? Nevem no, pomoje bi se dal tipa tok enostavno pomirit če bi se umirili s tem popolnoma nepotrebnim agresivnim govorom in z malo razumevanja do nekoga ki je več kot očitno pod vplivom substanc.
    2 točk
  18. No prejšnja dva tedna sem s punco naredil prvič pravi "roadtrip" z avtom. Gre za Renault Clio 3 Grandtour 1.5 dci 106KM. Sla sva na krk, nato s trajektom na cres ter lošinj, nakar se vrnila spet na krk ter odšla še na rab, nato pa spet na celino. Ta roadtrip je bil nekako poizkusen (če nam bo všeč, ali je šotor ok, postelja,..), zato sva nalašč izbrala pot relativno blizu nas. Avto je v celem potovanju porabil 3/4 tanka (30L), kar je glede na to da sva se pogosto ustavljala in veliko časa rabila za iskanje parkirišč kar malo imo. Prenočevala sva v kampih. Šotor je iz Dechatlona Arpenaz Base M, ki se je izkazal za super nakup, smo pa ga že malo natrgali, saj se je spodnji del zaskočil za blatnik in ob pospravljanju tega s punco nisva videla in sva zato kar zapeljala avto naprej in se je malo strgalo, a se je dalo začasno zakrpati s lepilnim trakom. Sam šotor se sestavi/razstavi v 15min, ni pa prav zanesljiv če močno piha ali lije, takrat ga raje pospraviva in nategneva tendo, ki sva jo tudi imela s sabo. Posteljo sva doma naredila s očetom in meri v dolžino 185cm, v sirino pa v najožjem delu 100cm (punca je 161cm jaz pa 176cm tako da ni bilo večjih problemov), spravi se pa lahko tako, da se lahko dajo zadnji sedeži pokonci. Za daljša potovanja razmišljam če se splača sploh imeti zadnje sedeže v avtu, saj bi jih lahko zamenjal z po meri narejenimi lesenimi pregradami, kjer bi lahko stavili hrano ter ostale stvari, ki smo jih tokrat morali nabasati v strešni kovček Thule Pacific 100, v katerega gre presenetljivo ogromno reči (vse naše obleke, hrana, posode, ter oprema za v vodo). Pod posteljo je čene bilo vseeno dovolj prostora za mizo ter indukcijo, ki smo jo rabili v kampih, ter prostor za šotor. Za spanje sva izbrala nadvložek iz spomniske pene 4cm iz Jyska, kar se je izkazalo za ok izbiro glede spanca, slabše pa se zadeva zvije skupaj, pr pospravljanju, zato bomo naslednjič verjetno nabavili kose navadne pene po meri, pa bomo videli katero je bolje. Hladilno skrinjo sva imela za voznikovim sedežom, priključeno na inverter 300W priključen v 12V, tako sva lahko poleg priljučene skrinje imela tudi opcijo polnjenja telefonov. poleg inverterja sva imela kot vir električne energije za polnjenje telefonov tudi 21W zložljive sončne celice. Pregledala sva skoraj vse omembe vredne kraje ter plaže, slednje predvsem tiste bolj divje, ki so nama najbolj všeč. Konec septembra, če bo vreme držalo greva še na trip po Sloveniji glede na to da imava bone za porabiti, drugo leto pa načrtujeva tripa na korziko ter vzhodno sardinijo in objadranski balkan dol ter prek trajekta (Igoumenitsa - Brindisi) objadransko Italijo gor. Nasveti priporočeni Long story short, v dveh sva uspešno kampirala v cliu 14 dni. Za zaključek pa še uganka iz križanke (Križanke za mlade), ki sem jo reševal med tripom. Vault boy iz Fallout iger dobi kos pizze številka 3
    2 točk
  19. Pa kdo bo nosu to s sabo dej. To je tudi glavni razlog, da mobile gaming ne postane bolj popularen. Namenska naprava je dosti bolj priročna iz tega vidika.
    1 točka
  20. http://nbastreams.xyz/live/2/ jst gledam tle
    1 točka
  21. Karkoli razen odpovedi je slabo za Ferrari.
    1 točka
  22. Bi bilo zanimivo videti Kingdom Hearts na PlayStationu brez Disney likov.
    1 točka
  23. Glede na to kaj pišeš ima odličen PR. Ampak jaz mislim da tebi ni pomoči, če bi ti šel odgovarjat na tvoje poste mam filing da bi blo kot pogovor s flatearthovci, ko imajo na vsak argument nek debilen protiargument, na katerega pa ne moreš nič rečt nekako, ker je tako fundamentalno, da samo lahko rečeš "ja to ni tako". Pa to so najbolj prizadete debate, ko je nekaj najbolj očitno in sogovornik te vztrajno prepričuje v nasprotno, uh.
    1 točka
  24. Sem ti hotla dat racko, pa sem dobila obvestilo, da je slo neki narobe z belezenjem reakcije. Hmmmmmm
    1 točka
  25. Mene pa trenutno bolj skrbi, ker je Lizz nekako poniknila (no, vsaj iz Gostilne). Hmmm...
    1 točka
  26. Saj, ko se dela se dela. Ali je to pač redno delo, ali sestankovanje... tu ni "trte mrte". Ampak med odmori, oz. karkoli povezano s čakanjem, prostim časom... Tu pa so razni gaming vidiki in predvsem odklop od biznisa zelo dobrodošli. Poznam enega, ki ima kar kul firmo in ima recimo posebej urejen prostor, kjer ima postavljeno Amigo s stotinami naloženih iger, pripadajočimi joysticki in bigscreenom. Komot recimo dovoli (in je še ponosen), da se poslovni partnerji, stranke, pa tudi zaposleni (vsi seveda v svojem prostem času) tam zabavajo.
    1 točka
  27. Switch nobenemu resnemu človeku dan danes ne more pasati k imidžu. Da jaz vidim pred pisarno enega nažigat switch med tem ko čaka... niti v pisarno ne pride - sem na malci.
    1 točka
  28. Bi bilo presenečenje off-seasona če ni bi bil. Upoštevaje njegov roadtrip po USA z avtodomom
    1 točka
  29. hohohohoho nekomu je pa RATALO U LAJFU NA HARD Čamir in Slinch predvidevam da bo naslednjič na Konzolec meetu za udeležbo kaka omejitev s številom lajkov? Res ne bi rad sedel z raznimi scumi ki imajo manj kot 100 lajkov na forumu
    1 točka
  30. haha kak kralj, marathon je kaj, 2x daljša? Čas igranja je IMO ful odvisen od tipa zmage, na kerega greš. Recimo science je najhitrejši, ker samo dobro splaniraš mesta, potem pa štancaš campuse in industrijske cone ter paziš, da ti kdo ne pobegne. Tam cca 4-5 ur rabim za science zmago. Vojaška ali verska igra je pa ful ful počasnejša, ker imaš toliko dela z mikromenedžmentom enot, pa ful časa ti gre za samo produkcijo enot, pa za manevriranje, pa traja da pridejo na druge kontinente, pa da se healajo, pa vse. Tist je pa tko, 10-12 ur na igro IMO.
    1 točka
  31. Nov dan, nova epizoda limonade "Mn3njalniski minuski" *ofne nov pir in si prizge cik*
    1 točka
  32. Valda, če boš človek ubil, potem ne bo moral končati pod avtom ali z razbito glavo v svetilki Logic
    1 točka
  33. neje vem čuj če nima pol ni standardno first party gnilo ampak samo straight up gnilo
    1 točka
  34. Ne vem no. Saj se vsi strinjamo, da bi bilo najlepše, če bi bilo vse povsod, nobenih ekskluziv, nobenih zaklepanj na platformo. Samo spidermon je licenca, ki je v lasti sonyja že kaj, 20+ let? V bistvu je njihova dobra volja (aka posledica nesposobnosti lastnoročno furat franšizo), da se sploh pojavlja v avengers kontekstu, četudi sta IPja zgodovinsko tesno povezana. Je pa čist razumljivo, da kak sonijev char pač ne uleti na drugo konzolo, kot verjetno ne bo master chiefa v playstation igrici ali mariota na xboxu. Pač jebiga, spidermon je sonijev dlje kot xbox sploh obstaja. Poteza je "gnila" lih toliko kot so gnile vse first party IP poteze.
    1 točka
  35. Za Knights of Xentar me je že @[]D [] []V[] []Dprehitel. Še Cobra Mission: Panic in Cobra City (PC)
    1 točka
  36. @Fulltacticalgear Deluješ kar precej naiven drugače.
    1 točka
  37. V tvoji glavi mogoče. Pač posledica top propagande. Ajde, ti si večkrat že pokazal, da se ti sanja ne kaj je nujno za obstoj človeške civilizacije. Samo kaj točno je pri tej tvoji interpretaciji takega na Trumpu? Ja, Hitlerju lahko očitamo genocid. Samo niti ponesreči ni bil edini, ki je to počel v tistih časih, niti najuspešnejši, ter niti najbolj okruten. Za samo vojno so pa angleži in francozi bistveno bolj odgovorni, sam pač zgodovino pišejo zmagovalci.
    1 točka
  38. Res respect za folk ki je sposoben skup spravit take umetnine
    1 točka
  39. A sem potem eden redkih, ki jim je bila V imenu ljudstva ljubša kot Jezero?
    1 točka
  40. Evo vreme je kislo, ravno toliko me srat da mi je še prijetno tiščat drek in ne it, za delat nimam absolutno nič - in lahko malo opišem zadnje igre. Mogoče najbolj za samega sebe, da ne pozabim, s kom sem že obrnil in s kom ne Ker mi je še vedno mega achievement unlocked vsakič, ko obrnem z novo civilizacijo... Ker je pač skoraj vedno svinjsko težko. Špilam samo še na 8/8 težavnosti - Deity - standard speed, standard size (7 civilizacij + ti). Ko pišem o raznih tierjih, imam v mislih lestvico od Saxy Gamerja. To je en model, ki je kr precej v Civi in se mi zdi, da res kar ve, kaj piše in govori. Tier lestvica je tule: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1iIBIU0QoCZsNtZ3fy40KAExlYAs1BzqoY1MS3WRisSs/edit?usp=sharing. G Za že omenjeno zmago s Skiti (B tier) sem se odločil iti malo bolj na izi in sem začel par partij z Nemčijo (S tier). Nemčija je OP ko svinja - tako kot v RL imajo bolano produkcijo (pol hitrejše postavijo industrijsko cono kot vsi ostali in dobivajo mega kombo produkcijske bonuse z finančnim centrom), tako kot v RL so zelo vojaško agresivni (dobijo jebenih +7 strenghta proti city statom in že od samega začetka extra vojaški policy slot), tako kot v RL grejo vsem na kurac, ne tako kot v RL pa se v igrici velikokrat zgodi, da na drugi strani ni proper velesile tipa ZDA ali Sovjetska zveza, ki bi jim odrezala jajca, jim pljunila na generalštab in jim poslala 4 milijone Turkov, da jim pofukajo ženske. Kakorkoli. Restartal sem ene trikrat, da sem dobil dovolj velik kos ozemlja, da sem v miru razvil industrijske cone in to je bilo to. Resno, to je vse, kar rabiš z Nemčijo. Ko začnejo žgati industrijske cone na vse cilindre, si pač izbereš, ali boš špukal vojaške enote ali boš špukal znanost in vesoljske projekte - jaz sem se odločil za slednje. Z niti slučajno ne optimalno igro sem odlomil compe ko mlade dihurčke in čimprej restartal zadevo, saj sem se počutil umazanega. Kot prvič ker sem igral z nemci in kot drugič ker so tako overpowered. Nato sem si dal malo večji challenge in obrnil špil z Inki (A tier). Igranje z njimi sem že opisal - gre za civilizacijo, ki nima nekih norih plusov za produkcijo, znanost, kulturo, vero... Imajo pa jebeno MEGA VELIKO hrane in housinga, kadar so blizu hribov (in blizu hribov so vedno). Bližina hribov jim načeloma vedno da tudi dobro produkcijo in znanost (campusi kot core district za znanost dobiva bonuse od gora), tako da je science victory dosti naravna pot za Inke, kljub temu da nimajo nekih direktnih science bonusov. Comp mi je namenil zelo ugodno mapo, kjer sem bil na tričetrt zaprt med hardcore gore, džunglo in ocean; praktično edini prehod je bil relativno visoko severno, kjer so se med sabo že na polno žgale tri civilizacije do takrat, ko sem se jaz uspel preriniti navzgor Spustil sem standardni inkovski modus operandi - naštancal sem par mest, vmes delal terasate kmetije povsod kjer sem jih lahko in gledal, kako mi mesta rastejo hitreje kot jebenemu compu na deity stopnji. Gore in ocean so mi ščitili rit; vmes je vsake toliko prišel jezni zamorec Zulu in naokrog opletal z nekimi napol posrečenimi invazijami, pa ni blo ne. Potem sem podrl kmetije, namesto njih postavil rudnike, vse fuknil v proizvodnjo in se čudil nepričakovano enostavni zmagi. Po tem sem si ubodel DLC in odigral mogoče najbolj fun partijo Civ 6 do zdaj - z Maji (B tier). Maji so zelo unikatna civilizacija; namreč so ena redkih (edina?), ki spodbuja, da gradiš visoko, ne široko - torej manj mest, ampak ta toliko močnejša. Na kakšen način te igrica v to prisili: Majevska mesta dobijo 10% bonus na VSE, ampak res na čisto vse parametre v špilu, dokler se nahajajo mesta 6 tile-ov od prestolnice. Tudi unikatna enota, nek Hulche archer, dela ful večji dmg, dokler je znotraj kroga 6 tile-ov od centra. Nadalje se ne rabijo držati pitne vode, da dobijo bonus na housing - naselijo se lahko praktično kjerkoli, saj dobijo mega bonus na housing od farm. Tudi njihov posebni science district, Observatory, ne rabi hribov, ampak se napaja od farm in surovin, ki dajejo amenity (žad, diamanti, jantar itd). Torej res sick bonusi. Ampak! Čim greš iz tega zelo ozkega kroga 6 tileov od centra, je pa doom. Mesta fašejo -15% na VSE, vojaške enote pa ne znajo hodit. Tako si na soft način prisiljen, da postaviš celotno kraljestvo znotraj kroga 6 tileov okrog centra in igraš ultra defenzivno igro in ciljaš na zmago na znanost. Takole bi lahko hipotetično postavil kraljestvo (v praksi ga nikdar ne): In točno tako se je odvila tudi moja igra. Špil mi je dal soliden začetek (itak je z Maji vsak začetek soliden, edino kar moraš gledati so Amenity surovine); postavim prestolnico in grem raziskat okolico. Vidim, da so severno kar zelo proper gore s samo dvema prehodoma, super. Vzhodno in zahodno oceana, evo krasno, tole zna biti cool. Jugozahodno en city state, malo manj kul, ker mi močno zaserje grid za mesta, ampak OK. Južno.... Pa ena sama jebena ravnina in direkt zraven Nizozemci. Not great, not terrible. Nizozemci po pričakovanju v manj kot 20 turnih spustijo surprise war in se samo krvavo poserjejo po tleh - sladki Maji imajo namreč že takoj na voljo ultimate defenzivno enoto, Hulche archerja, ki poskrbi, da lahko na začektu špila v miru razviješ svoj grid. Ko jim z archerjih pokoljem vse kar leze in gre, se odpravim do njihovih mest, jim oplenim naselja in posilim ženske. Poka levo in desno, res sede lomit umazane oranžne ljudi v lesenih coklah... Ko opazim, da jim kar naenkrat izgine celotno mesto, ki ga vidim na skrajnem jugu. Naslednji turn prihrumijo tudi do mene - barbari. DLC je namreč ULTRA navil barbare, sploh skrajno severno in južno - in nizozemci so imeli to srečo, da so južno že mejili na tundro / tečaj. Sklenem mir z nizozemci za mego odškodnino in se poberem nazaj na varno na sever, nato pa skozi cel špil gledam, kako se nizozemci tolčejo za golo preživetje z barbarskimi plemeni. Tko, dejansko se niso več pobrali, nič ni bilo več od njih. Na koncu sem jim še jaz daroval keš, da so sploh lahko preživeli. Brutal. Drugič pa ne nosit cokel na faking deity težavnosti. Relativno varen iz vseh strani sem se torej zaprl v svoje malo majevsko kraljestvo, kjer sem imeli celih 7 mest do konca špila , ter gledal, kako mi vse skupaj raste v višave ter kako počasi ratujem št. 1 v znanosti, čeprav nisem do polovice igre videl živega kurca. Ko so me končno odkrile ostale civilizacije je bilo res epic - tko sredi pičke materine ti spuščajo looka ultra razviti indijanci, ki s sekirami ravno cepijo prve atome, medtem ko neki umazani angleži šele spoznavajo umetnost držanja vilice. Izkazalo se je, da severno mejim na Rimljane, zelo dobro domination / culture civilizacijo, ki te zna zelo hitro popraskati s sulico po hrbtu, če se ji zdi, da jim bo zneslo. In itak da je izgledalo, da se bo mojih 7 mest posralo proti rimskemu imperiju, ki je vmes požrl že eno drugo civilizacijo in je štel, ne vem, tam cca 15 mest. Tko res faking cel kontinent jih je bil. Sledilo je epska vojna, kjer so Rimljani kakih 500 let z vso silo napadali majhno, ampak tehnološko ultra napredno majevsko kraljestvo in pri tem izgubili praktično vse armade. Znotraj kraljestva sem si namreč postavil letališča in imel v pripravljenosti 5 bombnikov, zgradil energetsko infrastrukturo za štrom, okrog in okrog kraljestva pa sem postavil vojašnice in trdnjave. In to je bilo to. Uletavali so legionarji, katalpulti, vitezi, lahka konjenica, poljsko topništvo, tanki, helikopterji in na koncu roboti - in vsi so dobili po pizdi. Zmagal sem ga povsem na smooth, ne Rimljan ne kdorkoli drug dejansko ni imel za suh kruh. 10/10 igra, užival v igri kot maj ko kuha mladega katoliškega duhovnika v kotlu. Malo za hec malo za foro sem nato sprobal Škote (A tier), ker mi je izgledalo, da imajo fun mehaniko. Škoti dobijo 5% bonusa na produkcijo in na znanost, če so "happy" (torej imajo +1 ali +2 amenities oziroma razvedrila) oziroma +10% bonusa, če imajo +3 amenities ali več. Enake bonuse dobijo tudi pri pridobivanju znanstvenikov in inžinirjev. Torej je ključnega pomena, da so škoti srečni in zadovoljni In Jezus Marija Križ Božji, kako je to broken civilizacija, ko se ti poklopijo stvari. Takoj sem naredil Artemidin tempelj - to je wonder, ki da okoliškim mestom toliko amenityja, kolikor je pašnikov in lovišč 4-tile okrog templja. No, okrog mojega templja jih je bilo... Pet. Torej takoj instant +5 happyness za vsa mesta naokrog. In potem gledaš, kako ti skoči razvoj v produkcija v nebo. Ker si tako hiter in produktiven, lahko prideš prvi do wonderja rimski kolosej, ki da vsem mestom 6 tileov od njega +2 loyalty, +2 culture in pa... +2 amenity V eni sami eri sem nabil toliko znanost in produkcije, da sem sosednje Periklejeve Grke in Indonezijce dobesedno odtrgal iz špila. Tko v naselje lesenih kolib "Atene" so prišli vitezi v kovanih jeklenih oklepih ravno ko je v ovčje runo odet oče grk učil sina, da se v rit ne poriva zašiljeno palico, ampak se za to uporablja storž. Prov uno, mislim da sem porabil manj kot 1 ero, da sem odlomil dve civilizaciji. Vse skupaj je samo povečalo število mest, kjer sem lahko postavil campuse in industrijska središča in steamrollal naprej. Toliko časa sem še igral, da sem srečal še ostale civilizacije, videl, da sem pred vsemi vsaj 1 celo ero, in nato vse skupaj zaprl. Brez veze res. V pravih razmerah popolnoma OP civilizacija. Ker sem se čutil močnega in že zelo skilled, sem se lotil igranja z Angleži s kraljico Viktorijo (C tier), najšibkejšo civilizacijo do zdaj. Angleži enako kot v RL precej smrdijo po dreku, ampak v špilu so zraven še precej slabi v zadevah, kjer so bili v resnici močni. V ničemer zares na izstopajo, čeprav so jih probali narediti malo bolj "angleške". Imajo bonus rast in lojalnost v mestih, ki so narejena na drugem kontinentu in tudi njihova posebna enota Red coats je brutalno močna, kadar se tolče na drugem kontinentu - kao sweet kolonianizem. Tudi delajo zelo moška pristanišča - pol ceneje jih naredijo kot ostali - in imajo boljšo produkcijo v industrijski dobi, torej na premog in smodnik. Ampak... Kot se je izkazalo, je to zelo situacijsko. Namreč dobil sem mapo, kjer sem bil povsem sam (kar je plus) in ki je bila od konca do kraja samo en kontinent (kar je za Angleže kot da se ti pijan francoz poserje v torto). Torej sem si oba glavna bonusa lahko samo vtaknil v pegasto rit, po kateri rastejo oranžne kocine. Ampak spet, biti sam in imeti privilegij, da ti deity compi dajo gmah zelo dolgo časa se je spet izkazalo, da je ultra pomembno. Namreč cel špil nisem delal nič, kot samo šopal harborje, gradil svetilnike / pristanišča, pošiljal karavane naokrog po svetu, štel keš, imel solidno produkcijo in kar nekako zmagal. Uno totalno antiklimatično, še meni je bilo dolgčas. Pismo edino par invazij od Zulujca mi je ostalo v spominu in to je bilo to, res dosti kr neki. Ampak zmaga je zmaga, akoravno dolgočasna in spet na znanost. Ker sem bil že rahlo si zmag na znanost, sem si privoščil Arabce in Saladina (A tier). Saladin, turski sin, bori se za bosnu srcem svim, je zelo potenten combo vere in znanosti. Dobiva namreč extra znanost za vse sledilce islama, hkrati pa mu znanost (oziroma madrasa aka verska univerza) še ekstra pumpa vero nazaj - vsaka madrasa generira še toliko vere, kolikšen bonus na znanost ima (v praksi med +3 do +5). In seveda ima par sick verskih abilityjev, recimo vedno dobi zadnjega propheta (nod Mohamedu), posebna verska stavba (ki ima najmočnejše abilityje) pa ga stane samo 10% običajne cene. Zmagaš lahko komot na oboje, ali na vero ali na znanost, ker mu oboje tako svinjsko dobro raste. Oziroma celo na domination, ker imaš par lepih combotov močne vere z vojsko (npr Crusade: +10 combat strenght v tujih mestih, ki sledijo tvoji veri) in tudi unikatna arabska enota, Mamluk, je prašičje močna. No, meni je ratal dobesedno ODLOMIT nasprotnike z vero. Začel sem v precej puščavskem delu mape, zato sem za Pantheon verovanje izbral Desert folklore - to je ability, da vsak Holy site dobi +1 religion za vsak tile puščave zraven. In mi je uspelo narediti bolane holy site, mogoče je bil eden +4, večina pa jih je bila +5, uno res sick shit. Za core belife sem si nadalje izbral Work ethic, ki ti v vsakem mestu za 1% izboljša produkcijo za VSAKEGA prebivalca v vseh mestih, kjer je Islam glavna vera. Kar posledično pri agresivnem širjenju odlomi igro ker pač dobivaš take bonuse, tole bodo morali nerfati ker je premočno. Igra je potem izgledala takole: narediš novo mesto ob puščavi, super hitro zgradiš holy site z vso infrastrukturo, širiš vero kot da si versko blazen (hm), kupiš univerzo, da te slučajno comp vojaško ne prehiti in za extra vero iz univerze, zgradiš novo mesto, ponovi vajo. In vališ in vališ in vališ... Dokler se jebenega leta 1380 ne zaveš, da si ravnokar poislamil celoten svet in da je konec špila. Jebenega leta 1380. Wow. In to v igri, kjer so notri jebeni Korejci (zame najboljša civilizacija v špilu, IMO edini zares SS tier (zaradi znanosti)), Rusi (tudi insane civilizacija, S tier, tudi v veri čisti S tier) in Azteki (ultra agresiven vojaški S tier). Arabci so nor civ in tudi ful fun za igrat, precej bolj fun, kot se verjetno tole bere Nato sem šel spet na malo bolj klasičnega voditelja in izbral Pedrota II in Brazilijo (B tier). Brazilci črpajo moč iz pragozda - večina ključnih districtov (znanstveni, verski in umetniški) dobiva poln +1 bonus iz vsakega tile-a s pragozdom. Hkrati dobiva extra boosta na great people: ko rektrutaš recimo Velikega umetnika, npr Micheangela, se ti 20% recruitment točk povrne nazaj. Kar je kombinirano z že tako močnim bonusom s pragozdi res svinjsko močno. Hkrati imajo pragozd štarti tudi zelo veliko hrane - še en boost. Ne vem, Pedro je kao B tier, ma meni je sick. In tudi na Diety tipo pomete z vsemi, edino Korejcev sem se res bal, ampak jih na srečo ni bilo v špilu. Tko vsak jeben campus je +5, vsak theater square je +5.... sam štancaš mesta in se čudiš. Nekje pred koncem sem imel 750 science per turn no, ne vem če sem bilokdaj videl comp furati tak output. Za extra twist sem imel vključen še armageddon mode, torej da gre cel svet v kurac v zadnji dobi, da padajo kometi, da skoz pokajo vulkani in poplave, da se zažiga pragozd itd... Pa ni nič pomagalo Sicer so mi kometi zbombali dve mesti in zbili science na 250 per turn lol, ampak evo, niti to ni bilo dovolj. Lepo smo odleteli v vesolje in zmagali, vi se pa jebite na Zemlji. Ker se mi je zahotelo še malo bolj alter igranja, sem nadaljeval s Francijo pod vodstvom Catharine di Medici (B tier). Katarina tudi v igrici fura podoben lifestyle kot ga je v RL - namreč čiza in backstabba, kolikor ji pač dopuša igrica oziroma francoski dvor (to je drgač kraljica, ki je odgovorna za pokol +10.000 hugenotov v Franciji, tko res je bila uno evil slut iz black metal komadov, respect da so tko žleh osebo upali dati v špil). V igrici je specializirana na vohunjenje hehe, vohune dobi celo ero pred ostalimi (razvije jih hkrati z gradovi), vsi njeni vohuni pa imajo že takoj promotion, ko jih narediš. Vohuni so sicer NORO močne enote in lahko delajo vse živo, od sabotiranja projekov do ubijanja guvernerjev, rušenja jezov pa do spizdevanja slik iz muzejev. Noro versatilni so in noro hudi, zato me je res zanimalo, kaj bo. In ja, je kar bila akcija Špil me je vrgel popolnoma na samo, evo tako sam (ampak hkrati varen) pa nisem bil ne z Maji ne z Inki. Na voljo sem imel ful ozek pas kontinenta; zahodno sem imel več kot 30 tileov dolg hrbet iz najbolj brutalnih, neprehodnih gora, severno in vzhodno je bilo morje (z povrhu vsega večinoma cliffed obalo - torej brez možnosti izkrcanja nasprotnika hehe), južno pa neko zelo ozko ravnino z dvema city statoma. Videl sem, da so civilizacije za gorskim hrbotm... Ampak nismo mogli drug do drugega iz nobene strani. Lepo sem se settlal, raziskal okolico in si narisal grid - po mojem gridu bi na mini pol-kontinent lahko zbasal 9 mest, kar je že kar cool, če pa bi zavzel še oba city stata, bi jih imel 11 - kar je pa že zelo dobro. Naslednjih par tisoč let sem delal točno to: naseljeval kontinent in pazil, da na nobenem področju ne grem preveč v kurac. Imel sem plan, da ali zmagam z diplomacijo (ker sem bil na samem nisem imel nobenih vojn, razen da sem na hitro zavzel en city state - kar pomeni, da sem imel dobre diplomacy točke), ali z kulturo (spet, ker sem dal mir drugim in nisem imel problemov z vojnami ali zaprtimi mejami, ki so slabe za kulturo) ali da compom z vohuni razfukam vso produkcijo ter zmagam v vesoljski tekmi. Ko sem nekje do srednjega veka končno poselil ves kontinent, se je izkazalo, da sem kulturno ful prešvoh, da bi lahko zmagal na ta način - nisem imel nobenih pametnih muzejev plus nisem imel niti enega samega jebenega wonderja (težko boš delal wonderje VS deity comp, če probaš zraven poseliti še 9 mest) niti nisem imel nobenega prostora za natural parke. OK, ostane torej diplomacija in znanost.... In cela vojska nabildanih vohunov, ki sem jih naredil in izuril hkrati z mesti Nekje od srednjega veka dalje res ni bilo fino biti comp - drug za drugim so se čudežno rušili jezovi in poplavljale reke; vsak rocket port, ki bi te popeljal v vesolje, je po sklopu čudnih naklučij eksplodiral; guvernerje, ki so skrbeli za boljšo produkcijo ali kaj drugega, so večkrat našli z nožem v hrbtu in kuhanim polžem v riti; iz naselij, ki so bila prej mirna, so kot strela iz jasnega prileteli jezni uporniki, ki so plenili po mestih in razbijali pomembne industrijske četrti itd. Na kratko - compi niso mogli nič Vse, česar se je comp lotil in kar bi lahko peljalo k zmagi, je bilo uničeno, zažgano in razbito s strani mini vojske vohunov, ki so bili že nekje do renesanse nadgrajeni v Master spy level, torej tam 90% verjetnost za uspešno subverzijo. In medtem ko so se razni ultra razviti Kolumbijci in Cree indijanci praskali po glavi, kako hudiča je lahko še šestič zapored eksplodiral motor na raketi, so je francosko kraljestvo iz neke F tier zakotne kmetije počasi razvilo v solidno in relativno moderno tehnokratsko državo. Sicer taka igra zahteva ogromno mikro menedžmenta, ampak je bilo pa učinkovita ko svinja. Na koncu sem zmagal na science, igra pa bi lahko trajala še 100 turnov, pa nobeden od compov ne bi uspel prižgati luči v space portu, kaj šele da bi izstrelil raketo Ah ja, kar fun game, tale Civ 6
    1 točka
  41. Lej ti tega pogoltnega, kar dva bi prec zase vzel jest bi dzavra zase
    1 točka
  42. Eh, klasičen Mefi. Vedno so ga polna usta, ko je treba kej dejansko narest, pa sam še polne hlače
    1 točka
  43. Tbfh je men osebno dost vseen sam da mal vidim razne dzavre, atomice, galkote itd.
    1 točka
  44. Yo, zdej k se mal sproščajo tele corona omejitve, bi loh ufural počas spet kak meet.
    1 točka
×
×
  • Ustvari novo...