Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 29. 08. 2021 na vseh področjih

  1. Kingdom come: Deliverance 7/10 Pa je odbila ura tudi za tomesečno igro. Vložil sem 99 ur kot marelice in končal z bolj sladkim priokusom, kot sem na začetku, poln švica, pričakoval. Kingdom come: Deliverance se na kratko opiše kot svež, historicaly "accurate" RPG, z evolviranimi mehanikami, resnimi neshranjujočimi posledicami in sapojemajočimi grafičnimi detajli. I shit you not, končno lahko trdim, da je commoner tehnologija prišla tako daleč, da smo lahko teleportirani nazaj v čas in doživimo kanček bistva, ki ga je predstavljal svet pol tisočletja pred nami. Kolikor grafično napredna kot je igra, pa žal ne velja za določene grafične artefakte, ki bistveno uničijo grafično izkušnjo. Predvsem so tukaj krive sence, ki na trenutke skačejo levo in desno, ampak vsekakor je igra daleč grafično najbolj podobna resničnemu svetu, kar sem jih kadarkoli izkusil. Predvsem tukaj govorim o naravi. Enostavno se izgubiš v gozdu, medtem ko zasleduješ potok, ki ni enostavna trasa vode, ampak vsebuje mnoge detajle dejanskega potoka. Celoten svet je ogromen, a hkrati neverjetno detajliran. Igra nameni več pozornosti zgodovinski točnosti, kot katerakoli igra, ki sem jo igral do sedaj. Vsebuje na stotine tekstov, ki opisujejo življenje v srednjem veku, vrednoste, službe, navade in ljudi, ki uspejo konkretno izobraziti igralca. Prebral sem seveda FSE. No, da ne dolgovezim o svežini te igre v današnji gaming sceni. Gremo dalje. V sami igri igraš kot sin kovača, turned mercenary/knight. Igra se igra podobno kot ostali RPGji (recimo skyrim) z razliko, da ostane veliko bolj pristna realnosti. Če napadeš 2 človeka je veliak šansa, da boš dobil po pički. Če se zameriš človeku, bo to reflekcirano v samih pogovorih. Igra vzame mehanike kot so stealing, alchemy, lockpicking in jih popelje v novo raven. To je eden izmd razlogov, da igra v prvih 20 urah deluje komplicirana. Njen problem je, da je learning curve zelo strm, potem pa flat-linea in ne nadaljuje kot power curve. Detajlov je ogromno, premikanje in interakcije na začetku čudne, questi monotoni (real life srednji vek)..... V igri napreduješ po skillu predvsem z delanjem tistega kar hočeš razvijat. Če hočeš biti boljši v laganju, se več pogovarjaj, če hočeš biti boljši v teku, več laufaj.... Skratka dokaj tako kot deluje irl. Govoril pa sem tudi o izboljšav lockpicking in podobnih aktivnosti. Da malenkost razkrijem detajle: 1. Lockpicking: Držiš "D" medtem ko se ključavnica suče okoli. Med tem moraš z miško slediti premikajoči točki. 2. Stealing: Severda te nihče ne sme videti (zato tudi pomaga tih gear) medtem ko hodiš za človekom in držiš "E". Medtem utripajo barve od zelene do rdeče. Bližje kot je rdeča barva višja je šansa, da te bo kolega začutil s prstom okoli njegove riti. Dalj kot kolovratiš z roko, dalj časa boš imel za izbiro kaj boš ukradel. Ko spustiš "E" se pojavi okno, kjer so odločeni itemi vidni (odvisno od skilov in atributov, ki si jih že zaslužil/izbral). V tem času moraš odklepati in izbirati kaj boš ukradel in se pred iztekom časa vrniti v izhodiščno pozicijo. 3. Brušenje mečov: svašta mehanik, ki delujejo podobno, kot irl. Skratka paziš na naklon, pritisk, premikaš meč in hkrati poganjaš brusni kamen. 4. Alchemy: Imaš knjihgo receptov, ki si jih odklenil in dejansko moraš slediti receptu, ne da samo pritisneš "E" in je zadeva skuhana. Tekom tega imaš na voljo razno orodje. Na primer izbereš base za potion (alkohol, voda, olje....), kontroliraš nivo ognja, skrbiš za čas s peščeno uro, zmučkaš rastlinje, destiliraš.... Za potion se moraš potrudit, in če kakšen step preveč zajebeš ne pridelaš nič. ..... Sam fighting je na začetku predvsem zahteven, saj kot igra prikaže, si sin kovača, in po mojem mnenju zna igra odvrnit veliko ljudi, ki si enostavno mislijo, da je igra popolnoma nebalancirana. Primer, uporabiš fast travel. Ta v igri deluje tako, da dejansko potuješ na mapi in če tekom potovanja srečaš kak ambush ipd. vržeš kocko ali zbežiš ali ne. Na začetku, je šansa da ne moreš zbežati zelo velika, zato se ne poslužuješ fast travel. Na koncu, praktično zbežiš povsod. In če tudi ne, vseeno zbežiš ali opraviš z nadlogo. V prvih 20 urah sem na primer uporabil fast travel. Pričaka me 10 folka, ki me itak zakoljejo. Ker pa igra ne omogoča shranjevanja brez posledic, je to pomenilo pol ure izgubljenega gameplaya. Namreč shrani samo ko greš spat na pravo mesto (ne katerokoli) ali pa če spiješ šnops. Tega nimaš celiko seveda in tudi ko ga spiješ, rataš pijan. Tako, da igra dejansko rešuje problem autosaveov. Lahko shraniš, vendar vedno 3x premisliš ali bi res shranil. To pomaga simulirati občutek IRL, kjer ima vsako dejanje resno posledico. Predvsem iz teh razlogov igra na začetku daje občutek, da je totalno broken, miserable pain..... Igri ne pomaga dejstvo, da vsebuje kar veliko bugov, ki breakajo igro (recimo karakter zmrzne in lahko samo reloadaš save izpred pol ure). Igro sem skoraj izbrisal, vendar sem neverjetno srečen da je nisem. Nekako se vsi ti buggi pojavijo v štartu igre (začuda). Poleg tega lahko pohvalim, da je igra crashnila samo enkrat v 99 urah. Če bi crashala bolj pogosto z njenjim save sistemom si lahko predstavljate, da bi redko kdo zdržal dlje kot prvih 10 ur. Zgodba je všečna, saj hkrati daje občutek monotonosti takratnega življenja, vendar se dogaja v času velikega nemira. Poduči o vrednotah in navadah takratnega življenja in hkrati pusti igralca uživati v čudoviti naravi. Predlog za novega igralca bi bil predvsem to, da naj ne dela activities, ampak samo side in main queste, saj niso zanimivi. največja kritika je predvsem na to, da so animacije dosti krat slabe, igra pa je tehnično zelo "rough around the edges". V osnovi deluje vendar obstaja n krat pogojev, da igra same mehanike, ki pomagajo igro narediti bolj živo izkoristi, dakončaš v zaporu ipd. brez da bi naredil kaj narobe. Primer: uporabiš fast travel .Potuješ čez mesto nakar tekom potovanja pade tema. Ker moraš ko je tema nosit svetilko in je nisi imel prižgane pred začetkom potovanja, te na koncu potovanja ustavi guard in ti zateži, da si zajebu in mu moreš plačat. .... Fak no. Get real devs... Še ena stvar, ki me zelo moti je Combat sistem. Skratka izbiraš smer udarca, s tem, da miško premakneš v eno izmed petih smeri, vendar vse skupaj deluje zelo leseno. Igra ima neke combote, ki jih za vsako orožje za sebe odklepaš, vendar je zelo neposrečeno. Na koncu pač mlatiš kakor ti paše, ker tudi ko se trudiš izvest nek kombo nikoli ne rata, če pa, pa ne naredi praktično nič več dmg. Poleg tega ima igra auto lock na sovraga, ki g askoraj ne moreš zaobit. Recimo bežiš od sovrahgov nakar te en dohiti. Ko pride dost blizu ti pogled obrne in zaklene nanj. Edini način da se obrneš in zbežiš je, da sučeš pogled ko fuknjen nakar ti med tem 5x autolocka nazaj in mogoče končno uspe obrnat, da lahko spet bežiš. Če te napade več sovragov je combat totalen uncontrolled clusterfuck. Hoteli so poglobiti combat, vendar bi na koncu bilo bolj, da bi bil na nivoju ES:S. Ne da se mi več pisat, vam pa ne brat tako, da samo še zaključni opis: Pridih svežega zraka, technicaly rough around the edges, hystoricaly accurate, breathtaking nature graphics. Priporočam, vendar imajo devi še ogromno osupljivo butastih zadev za porihtat. Pričakujem, da to ni njihova zadnja igra in, da bo naslednja na nivoju Witcher 3, oziroma višje.
    8 točk
  2. https://www.24ur.com/novice/slovenija/jansa-razkril-pogoje-za-sodelovanje-z-sds-v-prihodnji-koaliciji.html > vlada dela protiustavno že dve leti >Med pogoji za sodelovanje v prihodnji koaliciji je prvak SDS navedel še striktno spoštovanje vrednot slovenske ustave.
    7 točk
  3. "naj bodo dayonerji beta testerji, mi lidliči bomo počakali na izboljšane modele...." gg
    6 točk
  4. You can't make this shit up "Twitnu sm, da je hitler heroj, zdej me pa folk kr grdo gleda po ulicah, punca me je odjebala, v službi me jebejo...Povsem nezasluženo"
    6 točk
  5. 8.6 ur za mano. Trenutno sem v tretjih oz. četrtih možganih and it's mental Pa kolikor sem bral reviewe, me čakajo še vedno nove in zanimive stopnje. Zaenkrat cel kup zanimivih likov, starih in novih. Prvi level te takoj nauči starih moči, prideš v HQ, postaneš intern, idi delat. Jaz na polno uživam, zaenkrat mi je boljši od enke, novi "frendi" so mi boljši od mulcev v summer campu. Potem imaš stranske misije, vrne se tudi scavenger hunt. Špil je tudi collectathon, tako da bom moral kar nekaj stopenj ponovno odigrati Muzka je huda, ravno sem v stopnji, kjer je glavni lik "Jack Black" in je itak glasbeno usmerjena stopnja. Platformiranje je boljše kot v enki, ampak na trenutke še vedno malo janky. Puzzli so dokaj enostavni, in večinoma itak povezani z odkrivanjem novih poti do predmetov. Production value je pomoje najboljši za Double Fine izdelek, MSjev denar se sigurno pozna tukaj. Igram na PCju, sem opazil v kampu utripanje ozadja, ko vrtim kamero, pa včasih se mi zdi, da neki malo trzne pri videih. Zaenkrat ne vidim hudih slabosti, zgodba in svet se še razvijata. Liki so zakon, zaenkrat mi noben ni nadležen. Nekako se vidi, da je špil bil v glavi Schaferja 15 let oz. na papirju, saj je že v dokumentarcu od Broken Age pokazal zvezek z idejami za špil. Če si kdaj igral enko, pa ti je dogajala, bi ti tudi ta špil moral biti všeč. Če ti že enka ni bila všeč, potem ne vem, če te bo prepričal ta špil.
    4 točk
  6. Sočustvujem z vsemi reveži, ki so cel dan zabili v tisti hosti na dežju in hladu.
    3 točk
  7. Beden poizkus diskreditacije? Zgleda pali.
    3 točk
  8. Ma hard je lih prav Uni intri na zacetku, ce ti je mucno po nekaj neuspelih poizkusih, poglej tutorial na yt kje pokurit cajt Zadnji boss je malo tezji, ma nic takega pac, tko nek medium boss v soulsih, ima neke fazice, pa bullet sponge je, pa ninas pojma kolko lajfa ima, ma ce se organiziras resno z municijo in heali np. Mislim sej na hard po prvem delu igre ne rabis vec mislit na sparanje z munucijo, ne smes bit res hlod da streljas v prazno cel cas, ma ce dobro ciljas res ni panike Ce hoces samo preletet mimo igre brez umiranja dej normal. Ce hoces malo survival experiense in umret tu pa tam pri kakasnem bossu, ko ga igras v prvo in ne stekas fore, igraj na hard Ni hard neku ful zajebano, da bos umiral in popizdeval, lih prav je, da mores malo mislit. Normal je bolj turisticna scena. Hard je value for the money, kot si sam reku Jaz sem se zivciral samo v intro in res malo pri zadnjem bossu, drugo je slo precej smooth Aja in prvi del po intro mu je bil na hard res zakon.. na normal bi mi bil pol manj immerison, to sem 100po100
    3 točk
  9. A zato ker je bolj temna slika?
    3 točk
  10. @MaDrung dosti nizko oceno si dal IMO. Meni je špil zaradi svežine, ambicioznosti in drugačnosti tar zraven še vedno zelo hude kvalitete gladko 86-87 roba. Ima ful napak, itak, ma jih komot spregledam, ko gledam širšo sliko. Pa špil je faking indy produkcije, kar mi je res noro. Že samo quest s pijanim duhovnikom je tako hud, da morš dat špilu 8+ oceno
    2 točk
  11. Dol zapret to žalost od športa
    2 točk
  12. zgleda da bolj švoh
    2 točk
  13. ce bo standing start bo kaos, tku da upm da bo ja
    2 točk
  14. Seveda sem napisal da so žensko zjebal. Vse njene videote so skinil z neta in ta je edini ostal na Youtube-u. In zakaj je ostal? Točno zaradi tega kar piše ob straneh, da kdor polinka ta video, je ta napačna interpretacija simbolike iz Biblije zraven. In se lahko marsikdo reži in norčuje in ne posluša kaj ima ženska za povedat in zaradi napačnih interpretacij ob straneh in konotacij, ženska takoj izgubi na kredibilnosti pri določenem segmentu ljudi. Sicer pa kdor je pravilno naštudiral numerično simboliko iz Biblije so mu znane številke 666, 1080 in 1746, ki so neka zaključena celota in seveda pomenijo nekaj drugega kot to govorijo farji in nepoznavalci (666=The number of the beast-satan, hudič, belzebub, blablabla...............:)))))). Koliko je pa ta ženska naredila pravilen eksperiment in podala prave informacije pa tudi jaz ne morem vedeti, ker informacij in dezinformacij je veliko. Ampak meni je žesnka kul, vsaj umirjeno je povedala kar je imela.
    2 točk
  15. V tej temi nam maksi razlaga, zakaj se splaca se malo pocakati z nakupom graficne kartice.
    1 točka
  16. Slovenija se promovira kot zelena dežela, a organizatorji, turistični funkcionarji pa tudi odjemalci pogosto ne razumejo kaj sploh to pomeni. Slovenija je iz naravovarstvemega vidika dejansko precej dobro ohranjena dežela, z ogromno naravnih danosti, ki jih kot turisti izkoriščajo predvsem zanesenjaki in to ne boste verjeli, pretežno iz tujine. Tako k nam hodijo Angleži in Nemci, gledati cvetoče travnike, ki so v njihovih domovinah zaradi dolgoletne uporabe pesticidov in herbicidov relikt, pa Francozi, ki se navdušujejo nad našimi divjimi zvermi itd. A kot rečeno, zadeve so rezervirane za zanesenjake, ohranjena narava pa je v očeh vladnih struktur pogosto coklo za razvoj in ne priložnost. Že leta trdim, da bi morali snežniško in kočevsko regijo zavarovati kot nacionalni park in ga primerno infrastrukturno opremiti, da bi tujci, ki že zdaj hodijo k nam prav zarad tega, lahko opazovali divje živali in se sprehajali po pragozdovih, ki so še eni zadnjih v Evropi. S tem bi tudi dolgoročno zaščitili naše divje zveri, ki jih prav tako pogosto gledamo kot morilce in nebodijihtreba in ne kot edinstvene dragulje, ki smo jih uspeli ohraniti. Taka zaščita ne bi prinesla samo turistov in sem preživetja lokalnemu prebivalstvu. sem bi prihajali snemati filme, Slovenija pa bi zares postala zelena destinacija in lahko bi zaščitili medveda, saj se kmetom ne bi bilo treba več ukvarjati z rejo drobnice kjer zaradi očitnih razlogov to ni potrebno, oziroma bi bilo na voljo več denarja za primerno zaščito. Da ni vse utopija dokazujejo naprimer v Loškem potoku, kjer organizirajo celodnevne izlete, spoznavanja lokalne kulture, kulinarike in ljudi, vse skupaj pa se zaključi z obiskom opazovalnice z lovcem, kjer je srečanje z medvedom skoraj zagotovoljeno (https://www.ktc.si/opazovanje-medveda-v-loskem-potoku/). Lokalni vodniki pravijo, da so gosti v 90% tujci. A se Slovenci sploh zavedamo kaj imamo na lastnem pragu? Močno priporočam obisk Loškega potoka in celostne izkušnje, za katero odštejemo 100€. Se še javim s kakšnim dobrim naravoslovnim izletom, temo pa odpiram seeda za razpravo in dodatna priporočila.
    1 točka
  17. Res mi je antipatičn Lakers roster
    1 točka
  18. Torej bomo še malo počakali Še malo pa ne bomo lidliči, ampak maksiji
    1 točka
  19. a na rtvju ze majo paniko, kr Rogla ni v rdecm?
    1 točka
  20. Odjebal klub preden je prišel v najboljša leta da bi šeo v slabšo ekipo, slavil kot nor proti njim, bil tik pred podpisom za mestnega tekmeca... Ni ravno moja definicija legende.
    1 točka
  21. kaka belgija ? D vas ne kak francoz slisi, boste dobili zavrnejn vstop v drzavo
    1 točka
  22. Botas bo itak torpediral ene 3 naključne mimoidoče.
    1 točka
  23. To je meme, ki se nanasa na njegov poslovilni post od Juveta, kjer je uporabil 2 italijanski besedi in obe gladko falil pravilno napisat (ajde, sej ni on pisal, but still tezka bruka...). TifFosi bianconeri in GrazZie Juventus. Zato je tle Empoli napisan z dvema P-jema.
    1 točka
  24. Kaj ima tale kanal sploh z njo, izvirni posnetek je brez teh nebuloz ob strani?
    1 točka
  25. @obstek če hočeš zvozit avto pol vzem novo Corollo tako kot so ti predlagali, če hočeš prišparat pa rabljeno auris oz. octavijo. Če bi tako financiranje kot je zdaj za Corollo, bilo v štartu ko sem menjal, se zdajle nebi vozil z KIO (ki je drugače čisto super avto).
    1 točka
  26. @Galko@Mefisto obvezno acceleration none, wobble in motion sensor Off
    1 točka
  27. Evo mate novega člana. Kot dolgoletnik kritik switcha zaradi hardware/cena razmerja sem se danes zlomil in impulzivno kupil switcha. Nimam pa pojma o nje, pa imel par vprašanj: - ali je kaj od wiiu konzole uporabno na switchu, kake nintendo eshop igre, ki sem jih tam kupil ali recimo gamepadi? - katere igre so a must glede na to, da imam wiiuja, tko da razne mario karte in zelde smo že preigrali... - katere igre so dobre za 2 playerje oziroma family?
    1 točka
  28. uno ko reče Arc Systems Evo zdej pa dosti zajebancije, zdej bomo pa res delali normalne pretepaške igrice za vse ljudi tudi za najbolj zamaščene belčke ki pijejo monster, nič več pretepačin s totalno weird liki kjer rabiš za igranje prebrat enciklopedijo pa imeti štiri roke, to je nova casual normal era arc systema Izdajo dejansko dosti casual-friendly Guilty Gear Strive, folk je mega happy, liki so cool, gameplay je dovolj basic, špil se igra na polno, evo to je to, ratal u lajfu, zadeli smo pravi balance... ...potem pa pride DLC lik
    1 točka
  29. sam spanski tv direktor je pa konstanto pijan. Gladko ne pokaze nobenih napadov v GC skupini al pa kerikolih ubistvu, boli ga kurac
    1 točka
  30. Dopustniško čtivo. Hvala @Avion
    1 točka
  31. Arsenal bo za gol meseca izbiral med trening goli
    1 točka
  32. Hvala, des’c. Med lockdownom sem zacel spet mal ceckat, najprej papir in karton, zdej povecini mala platna packam
    1 točka
  33. Obrnil Hades z vsemi orožji (najbolj sem se jebal z lokom) in videl "true ending" (oz po moje edini proper ending), ko 10x prideš do konca Fenomenalen špil, 10 /10. Mislim da je to moj drugi roguelike špil u lajfu, za enako izjemnim Slay the Spire, tako da ne morem biti preveč pameten, ampak Hades se mi zdi pa tako popoln roguelike kot je Resident Evil 2 v survival horrorju. Iskreno ne vem, kaj lahko narediš boljše znotraj tega žanra, evo. Igralnost, orožja, kontrola lika, filing med borbo je noro dober. Različnih orožij je 6, vsa razen vanilla meča so ful zanimiva in čisto drugačna, vsako orožje ima tri klasične update pathe in še četrtega, ki spet popolnoma spremeni orožje, pol imaš pa še sladkih cca 150 različnih weapon blessingov od bogov, tako da weapon / build variety tudi mega vleče. Loop podajanja zgodbe je tudi dobro najrejen in dejansko vleče do te mere, da te zares zanima, kaj je fora skrivanja matere. Doziranje contenta skladno z progressionom je prav tako za diplomsko nalogo, od tega da ugotoviš da pri prvem obračanju sploh še nisi videl niti 10% zgodbe do dodajanja Challengov, relationship itemov, hidden aspetov orožij in skritih friendship itemov. Špil je skoz svež, skoz se neki novega dogaja, skoz lahko kaj zanimivega odkleneš ali nadgradiš. Liki so kul in zelo fun, par dialogih je res smešnih - sploh Skelly the kostur ima res carske lajnerje. Voice acting je top shit (z žensko ki voica Megaro bi se poročil in ji lizal pete na škornjih zdele v tem trenutku samo da se zvečer pogovarja z mano, sorry obstoječa punca s katero sva ravno kupila hišo življenje je kruto in nefer). Art je hud, grafika čist in ful funkcionalna. V špilu sta vsaj dva pedra. Res uno VSE štima. Pa igrica si zasluži še poseben Value for money award poleg vseh goty nagrad, kji jih je pobrala. Ves ta content... ...stane 25 eur. Wat da fak. Pač kot sem napisal, ne vem, kaj bi lahko naredil bolje. Mogoče še več bossov in kakega ultra skritega brutal anal mega bossa? Ne vem, vem samo, da sem zdele 3 tedne spal po 4-5 ur na noč. Včeraj sem igral do 04:40 zjutraj ffs. V Hades topicku je en napisal, da Supermassive games nikdar ne nadaljujejo IP-jev in da ful radi ustvarjajo igrice vsakič popolnoma na novo. No... Upam, da si v primeru Hadesa premislijo. Tole je pa preprosto tako dobra formula in tako kvaliteten izdelek, da bi bila neskončna škoda, če ne naredijo enega klasičnega "bigger is better" nadaljevanja. Da ne omenjamo, kaj bi sequel za njih pomenil iz finančnega vidika, glede na to, da je prvenec tako razturil sceno.
    1 točka
  34. 1 točka
  35. Danes so kolegi objavili svoj kratki film '91 Nekaj malega sem zraven pomagal, ampak je res dober Sploh naši generaciji bo dogajal.
    1 točka
  36. Ni problem v knoxu. Problem vseh telefonov, razen Pixlov je v tem, da ne omogočajo zaklepa bootloaderja z netovarniškim romom. Samo Google je očitno tolk consumer friendly, da ti omogočijo verified boot, tudi če ne lavfaš njihovega closed source spywara. GrapheneOS ravno to potrebuje, ker je pointless vso dodatno delo na securityju, če telefon nima verified boota (zaklenjenega bootloaderja). Zakaj je verified boot pomemben? Well, recimo, da je tvoj telefon compromised in je napadalec rollbackal na neko starejšo verzijo androida, kjer bi lahko exploital že popravljene ranjivosti. Če imaš verified boot, bo kakršnakoli telovadba napadalca po rebootu brisana (preverjanje integritete slike sistema), po domače povedano. Vsi ostali, ki pa furamo custom rome z odklenjenimi bootloaderji bi bili pa raj za take exploite. Prvič, ker VSI custom romi uporabljajo user debug verzije androida, ki majo omogočene dodatne dev debug toolse, kar izven testnega okolja, v real world uporabi ponudi nemalo lepih in priročnih vektorjev za napad. Drugič, mamo odklenjen bootloader in s tem omogočen full persistence (tudi po rebootu) katermukoli exploitu, ker smo androidov default security model downgradali v stone age. Sicer pa podobna zgodba kot Graphene je CalyxOS, le da je bolj mainstream friendly in ohranja google support preko MicroGja. V primerjavi z ostalimi custom romi ma poudarek na zasebnosti, uporablja production verzijo androida (nasprotno in manj nevarno od userdebug verzije), in nasploh ohranja default android security model, kljub temu da je popolnoma frej kakšnekoli telemetrije, ako tako želiš.
    1 točka
  37. 1 točka
×
×
  • Ustvari novo...