Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 29. 12. 2021 na vseh področjih

  1. Sekiro: Shadows die twice 10/10 Prvo beseda na oceno: Jebite se vsi, moje ocene so prilagojene tako, da lahko katera igra sploh dobi oceno 10, čeprav ni zame popolna (ker tudi nobena nikoli ne bo). No zdaj ko se jebete pa lahko spregovorim kako vidim tale biser. Ne spomnim se kdo mi je priporočal to igro na podlagi moje liste razlogov, da sovražim souls-like žanr, ampak je res totalno zadel perfektno igro, ki je le toliko souls-like kot je potrebno, da pričara vzdušje resnosti in resničnih, a omejenih posledic. Na začetku vem, da sem se zelo bal izgube XPja, vendar igra konstantno stopnjuje koliko XPja dobiš od sovragov tako, da to za early game postane brezpredmetno. Isto glede umiranja. Vem, da sem na začetku mislil ponovno začeti igro, ko me je prvi miniboss razmetaval ko psa in je blo puno bolanih polek ograje. A na koncu sem končal igro s preko 10 solzicami za reset, ki sem jih uporabil bolj v stilu: Naj jim bo. Bolj sem se posluževal taktik, da sem pofarmal tisti skill point na varnem kraju, če je le ta bil blizu podeljenja. A kljub temu, da so te zadeve dejansko nepomembne, pa imajo name vpliv, ki me žene k preživetju. Priredi občutek resničnih posledic v igri kar mi je manjkalo pri marsikateri drugi igri in po mojem mnenju to izvede bolje kot ostale souls-like igre, saj so checkpointi dobesedno nasejani po mapi in vedno zraven bossov! Nobenmu ni zanimivo dolgo backtrackanje do bosa in vesel sem, da tega v tej igri ni. To je tudi razlog zakaj mi je tako všeč MGS: revengeance. Ni problem zajeban boss, če ti le igra pusti se fokusirati na bossa. Voice acting je izjemen, okolica prelepa, vzdušje je res posebno in resno, kar še bolj pričara iluzijo resničnosti in te prisili, da se igranja lotevaš z vso resnostjo. Gameplay je hiter in reaktiven, kar mi je velik plus, saj imam probleme s spominom in dosti bolje igram igre ker je potrebno hitro reagirati. Posebej mi je všeč kako so izpeljali stealth gameplay in vse animacije, ki so res brutalne. Bossi so všečni. Ne spomnem se enega bossa, ki bi mi povzročal odpor do igranja tako, da sem tudi z veseljem premagal vse postranske bosse. Kaj mi ni bilo všeč: - Da izgubiš polovico keša ko umreš, kar pomeni, da sem dosti laufal do trgovcev in jih iskal po mapah. Zaradi tega sem vodil tudi posebej excelovo tabelo, da sem vedel kaj kdo ima. Bolje bi mi bilo, da bi bil trgovec en saj k igri ni kaj dodalo. - Dosti zmede za prvi playthrough predstavlja kaj itemi dejansko delajo. Komu jih dati s svojimi kriptičnimi opisi. Razumem, da je to predvsem zato, ker igra noče, da vse narediš že v prvo, ampak osebno igre ne bom igral dva krat, saj je iger enostavno preveč. Iz tega razloga sem moral konstantno skakati po internetu in iskati odgovore, kar uničuje immersion. - V igrah me tudi vedno motijo itemi, ki imajo enojno uporabo. Enostavno nikoli jih ne bom uporabil, ker mi jih je škoda. Sekiro je posebej takšna igra, da vse fighte narediš brez itemov, saj te fighte nagruntaš. Potem tukaj potioni sploh nimajo smisla, dajejo pa grenek priokus če jih uporabiš, le da na koncu izgubiš. Zaradi tega sem pristaš, da če itemi obstajajo imajo neskončno uporabo tako kot tisti, ki jih dobiš od Headless. A žal sem headlesse pobil na koncu igre tako, da sem večino igre preigral brez teh itemov. Isto to pomeni za prostetike, saj ti ob uporabi žrejo iteme, ki stanejo keš. Če bi jih uporabljal bi slej ko prej končal brez njih. Tako da enostavno se raje naučim fightov brez njih in tojto. Veliko bolje bi bilo, da bi imeli zastonj uporabo. Za drugi playthrough seveda imaš keša vrh glave in to ne bo problem. Ampak kot sem rekel, igre drugič ne bom igral torej je to za mene minus, čeprav je za marsikoga drugega plus. - Kot sem že omenil glede kriptičnih napisov, me je zmotilo to, da sem prvo ubil zmaja na kar sem se odločil, da sedaj bom pa naredil vse kar je možno. No nisem vedel, da ko ubiješ zmaja si locked out od večine stvari. Zato sem končal z itemi, ki jih nisem moral uporabiti, da bi spremenil svoj ending. Ker sem completionist mi gre na kurac, da mi je igra preprečili vse to, brez da bi me prej opozorila preden sem napadel zmaja. Kot sem rekel, za second, third... playthrough to ima smisel. Ampak za mene enostavno slab feature. - Zadnja stvar, ki se jo spomnim so stock kontrole, ki so mi zelo otežile igro do prve tretjine bossov. Namreč za mene ni intuitivno uporabljati Y za menjavo prostetika, RB in LB za block in attack, ko je v igrah vedno uporabljen LT in RT. Predvsem je problem v tem, da je naravna pozicija prstov ko držiš XBOX kontroler na LT in RT. Za to da dosežeš LB in RB se morejo roke premakniti izven popolnega gripa kar potem otežuje premikanje smernikov ipd. ter vzame čas. Ker gre za igro, kjer je odziv pomemben vidim, zakaj so izbrali RB in LB saj sta tipki brez dolgega hoda. A žal je pri meni to predstavljalo takšno težavo, da sem enostavno bil prepočasen za blokiranje. Takoj ko sem kontrole spremenil je igra postala dosti enostavnejša, kljub dolgemu hodi RT in LT. Problem mi je tudi predstavljalo proženje počepa med fightom, kar sem na žalost ugotovil prepozno. Počepanje sem si za Demon of hatred unbindal. Potem obstaja tudi bug, da če pritisneš (sem pozabil že kdaj, a med premikanjem ali takoj po bloku, dodgeu....) "up" na D-padu, ti karakter skoči proti bossu. Kasneje sem moral na D-pad up dati menjavo prostetika, da se to ni več dogajalo. Sem pa našel opis bugga tudi na spletu. Skratka neverjetno dobra igra, ampak ker imam velike težave s spanjem lahko takšne igre efektivno igram samo med prazniki in sem zelo vesel, da sem ta čas izkoristil za to igro. Zdaj pa je čas, da si malo odpočijem.
    8 točk
  2. Leta '96 me je fotr poslal po dve metli v astra jama trgovino in mi dal 5k tisoc bankovec ivana kobilica. Sva sla z rolkami z best friendom takrat skupaj iskat in zagrabim dve velki sirkovi metli, grem na pult in stricu dam 5k tisoc bankovec ivana kobilica. Tip zakalkulira v blagajno in mi vrne razliko + 5k tisoc bankovec ivana kobilica. Zgleda se je v glavi zatipkal in je mislil, da sem mu dal bankovec 10k tisoc ivan caknar. Pograbim metli in denar in se zvizgajoc pocasi kot da ni nic odpravim proti izhodui. Ko pridem ven se s pajdasem spogledava in sam ful gas spizdiva po klancu gor in dam. Fotru dam metli in razliko, 5k tisoc bankovec ivana kobilica pa pobasem in greva s pajdasem takoooooj v racunalnisko trgovino z video igricami. In kupila sva Police Quest: SWAT, ker ni blo nc druzga pametnega oz. sva pa vse ostalo kar je blo pametnega ze preigrala pa stal je glih 200 sit manj kot 5k tisoc bankovec ivana kobilica. Odrolkala sva domoŁ kjer sva failala prvo uvodno tutorial shooting range misijo ene 50x, ne vem tocno zakaj ze, nisva pomojem cist razumela kaj nama stric pravi v navodilih, sva se pa v naslednjih dneh prebila cez celo igrico nekak. V glavnem SWAT 1 je bil cist v kurcu, bol interaktivni video kot igrica in pomojem moj najbolj zgresen igricarski/impulzivni nakup v lajfu. Lahko bi rekli da karma, kakor dobljeno tako izgubljeno. Je blo pa to prvic in zadnjic v zivljenju, da sem pobasal denar, ce mi ga je kdo prevec vrnil, potlej sem v takem primeru vedno opozoril prodajalca. Tako, to je moja izkusnja z igrico SWAT, upam da sem pomagal.
    5 točk
  3. Meni najjači free item pa je bil, ko sem v času gimnazije na nekem travniku blizu blokov našel na tleh tamau psp
    4 točk
  4. Pismo jaz gledam, pa je praktično samo ena roka, ki zmore nost G9, pa se ne potegne zadost vn, da bi imel monitor res tok blizu volana, kot si želim. Pomoje ga bom res mogu dat na TV nosilc, ga nastavt na fix višino za "normalno" uporabo in cel rig tok dvignit, da bo monitor na OK višini. Za casual prestavljat po mizi je s priloženim podstavkom čist pretežek in štorast. Morem se mal navadet na monitor, nisem se še čist zjasnil kakšen FOV in pozicija mi sede, prej 100% nisem imel prave "geomtrije" ovinkov, samo leta navade in gledanja standardnih FOV v dirkačinah te nauči predvidevat. Zaenkrat mi je najbolj WTF dirt rally, kjer fuul bolj agresivno pobiram ovinke, ker imam komad več pregleda kok blizu je avto in kaj se dogaja za ovinkom. V ACC se pa cel dan igram z nastavitvam kamere, sploh še nič resnega nisem odfural Anyway, da ne bo tok suhoparno, 6 let nazaj sem mel takle setup Dons je tak
    4 točk
  5. Odjavni komad je prireedba od Brass Against, njihova pevka se je nedavno poscala na odru med izvedbo tega komada. Kar je kar primerno, ker je tudi film ena navadna scalina. Upam, da sem pomagal s svojim komentarjem.
    4 točk
  6. @MaDrungJup. Men naredi strah, da lahko izgubim kopico exp, kar tako mimogrede po poti do bossa, ful ful bolj vzdušno igro. Pri Sekiru me sicer ni tako zelo motilo, ker je levelanje bolj postranskega pomena, sam to, da imaš "bonfire" direkt pred bossom ful ful razvodeni zadevo. Men so checkpointi in odklepanje krajšnjic iz DeS in DS1 dejansko bili eden izmed vrhuncev soulsborne izkušnje. Git Gud in a nutshell, pa tudi če samo za spretno šprintanje mimo mobov.
    3 točk
  7. Včeraj začel igrati Pathfinder: Wrath of the Righteous. Najprej si naredim lika, nekega brutalnega kaotičnega klavca / maščevalca, katerega sodeč po opisu "pošiljajo bogovi, da za njih opravljajo najbolj nasilne posle ter so strah in trepet smrtnikov". Ummm ok, podobno vlogo imam na jobu, lets do it. Se začne špil, zbudiš se v večjem mestu. V prvih 5 minutah pride do tebe neki mega spoštovani zaščitnik mesta v srebrnem oklepu in ti pove, da je u bistvu zmaj v človeški podobi. Super zanj! Narediš tri korake, toliko da vidiš kere tipke so v špilu... ko se začne tresti zaslon, pojavijo se medimenzionalno portali, skozi katere začenjajo uletavati brutalni demoni in klati prebivalce. Omenjena zaščitnica se dejansko zares spremeni v 50 m zmaja.... nakar se nad njo odpre gigantski portal, skozi katerega pride Bog teme in uničenja (recimo mu Ivan, ker se ne spomnim pravega imena), tudi velik tam 60 m od oka, ki z enim šusom zmaju odbije glavo s koso. Nice! Tvoj lik popizdi in Ivana ustreli s samostrelom v faco. Ivan se zasmeji, udari s koso po tleh in povzroči, da se zemlja odpre in te posrka v globino. Zbudiš se v grobinicah, kjer po kratkem raziskovanju najdeš goreč meč, započen v živo skalo. Meč potegneš iz skale z večjo lahkoto kot jaz potegnem manner napolitanko iz embalaže. Doživiš vizijo, kjer ti meč pove, da si povezan z angeli in bogovi in da boš spremenil svet. Vse to se zgodi v prvih 30 minutah špila. Bratje ruski avtorji, sej razumem da gre za epic RPG ... ampak wat da fak no
    3 točk
  8. >camire je "najdu na travniku" tamau psp
    2 točk
  9. Izbruh virusa je lepo sovpadel s podreditvijo hongkonga… čez 5 let hongkongčani še vedeli ne bodo da so bli kdaj izven kitajske tudi un kip za žrtve trga nebeškega miru so že odstranili. Xi samo še začne great purge in bo kot ate Stalin meni je kitajska res ogabna država s tem nadzorom in grobo cenzuro. Res uno izkoriscanje tehnologije za graditev neke utopije. Raje se preselim na Obalo kot Hong Kong lp. Evropa the place to be.
    2 točk
  10. Še vedno ga ta zmaga
    2 točk
  11. Bolj vsa čast njihovim feeder klubom.
    2 točk
  12. Sem proti cepivom, vendar spoštujem varnostno razdaljo, nosim masko kjer je to potrebno, se ne družim vsepovprek, se nisem okužil in/ali zbolel in za nagrado sem sedaj družbeno preziran antivaxer, res hvala vsem, pro in antivaxerjem.
    2 točk
  13. Še kar DS 2 Sotfs, fak je to ena ogromna igra Trenutno v zadnjem dlcju (ivory king), v main igri pa mislim da sem tudi že blizu konca Morm rect da mi krajsi/manjši setting BB-ja in Sekirota bolj sede, bomo vidli kako mi bo open world ER-ja odgovarjal... Pa pri novejših FS igrah mi je precej bolj všeč da so bossi bližje respawnom oz. da je lik bolj gibcen in ne traja tolko časa da prideš nazaj do njih Also, okolja mi tudi niso neki v dvojki Je pa all in all še vedno dobra igra, s par dobri idejami
    2 točk
  14. mal nostalgije ce bi mel glavo na pravem mestu gladko eden najboljsih vezistov vseh casov
    2 točk
  15. Na Japonskem so glasovali za top 100 najboljših iger. Glasovalo je 50k japoncev. Rezultati top10: 10. Super Mario Bros. 3 9. Final Fantasy X 8. Chrono Trigger 7. Super Smash Bros. Ultimate 6. Dragon Quest III: The Seeds of Salvation 5. Splatoon 2 4. Animal Crossing: New Horizons 3. Final Fantasy VII 2. Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride 1. The Legend of Zelda: Breath of the WIld Za ostalih 90. je seznam tukaj.
    2 točk
  16. Yes yes, je tudi odlicna igra, ampak dvojka je superiorna
    1 točka
  17. Današnji EGS mystery game je Salt and Sanctuary - free 24h
    1 točka
  18. Same here, večino območji v Bloodbornu sem parkrat prečekiral po dolgem in počez v iskanju za skrivnosti in blood vials, dodaten exp pa še tok več pomaga. Isto kar zdej delam v Hollow Knightu lol
    1 točka
  19. Hint: Špil zgoraj je od iste firme kot od Operation stealth. Ko sem bil star ene 13 let in sem tole igral na Amigi sem bil res impresioniran.
    1 točka
  20. tako, danes končal špil. epilog mi je všeč, še enkrat pa ponavljam, da se mi je špil začel vlečt... edino, kar bi špilu štel v slabo je, da na račun dolžine zgodbe začnejo it misije precej na kurac. recimo primer, ko moraš pobit 4 nesrečnike, najprej dobiš misijo za dva, potem moraš nazaj v mesto da dobiš order še za naslednja dva. tega letanja se nabere konkretno veliko in začne it na kurac. tudi fast travel sistem, kljub temu, da ti ponuja opcijo čolnov na obalah, mestnih karavan in teleportacijskih stonov.... pusti človeka hladnega. imo, so teleportacijske kamne zafukali, ker se lahko teleportiraš med teleportacijskimi lokacijami, samo če stojiš na eni izmed njih. tudi to doprinese do tega, da je letanja še pa još, ker pač v večini primerov ne ostane drugega kot peš honda. game crashov sem imel kar nekaj. tudi parkrat je stvar šla snafu, ko sem shranjeval in sem moral it na prejšni save. tudi v samem gameplayu ma špil še vseeno vse te random glitche prisotne v gothic špilih (ostaneš stuck v dialogu čeprav nisi, model se odloči da bo tekel v neskončnost in ga ne boš ustavil, res terrible pathing monsterjev in followerjev...) all in all, solid game overhaul popolnoma worthy Gothic duha. priporočam vsakemu.
    1 točka
  21. Kdo bi jim zameril, cepivo je bilo promovirano kot vrnitev v normalnost.
    1 točka
  22. DSII, zdaj sem v sporu z "Ganksquad"om... čakam na easy varianto @ke_kit dej ulet s tvojim mečem
    1 točka
  23. Samo da se ogne kapetanov. Vsi vemo, da so starejši in slabo fizično pripravljeni ljudje rizični.
    1 točka
  24. Dober film. Hvala za priporočilo, ker po trailerju sodeč ga ne bi gledal.
    1 točka
  25. Damn, to ni niti fake&gay, ampak sam gay
    1 točka
  26. King je navaden tv film v primerjavi z last Duel dolgočasen, razvlečen iz časa, ko je Netflix delal slabe filme
    1 točka
  27. Od Rhobarja je prišel dekret, da se standardizira uniforma mestnih straž. Možje v kiklah
    1 točka
  28. 1 točka
  29. Xperie imajo kar dobre reviewe zadnje čase in so tudi kompaktne.
    1 točka
  30. Če iščeš majhen telefon je opcija tudi tole. Ne me pa vprašat, kako se obnese.
    1 točka
  31. Pol bo pa tako razočaranje kot Sabrina Ferilli in Anna Falchi.
    1 točka
  32. >folk k po twitterju posta prazne police na zahodu, gre vnovcit socialne pike
    1 točka
  33. Tale izmed novejših božičnih zadev je prov fajn za pogledat. Men je bil prov lušten in zabaven film.
    1 točka
  34. Itak da igraj. Samo moraš vedet, da kamera v teh igrah ni na tvoji strani. In da pod nobenim pogojem ne smeš igrat na Ninja Dog težavnosti. To je sramota brez primere, ker so te igre dandanes precej lahke.
    1 točka
  35. Ko govoriste lih o kilometrih, moja kripica je imela okroglo "obkilometernico":
    1 točka
  36. moral bi pogledati kak božični film
    1 točka
  37. 1 točka
  38. To. Čisto nepotreben film in kot povedo sami na začetku filma je ta film za:
    1 točka
  39. 1 točka
  40. evo, da bos lahko kompletiral Titanic set vkljucno z vrati
    1 točka
  41. AAAAAAAA. Sem si pol reku YOLO in nadaljeval pot v globino gozda. Pobil svinje, eksterminiral kače. Naletel na Captain Toad Treasure Trackerja (glej sliko). No in na koncu z ene 90k Blood Echosi v žepu, presran ko dete, ponavljajoč "plz dej mi krajšnjico do lampe, ne mi dat unavoidable boss encounter, daj mi lampo, daj mi lampo..." valjda uletijo trije bossi, ne sam eden. Roka instinktivno na denarnico, ker če so trije, to lahko pomeni samo eno; čefurji. Si mislim ma mrš v kurac, ajmo pubeci. Najprej se dejmo losat unga fireball userja, fucking ranged filth. Tip pade, mega, samo še dva. En ma ognjen meč, drug fucking 12 metrski bič. Lockam se na ognjenkota in tamanim oba po malo. Tipa še ful malo energije in valjda začneta čarat neke ogromne kače. V glavi začne špilat Hello darkness my old friend~ Pičim izven dosega in vidim, da summoni niso permanent. Yes. Še malo poplešem okoli Asmirja in Nenada in padeta. Lutka mi ravnokar fila statse. Very Hype, much Excite.
    1 točka
×
×
  • Ustvari novo...