Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 22. 01. 2022 na vseh področjih

  1. A se lahko počasi nehamo sprenevedati? Nič diplomatsko nespretnega ni bilo na tem. Dobro pozna situacijo s Tajvanom. Dobro ve kakšno reakcijo lahko pričakuje. Nihče ga ni pričakal v zasedi nepripravljenega, da bi se zmedel pa narobe odgovoril. Trikrat je rekel Tajvanu država, da bo ja jasno sporočilo. Ne gre za noben pogum, kjer bi se postavil po robu velikanu. To vemo, ker gre za človeka, ki se skriva pred evroposlanci, ki jih je sam povabil k sebi. Še jebenih poštarjev se boji. Gre za navadno preusmerjanje pozornosti od domačega sranja. Trenutno skušajo spremeniti zakonodajo, ki bi pomenila amnestijo za njih in bele ovratnike. V nasprotju z mnenjem stroke. Pri imenovanju uprave SID banke so kršili kup pravil in zakonov, da nastavijo svoje. Sklepamo dogovore s hrvati o ribolovu, ki bi potenialno pokopali kar je ostalo od arbitraže. Simič, namesto da bi odstopil, ker zlorablja položaj, da vodi največje plačnike davkov na kosila kot en retardiran fanboy, postal predsednik nadzornega sveta SDH. Urad za preprečevanje pranja denarja dobiva nenormalno veliko pooblastil in moči, v nasprotju z mnenjem stroke seveda. To so stvari zadnjih dni, ne zadnjih nekaj mesecev. Vsi, ki se vam uspe zaplesti s koprivami v nesmislne debate o kitajski, si rabite vzeti minutko časa pa se zamisliti kako vas lahko s tako lahkoto manipulirajo. Reakcija kitajcev bo bolela, nedvomno. Ampak ob vsem kar se dogaja imamo realno vsak trenutek pet hujših problemov od tega.
    13 točk
  2. Pri nas doma z mularijo pa se je pričel projekt "gremo s podstrešja zvlečt očijeve kocke, jih pregledat, sestavit, popisat manjko (za Bricklink) in uživat" Evo prvi haul za ta vikend:
    6 točk
  3. Ta post bi lahko tudi tako oblikoval ...
    4 točk
  4. Guardians of the Galaxy slika je link
    3 točk
  5. Če smo premagali Nemčijo in Jugoslavijo, bomo pa še Kitajsko.
    3 točk
  6. Jaz verjetno ne bi sprobal, če ne bi videl, koliko je »reklame« tukaj. Se mi zdi, da postaja preigranje vsaj ene From igre iniciacijski obred, da se sploh sme postati tukaj. Sicer pa za špil (torej Dark Souls) vem že od začetka, ampak sem bil najprej malo zmotno prepričan, da gre za orenk multiplayer zadevo (če se prav spomnim, se je to zelo izpostavljalo ob izidu), kar pa me ne zanima, in sem dal igro na stran. Kasneje je pa špil dobil status težke igre, kar me pa tudi ni to ravno privlačilo. Sem pa vesel, da sem zaradi te obsedenosti tukaj to sprobal. Res se fino igra, pa tudi težavnost je čisto sprejemljiva (predvsem pa nagrajujoča). Se mi zdi, da je bil random špil na commodore 64 težji kot to. Sicer igram bolj malo (because služba), a sem prišel do basementa ali kako se reče, (tam ko se spuštiš doli, potem ko pozvoniš prvi zvonec), pa zaenkrat še nisem frustrirano metal ploščka naokoli (no, kar pa ne pomeni, da mi ni občasno napis »you died« rahlo žgal zaslon). Mimogrede: tukaj ne moreš prodajati nič, a ne? Neuporaben loot, ki ga dobivam, lahko komot stran mečem (recimo oklepi, orožje, ki jih ne potrebujem)? Ne bom to nič rabil? Sicer sem nabavil tisto skrinjo brez dna, ampak počasi postaja nepregledno, in bi stran zmetal.
    3 točk
  7. 2 točk
  8. Marsikateri set zgoraj sem si želel, sam ni blo ne, največji set je bil policijska postaja pa še za tega sem šparal ko zmešan, lepi spomini.
    2 točk
  9. @ArtaX, tvoja slikica je res drkica, ti stari seti so res najjači (vsaj zame, ki LEGO bolj kot s čimerkoli drugim povezujem z nostalgijo) Jaz sem imel samo en velik set, in sicer tega: Imam še škatlo in navodila, nekaj delcev pa je izgubljenih, si mi zdaj dal navdih, da tudi jaz dofilam manjkajoče.
    2 točk
  10. Posledice JJ blebetanja ??? Faaking Janša...
    2 točk
  11. Pa res, hudiča. Pa so mi Faraoni rekli, naj ne pozabim na stare čase.
    2 točk
  12. Zelim povedat, da bi za to debato bilo koristno, ce bi prebral kar napisejo sogovorniki in sele potem citiral njihove poste ter v obliki vprasanj promoviral tezave, ki jih imas z bralnim razumevanjem. Jaz napisem, da je slo za neuspelo PR foro, pa da z blebetanjem, ki ni podprto z dejanji, dela skodo. Napisem, da bi jaz podprl, ce bi slo za izdelano zunanjepoliticno pozicijo z jasnim (nacelnim) ciljem in koraki do njegove realizacije (uvedba sankcij kitajski, nasprotovanje njenim interesom znotraj eu,…) in ti pol iz tega potegnes zakljucek, da “jim moramo lizat šupak”. Če moraš, dej, tvoja stvar pac, sam ne vlaci ostalih v to. A ti si dejansko pristas politike, da se nekaj blekne, da se 5 min izpade jack, pol pa dalje kot muha brez glave? Al si za to, da se besede podlrepi z dejanji in politikami, ne pa pol sanira skoda z izjavami “sej nisem noc takega rekel”.
    2 točk
  13. Men je pa ravno ta nevarnost, da izgubiš vse, ful ful izboljšala izkušnjo teh iger. Saj zna tudi biti frustrirajoče na momente, sam men ni nikoli prevagalo iz fun na bedno zaradi tega.
    2 točk
  14. Neusmiljena surova statistika
    2 točk
  15. Haunted house si v cerkev spremenil Najs. Jst ga lih sestavljam!
    2 točk
  16. Lol @ uvažanje zdravnikov, par Italijanov, za katere še pravih papirjev niso priskrbel, niso nč delal in so šli po enmu tednu domov. Sam da so mediji 5x na dan lahko mal propagandice spustil kako je hudo da Italijane uvažamo
    2 točk
  17. tvoja prva pravilna predpostavka v celem topicu. cestitam LP
    2 točk
  18. Dej nehaj trolat waslich, a boš sedaj zasmetil celotno BT s fejk računom.
    1 točka
  19. Meni je SF franšiza nekak najbolj simpatična. Največ sem preigral Third strike, zahvaljujoč Snetiju ki ke napisal mega hype članek v Jokerju. Pol sem šel pa še Evo moment 37 pogledat, pa sem postal Daigo fan for life. Človek ga še zdej beasta, pri fakin 40ih letih Daleč najlepše mi pa izgleda Guilty gear, sam me je bilo vedno preveč strah se jo lotit. Menda je Strive bolj user friendly, samo še nisem probal. Tud DBZ izgleda noro dobro, samo ko gledam streame tega špila mi ni nič jasno kaj se dogaja Zadnje čase smo pa s hčerkama igramo SSB Brawl na wiiju in se imamo noro dobro. Na začetku smo ga itak samo mashali na polno, zdaj se moram pa že prov potrudit da starejšo (8 let) premagam. Pol vidiš da špil premore kar lepo mero globine, sploh kontrola prostora res pride do izraza v tem špilu. Tko da bom dal glas SSB, ker sem končno dobil sparing partnerje za offline fajtanje
    1 točka
  20. https://cyclingtips.com/2022/01/sex-toys-cybercrime-and-cycling-sponsorship-the-bizarre-tale-of-nexthash/ dobr clanek fun fact, lastnica Nexthash je slovenka
    1 točka
  21. mislim, da si edini z naročnino na finančial times LP
    1 točka
  22. Moj predlog je da raje tisti ki jih vsebina „Support teme „trigga ali nimajo kaj prispevat enostavno ne sodelujejo ampak lazje je skoz zivljenje it jokaje
    1 točka
  23. Že en čas ne gledamo videotov, tega sem zdele 1 minutko in kr ne morem verjet da se to dogaja Open world Dark souls We dont have to pick one To je to boysi Js sem že neki forsiral da bi moja šla z tamalo na počitnice do svojih vsaj za en vikend, mislim da mi ni ratal, ampak je bil valid effort. Bom pač manj spal.
    1 točka
  24. Anyway pri nas se bo zgodilo enako v roku enega meseca, kljub nizji precepljenosti. Vrh okuzb se kaze v prihodnjih nekaj dneh, stevilo ljudi na intenzivni se vedno pada in je ze pod 50% delta max.
    1 točka
  25. Sprejemljivo za prejšnje igre, ki večinoma res hodiš po tunelih. Pri open world izpade malo čudno...
    1 točka
  26. Moram reči, da bi bilo res zanimivo slišat o izkušnjah o življenju v tujini, ki jih ima Adam Smit. Navsezadnje je eden glavnih piscev v tej temi.
    1 točka
  27. Ladyboy lover k je zapusto matkurjo (za 4 dni v tednu)
    1 točka
  28. Zahvala od tebe za mene :prejeta
    1 točka
  29. A ti ze zdaj sam sebe navajas ? Hecno je pak videti da se tule razburjajo le tisti ki niso nikol imel muda zapustiti matkurje. Nemara pa je to tudi razlog
    1 točka
  30. pocak, da prides v swamp of all swamps, meltdown incoming ce bi spreminjal koncept, bi DeS po moje izgubil duso. sicer pa, vsak ima svoje mnenje ki pa ni nujno da je enako
    1 točka
  31. lol isti papak ko jajo Ne boš našel države na severni polobli s predstavništvom Tajvana. Našel boš "gospodarska predstavništva Tajpeja", ne pa predstavništva Tajvana. KEr se obstoj slednjega izključuje z obstojem predstavništva Ljudske republike Kitajske. To je planet na katerem živimo. Ti si očitno v neki alternativni realnosti.
    1 točka
  32. Cyberpunk 2077 ENG Haha, so prav dodali v naslov ENG. Toj zato, ker je Mumbo poslal nazaj madžarsko kopijo in so očitno dojeli, da morajo bit specifični, tnx Mumbač <3
    1 točka
  33. jz mislim da je bil predvsem krivo, da smo imel samo en prelet letal f-16 za zmago nad kovidom če bi RS imela svoje f16 bi lahko proslavljali vsak dan in korona bi šla
    1 točka
  34. Aha ok. Valjda nisem skapčal, če pa sem neumen. Mi ni zastonj to rekel
    1 točka
  35. Zdaj ste tut besedo antivakser čist razvrednotili, tako kot besedo rasist. Pa itak se po Evropi se vidi da ukrepi ne delujejo pa ni važno koliko je cepljenih. Vsi imajo podobno sliko, uni ki jih je 50% ali pa uni ki jih je 80%. Portugalska ma skoraj 90% cepljenih in ima čist isto sliko kot Slovenija. Slovenija ima zdaj po 10 000 novih okuženih na dan in 5 do 10 mrtvih na dan. Portugalska jih ima po 50 0000 na novih okuženih na dan in 33 do 46 mrtvih na dan. In glej ga zlomka, Portugalska ima 5x več prebivalcev.
    1 točka
  36. Pred kratkim sem naletel na OPUS: Echo of Starsong, ki ima rating pozitivnih ocen kar na izjemnih 97 %, potem pa odkril, da gre za tretji naslov medsebojno nepovezanih, a v isto vesolje umeščenih »narativnih« iger, tako da sem obdelal kar vse po zaporedju izida. Tako da sledi: Tl;dr special #2 SIGONO Niz OPUS je delo tajvanskega indie studia SIGONO, katerega vizija se glasi »ustvarjati unikatne in ganljive zgodbe, ki igralcem prinašajo radost«. No, za zadnje nisem čisto prepričan, saj gre v najboljšem primeru za bitter-sweet zgodbe, je pa res, da je igranje njih prav posebna in očarljiva izkušnja, ki je sicer prežeta z melanholijo, a vseeno odslikava nekakšno »cozy« toplino. OPUS je namreč napisan tako, da skuša pri ljudeh namenoma istočasno vzbujati občutke lepote kot žalosti. Pri tem pa vseeno ne gredo tako daleč, da bi OPUS uvrstil med utsuge. Pač drži se jih tisti daljnovzhodni pogled na svet, ki ga lahko recimo pogost srečaš med ogledom z dramo nasičenih animejev, ki obravnavajo teme travme, izgube, osamljenosti, časti, hrepenenja, umrljivosti in podobno; mogoče je tudi to razlog, da je OPUS izjemno popularen v Aziji, večina igralcev izhaja prav iz tam. Melanholijo ojačajo tudi v pastelne tone obarvana grafična podoba in podobno otožna, pogosto na pianu sloneča glasbena spremljava. Vse skupaj ustvari samosvojo atmosfero, ki postaja nekako prepoznavni znak OPUSa. Zvrstno gre za kombinacijo interaktivne fikcije, ki se kliče kot »narative adventure« ali »visual novel style adventure«, v praksi to pomeni igralno-predstavitveni cross-over vizualnega romana, (point-and-click in puzzle) pustolovščine in raziskovanja (exploration game). OPUS: The Day We Found Earth Čas igranja: 2-4 ure Ocena: 4/10 Že prva igra – morda bolje igrica –, ki je bila naprej spisana za mobilne naprave in kasneje portana na Steam, je prejela vrsto nominacij za nagrade. Meni je bila sicer dokaj »meh«, in mi ima pomen le kot naslov, s katerim si je razvijateljska ekipa nabirala izkušnje (in očitno ob dobri prodaji tudi denarna sredstva) za naslednje projekte. Igraš robot(k)a Emetha, ki pomaga znanstvenici na vesoljski postaji z ogromnim teleskopom iskati Zemljo, mitični planet od koder naj bi človeštvo izviralo (tisti, ki to verjamejo, tvorijo religijo imenovano earthology). Ob namigih, ki jih zbereš, skušaš na zvezdni mapi locirati in nato skenirati pravo ozvezdje, kar je sicer monotono in ponavljajoče, a ker je preprosto, je tudi sproščajoče. Če ti ne uspe skoraj takoj, ti igra hoče nemudoma vsiliti rešitev. Zoprno. Vmes pa s klikanjem po različnih predmetih na postaji premikaš zgodbo ali odkrivaš stranske misije. Nekatere bonusne misije se odprejo šele po končanju igre. 100% achievements OCD level of friendliness: enostavno, v enem skozihodu ali post-ending igranju, zoprna sta le dva grindasta, ko je treba skenirati 500 oziroma 1000 zvezd. OPUS: Rocket of Whispers Čas igranja: 4-6 ur Ocena: 7/10 Igranje Rocket of Whispers je podobno branju leposlovne ZF kratke proze o toplini medčloveške bližine in moči vztrajanja tudi takrat, ko je (res) že vse izgubljeno. Intimna pripoved nas postavi v vlogo Johna, edinega (?) preživelega na nekem planetu, potem ko je tam izbruhnila smrtonosna kuga. Dolga leta izoliranega življenja so ga naredila za čemernega in zadirčnega, kar pa se ne spremeni niti potem, ko naleti na čarovnico (tako se kličejo svečenice cerkve earthologyja) Fei Lin, ki se je pred kratkim zbudila iz hibernacijskega spanja. Naloga njenega verskega reda je med drugim izvajanje vesoljskih pogrebov in ker jih že dolgo ni bilo, je svet poplavljen z dušami umrlih. Njihove brezupne klice po večnem spokoju sliši tudi John, kar ga spravlja ob pamet. Vseeno združi moči s Fei Lin z namenom sestaviti pogrebno raketo. V njegovi vlogi v ptičjem pogledu raziskuješ zasneženo post-apokaliptično okolje in nabiraš sestavine, potrebne za izdelavo rakete. Ob tem pa naletavaš na vrsto predmetov, ki prikličejo spomine na čas pred in med prihodom epidemije. Slednje je večinoma opcijsko (bo pa navdušilo vse »collectorje«, da odkrijejo celotno galerijo spominov in predmetov), vendar je lepo izvedeno in vzdušno gradi zgodbo, ki tako postaja še bolj čustvena. 100% achievements OCD level of friendliness: enostavno, ob enem skozihodu in post-ending igranju, če premoreš vsaj malo raziskovalne žilice. OPUS: Rocket of Whispers: Prologue Čas igranja: 15 minut Ocena: brezplačna bonusna zgodba/10 Vzdušna črtica, ki kljub kratkosti pripovedno navduši. V njej slediš Fei Lin, ko se iz hibernacije zbudi v svet, kakršnega ni pričakovala … Prologue sem preigral po Rocket of Whispers, in se mi zdi, da je tako bolje, čeprav mnogi predlagajo obratni vrstni red. No, v vsakem primeru je to krasna bonusna avanturica, na katero se ne sme pozabiti, če se ti dopade »matična« igra. 100% achievements OCD level of friendliness: jih ni. OPUS: Echo of Starsong Čas igranja: 10–14 ur Ocena: 9/10 Izvrstna space opera/romanca/misterij, kjer se »poklapa« praktično vse: grafična podoba, art design, glasbena spremljava, zgodba, liki, igralna raznoterost, predvsem pa preseneti izjemen in dodelan world-building. Echo of Starsong je prvi OPUS naslov, ki se resnično razširi navzven, saj je sedaj področje igranja z dvajsetletno vojno razdejana vesoljska regija Thousand Peaks, koder lahko obiščeš preko 100 vesoljskih teles in postaj. Ostareli Jun Lee se upokoji z mesta vodje klana in se poda na zadnji sprehod po asteroidni jami v upanju, da se končno združi z njo. Ona je Eda, dekle s katero je pred 66-leti za kratek čas križal pot, ki ga je zaznamovala za celo življenje. Zgodba se nato prestavi v preteklost, ko se mladi Jun Lee, vase dvomeči naslednik padlega klana odpravi v regijo Thousand Peaks, da bi z najdbo asteroidnih jam z lumenom (nekakšno energetsko/mistično surovino – toda kaj vse lumen je, je bolje spoznati med igranjem) klanu povrnil bogastvo. Po spletu dogodkov pa pristane na vesoljski ladji Red Chamber pod poveljstvom Ede (»čarovnice« z zmožnostjo petja »starsongov«, ki omogočajo lociranje lumena), ki je tudi na nekakšni misiji in bi ji prav prišla pomoč raziskovalca jam. Igro tvori več igralnih elementov: igranje na zvezdni mapi, kjer skeniraš nove lokacije, planiraš polete in iščeš surovine za nadgradnjo vesoljske ladje ali trgovanje; izbiranje odločitev med raznimi eventi (mnogokrat je tu razplet odvisen od meta kocke, je pa res, da osnovo lahko dvigaš z nakupom ali najdbo ustreznih predmetov); VN-jasto spremljanje zgodbe; 2,5D ploščadni pogled, ki pa se igra kot klasična avantura; reševanje puzzlastih mini iger, dodanih pa je celo par arkadnih mini iger. Raznoliko, vendar vedi, fokus je brez dvoma na pripovedništvu. Main quest je linearen, je pa veliko opcijskih lokacij/eventov. 100% achievements OCD level of friendliness: izjemno annoying. Razlog: shranjevanje položaja je le eno in avtomatsko, večina achievementov pa je vezana na določene odločitve v dialogih. Prav tako moraš vse puzzlaste in arkadne igre rešiti brez ene napake (brez ALT-F4 ni šans). Pogoje je tudi zbrati vse predmete v igri in najti vse lokacije (kar pa je tudi vezano na izbiro dialogov, pa še razpletejo se lahko naključno glede na met kocke). Nemogoče, sploh brez vodiča. Na spletu je večinoma vse v pismenkah, kar je v angleščini, pa jim še ni uspelo narediti 100 %. Aja, pa en achievement je vezan še na speed run.
    1 točka
  37. Meni se zdi naravnost absurdno, da se o skladiščenju govori kot o velikem problemu. Še posebej absurdna mi je ta neskončna skrb za zanamce in celo vesoljce! Civilizaciji, ki bo znala pripotovat do nas, radioaktivnost ne bi smela biti neznan koncept. Nenazadnje gre za enega bolj elementarnih fizikalnih pojavov. Za Zemljo si pa težko predstavljam tako apokalipso, ki bi zradirala vse znanje. Če do nje pride, pa tistih par hektarov skrajno radioaktivnih odlagališč po svetu najbrž ne bo predstavljalo zaznavne težave. Verjetno bo itak ves planet seval x.x Imo je pri skladiščenju največji problem zaplankanost v smislu "na na mojem vrtu". V Evropi bi potrebovali par granitnih rovov, ki bi jih lahko stoletja brez težav polnili z odpadki. Kljub vsemu je pohvalno, da nekatere skrbi za naslednjo zemeljsko civilizacijo in celo vesoljce. Politika recimo, v povezavi z jedersko energijo, ne vidi dlje od strateške opredelitve za/proti ter potencialne provizije, privatni upravljavci elektrarn (npr. japonski TEPCO) pa profita.
    1 točka
  38. Take Point (2018) https://www.imdb.com/title/tt7156436/ Odlično. Razlog zakaj rad gledam korejske akcije. Tempo drži do konca, par mini twistov. Muska dela svoje. Občasno imaš občutek kot da gledaš eno high octane igrco.
    1 točka
  39. Človek prvi si začel v temi z žaljenjem v tej temi, od naše domovine z Rupetino do uporabnikov z raznimi Dudeki in podobno. In sebe duvaš kako si ambiciozen in kako ti zavidamo. Ma vsakič, ko ti dam forumski šamar in te izzovem daš rep med noge. Lepo sem te vrpašal. KAJ TI JAZ ZAVIDAM? Karkoli boš objavil, bom tudi jaz evo, prisežem. Slikaj pogled iz svojega stanovanja pa bom jaz iz svojega, fukni na mizo svoje premoženje pa bom jaz isto, dej slikaj plačilne pa bom jaz isto, dej slike svojih bejb ali trenutno, pa bom jest isto, slikaj svoj avto pa bom jaz svojega, slikaj svojega tiča, mišice, komp, grafično, hi-fi, TV, karkoli.... ampak res karkoli... samo da vidimo kaj ti to zavidamo. Zavedaj se da je problem v tebi, da se prepričuješ, da ti kdorkoli kaj zavida. Imaš ljudi, ki so v tujini, kot je ne vem winterthane in drugi za katere smo v finančnem smislu reveži. Ampak se nihče ne duva in ne disa. Tebi nikoli ne bo jasno, da imaš ljudi, ki rajši za 1200€ vsak dan tele vlečejo iz krave, ker uživajo v tem da so veterinarji in so srečni. Tebi pa se na kilometre vidi, da si znotraj prazen, osamljen in iščeš pozornost po forumu. Nihče ti zavidi, ljudem na forumu se smiliši, dojami to že enkrat.
    1 točka
  40. Dej da se ne boš razpočil od ambicioznosti. Si ITjevc v tovarni paprik in kumarc. Plačo dobiš 500€ več, kot v rupetini na podobnem delovnem mestu. Edina ženska v tvojem življenju je tvoja mamica, kot 40 letnik si brez frendov in hodiš sam na vročo čokolado. Hvališ se kako nisi čefurju podoben. Prav imaš, podoben si Američanu Jim Caryu v filmu Dumb and Dumber. Smo vidl tvoje slike. Patetično življenje imaš človek in hodiš na forum zdravit svojo notranjo žalost. Povabi sodelavko Ingrid na vročo čokolado in jo plačej tudi če bo s smetano naročila. Ni vse v denarju VG.
    1 točka
×
×
  • Ustvari novo...