Skoči na vsebino

Ezoterik

Komunist
  • Število vsebin

    259
  • Pristopni dan

Sloves v skupnosti

65 Jezus

1 zasledovalec

Več o članu Ezoterik

  • Stopnja
    rdeči prerok

Nedavni obiski profila

Blok z nedavnimi obiski je onemogočen in ni viden ostalim tovarišem ter tovarišicam. Razen gejši, ona kajpakda vidi in ve vse.

  1. narocu tud jst. glih cajt mam, pa če ne druzga zgleda awesome.
  2. Po videjih zgleda kot mix AC pa Zelde AC II JAPAN
  3. 84 meta... ajde bom nabavu Rabu sm mal spodbude
  4. Moje izkušnje na hard so dobesedno take, pač tkole par teh stričkov pobiješ, pol se pa nazaj u stealth fukneš. Sploh z Abby ni pence. Pa verjam, da nism neka ninja. Sej zato sm dolg časa pisu, da se mi zdi dost uizi (kinematičen) combat. Je pa fora, da če PROTI tem čičotom laufaš pol te vedno zadanejo, če pa od strani prideš te pa ne, pač trikci so. Na Hard si realno v tem špilu dokaj tank, šele survivor te zjebe. Razlika od tega videja je sam, da te zihr sm pa tja zadanejo, maš pa res mega mehanik, da dejansko niti ne rabš stealth furat non stop. Na survivor je sam fora, da basically te dva hita ubijeta, tud k si do konca nabuffan.
  5. dobr pimp, pač gif je :)) Valda je ponavlu, pa tud čist možno, da je na izi. Sam se da na hard sploh uizi tko igrat (hard preneseš dost hitov). Survivor tud, sam ne uizi. Za kšn gif bi šlo. Un shotgun blast jih stuna, da vsak one hit umre, isto opeka plus Abby ma ta skill, da lahk chainas one hit kille (momentum duration). Morm potrdit, da se da res uizi tkole igrat. Sploh drugi playthrough, ki si nabuffan.
  6. te ne, sej vids da uporablja trike, flasa u cefaro, upgrejdan weapon, shotgun s fire metkom itd. To ti uizi rata, če parkrat reloadas tud na hard pa survivor. Je kr zlo spektakularn špil, pa zlo flashy, če igraš non stealth. Valda pa ne boš skoz tko igral, hehe.
  7. Sej niso, Abby del ma praktično 0 tega, določenem folku gre zgodba pač na kurac
  8. Aja ne sej pol boš kmal To pa je bil kr podvig zate, hehe. Morm ti po pravici povedat, da bi jst že 100x prej odnehu, sploh nimam potrpljenja za špile, ki mi ne dogajajo
  9. Prav vsak delček v Ellie Day One ma svojo zgodbo, vsaka stavba v kero greš Vse od sinagoge, banke, sodišča, raznih stanovanj, itd. Notri najdeš zgodbe folka, majhne hinte kaj se je dogajal, postojanke WLFja, itd. Mal ne morm štekat, da si v kok več kot 14 dneh še zmer Ellie day one Ma lahk pustiva pol ja, ker mislim, da je TLOU1 uizi ornk slabša igra od TLOU2 na prav vseh področjih (če zgodbo pustimo povsem postrani) in je bla tud men TLOU1 igra generacije. Pač pomoje sam ne morš past v feeling tega špila, ker sta filozofsko 1ka pa 2ka zlo podobn kurac.
  10. Aja sej pol si že na koncu, men je bil to sicer kul dizajniran del, ampak se mi je zdel nepotreben, imo bi bil povsem lahko narejen non combat. Uglavnem, pač mislim da moraš dost past v ta špil. Isto je blo TLOU1, če se kdo spomni kok folka je napisal, da niso končal, so nehal, isto mam par sodelavcev, ki so končal TLOU1 na sredini. Je neka taka formula v katero moraš past oziroma ti mora odgovarjat. V tem oziru je bil recimo HzD velik bolj casual, glede na to, da basically delaš isto cel špil al pa Plague Tale, preprosto ker HzD je mel ta open world aspekt, Plague Tale je bil pa dolg 9 ur (kar unič ta feeling, da se neka stvar ponavlja). Drugač za moj okus TLOU2 odlično uspe glih NE past v rutino predvsem z menjanjem okolice, neki časi si v suburbiji, pol raziskuješ uničene bolnice, motele, sinagoge, itd. Cel ta immersion v razčefukan svet je res noro narejen. Recimo, če bi blo to v HzD bi pač men dobesedno pršlo, HzD se isto dogaja v svetu, kjer so preostanki civilizacije, ampak nikol nimaš feelinga (še ko ti špil KAŽE kako so zgledale stavbe) kako je kej zgledal. In kle je pač combat loop itak isti (minus oba horror segmenta), ampak vedno drugačen, ker combat loop ni edino kar je kle, velik del je tud raziskovanje, itd. Če ti to ne dogaja (in valda da tomažku recimo ne bo, konc koncev mu niti cutsceni niso dobri), pol bo valda izpadl repetitivno. Kle je tud največja past v katero se lahk ujame kerkoli špil (tud Ghost of Sushi), da se eventi preveč ponavljajo, to je tud rak rana (in največji plus za ene) vseh AC špilov in v tem oziru je TLOU2 naredil preskok s tem, da je res čist vsak del neki samosvojga, obdrži pa ta osnoven gameplay loop. Če maš pa razen combata še neki od tega, da raziskuješ (ne sam +1 collectible, kot je blo recimo v TLOU1) pol si pa itak zmagal življenje.
  11. To je pomoje povsem legit mnenje. Dostim ta ND gameplay ne dogaja, mogoče so ti pač bol kul kompleksni špili, ne vem kaj rad igraš Death Stranding je v tem oziru pomoje najbolj inoviral formulo, sam so ga tok spluval, da se nikol ni govoril o tem. Mislim, da ma dokaj perfect balance zgodbe (dobr ok tm je 10 ur samo cutscenov :D) in gameplaya. Sam se pa zadeva še konkretno bolj vleče, pa tud stealth je isto mega clunky (ubistvu je cel combat kr tko no clunkaton). TLOU2 je definitivno sam evolucija ND formule, nikakor pa ne revolucija. Ne vem na keri točki si, sam mislim, da boš vsaj na določenih momentih prijetno presenečen, ne da se combat ful spremeni, sam ene force so kr kul tud človeku, ki mu ne dogaja ta špil.
  12. A to misliš stealth? Drugač so precej bolj agresivni na survival new game plus, drugač pač to je en tak gimmick. Ne vem isto je v HZD in vseh teh stealth igrah. To nima veze z AI, to je čist design odločitev. Sovražniki te dokler ne breakas stealtha preprosto ne vidjo, isto ne vidjo tvojih kompanjonov. Če bi to spremenil, bi kle govoril o povsem drugem tipu igre. AI je kako se obnašajo strički. Sm linkal do zanimivga day 2 footaga z Ellie, kjer se dobr vid kako točno deluje AI na Survival. AI je res dobr, te design odločitve ga pa precej gimpajo. Sam pač kle morš vidt, da dejansko se ne da drugač Če ne bi to bil fakin 100% survival horror špil, kjer bi 99% bežal za svoje življenje. Povsem identično bo stealth deloval tud v Ghost of Sushi in frankly v vseh teh špilih je isti k. Plague Tale, Shadow of Tomb Raider, nima veze. Pač tko je... Stealth je sam ena od mehanik, ne true stealth.
  13. Mislim nizke standarde, preigral sem pomoje vse omembe vredne akcijske avanture sploh. Čist moje mnenje povem, to je tak specifičen žanr v kerem se kej dosti ne inovira in je najbolj važn gameplay, ne vem kok moraš bit depressing, da ti je TLOU2 gameplay bedn Lahk maš specifične pripombe, ampak fuck gre res za kr konkretn presežek v tem smislu. Špil skoz vleče, skoz se dogaja, combat je skoz zanimiv (vsaj men nikol ni dojadil), AI je zabaven, sploh na višjih težavnostih. Se gre pa, kar večkrat poudarim, za casual game... pač če kle iščeš globino tega ne bo. Ne bom reku, da je špil nišn, sam res ful velik iger, ki se lahk primerjajo s TLOU2 pač preprosto ni, špili ki kombinirajo akcijsko, avanturistično in narativno plat do take mere, da maš dejansko feeling kot da igraš nek akcijski film. Za kakšnega bi lahk reku, da mi je mogoče kakšen element mal bol dogaju (ala v HZD mi je blo bol zabavno klat dinote, v GoW se mi je zdel smooth combat sistem), ampak v nobenem tem špilu mi ni blo tok kul preprosto igrat, da maš res feeling, da lahk v vsakem trenutku nardiš karkoli in da ma tud nasprotnik neko življenje. Sej so arena, sam un feeling ko se špil ustvar okol tvojih dejanj je res fantastičen. Sej štekam, da vsem ni dogajal in pomoje, če ti čist filozofsko ne dogaja špil ti tud gameplay ne bo, ker je vseen vezan na nek poseben feeling, da se vživiš v vzdušje. V tem špilu je to res zlo prepleteno. Sam, da bi pa reku, da karkoli manjka, bi blo pa res delat krivico temu špilu, vse elemente (kakor casual že so) so res zglancal u nulo, da maš ves čas feeling vpetosti v sam svet. To mi je blo kul. Minusi so nepovezani z gameplayem in so stvari, ki že vidim, da bodo prisotne tud v Ghost of Sushi (neneheno debilno nabiranje stuffa, v Ghost of Sushi vidš kako iz konja pobira drek... ma mrš, a lahko že nehajo s tem neumnim craftanjem) in so mi dost uničl že feeling v HZD pa v klonu TLOU - Plague Tale, kjer mi to nabiranje materialov zamori 9 urni špil. Sej štekam ta element, pač to craftanje doda k temu emergent gameplayu, da se lahko TI kot IGRALEC odločiš na kakšen način bo igral, sam u realnosti pa v dostih nas spodbudi nenehno hoardanje materiala in kolebanje kaj točno boš naredu, na konc pa itak 99% uporabljaš stealth. Preferiram GoW fejk RPG sistem, kot to fejk craftanje.
  14. Zgleda vrhunsko! A to pride samo na switch, al tud na kakšne moderne konzole? Pizda, mogoče bi vseen kupu Switch, nisem vedu, da take kulskosti dobiva.
×
×
  • Ustvari novo...