Skoči na vsebino

Holob na strehi [15. vlada RS]


Priporočeni prispevki

VonGriffin reče pred 1 uro:

cilj je da so prisiljen prodat nepremicnino v lj/kopru in se preselit v Ptuj

ce ne bi bil vezan na siht se z veseljem preselim v haloze jebes mestno zivljenje

in to je tudi glavni razlog zakaj folk rine v mesta

 

na "silo izseljevat" ljudi ni resitev ce politika ne sledi temu

uredilo bitje chinasky
Povezava do prispevka
maksi reče pred 3 urami:

Ukinitev na ta način bi pomenilo centralizacijo države in pritisk na gradnjo stanovanj v mestih ter propadanje podeželja. Kot država bi se morali odločiti kakšno prihodnost sploh hočemo.

 

atomic reče pred 3 urami:

Tudi plačan prevoz ne pomaga, da bi folk ostal izven ljubljane. Niti ni Avstrijsko podeželja prazno, ker ni tam nimajo plačanega prevoza...

 

maksi reče pred 3 urami:

Ljubljančani bi največ pridobili, imajo najvišje plače v državi, potem pa imajo še višje plače zaradi reforme, torej še večji pritisk na stanovanja v Ljubljani.

 

saj imajo tudi dosti višje plače, to kar pozabiš omeniti ko nas primerjaš z drugimi državami

 

VonGriffin reče pred 55 minutami:

 

govoris o zadevah o katerih nimas pojma. Povracilo stroskov resda ni v obliki dodatka placi ampak je kot davcna olajsav. Lahko direkt pri mesecni placi (pendlereuro) ali enkrat letno (pausal). Znesek pa je odvisne od razdalje in dostopnosti javnega prevoza. Tam nekje 2k neto nad 50km

poleg tega zvezne drzave tudi dajo nekaj

 

malica pa je stvar delodajalca 

 

Pa saj to, da se zadeva decentralizira, pa je potem na občinah samih, da z raznimi bonbončki privabijo folk živet tja. Nižji davki/cene vrtcev/subvencija pri nakupu...

Povezava do prispevka
chinasky reče pred 6 minutami:

ce ne bi bil vezan na siht se z veseljem preselim v haloze jebes mestno zivljenje

in to je tudi glavni razlog zakaj folk rine v mesta

 

 

se motis nasa @stena ne more brez kavice na lj tromostovju, trznice in malomescanstva. Mas folk ki obozuje mestno zivljenje, jaz ne in sem zato na provinci. Bonus da imam 5 minut do sluzbe

 

pa tule poznam vse od zupana do folka po upravah pa vse do raznih izvajalcev in mi je zivljenje full ez.

 

uredilo bitje VonGriffin
Povezava do prispevka
Gogy reče pred 2 minutama:

Pa saj to, da se zadeva decentralizira, pa je potem na občinah samih, da z raznimi bonbončki privabijo folk živet tja. Nižji davki/cene vrtcev/subvencija pri nakupu...

ja, že itak revne občine še bodo dajale bonbončke, ti si ekonomski genij

Povezava do prispevka
kola reče pred 3 urami:

V Avstriji mislim, da ni tako enoznacno in je marsikaj odvisno od branze in njene kolektivne pogodbe. Vem da moji avstrijski sodelavci delajo 38.5 ur na teden in dobivajo neke kuponcke za malice. Ne poznam detajlov, ampak sigurno niso totalno brez bonbonckov :) In pa za commutanje iz npr radgone v graz definitivno dobivajo nek pavsal. Ni pa noben na minimalcu+1500 potnih, ker se "dnevno vozi iz murske v koper", ukinitev cesar je imo cilj tega dela reforme.

Tudi v italiji dobiš bone za kosila

VonGriffin reče pred 50 minutami:

 

povedal sem kako je in ne da se s tem jaz strinjam srce. Se z veliko zadev v Avstriji ne. Namen je bil tole preurediti ker le spodbuja uporabo avtomobila

 

je pa super tole z klima kartami, kjer dobis zelo ugodno letno karto za vlak pa parkplatz vklucen, s tem razbremenis ceste in je ekonomsko smiselno, to je men kot kapitalistu ok

 

 

Aha, torej iz obale se recimo 30% ljudi vozi v Ljubljano delat, ker tle ni služb razen trgovin in bosancev v Luki Koper. 

 

Za razbremenit ceste in nehat spodbujat avte, bi ti ukinil potne stroške, tako da bi se teh 30% ljudi blo primorano preselit v Ljubljano, al pa se vozit z vlakom, ki traja 3h v eno smer. Genialna ideja, ni kaj.

Povezava do prispevka

Tile zagovorniki ukinitve potnih stroškov se ne zavedajo, da ima Slovenija nadpovprečno število prebivalstva na podeželju, naj si pogledajo ekonomsko uničena področja v ZDA, kjer tam skoraj noben ne živi več.

 

 

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka

Roko na srce - prehrana in prevoz na delo sta (in to je tudi sindikalist Štrukelj pred leti potrdil) korektorja za prenizke plače.. Če bi nekoč nekdaj res dosegli dvig plač na EU raven bogatejših držav, se zarad mene komot ukine ti dve postavki. Marsikatera država tega ne pozna, pa jim ni hudega.

Povezava do prispevka
Gogy reče pred 1 minuto:

Roko na srce - prehrana in prevoz na delo sta (in to je tudi sindikalist Štrukelj pred leti potrdil) korektorja za prenizke plače.. Če bi nekoč nekdaj res dosegli dvig plač na EU raven bogatejših držav, se zarad mene komot ukine ti dve postavki. Marsikatera država tega ne pozna, pa jim ni hudega.

Marsikatera država ima urejen javni prevoz. Ne bi imel nič proti ukinitvi, če bi imeli tudi mi urejen javni prevoz. Ker bi potem dosti ljudi izbralo cenejšo/bolj eko varianto. Tako pa to ni možno in se s tem naredi samo še večjo centralizacijo.

Povezava do prispevka

Pa tudi ne vem kako bi administrativno povečal vsem plače zaradi izpada teh dveh postavk, ker je ta stvar dogovora med delavcem in delodajalcem, država nima nič s tem.

 

Če daš davčno olajšavo, potem plačaš posredno preko višjih davkov, ker je treba nadomestiti davčni izpad.

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 29 minutami:

Tudi v italiji dobiš bone za kosila

Aha, torej iz obale se recimo 30% ljudi vozi v Ljubljano delat, ker tle ni služb razen trgovin in bosancev v Luki Koper. 

 

Za razbremenit ceste in nehat spodbujat avte, bi ti ukinil potne stroške, tako da bi se teh 30% ljudi blo primorano preselit v Ljubljano, al pa se vozit z vlakom, ki traja 3h v eno smer. Genialna ideja, ni kaj.

 

Vsak butl ve da so potni stroski sploh ob vedno drazjem lastnem transportu kratkorocna resitev. Moja resitev je urejen javni prevoz ki je alternativa osebnemu. Jaz sem v Grazu hitreje in bolj komot kot z avtomobilom

 

Golob bo tole drugace resil: Ker so nepremicnine v Kopru drazje kot v Trstu bo tiste ki jih imajo prislil v prodajo tako da je selitev tako ali tako opcija. Kaj pa imas luknjo v elitni lokaciji a ne, Lotmerk klice

Povezava do prispevka

Trenutno sta malica in prevoz še uzakonjena. Je pa vedno več podjetij, ki vsaj glede prevoza ureja (še vedno znotraj zakona) to z minimalnimi nadomestili. Če se je prej dalo fino služit s to postavko, je zdaj tega minimalno, pa še pravila v firmi so narejena tako, da grejo res na minimum izplačil. Da ne govorimo o tem, da se tudi pri zaposlovanju novega kadra marsikje preferira, da je delavec čim bližje službi, da se ognejo večjim stroškom nadomestila za prevoz.

Povezava do prispevka
andrejus reče pred 9 minutami:

Mislim da ti ne razumš kako dobi VG povrnjene potne stroške. 

jaz razumem tako, da se kot davčna olajšava odbije od dohodnine

 

kar pri enaki bruto plači pomeni, da bodo davčni prilivi manjši

 

je pa neumno se primerjati z državo, kjer so plače 2x višje, potni stroški in cena hrane pa enaka

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
maksi reče pred 29 minutami:

jaz razumem tako, da se kot davčna olajšava odbije od dohodnine

 

kar pri enaki bruto plači pomeni, da bodo davčni prilivi manjši

 

je pa neumno se primerjati z državo, kjer so plače 2x višje, potni stroški in cena hrane pa enaka

Ne no, ne razumes. Think like a piggy.

Strosek davkoplacevalcev je zgolj in edino javni sektor. Pri vseh ostalih je drzava lahko samo vesela, da kaj dobi, oz jih itak ropa tezko prigaranega denarja pri belem dnevu.

 

He He He

LooL

Povezava do prispevka

pa kaj folk skos neki jamra, da bodo obdavcili regres, pa potne, pa malico ipd? ja okej se bo vse stelo v davcno osnovo ampak bodo potem davki taki, da ti bo na koncu vseeno ostalo vec neto kot v trenutnem sistemu. tako vsaj obljubljajo. ni se treba zdaj ne neke besede obesat in se razburjat, ker je to res low IQ.

 

pa vsi navijajo za birokratsko razbremenitev a to pa je okej, da podjetje mora met racunovodje, ki davcno optimizirajo potem izplacila? a nebi blo lazje in bolj efektivno vodit podjetja, ce bi bilo racunanje davkov lazje?

 

ne pa zdaj, ko moras racunat malico posebej, pa pol kako je s potnimi, pa dodatek za delo na domu, pa regres je neobdavcen, bonus je obdavcen razen seveda ce je to bonus za poslovno uspesnost pol je spet drugace obdavceno itd.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 4 urami:

Tudi v italiji dobiš bone za kosila

Aha, torej iz obale se recimo 30% ljudi vozi v Ljubljano delat, ker tle ni služb razen trgovin in bosancev v Luki Koper. 

 

Za razbremenit ceste in nehat spodbujat avte, bi ti ukinil potne stroške, tako da bi se teh 30% ljudi blo primorano preselit v Ljubljano, al pa se vozit z vlakom, ki traja 3h v eno smer. Genialna ideja, ni kaj.

 

iz Kopra se več ljudi vozi v Italijo delat kot v Ljubljano

 

 

Povezava do prispevka
VonGriffin reče pred 3 urami:

 

Vsak butl ve da so potni stroski sploh ob vedno drazjem lastnem transportu kratkorocna resitev. Moja resitev je urejen javni prevoz ki je alternativa osebnemu. Jaz sem v Grazu hitreje in bolj komot kot z avtomobilom

 

Golob bo tole drugace resil: Ker so nepremicnine v Kopru drazje kot v Trstu bo tiste ki jih imajo prislil v prodajo tako da je selitev tako ali tako opcija. Kaj pa imas luknjo v elitni lokaciji a ne, Lotmerk klice

 

ni realno, da so nepremičnine cenejše v Trstu kot Kopru,

pa vseeno so

 

Trst je že drugo leto zapored izbran kot večje mesto v Italiji z najvišjo kakovostjo bivanja.

 

Mi se kot država in družba moramo najprej odločit kaj bi radi dosegli in temu prilagajat ukrepe.

 

 

 

 

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 2 minutama:

 

Kaj je to za službe v Italiji? To mi je res daleč in ne poznam situacije. So blizu meje kake večje firme kot Magna v Grazu za štajerce in podobne?

 

Načeloma je industrije vedno manj, razen pristanišča (nafta in kava) niso neki industrijsko jaki. Ajde, največja al druga največja tovarna testenin na svetu je tudi tam. Trst ni več industrijsko mesto. Mislim, da ima izmed vseh EU mest nad 100k prabivalcev največji delež raziskovalcev (znanstvenikov) na 1000 prebivalcev. Torej raziskave in akademska sfera zaposlujejo več tisoč ljudi. 

 

Potem imaš kup folka, ki dela pri raznih obrtnikih ali privat - na Obali ne dobiš dobrega obrtnika, ker tisti, ki znajo vsaj malo delat, gredo delat čez mejo, pri nas ostanejo sam kekci.

 

Kup žensk hodi, uradno in tudi na črno, kuhat/gospodinjit al skrbet za starejše.

 

Pol maš kup normalnih služb (varilcev vedno manjka, tudi fizikalcev).

 

Pa v Trstu se je skorajda prepolovilo prebivalstvo s koncem hladne vojne. S skoraj 400k na vprašanje če 200k. Trend je so spet obrnili. Nepremičnine so relativno poceni (smešno poceni v primerjavi s SLO obalo), plače so višje kot pri nas. Kup mladih (20-35 let) poznam, ki so si kupili ali najeli bivališče v trstu in si ustvarili družino, ali pa se v ta namen odselili v Trst - tudi folk, ki je zaposlen na naši strani meje.

 

 

Povezava do prispevka
ana reče pred 4 minutami:

A ni Trst poln penzionistov, ker vse ostali bežijo stran? Število prebivalcev jim gre konstantno dol. 

 

Že par let ne. Namesto afriških beguncev se zdej priseljujejo italijani in raziskovalne institucije s celega sveta. Čez 15 - 20 let bo Trst spet pol stoletja pred nami. Samo še hitro železnico dokončajo in bo tudi Luka Koper malo bolj tenko piskala.

uredilo bitje kmjr
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...