╭∩╮ osis Objavljeno 20. september 2020 Share Objavljeno 20. september 2020 Da gremo nazaj na temo: Balle perdue https://www.imdb.com/title/tt10456740/ Sicer zgodba je malce klišejka ampak je izvedba precej kul in ima nekaj svežine. Francozi res znajo delat filme. Tomb Raider (2018) Kar malce presenečen, Alicia ni bila tolk slaba kot Lara, čeprav vsi vemo, da je samo ena (Angelina ). Drugače pa overall film povprečen. Igralske zasedbe niso izkoristili. Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 23. september 2020 Share Objavljeno 23. september 2020 Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga (2020) Parodija na Eurovision, povprečen film s par posrečenimi momenti, če si fan Eurovisiona ti bo bolj dogajal drugače pa se ga komot skippa. Navedek Povezava do prispevka
ChAiN Objavljeno 25. september 2020 Share Objavljeno 25. september 2020 the aeronauts lep film o pogumu in volji eddie in felicity sta kot vedno izvrstna 1 Navedek Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 enola holmes boljse kot sem pricakoval/10 Navedek Povezava do prispevka
cin der Objavljeno 6. oktober 2020 Share Objavljeno 6. oktober 2020 Na momente zabavno,ampak zna bit kr chore če gledalec nima fetiša na samuraje,katane ipd...so se pa trudili da je kokr tolk realistično...ampak nisem ekspert v mečevanju s katanami tko da res ne vem kolk failajo masakr/10 Navedek Povezava do prispevka
dijo_porko Objavljeno 6. oktober 2020 Share Objavljeno 6. oktober 2020 The Hunt (2020) https://www.imdb.com/title/tt8244784/ Ne vem kaj točno naj si mislim o tem filmu; po eni strani bedast po drugi pa se ne bi čudil, če pride kdo na tako idejo. Pogledal sem si še klasiko Bullit, tak žanr pogrešam v novejših časih. Navedek Povezava do prispevka
DaddySpankMeHard Objavljeno 9. oktober 2020 Share Objavljeno 9. oktober 2020 The Last Days (2013) https://www.imdb.com/title/tt1935914/ Svet napade misteriozna epidemija agorafobije zaradi katere ljudje ne morejo več zapustiti stavb. Spodoben, ni presežek, lažje se je vživeti, ker ni holivudski. Fajn priprava na lockdown. Timecrimes (2007) https://www.imdb.com/title/tt0480669/ Ko ti zmanjka filmov o potovanju skozi čas, pa posežeš po evropskih. Deluje tudi brez velikega proračuna, efektov in balasta. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ osis Objavljeno 11. oktober 2020 Share Objavljeno 11. oktober 2020 Ker je ravno vreme za maratonsko gledanje: Pitch Black (2000) Gledal drugič in še vedno dober film, kljub temu, da vem kaj vse se bo zgodilo. Radha Mitchell pa je nenavadno sexy. The Chronicles of Riddick: Dark Fury (2004) Sem pričakoval več, vsaj glede na to, da animacije presežejo omejitve klasičnega filma. Malce zmedajoče scene in animacija, ali pa sem jaz imel slabo verzijo. The Chronicles of Riddick (2004) Dostojno nadaljevanje, čeprav ima pridih b-produkcije in sira. Riddick: Blindsided (2013) Sem mislil, da bo podobno kot prejšnja animiranka zafilala del med obema filmoma, ampak nekako samo predstavlja pred-uvod zadnjemu filmu. Sama animacija mi spet ni bila všeč. Riddick (2013) Vsekakor dober film, kul one-linerji manjka pa tisti čar prvih delov, vsaj v drugem delu filma. Navedek Povezava do prispevka
dijo_porko Objavljeno 14. oktober 2020 Share Objavljeno 14. oktober 2020 Hubie Halloween - za kakšno deževno nedeljsko popoldne je sprejemljiv/10 Navedek Povezava do prispevka
Schmts Objavljeno 16. oktober 2020 Share Objavljeno 16. oktober 2020 Bloodshot (2020), carska butasta Vindizelčina. Noben presežek at all, sm je bil pa kul popkorn. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 17. oktober 2020 Share Objavljeno 17. oktober 2020 Schmts reče pred 17 urami: Bloodshot (2020), carska butasta Vindizelčina. Noben presežek at all, sm je bil pa kul popkorn. Sem tole prebral vcerj, sel pogledat film takoj Men je prou kul Navedek Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 18. oktober 2020 Share Objavljeno 18. oktober 2020 I see you (2019) - zelo dober triler, eden boljših, kar sem jih gledal v zadnjih letih. priporočam. Navedek Povezava do prispevka
Presky Objavljeno 18. oktober 2020 Share Objavljeno 18. oktober 2020 Odličen triler ja, kako da ima tako slabo oceno imdb? Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 18. oktober 2020 Share Objavljeno 18. oktober 2020 Love and Monsters...fora kot zombieland, presenetljivo zabaven filmček!! Priporočam. Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 19. oktober 2020 Share Objavljeno 19. oktober 2020 Zorz reče Dne, 18. 10. 2020 at 14:46: I see you (2019) - zelo dober triler, eden boljših, kar sem jih gledal v zadnjih letih. priporočam. Pogledal s kolegi včeraj, čist kul trilerček se strinjam. Tudi jaz ne štekam čisto nizkih ocen, mogoče je kritike zmotila malo preveč zategnjena faca Helen Hunt? Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 19. oktober 2020 Share Objavljeno 19. oktober 2020 Gledal Drop Dead Gorgeous, top komedija (ki na prvi pogled zgleda kot še another teen comedy movie), ampak trga gate s slogom (posnet kot dokumentarc) in komentarjem USofA družbe; priporočam Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 21. oktober 2020 Share Objavljeno 21. oktober 2020 +1 za I" see you". Ceprav WTF je z Helen Hunt ? Kaj je bila lustna in simpaticna, ko je bila mlajsa. Sedaj zgleda pa kot fake CGI :/ Navedek Povezava do prispevka
MikeHunt Objavljeno 22. oktober 2020 Share Objavljeno 22. oktober 2020 Bloodshot Vin Dizel film, je vojak, je strelanje je mascevanje, je za pozabit ce sem iskren Navedek Povezava do prispevka
Mic-E Objavljeno 25. oktober 2020 Share Objavljeno 25. oktober 2020 UNHINGED Gladiator se zredi, se počuti unapriciated, se mu zmeša, ena baba mu potrobi na semaforju ker stoji ob zeleni luči.... In se mu odfuka, road rage! Napet cel čas, par neumnosti da lahko zgodba teče ampak ok... Lahko te naredi živčnega 7/10 Navedek Povezava do prispevka
Spiralmind Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 Rebecca na Netflixu, precej meh, edini šok je odjavna špica, ko vidim režijo - Ben Wheatley. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ lynx Objavljeno 26. oktober 2020 Share Objavljeno 26. oktober 2020 Shadow (2018). Približno klasična wuxia zadevščina centrirana okrog dvorne intrige in neporavnanih računov. Dobra kinematografija, zgodba pa precej po kitajsko predvidljiva. Navedek Povezava do prispevka
lizz Objavljeno 27. oktober 2020 Share Objavljeno 27. oktober 2020 The Queen's gambit https://g.co/kgs/Q8XA1S pozrla ko nic 21 https://www.imdb.com/title/tt0478087/ staro, sele zdej gledala. cheesy ampak ok. the imitation game https://www.imdb.com/title/tt2084970/?ref_=nv_sr_srsg_0 ja, sej je ok, sam bojda mal sfaljen biografski prikaz the man who knew infinity https://www.imdb.com/title/tt0787524/ fajn za pogledat bojda dost ujeta biografija Navedek Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 31. oktober 2020 Share Objavljeno 31. oktober 2020 bom kar tukaj vprašal - katere filme iz serije "nightmare on elm street" se mi splača pogledat? poleg izvirnika, se razume. kolkor berem reviewe so namreč vsi, z izjemo izvirnika, bolj ščiš kot ne. podobno kot halloween. Navedek Povezava do prispevka
Mic-E Objavljeno 31. oktober 2020 Share Objavljeno 31. oktober 2020 (urejano) Zorz reče pred 1 uro: bom kar tukaj vprašal - katere filme iz serije "nightmare on elm street" se mi splača pogledat? poleg izvirnika, se razume. kolkor berem reviewe so namreč vsi, z izjemo izvirnika, bolj ščiš kot ne. podobno kot halloween. Zame je to film kateri je bolje da ostane samo v spominu kot dober film Nočem si pokvariti tega spomina Meni je drugace najbolje ostal v spominu tretji del, Dream Warriors se mi zdi.... Ampak sej ves kako je s tem... Takrat sem bil se mladič 31. oktober 2020 uredilo bitje Mic-E Navedek Povezava do prispevka
Mic-E Objavljeno 31. oktober 2020 Share Objavljeno 31. oktober 2020 THE DOORMAN Jean Reno in Ruby from John Wick 2.... Wannabe Die Hard akcijada, ampak na zelo nizkem nivoju. Ne priporocam.... 2/10 Navedek Povezava do prispevka
Riki Objavljeno 1. november 2020 Share Objavljeno 1. november 2020 THE INVISIBLE MAN Hmmm kaj pa vem, prva polovica filma me je bolj kot ne pustila ravnodusnega, druga polovica se nekako razvije. Nebi mu pa nadel "horror" nalepke. 6,5/10 imdb Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 1. november 2020 Share Objavljeno 1. november 2020 (urejano) Three Billboards Outside Ebbing, Missouri Zanimiva zgodba o 3 panojih zunaj mesta Ebbing. Do konca naju je priklenil na zaslon. Za moje pojme zaslužena 2 oskarja. 8/10 imdb 1. november 2020 uredilo bitje Tadey Navedek Povezava do prispevka
Riki Objavljeno 7. november 2020 Share Objavljeno 7. november 2020 Sharp Objects (mini) HBOjeva krimi/drama serija. (8/10) Zgodbi se nikamor ne mudi in se odvija lepo pocasi skozi vseh 8 delov. Ni pa nekih feederjev, lepo konstantno se razvija. Nisem sicer fan takih serij ampak tale me je pa res zagrabila, na momente sem dobil mal True Detective vibe. Definitino za pogledat - IMDB p.s. poglejte tudi do konca creditsov zadnjega dela Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ osis Objavljeno 8. november 2020 Share Objavljeno 8. november 2020 Ker ne smemo iz občin: Terminal (2018) Margot dejansko zna igrat. Film mi je bil mešanica Sin Citiyja in ostalih stripovskih noir adaptacij in kakega freakish filma (Fear and Loathing in Las Vegas) z nekim neon bliščem. Vseeno pa mi zgolj malce od povprečja ni bil. Rogue (2020) Presenečen kako me je tale b-produkcija sira zabavala. Film pokvari sicer slab CGI, toda imel je par res dobrih for. Passengers (2016) Prijetno presenečen. Sem mislil, da bo nek klasični in klišejski dolgčas, pa je bil kar OK. Sicer ni neka mojstrovina, ker IMHO niso čisto izkoristili (ne)moralne dileme, ampak ok...bo. Pa Jennifer Lawrence mi je bila čist huda tle Sicario: Day of the Soldado (2018) NI jim uspelo nadaljevanje. Deadpool 2 (2018) Zabaven, ne vem pa ali je enako dober kot 1ka. Boljši mi nekako ni. Glede na to, da sem štekal vse fore, mislim, da preživim preveč časa za TVjem. Navedek Povezava do prispevka
kefir Objavljeno 8. november 2020 Share Objavljeno 8. november 2020 Big fish- Film kot se šika 10/10 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.