filmoljub Objavljeno 7. januar 2021 Share Objavljeno 7. januar 2021 (urejano) Ne bom še tukaj na dolgo in široko razpredal o pomenu tega nenavadnega filma, saj sem to storil že na blogu. Lahko berete ali pa ne, boli me kurac. Under the Skin (2013) 1. november 2022 uredilo bitje filmoljub 3 1 Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 7. januar 2021 Share Objavljeno 7. januar 2021 filmoljub reče pred 20 minutami: Ne bom še tukaj na dolgo in široko razpredal o pomenu tega nenavadnega filma, saj sem to storil že na blogu. Lahko berete ali pa ne, boli me kurac. Under the Skin (2013) Me zelo radostuje, da tako lepo mn3nje deliš z nami... Za v prihodnje mogoče se potrudi četudi se ti ne da napisati, da si si ogledal ta film in več o njem lahko na tvojem blogu pogledamo. P.S. za ostale slika je link. 1 Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 7. januar 2021 Share Objavljeno 7. januar 2021 najboljši film preteklega desetletja - nate, slika je link Navedek Povezava do prispevka
kefir Objavljeno 7. januar 2021 Share Objavljeno 7. januar 2021 fajn je samo to, da ne more zbrisat teme wolf of walstreet (2014)- film mi je bil v kinu boljši. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 7. januar 2021 Share Objavljeno 7. januar 2021 Jaz očitno tale Under the skin morm še enkrat pogledat. Se spomnim, ko sem prvič gledal in je moje mnenje bilo, kako prepotentno izdrkavanje nekih kvazi filozofskih pizdarij je za mano. Pač dejansko sem sovražil ta film Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 7. januar 2021 Share Objavljeno 7. januar 2021 Pa saj dejansko ni to nek feel good film in tudi jaz se ne morem odločiti, ali mi je všeč ali pa se mi zdi zgolj dobro narejen glede na izhodišče in sporočilno vrednost. Celo goli Scarlett (ki je sicer sijajna igralka) je uspelo izpast ne-seksi, ampak zgolj kot alienovsko spoznavanje anatomije. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 8. januar 2021 Share Objavljeno 8. januar 2021 (urejano) Za moje pojme še en odličen film, ki je šel v poplavi dreka hollywoodske konfekcije neopaženo mimo. Skriti biser in nikakor ne še ena idiotska budalaština o urbani legendi tipa Slender man. (klik na sliko) The Empty Man (2020) 1. november 2022 uredilo bitje filmoljub Navedek Povezava do prispevka
Caffrey Objavljeno 9. januar 2021 Share Objavljeno 9. januar 2021 Another round Res carski film. Verjetno top 2020. Navedek Povezava do prispevka
gerozaver Objavljeno 10. januar 2021 Share Objavljeno 10. januar 2021 Le sens de la fête https://m.imdb.com/title/tt5699154/ Kul francoska komedija, muzika je top. Navedek Povezava do prispevka
dijo_porko Objavljeno 10. januar 2021 Share Objavljeno 10. januar 2021 Motherless Brooklyn https://www.imdb.com/title/tt0385887/ ni me prepričal 6,5/10 St. Vincent - https://www.imdb.com/title/tt2170593/ neverjetno kako grejo eni filmi pod radarjem; zelo všeč 7,6/10 Druk odlično 8/10 Docteur? - https://www.imdb.com/title/tt11013572/ neke vrste buddy filem, ni sicer na ravni Intouchables ampak vseeno zabavno 7/10 Opažam, da ima zadnje čase rtvslo zelo solidne filme, možno pa, da nisem toliko spremljal njihovega sporeda. Navedek Povezava do prispevka
Nodi Objavljeno 10. januar 2021 Share Objavljeno 10. januar 2021 crown vic, training day lite, 7/10 Navedek Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 10. januar 2021 Share Objavljeno 10. januar 2021 Barney's version 8/10 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 13. januar 2021 Share Objavljeno 13. januar 2021 (urejano) Fak mi, po sijajni tentaklasti romanci Spring (2014) in še boljšem lovecraftovskem mind-fucku The Endless (2017) sem imel mogoče previsoka pričakovanja. Absolutno zanimiv, izviren in gledljiv film, edino konec mi deluje nekako ceneno čustveno, ne zelo v slogu Justina Bensona in Aarona Moorheada. Anyway, ogled priporočam ljubiteljev nekoliko drugačnih scifijev. (klik na sliko, ako hočeš brat blog) Synchronic (2019) 1. november 2022 uredilo bitje filmoljub Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 14. januar 2021 Share Objavljeno 14. januar 2021 Tombstone (1993) Gledal samo, da sm vidu Val Kilmerja. Hudo odigra, človek se kr zamisli kok večji bi lah bil Zelo klasičen hollywood movie za tisti čas, tko za enkrat pogledat Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 14. januar 2021 Share Objavljeno 14. januar 2021 Men je bil pa Tombstone prav hud film, pa sem ga večkrat pogledal. Takrat mi je bil celo eden boljših. Ne morš pa verjet da bo film počasi star že 30 let! 1 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 16. januar 2021 Share Objavljeno 16. januar 2021 Serija Chernobyl. Grozno, dogodka se dokaj dobro spomnim tudi iz resničnega življenja, pa tudi to obdobje zgodovine mi je zelo zanimivo. Nisem si pa nikdar mislil, da je bilo vse skupaj tako zelo zelo resno. Če gre verjeti nadaljevanki smo bili dejansko en dan oddaljeni od konca sveta. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 17. januar 2021 Share Objavljeno 17. januar 2021 (urejano) Sem odlašal in si potem končno ogledal tole. FAK, to je res ena lepa animiranka, vseh pogledih. Že vizualno nič manj kot fantastično. (klik na sliko) Soul (2020) 1. november 2022 uredilo bitje filmoljub 1 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ osis Objavljeno 17. januar 2021 Share Objavljeno 17. januar 2021 Bullet to the Head (2012) Nostalgično,.. kar se tiče filma povprečno sam ima pa nek čar, ki ga novi filmi nimajo,... al pa mi je kul, ker me spominja na otroštvo. Burnt https://www.imdb.com/title/tt2503944/ Bradley Cooper je kul, ampak to je tudi to... boljši kot chef od Jon Favreauja Alibi.com(2017) Klišejsko in samo občasno ful smešno. Ni najboljše delo Philippea Lacheaua. OSS 117: Cairo, Nest of Spies (2006) Trailer me je zavedel. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 17. januar 2021 Share Objavljeno 17. januar 2021 osis reče pred 33 minutami: Burnt https://www.imdb.com/title/tt2503944/ Bradley Cooper je kul, ampak to je tudi to... boljši kot chef od Jon Favreauja Uh, sorry to disagree, osebno mi je Bradley en tak pretenciozen brezvezen papak, saj ne da je Favreau kot igralec neskončno boljši, ampak Chef deluje tudi kot posrečena metafora malih avtorskih filmskih projektov za dušo nasproti velikim mainstream blockbusterjem, ki obvladujejo sceno in služijo z oportunizmom. Anyway, that's just me. (Chef) 1 1 Navedek Povezava do prispevka
saosin Objavljeno 20. januar 2021 Share Objavljeno 20. januar 2021 filmoljub reče Dne, 17. 1. 2021 at 12:55: Uh, sorry to disagree, osebno mi je Bradley en tak pretenciozen brezvezen papak, saj ne da je Favreau kot igralec neskončno boljši, ampak Chef deluje tudi kot posrečena metafora malih avtorskih filmskih projektov za dušo nasproti velikim mainstream blockbusterjem, ki obvladujejo sceno in služijo z oportunizmom. Anyway, that's just me. (Chef) se strinjam, očitno je, da je favreau velik ljubitelj kuharije in mislim, da je dejasnko hodil na kulinarično šolo (ma tud neko netflix kuharsko oddajo) Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 21. januar 2021 Share Objavljeno 21. januar 2021 Duel (1971) Prvi film Stevena Spielberga. Vrhunski še vedno. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 22. januar 2021 Share Objavljeno 22. januar 2021 Unknown (2011) Jaume Collet-Serra je kor režiser posnel nekaj zelo solidnih filmov, recimo Run All Night (2015) ali The Shallows (2016), ampak tale se mu pa ni posrečil. Liam Neeson v še eni identični vlogi slaboritnika, ki je pozabil, da je v resnici poor man's Jason Bourne ali pa Geena Davis iz Poljuba za lahko noč. Družbo mu dela Bosanka Diane Kruger po imenu Gina. Sorči za spoiler, ampak ti filma zagrenil bo itak ne, ker je sam po sebi precej šibek. Generična akcijada, plehka pretepačina in slabotna streljačina z idiotskim razpletom. Bruno Ganz kot vedno odličen, Frank Langella pa ima premalo časa na zaslonu, da bi kaj osupljivega pokazal. OCENA: 1 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 23. januar 2021 Share Objavljeno 23. januar 2021 In tukaj še eno skrpucalo Jauma Collet-Serre, ki sicer tukaj nastopa le kot producent, režijo je pa prepustil nekemu Švedu. Jao, koja budalaština, za duševno izzvane osemletnike. Keith David je kot vedno kul, ampak ga žal kmalu pobere. In to ni kvarnik, saj to vidimo že v napovedniku. (klik na slik) Horizon Line (2020) Navedek Povezava do prispevka
PS5 Lover Objavljeno 25. januar 2021 Share Objavljeno 25. januar 2021 Promising Young Woman Zlahka lahko uganete kaj bi vse napisal o tem filmu, če poznate kje se jaz nahajam na političnem spektru. Tako, da bom samo to pustil: Violence breeds more violence. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 2. februar 2021 Share Objavljeno 2. februar 2021 Zgodovinska drama, posneta po istoimenskem romanu, ki tematizira resnične dogodke in like ob odkritju najpomembnejše britanske arheološke najdbe vseh časov. Carey Mulligan je kot vedno čudovita, Ralph Fiennes pa kot vedno faking briljanten. Osupljivo lepo posnet film (z malickovsko širokokotno kamero) in sijajno glasbo. (klik na slik) The Dig (2021) Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 7. februar 2021 Share Objavljeno 7. februar 2021 Druk - top, top top že dolgo časa nisem gledal filma (padel v serije preveč) in kot kaže, jih bom spet moral začet bolj gledat smo pa res že tolk fucked up, da nihče več ne more biti normalen, če ni pod gasom 1 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 7. februar 2021 Share Objavljeno 7. februar 2021 Še en posrečen mindfuck s strani Mika Cahilla. Kdor je gledal njegov Another Earth (2011) ter poznejši I Origins (2014) in so mu take zadeve všeč, bo verjetno kar užival v matrix-like bizarnosti. Čeprav IMHO ne bi smel vanj vtakniti Owena 'WOW' Wilsona, ki pač ni zmožen neke poistovetljive igralske interakcije. Pa tudi scenarij čuden in z mnogimi nedoslednostmi. Ampak all in all še vedno boljši film od 99% konfekcijskega hollywoodskega mainstream šodra. (klik na slik) Bliss (2021) Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 9. februar 2021 Share Objavljeno 9. februar 2021 (urejano) Za vikend z drago pogledala Shadow in th Cloud... Fak ker ščiš od filma... Ne priporočam ogleda. Kva so tu razmišljal ne vem... Sam začetek je bil tako kulsko misteriozen... Pol pa sam še sranje do konca... Spoiler Film o gremlninih, ki naj bi WW2 nagajal letalcem. Dobil smo pa kup feminističnega sranja. https://www.imdb.com/title/tt9691136/ Moja ocena 2/10 9. februar 2021 uredilo bitje Tadey Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 9. februar 2021 Share Objavljeno 9. februar 2021 Sovir reče Dne, 7. 2. 2021 at 10:42: Druk - top, top top že dolgo časa nisem gledal filma (padel v serije preveč) in kot kaže, jih bom spet moral začet bolj gledat smo pa res že tolk fucked up, da nihče več ne more biti normalen, če ni pod gasom +1 News of the world - klasičen Tom Hanks movie, ki je western. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ osis Objavljeno 9. februar 2021 Share Objavljeno 9. februar 2021 Ker je bil spet deževen vikend: Detour to Terror (1980) Dost kul B-produkcija iz 80', ko so bile luknje v zgodbah nekaj stalnega, ženske brez modrcev in akcija lesena. Imamo mladega Lorenzo Lamasa in O.J. Simpsona. Playboy je bilo eno izmed produkcijskih podjetij in v filmu igra Nicole Brown Simpson (žena OJ, ki jo potem ubil). Edinkrat ko sta skupaj igrala. Pain & Gain (2013) Sem misli, da bo tipičen Bay,... torej slow motions, eksplozije,... pa me je presenetilo. Prvi del filma je še vedno prepočasen, kasneje pa se lepo pospeši. To, da je po resničnih dogodkih me je pa čist presunilo. The Meg (2018) Ah, to je skor dve ure komedije. Nobenega čara srhljivke, nobenega čara, akcije, še za si-fi mu zmanjka. Black Water Še ena komedija, sem upal na sir ker pač Van Damme in Lundgren sam ni blo. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.