Avion Objavljeno 19. april 2022 Share Objavljeno 19. april 2022 Pogledal X. Slasher v maniri zlate dobe horrorjev. Iz nekega razloga sem že pred ogledom vedel, da bodo kritike tega filma sami presežki, ki pa jih sam nisem ravno opazil v filmu. Sam po sebi je dober izdelek, vreden ogleda. Navedek Povezava do prispevka
MarioKing Objavljeno 20. april 2022 Share Objavljeno 20. april 2022 Evo spet po kakšnem letu ogled dveh vrhunskih "klasikov", zanimivo oba 1994 letnik: "The Shawshank Redemption" https://m.imdb.com/title/tt0111161/ "Forrest Gump" https://m.imdb.com/title/tt0109830/?ref_=nv_sr_srsg_0 Vrhunsko popolnoma vse, igralci, režija, kamera, muzika, ni da ni, enostavno brezčasna klasika. Kljub temu da se mam za pravomoškega mi je potekla solzica ob ogledu obeh. Sem kadil fajfo z zelišči ob ogledu prvega da me pomiri ter spil kakšno šilce kratkega ob ogledu drugega, ki vleče paralelo z določenimi dogodki iz življenja. 2 2 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 22. april 2022 Share Objavljeno 22. april 2022 Uf, @MarioKing dobra težkokategornika si izbral. Sploh Shawshank Redemption je v samem vrhu mojega izbora filmov vseh časov. Ne vem, če zadeve nisem gledal že res 100x, pa mi je še vedno kul. Je tudi eden mojih prvih nabavljenih (original) DVD-jev. In dokaz, da King obvlada tudi na ne-horror področju! Nenazadnje, zanimivo naklučje je, da sem Forresta tudi jaz ponovno gledal ravno pred kratkim. Res zakon film in še eden tistih, ki jih lahko gledaš na vsake toliko in se enostavne ne naveličaš. Navedek Povezava do prispevka
seventhson Objavljeno 23. april 2022 Share Objavljeno 23. april 2022 (urejano) K tema dvema klasikama iz leta 1994 bi jaz dodal še Legends of the fall. 23. april 2022 uredilo bitje seventhson 2 Navedek Povezava do prispevka
cashman Objavljeno 24. april 2022 Share Objavljeno 24. april 2022 Leto 1994 je zame itak leto najboljših filmov. V tem letu sta nastala tudi Pulp Fiction in Natural born killers, od animiranih Lion king, in še kar nekaj odmevnih popcorn filmov: Speed, Dumb and dumber, True lies, Ace Venture, The Mask, The Crow... Definitivno leto Jima Carreya 1 Navedek Povezava do prispevka
MarioKing Objavljeno 24. april 2022 Share Objavljeno 24. april 2022 1994... Leto najboljših filmov, leto, ko sem/smo končal srednjo šolo, leto, ko sem/smo hodili na polno v kino ter ga popivat začeli (legalno), pa cipal smo se na polno, sošolke iz paralelke itak... Leto, ko sem začel delat na "črno" v računalniških trgovinah (boom v 90ih) čez poletje ter izredno na faks jeseni začel hodit... Ni da ni... P.S. Glih si ogleda Pulp Fiction, najboljši Tarantinov film... 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 26. april 2022 Share Objavljeno 26. april 2022 (urejano) The Sparks Brothers, še en Edgar Wright projekt, k ga je blo fajn pogledat, dokumentarec o glasbeni skupini, ki je nisem poznal edit: vrhunsko Some might find me borderline attractive from afar, but afar is not where I can stay and there you are 26. april 2022 uredilo bitje Weraziel Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 26. april 2022 Share Objavljeno 26. april 2022 Tudi leto 1998 nikakor ni bilo švoh: Reševanje privatnika Ryana, Trumanov Show, The Big Lebowski, Blade, American History X, Armageddon (just kidding), Lock Stock and Two Smoking Barrels, Thin Red Line, ... ... in med drugim tudi Mesto teme (1998) aka Matrica še pred Matrico (1999). 6 1 1 Navedek Povezava do prispevka
MarioKing Objavljeno 28. april 2022 Share Objavljeno 28. april 2022 (urejano) Če se ze gremo letnice, sem nekje omenil enkrat, definitivno 1984 zmaga v celotni zgodovini popcorn uspešnic celuloidnega traku (prau uno pure 80's čizi az fak), seznam je ogromen tko da kar link: https://www.imdb.com/search/title/?title_type=feature&year=1984-01-01,1984-12-31 28. april 2022 uredilo bitje MarioKing 4 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 29. april 2022 Share Objavljeno 29. april 2022 MarioKing reče pred 10 urami: Če se ze gremo letnice, sem nekje omenil enkrat, definitivno 1984 zmaga v celotni zgodovini popcorn uspešnic celuloidnega traku (prau uno pure 80's čizi az fak), seznam je ogromen tko da kar link: https://www.imdb.com/search/title/?title_type=feature&year=1984-01-01,1984-12-31 Absolutno DA. Med drugim meni precej ljub Starman (1984) in malce manj ljubi, a še vedno gledljivi Gremlini (1984). Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 29. april 2022 Share Objavljeno 29. april 2022 V 1984 (med vsem ostalim) zame tudi Footlose! Film, zaradi katerega sem se navdušil nad plesom in si še dandanes konkretno vrtim naslovni komad. Navedek Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 30. april 2022 Share Objavljeno 30. april 2022 pogledal sem the hyperions (tu ni shrika) in mi je mega neat Navedek Povezava do prispevka
Feget Objavljeno 1. maj 2022 Share Objavljeno 1. maj 2022 Nightmare Alley - 9/10 Vrhunski temačen triler z mega dobro igralsko zasedbo. Nobenega social justice sranja (oziroma minimalno). Metal Lords - 2/10 Kao neka komedija o heavy metalu, vendar razen res dobrega soundtraca, je vse skupaj na nivoju pasjih jajc. Uncharted - 5/10 Zabavni akcijski tobogan od začetka do konca. Igralska zasedba precej meh, sploh Walberg v vlogi Sculija je totalen fail. Konec je akcijsko kar dober in over the top, zato mu dam 5. Kakšni pa so kaj James Bondi z Danial Craigom? Casino Royale mi je bil odličen, samo baje gre po tem samo navzdol? 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 2. maj 2022 Share Objavljeno 2. maj 2022 Priporočam ti še Skyfall, k je dost v redu Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 2. maj 2022 Share Objavljeno 2. maj 2022 (urejano) Samo za Daljinca, ker brezbožno lepim link na blog. Vade rektum, Satana. Če sem že pisal, sem ni res ne da še enkrat pisat. Ampak ne, resno. Špansko govoreči znajo posnet grozljivko, majke mi. Nedavno sem gledal faking strašljivi Aterrados, zdaj pa tole. Brez zamere, meni tole pač omehča blato. Seveda pa ni nujno, da se kdo strinja. Babica (2021) 2. maj 2022 uredilo bitje filmoljub Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 2. maj 2022 Share Objavljeno 2. maj 2022 Feget reče pred 16 urami: Metal Lords - 2/10 Kao neka komedija o heavy metalu, vendar razen res dobrega soundtraca, je vse skupaj na nivoju pasjih jajc. Ajde, ni tako zelo porazno. Upoštevaj, da gre za mladinski film. Ampak v vsakem primeru priporočam tega: Deathgasm (2015) Navedek Povezava do prispevka
cashman Objavljeno 2. maj 2022 Share Objavljeno 2. maj 2022 Feget reče pred 17 urami: Kakšni pa so kaj James Bondi z Danial Craigom? Casino Royale mi je bil odličen, samo baje gre po tem samo navzdol? Včeraj pogledal No time to die. Prijetna mešanica klasičnih bondovskih klišejev in pridiha, da je vsemu navkljub le človek s čustvi. 1 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 2. maj 2022 Share Objavljeno 2. maj 2022 Feget reče pred 21 urami: Kakšni pa so kaj James Bondi z Danial Craigom? Casino Royale mi je bil odličen, samo baje gre po tem samo navzdol? To zanima tudi mene! Všečno naklučje. Ker od Craiga nisem drugega gledal, kot omenjeni Casino. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. maj 2022 Share Objavljeno 3. maj 2022 meni so vsi trije Spectre related filmi švoh, Casino Royale in Skyfall sta vsaj zabaven ogled 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. maj 2022 Share Objavljeno 3. maj 2022 Also, gledal sem The Town, director Ben Affleck, tak mini Heat z bančnimi ropi 6/10, Jeremy Renner je kar kul not Navedek Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 3. maj 2022 Share Objavljeno 3. maj 2022 Groundhog day, jokam na oba očesa tako so mi carske stare komedije 3 1 Navedek Povezava do prispevka
Nodi Objavljeno 3. maj 2022 Share Objavljeno 3. maj 2022 Weraziel reče pred 2 urama: Also, gledal sem The Town, director Ben Affleck, tak mini Heat z bančnimi ropi 6/10, Jeremy Renner je kar kul not 6/10 what 😲 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. maj 2022 Share Objavljeno 3. maj 2022 sej 6/10 je dobra ocena, škoda da je polna klišejskih likov pa tud razen enega elementa (florist in kaj je storil...) ni v zgodbi nič zanimivega. Overall kompetenten film, a žal tipična ameriška melodrama. Ni lih Sicario al pa No Country for old Men, ni pa zanič. Zame so 5-7/10 dobri filmi za enkrat pogledat in to je direkt The Town Navedek Povezava do prispevka
Nodi Objavljeno 3. maj 2022 Share Objavljeno 3. maj 2022 Agree to disagree Navedek Povezava do prispevka
raven Objavljeno 3. maj 2022 Share Objavljeno 3. maj 2022 Včeraj pogledal Ambulance. Michael Bay film. Torej skoz akcija z milijon luknjami, ter seveda posnetki od spodaj gor, posnetki v sonce in od letos naprej še miljon posnetkov z droni. Čakal sem samo še Optimus Prima. Spoilerji: Spoiler Tip zropal 37 bank, pa ga niso ujeli. V banko gredo kr tko na hitr. Dobesedno brez načrta. Zakaj je bilo jih treba pobrat pred banko in ne v garažni hiši po banko? Pred banko se strejalo in noben ne zadane čisto nič. 300-400 metkov, ampak nič uspeha. No, potem ko so pa mehikanci zraven, pa takoj padejo. Zakaj nista sumila punce, ko je povedala za snajperje? Na koncu pospreja kombi in ni panike več, se odpeleta mimo 20 policajev, kot da sladoled prodajata. 2 Navedek Povezava do prispevka
Mitsu Objavljeno 6. maj 2022 Share Objavljeno 6. maj 2022 (urejano) Ambulance sem nehal gledat ko pride črnc k svojemu belemu bratu in mu le ta začne razlagat da ga nujno rabi za rop, ki ga je v bistvu že začel izvajat :)))))) Ne vem a se zajebavajo iz une scene v Heatu, kjer tud unga črnca iz kuhne poberejo direkt na roparski pohod? Samo Michael Bay ni Michael Mann in kljub kopiranju mi njegov način režije in snemanja ne leži najbolje. Punca je pa pogledala do konca in njej je bil film všeč. 7. maj 2022 uredilo bitje Mitsu Navedek Povezava do prispevka
Caffrey Objavljeno 8. maj 2022 Share Objavljeno 8. maj 2022 Eno vprašanje... morda kdo ve, če ima kateri servis kakšno pametno knjižnico western filmov, pa da imajo slovenske podnapise? Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 8. maj 2022 Share Objavljeno 8. maj 2022 (urejano) Tut js glih pogledu Ambulance. Sicer v treh delih ker je pač film nenormalno idiotsko dolg in ker sm enostavno mogu pogledat celga, ker pač nisem mogu verjet da lahk en tak res dobr igralc oz. talent tipa Jake Gyllenhaal igra v verjetno najbolj kretenskem, smešnem, butastem, slabem filmu kar sm jih gledu zadnja leta. Takole na hitr takoj iz glave ga lahk primerjam z Rambo: Last Blood. Torej oboje eno totalno navadno žalostno sranje prve kategorije. Mene bolj zanima kako je Michael Bayu ratal posnet dva več kot legendarna filma za moje pojme Armageddon in The Rock, ki jih gledam vsaj enkrat na let... Ambulance 2022 1,5/10 + Against the Ice 2022 6,5/10 Tole pa čisto spodobno za pogledat... 8. maj 2022 uredilo bitje Aquilani Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ osis Objavljeno 8. maj 2022 Share Objavljeno 8. maj 2022 Life Like (2019) Čeprav mogoče ne čisto originalna ideja, so pa dialogi precej kul. Ima pridih B produkcije, ampak to popravi par hot scen (tudi gay). Spoiler Nisem pa prepričan glede finalnega twista - malce neverjeten je. Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw Preveč transformerski in sci-fi. Čeprav Vanessa❤️ Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.