MarioKing Objavljeno 8. maj 2022 Share Objavljeno 8. maj 2022 (urejano) Caffrey reče pred 10 urami: Eno vprašanje... morda kdo ve, če ima kateri servis kakšno pametno knjižnico western filmov, pa da imajo slovenske podnapise? Iskal, nič najdu... Sem kr na roke dneve in dneve delal zbirko (klik in doldal, zraven pa srebal Devil's Cut... https://www.thewhiskyexchange.com/p/17383/jim-beam-devils-cut-bourbon )... in potem zgleda približno takole: manjkajo še črno-beli klasiki, še kakšen iz zlate dobe pa kak špageti, novejše imam kr med mix filmi (npr. Unforgiven, Tombstone, Open Range...). Podnapisi pa kr na https://titlovi.com/ 8. maj 2022 uredilo bitje MarioKing Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 8. maj 2022 Share Objavljeno 8. maj 2022 (urejano) Gledal sem Dr. Strange 2, Sam Raimi kralj, sicer večina filma dost standard Marvel schlock, je pa zadnja tretjina filma fun za popizdit. Tud če niste več investani v Marvel filme, se splača gledat odfuk na koncu filma 6.5/10 8. maj 2022 uredilo bitje Weraziel Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 9. maj 2022 Share Objavljeno 9. maj 2022 MarioKing reče Dne, 8. 5. 2022 at 18:35: Iskal, nič najdu... Sem kr na roke dneve in dneve delal zbirko (klik in doldal, zraven pa srebal Devil's Cut... https://www.thewhiskyexchange.com/p/17383/jim-beam-devils-cut-bourbon )... in potem zgleda približno takole: Whoa,™ tole je kar proper, vsa čast. Anyway, sem gledal špansko Luknjo oz. Ploščad (2019) in kljub minimalistični izvedbi sem kar navdušen nad performansi in pa občo idejo. Ni ravno perfect, a zelo solidno. El hoyo | The Platform (2019) Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. maj 2022 Share Objavljeno 10. maj 2022 Ford vs Ferrari. Dobr straightforward film, ni lih acting clinic, ampak za pogledat je 2 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 13. maj 2022 Share Objavljeno 13. maj 2022 Aquilani reče Dne, 8. 5. 2022 at 12:17: Tut js glih pogledu Ambulance. Sicer v treh delih ker je pač film nenormalno idiotsko dolg in ker sm enostavno mogu pogledat celga, ker pač nisem mogu verjet da lahk en tak res dobr igralc oz. talent tipa Jake Gyllenhaal igra v verjetno najbolj kretenskem, smešnem, butastem, slabem filmu kar sm jih gledu zadnja leta. Haha, fak, spot on opis. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 14. maj 2022 Share Objavljeno 14. maj 2022 Lov na zeleni diamant za revne. Mimogrede: Robert Zemeckis danes praznuje 70 let. Okej, zadeva je gledljiva in mestoma celo zabavna. Poglej in pozabi. Sanda je huda MILF. Izgubljeno mesto (2022) 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 14. maj 2022 Share Objavljeno 14. maj 2022 (urejano) @filmoljub: tnx za info. Za pogledat bo, kot praviš. Drugače pa mi je omenjeni Lov na zeleni diamant res en tak super film. edit: V bistvu sta mi oba tastara filma res kulska! Tako Jewel of the Nile, kot njegov omenjeni predhodnik Romancing the Stone (slednji sicer malenkost boljši). 14. maj 2022 uredilo bitje DaCapo 1 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 19. maj 2022 Share Objavljeno 19. maj 2022 Okej, saj ste pogledali tole, right? Ali pač? Odfukana in kratkočasna zadeva, tu in tam se sicer malo vleče in/ali ponavlja, montaže in prehodi so res posrečeni, cela premisa razcepljenja življenjskih poti oz. paralelnih univerzumov pa spet ni tako blazno originalna, kot se komu zdi. Ampak OK. Zabavna in celo ganljiva zadeva o pomenu družine, pa to. Vse povsod naenkrat (2022) 2 Navedek Povezava do prispevka
Istvan Objavljeno 19. maj 2022 Share Objavljeno 19. maj 2022 (urejano) filmoljub reče Dne, 14. 5. 2022 at 12:11: Mimogrede: Robert Zemeckis danes praznuje 70 let. 71 pravi IMDB 19. maj 2022 uredilo bitje Istvan 2 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 20. maj 2022 Share Objavljeno 20. maj 2022 IMDb in Wikipedia se očitno ne strinjata. Navedek Povezava do prispevka
Sadako Objavljeno 21. maj 2022 Share Objavljeno 21. maj 2022 Caffrey reče Dne, 8. 5. 2022 at 8:30: Eno vprašanje... morda kdo ve, če ima kateri servis kakšno pametno knjižnico western filmov, pa da imajo slovenske podnapise? Še moja zbirka do 2008. Thomas Edison, Cripple Creek Bar-Room, (1899) Thomas Edison, Poker At Dawson City, (1899) Edwin S. Porter, The Great Train Robbery, (1903) Jack Frawley, The Bold Bank Robbery, (1904) Edwin S. Porter, Holdup Of The Rocky Mountain Express, (1906) Francis Boggs, The Cowboy's Baby, (1908) William Tilghman, A Bank Robbery, (1908) Gilbert M. 'Broncho Billy' Anderson, Broncho Billy's Redemption, (1910) D. W. Griffith, The Last Drop Of Water, (1911) Frank Montgomery, At Old Fort Dearborn; Or, Chicago In 1812, (1912) Allan Dwan, The Girl And The Greaser, (1913) Charles Rosher, With General Pancho VIlla In Mexico, (1913) D. W. Griffith, The Battle At Elderbush Gulch, (1913) Cecil B. DeMille, The Squaw Man, (1914) Gilbert M. 'Broncho Billy' Anderson, Broncho Billy And The Greaser, (1914) Rollin S. Sturgeon, Tony, The Greaser, (1914) Harry A. Gant, A Trooper Of Troop K, (1917) William S. Hart, The Gun Fighter, (1917) Larry Semon, Guns And Greasers, (1918) Theodore Martson, Beyond The Law, (1918) Lambert Hillyer, Wagon Tracks, (1919) James Cruze, The Covered Wagon, (1923) John Ford, The Iron Horse, (1924) William S. Hart, Tumbleweeds, (1925) Edwin Carewe, Ramona, (1928) Irving Cummings, In Old Arizona, (1928) Victor Sjöström, The Wind, (1928) Victor Fleming, The Virginian, (1929) Victor Fleming, The Wolf Song, (1929) Raoul Walsh, The Big Trail, (1930) Wesley Ruggles, Cimarron, (1931) Otto Brower, The Phantom Empire, (1935) Allan Dwan, Frontier Marshall, (1939) Cecil B. DeMille, Union Pacific, (1939) Henry King, Jesse James, (1939) John Ford, Drums Along The Mohawk, (1939) John Ford, Stagecoach, (1939) Llyod Bacon, The Oklahoma Kid, (1939) Michael Curtiz, Dodge City, (1939) John Ford, The Grapes Of Wrath, (1940) Raoul Walsh, They Died With Their Boots On, (1941) Howard Hughes, The Outlaw, (1943) William A. Wellman, The Ox-Bow Incident, (1943) John Ford, My Darling Clementine, (1946) King Vidor, Duel In The Sun, (1946) Cecil B. Demille, Unconquered, (1947) Howard Hawks, Red River, (1948) John Huston, The Treasure Of Sierra Madre, (1948) Raoul Walsh, Colorado Territory, (1949) Anthony Mann, Devil's Doorway, (1950) Anthony Mann, Winchester '73, (1950) Delmer Daves, Broken Arrow, (1950) George Sidney, Annie Get Your Gun, (1950) Henry King, The Gunfigter, (1950) John Ford, Wagon Master, (1950) William A. Wellman, Across The Wide Missouri, (1951) Anthony Mann, Bend Of The River, (1952) Fred Zinnemann, High Noon, (1952) Fritz Lang, Rancho Notorious, (1952) Howard Hawks, The Big Sky, (1952) William Boyd et al, Hopalong Cassidy, (1952-1954) Anthony Mann, The Naked Spur, (1953) David Butler, Calamity Jane, (1953) George Stevens, Shane, (1953) Akira Kurosawa, Shichinin No Samurai, (1954) Allan Dwan, Silver Lode, (1954) Andre De Toth, The Bounty Hunter, (1954) Anthony Mann, The Far Country, (1954) Nicholas Ray, Johnny Guitar, (1954) Otto Preminger, River Of No Return, (1954) Robert Aldrich, Apache, (1954) Anthony Mann, The Last Frontier, (1955) Anthony Mann, The Man From Laramie, (1955) Charles Marquis Warren et al, Gunsmoke, (1955-1975) Frank Llyod, The Last Command, (1955) John Sturges, Bad Day At Black Rock, (1955) King Vidor, Man Without A Star, (1955) Lewis R. Foster et al, The Life And Legend Of Wyatt Earp, (1955-1961) Richard Barlett, The Silver Star, (1955) Richard Bartlett, Two-Gun Lady, (1955) Roger Corman, Apache Woman, (1955) Rudolph Mate, The Far Horizons, (1955) John Ford, The Searchers, (1956) Richard Brooks, The Last Hunt, (1956) Albert C. Gannaway, The Badge Of Marshal Brennan, (1957) Anthony Mann, The Tin Star, (1957) Herb Meadow et al, Have Gun - Will Travel, (1957-1963) James Brooks et al, Tales Of Wells Fargo, (1957-1962) Budd Boetticher, Ride Lonesome, (1959) Edward Dmytryk, Warlock, (1959) Howard Hawks, Rio Bravo, (1959) John Sturges, Last Train From Gun Hill, (1959) Anthony Mann, Cimarron, (1960) Budd Boetticher, Comanche Station, (1960) John Ford, Sergeant Rutledge, (1960) John Sturges, The Magnificent Seven, (1960) John Wayne, The Alamo, (1960) John Ford, Two Rode Together, (1961) John Ford, The Man Who Shot Liberty Valance, (1962) Sam Peckinpah, Ride The High Country, (1962) Robert Aldrich, 4 For Texas, (1963) John Ford, Cheyenne Autumn, (1964) Richard Wilson, Invitation To A Gunfighter, (1964) Sergio Leone, Per Qualche Dollaro In Piu, (1965) Howard Hawks, El Dorado, (1966) Romolo Guerrieri, Johnny Yuma, (1966) Sergio Leone, Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo., (1966) Andrew V. McLaglen, The Way West, (1967) Andrew V. McLaglen, Bandolero!, (1968) Sergio Leone, C'Era Una Volta Il West, (1968) George Roy Hill, Butch Cassidy And The Sundance Kid, (1969) Sam Peckinpah, The Wild Bunch, (1969) Arthur Penn, Little Big Man, (1970) Ralph Nelson, Soldier Blue, (1970) Sam Peckinpah, The Ballad Of Cable Hogue, (1970) Lamont Johnson, A Gunfight, (1971) Peter Fonda, The Hired Hand, (1971) Robert Altman, McCabe & Mrs. Miller, (1971) Sydney Poitier, Buck And The Preacher, (1972) Sydney Pollack, Jeremiah Johnson, (1972) Clint Eastwood, High Plains Drifter, (1973) Sam Peckinpah, Pat Garrett & Billy The Kid, (1973) Mel Brooks, Blazing Saddles, (1974) Clint Eastwood, The Outlaw Josey Wales, (1976) Michael Camino, Heaven's Gate, (1980) Clint Eastwood, Pale Rider, (1985) Kevin Costner, Dances With Wolves, (1990) Clint Eastwood, Unforgiven, (1992) George P. Cosmatos, Tombstone, (1993) Mario Van Peebles, Posse, (1993) Walter Hill, Geronimo: An American Legend, (1993) Richard Donner, Maverick, (1994) Jim Jarmusch, Dead Man, (1995) Sam Raimi, The Quick And The Dead, (1995) Walter Hill, Wild Bill, (1995) John Sayles, Lone Star, (1996) Kevin Costner, Open Range, (2003) Ang Lee, Brokeback Mountain, (2005) Andrew Dominik, The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford, (2007) James Mangold, 3:10 To Yuma, (2007) Ji-Woon Kim, Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom, (2008) Navedek Povezava do prispevka
MarioKing Objavljeno 21. maj 2022 Share Objavljeno 21. maj 2022 Ogledal sem un Unchardrek, še vedno čakam desetletja na proper game movie... Da si popravim okus sem nujno ogledal zgoraj omenjeni Lov na zeleni diamant... Zdej me čaka še Northman, sem pripravil eno hudo domačo medico pa šopek domačice za zravn... Tako pravo viking vzdušje da naredim, gajstne sosede so se že zaklenile v stanovanja... Navedek Povezava do prispevka
MarioKing Objavljeno 21. maj 2022 Share Objavljeno 21. maj 2022 (urejano) Evo, glih ogledal The Northman... Meni osebno zelo dobro, ni glih vrh, ampak k če bi celotne sezone Vikingov skup dal v dobri dve uri... Kinematografija, muzika, igralci, spiritualno dogajanje zadetih vikingov, ni da ni ... Mal weird stuff, sam mi je sedlo, sploh ker sosede, ko so zvedle da sem si ogledal filjm, vahtajo hčerke, ter še vedno zaklepajo stanovanja... 21. maj 2022 uredilo bitje MarioKing Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 22. maj 2022 Share Objavljeno 22. maj 2022 Izgubljeno mesto Kako slabo/zarad tega filma bom zdej gledal uncharted Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 23. maj 2022 Share Objavljeno 23. maj 2022 Gledal In Bruges (2008), odličen primer kako imaš par payoffov v celem filmu in vsi naredijo smisel. Tole bo kar 10/10 zame. 1 3 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 24. maj 2022 Share Objavljeno 24. maj 2022 (urejano) Ponovno sem spet pogledal odlični 12 Monkeys. http://www.imdb.com/title/tt0114746/ Zanimivo, sploh glede na dogajanje v zadnjem času! 24. maj 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 25. maj 2022 Share Objavljeno 25. maj 2022 (urejano) Uncharted, boljše kot lost city ma še vedno slabo, tako štorijo bi pričakoval za kak uncharted 6, ko bi jim zmanjkal materjala Northman, nekako ok srednji del, konec ok.. ma še vedno nekako weak. vikingi serija mi je bila boljša, vsaj tiste 2/3 sezone ki sem pregledal lp 25. maj 2022 uredilo bitje Sovica Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 31. maj 2022 Share Objavljeno 31. maj 2022 Ne bi si mislil, da bom kdaj to zapisal: Mark Wahlberg je tokrat sorazmerno dober, morda je to celo njegova življenjska vloga (kolikor je mogoče od njega pričakovati). Ali pa vsaj najboljša po dolgem, dolgem času mnogih uspešnic, v katerih je pristal bolj po nekakšnem naključju (Boogie Nights, Three Kings, The Departed, The Other Guys, The Fighter). V mojem Filmskem leksikonu je pri geslu 'Wahlberg, Marky Mark' pod sliko steroidnega kosa govedine s pobalinskim nasmeškom zapisano: »Glumaško brezizrazno poleno, igralski ekvivalent poginule tasmanske rovke; nastopa v generičnih akcionerjih, kjer je treba pokazati nabrekli korpus in/ali katatoničen obraz. → Gl. tudi Reeves, Keanu.« Kaj naj rečem? Veseli me, da sem se tozadevno motil; upam, da se bom še kdaj. Father Stu (2022) Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 3. junij 2022 Share Objavljeno 3. junij 2022 Tisto, ko se že hočeš mačistično na gobec in drugemu odgriznit glavo, v naslednjem prizoru čez 5 min pa si že vzajemno božaš testise in napihuješ biceps med nogometom na plaži. Ali pa imaš top šit jadrnico in hud avto, vendar si se prisiljen preživljati kot natakarica. Ali pa si usran odsluženi 60-letni stotnik, vendar ti zaupajo testiranje najnaprednejših letal sodobnega časa. Ali ko si najboljši pilot v znanem vesolju in onkraj njega, ampak te ne izberejo za nevarno nalogo, pač pa moraš zanjo izuriti posadko mladcev, ki so vsi slabši od tebe. Skratka: dokaj tipičen Tom Cruise. Zabavno, kratkočasno in kokičarsko. Top Gun: Ultimativna nostalgija (2022) 2 1 Navedek Povezava do prispevka
Schmts Objavljeno 6. junij 2022 Share Objavljeno 6. junij 2022 Pogledu čudaško čudo od Videodrome(1983) z James Woodsom, ker me je naslovnica že od davno fascinirala. I dunno man...vse skp je blo predvsem zlo neprijetno. Ampak mad props ekipi za praktične posebne efekte. 3 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 7. junij 2022 Share Objavljeno 7. junij 2022 Ej, what the fuck, meni je bil kul, zabaven. Nic Cage je v lajfu sicer sproduciral enako količino govna kot tudi zanimivih in omembe vrednih filmov. Če imaš kakršenkoli odnos do njega, ti bo po mojem v tem filmu kul. Ava pa tudi Pedru Pascalu, ki zelo dobro deluje v komediji, kdo bi si mislil. Iz tega tipa še nekaj bo. Neznosno breme ogromnega talenta (2022) Navedek Povezava do prispevka
Schmts Objavljeno 7. junij 2022 Share Objavljeno 7. junij 2022 Pogledal Darkman (1990) od Sam Raimija. Ob uspehu frišnega Batman(1989) filma, se je še Sam Raimi odloču posnet stripovski film. Moram rečt, da že nekaj časa nisem videl tako entertaining filma. Vse zgrešene reakcije, neizkoriščene oz. fantastično zanič izkoriščene priložnosti. Film se ne mora odločit, če se bo jemal resno ali ne. Večino filma se dogaja podnevi(?), mlad Liam Neeson je precej entertaining, Bruce Campbell cameo. Ne moram bolj priporočat, res. <3 2 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 7. junij 2022 Share Objavljeno 7. junij 2022 Model, šolska naloga zate: razlika moči - morati. Dude. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 8. junij 2022 Share Objavljeno 8. junij 2022 Gledal Argo, mal preveč sappy pro-american movie zame, ne bom pa rekel, da je slabo. Mogoče samo ne maram ton Benovih filmov. Navedek Povezava do prispevka
Spiralmind Objavljeno 11. junij 2022 Share Objavljeno 11. junij 2022 Moonfall ... wow, just wow 1 Navedek Povezava do prispevka
Ejga Objavljeno 11. junij 2022 Share Objavljeno 11. junij 2022 (urejano) Top Gun: Maverick To, da niso uporabili zelenega zaslona za snemanje letalskih scen, ampak so šli igralci dejansko čez treninge in so posnetki v pravih letali naredi film za 30% boljši. Glasba fajn (Hans Zimmer), scenarij tudi. Oldschool adrenalinska akcija direkt za v žilo, malo mogoče spominja na zadnjega James Bonda. Pejte ga gledat v kino 8.8/10 11. junij 2022 uredilo bitje Ejga Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 12. junij 2022 Share Objavljeno 12. junij 2022 mah meni pa ni bil neki ful vsec, tko okej bi rekel.. ni slab ampak glede na ocene sem mislil da bo precej boljsi.. pa se Kojima je reku, da mi je dober in baje ga je gledal 2x meni pa se zdi jedva za ga it gledat v kino Navedek Povezava do prispevka
kefir Objavljeno 14. junij 2022 Share Objavljeno 14. junij 2022 Spiralmind reče Dne, 11. 6. 2022 at 20:06: Moonfall ... wow, just wow biser od filma 1 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 14. junij 2022 Share Objavljeno 14. junij 2022 Zakaj je novi film z Adamom Sandlerjem, Hustle, dobil oceno 7,4 na IMDB, mi nikakor ne bo jasno. Pa da ni to samo ena izmed internetnih norosti, sem danes poslušal hvalnice filmu tudi na Radiu Študent (čeprav je drugi špiker prvemu v faco povedal, da njega ne jemlje več resno, ko pride do filmskih priporočil). Film je v vseh aspektih treš, kot neko random sprejemno delo na AGRFT. Že iz tehnične plati nič ne štima; celoten film zveni, kot da je overdubbed, določeni posnetki so res na nivoju zadnjega Michael Baya, ampak nekako še slabše ... Skratka, poraz. Če bi vsaj zgodba bila dobra, ne pa tole get fucked skropucalo, resno. Ocena: met iz trojke / 10. Pa še to zgrešen. Navedek Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 14. junij 2022 Share Objavljeno 14. junij 2022 Meh film je nba showcase top igračev, zgodba vsaj pošteno pokaže, da če nimaš navijačev za sabo ne bo nič v nba, to je pa tud nekak vse od tega filma Ok pa bobi ma par srednje hecnih for, ostalo je pa cringe Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.