Skoči na vsebino

[multi] The Callisto Protocol


Priporočeni prispevki

 

Zelo dober revju, ki je meni povedal vse kar rabim vedet, brez da bi karkoli spoilal zgodbe:

 

- kratek špil, cca 10-15 ur

- noben replay value: igraš, končaš in to je to

- skoraj nič sidetrackanja, ampak špil bolj ali manj premočrten kot Uncharted, vmes pač akcija s temi zombiji ter skriptane sekvence

- bolj malo skrivnosti

- fight sistem je meni zelo čuden: engage z enemijem, pol pa dodgaš levo/desno z gobico, blok je leva gobica nazaj

- zelo slab sistem autocheckpointa, ki te locka na fight z zelo malo metkov ali healtha

- unskippable sekvence pri loadih ali določenih delih fightov/bossov

- lep špil na PS5, z včasnimi dipi na 30 ali manj fps, ampak nič hujšega

 

Skratka, soliden špil po njihovo, ampak absolutno ni vreden polne cene za tisto, kar ponuja.

 

Mislim, da sem povzel vse kar reče.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Ful je tudi zanimivo, kok je Glena Schofielda preveč zaneslo v neko brezveno linearno akcijsko nažiganje namesto v evil horror. Gledam, kaj je delal v zadnjih letih, preden je vodil Callisto Protocol:

 

Call of Duty: Modern Warfare 3    Activision    2011    co-director/producer

Call of Duty: Advanced Warfare    Activision    2014    co-director/producer

Call of Duty: WWII    Activision    2017    co-director/producer

 

Ja pizda no shit da bo igrica neko skriptirano akcijsko sranje, dec je bil dejansko edinkrat v stiku s proper horrorjem leta 2008, ko je prišel Dead Space 1. Če bi tele reference videl prej, bi bil danes precej manj razočaran :( 

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 13 minutami:

Pa kolk da je Dead Space super igra in vse, naspram enga System Shocka 2, kateri mu je bil eden od inspiracij, je bil DS tudi zelo linearna in omejena izkušnja. 

Dobro, samo System Shock 2 in Dead Space je vseeno čisto drug žanr. Eno je open FPS z močnimi RPG elementi, drugo pa je že v osnovi dokaj linearen survival akcijski horror. Je inspiracija, lahko se na neki ravni primerja, ma vseeno ni pravično do DS

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 16 minutami:

Pa kolk da je Dead Space super igra in vse, naspram enga System Shocka 2, kateri mu je bil eden od inspiracij, je bil DS tudi zelo linearna in omejena izkušnja. 

 

 

SS 2 je bil inspiracija kvečemu okrog settinga in tona. Kjer je bil IMO še precej bolj vpliven film Event Horizon.

 

Špil je čistokrven survival horror, od tank kontrol do inventarja do vdušja do vsega. Torej se primerja s (starejšimi) Resident Evili - katerim je podoben ko jajce jajcu.

Povezava do prispevka

Seveda, to je jasno. Ton in atmosfera so tisto, kar sta očitni inspiraciji, kolk se spomnim je prva koda na vratih tudi enaka.

 

Kar sem hotel povedati je to, da je Schofield že tedaj preferiral bolj streamlinane izkušnje. In DS je bil za space horror v infestirani vesoljski ladji naspram SS2, imho ultimativni igri s to temo zelo streamlinan, in da mi ni nenavadno, da je CP še tolk bolj.

Povezava do prispevka
kid666 reče pred 10 minutami:

kaj so boji res QTE?

 

Konceptualno predstavljeno je v bistvu QTE, ni pa to klasični QTE kot npr. med sekvenco God of War; skratka, morebiti ne boš šel za tem, ko boš igral.

 

Poglej si tisti video od Skillupa od 15. min dalje, lepo pove v detajle kak zgleda kombat. In ja, ustreza resnici, ker sem zdaj gledal en stream in je točno tako kot pravi v revjuju. 

 

Jaz bi rad poudaril, da mogoče bo to komu tak kombat čisto ok, zame definitivno ni.

 

Povezava do prispevka
bigboss82 reče Pravkar:

V glavnem mene na hard ubijajo se vedno ne stekam kdaj se izmaknit levo kdaj desno kdaj nazaj

 

Če je to ona vrsta izmikanja kot recimo v Heavy Rain, ko moraš oceniti smer udarca in potem kontra pritisniti, (vedno sem narobe pritiskal) bom tudi imel težave. Sem pa zasledil, da lahko ogromno teh zadev prilagodiš v nastavitvah, če ti kaj ne odgovarja.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...