Skoči na vsebino

Trenutno igram [06/2022]


Priporočeni prispevki

g. Profesor reče pred 10 urami:

nabavil PSVR za 200 na Amazonu, prjatu posodil dildice, da lahko igram Deracine. rabim pavze, drugace kaj hitro udari motion sickness. sploh po Scavengers Odyssey sem imel cist mlecne noge. 

tole je res hudo, RE7 na normal is no joke.

v knjiznici imam se A Fisherman’s Tale, Batman Arkham, Doom 3, Moss, Here They Lie, Astrobota, cakam znizan Psychonauts, Tetris, …

@foker a je Robinson The Journey res carski? kaj predlagas?

 

Robinson lahko preskočiš. Kolikor se spomnim, je bil bolj tako tako. Zelo počasen puzzle game, par puzzlov je nekoliko broken, na srečo pomaga restart špila, da sem še vedno dobil vse trofeje :D  Je že dosti boljših VR špilov od takrat. Raje Psychonauts, je boljši :D 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
g. Profesor reče pred 13 urami:

nabavil PSVR za 200 na Amazonu, prjatu posodil dildice, da lahko igram Deracine. rabim pavze, drugace kaj hitro udari motion sickness. sploh po Scavengers Odyssey sem imel cist mlecne noge. 

tole je res hudo, RE7 na normal is no joke.

v knjiznici imam se A Fisherman’s Tale, Batman Arkham, Doom 3, Moss, Here They Lie, Astrobota, cakam znizan Psychonauts, Tetris, …

@foker a je Robinson The Journey res carski? kaj predlagas?

Moss je kul. Če si SW fan še Squadrons. Blood&Truth, če jo boš kje poceni ujel.

Top na PS( nima Alxy) pa je definitivno Walking dead: Saints&Sinners.

uredilo bitje fric
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Sem za foro inštaliral PS5 verzijo Cyberpunk 77 in tokrat nisem naletel na nobenega letečega motorista brez motorja, ko sem prišel ven iz garaže.

Good start. :D


Grafično ne opazim skoraj nobene razlike v primerjavi s PS4 verzijo, ki sem jo igral na PS5 at launch. Ray tracing mode je meh. Nikakor ne odtehta padca frameratea.

Povezava do prispevka

Jaz sem igral na kompu, pa potem sprobal na PS5, razen osvetljave/ray tracing ne vidm razlike sploh

 

Bo treba nehat verjet v "next gen version" bučke, naj se najprej nardi PS5 špil pa naj pol nardijo downgrade verzijo če hočejo

Povezava do prispevka

A hat in time

7/10

075145.jpg

Gre za 3D platformer, ki je vzel inspiracijo iz Psychonauts. Torej gre za lase privlečen svet z hkrati zelo otročjo zgodbo. Je ena izmed tistih iger, ki postane boljša nekje na polovici, ko skuziš njeno dinamiko.

V njej si štrikaš različne kape, ki ti podajo določene abilitije. Svet je zelo razprostran in nelinearen. Da končaš igro ne rabiš videti večine skritih poti in ugank. Velik povdarek je na "LOL WTF" faktorju, pa ga po mojem mnenju igra ne uspe deliverat, ker se trudijo biti hkrati za publiko 13+ (v realnosti nižje).

Kar me moti v igri je kako je sprogramirano premikanje. Enostavno je zelo leseno in karakter največkrat dela nekaj kar nočeš. Ali polzi po zidu in se fukne v prepad, ali pa v težjem fightu s pritiskom na move-pad odpreš okno za emoji, ki ti prepreči premikanje... Like worst key possible. Očitno nihče ni igral svoje igre. Fight situacije so tudi hit and miss. Najslabši del pa je kamera, ki jo lahko nadziraš le delno.

Plus mehanike te igre je pa v tem da je drugačna kot ostale Super Mario tip igre. Fight poteze so dokaj bizarne in do sedaj meni še ne videne.

 

Določeni leveli imajo res nadcarski feel (recimo kripi house s pretiranim high-pitched zvokom). Je pa vsa scena zelo hit and miss. Nekako deluje, kot da so se odločili: "Make something silly, don't care if it's good because it's supposed to be silly." Torej manjka tisti quality touch.

Igra je za moj okus prekratka kljub dvem DLCjem. Prvi, kjer greš na dopust v arctic sea mi je bil mnogo ljubši.

 

Nice try od igre, vendar bi si želel bolj proper pun-e.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Amnesia: A machine for pigs

4/10

amnesia-machine-for-pigs-test-screenshot

Tej igri enostavno ne morem dati več kot pa oceno 4. Napram prvi igri so uganke, ki vključujejo fiziko praktično non-existant. Še tiste, ki pa obstajajo pa so v stilu: Nekaj fali v tej mašini. Stisni gumb ali pa daj cogwheel, ki ga najdeš 0,3 m stran v mašino. Med tem te journal spama vsake 5 sekund z updejtom kaj moreš naredit.

Zgodba je še vedno v stilu Lovecraftian sveta, kar je dokaj kul, čeprav overused. Še vedno je kratka in totalno ne strašna. Za čuda še manj kot prejšnja igra. V igri ni skoraj nobenega trenutka ko lahko umreš in še takrat te lepo teleporta čez ta trenutek tako, da bog ne daj, bi moral podoživeti tako srhljivo usodo.

Odstranili so sanity mehaniko in sedaj je tvoja lučka permanentna. Takrat ko bi lahko srečal katerega sovraga začne utripat, torej lahko mirne vesti laufaš čez celo igro, ker te itak opozori preden bi potencialno lahko umrl.

AI je totalno predictable, tako kot zgodba, ki sledi istemu stilu kot prejšnja: Si pač bad guy z apokaliptičnim spominom.

 

Jebemo mater, če hočeš naredit dobro kripi igro rabiš: Nepredvidljivo bolano zgodbo, nepredvidljiv AI (half hard-scripted) in dejanske posledice ob smrti.

 

Alien: Isolation ali Outlast so super primeri. Deluje kot, da sploh niso vedeli kaj z Amnesio delajo. Naredili so nekoliko strasno igro, nato pa naredili dvojko brez, da bi razumeli zakaj je folk imel sploh rad enko. Dodali polno "quality of life" improvementov kot, da je 10 let start MMO. In to je to. Machine by idiots.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Jaz se pa neki igram z RetroArchem oz. starimi Pinball... 

Drugače sem vgradil in priklopil pomivalni stroj, ki uradno ne gre v izbrano kuhinjo... jebi se Ikea, pa pralni stroj, to je bilo easy in z eno lučjo v kopalnici sem se zezal, sam je tudi šlo na koncu. 

Še 3 luči so mi ostale in dva kosa pohištva pol bo pa dost igranja za to rundo :online2long:

 

Sem se pa ravno zadnjič peljal mimo nekdanje trgovine Hobbit, RIP Ted! :cry:

IMG_20220616_151246_874.jpg.0c9465274f3be73ec611ede6bc025e05.jpg

Povezava do prispevka

Deracine VR

 

zelo hitro je jasno (itak se preden zazenes Miyazaki igro), da zgodba ne bo o dobrih vilah. mracno, zalostno, na momente zelo depresivno, konfuzno se ve. ambient in design sta vrhunska, violine trgajo, karakterji izpiljeni v nulo, njihovi glasovi :worship:  prekratko! :cry: 

 

DQF8Iiz.jpg

 

rKya45S.jpg

 

sE2EZWn.jpg

 

PIfxSdy.jpg

 

 

 

 

 

 

 

A Fisherman's Tale VR

 

zelo hud koncept igre v igri, ki te z vsakim novim chapterjem pripelje na rob blaznosti, zaradi hroscate obupno izpeljane/nedodelane mehanike. ker si ves cas v utesnjenem svetilniku, ti predmeti ob nefiligranskem premikanju izginjajo iz rok, skozi stene, tla ... vrhunec igre je vzigalica :avadodo: ce te igra ni prej zlomila, te na koncu definitivno. vseeno padla platina

 

ZJQYxSC.jpg

 

KzzgHf0.jpg

 

 

 

Horizon Forbidden West

 

kako je meni ta igra en kup nepotrebnega overbloated sranja napram vrhunskemu prvencu :wacko: in imam slab obcutek, da se bo isto zgodilo z God of War Ragnarök. sploh ne vem, kako se bom prisilil dokoncati spil. verjetno tako, da bom presaltal tezavnost na story mode. vlozis 30 skill pointsov in skor ni razlike. da bom imel 4 dodatne puscice, kaksen potion vec, al pa granato, bo treba na drug konc mape iskat kuscarje, goske, pizdematerine za prvo nadgradnjo poucha?! da vmes, ko grem do destinacije stranskega questa, naletim na novega, ga ne tegam a vseno nardim in zaglitcha, da nisem se potamanil vseh masin? da se med bojem oprime prve skale namesto dodgea in jih dobim po picki za bv? in jahanje, o pisda jahanje. ne mors se pritozevat cez torrenta, dokler nisi zajahal razsvetljene Aloy. fakdissit. Elden Ring NG+10, 11, 12, ..? obvezno vmes, ni druge. in ja, Hades se caka :)

 

3KYRvxw.jpg

 

rRXipxT.jpg

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Noben, itak. Edino kar folk moti je un prompt, ko te vpraša, če ga hočeš spet priklicat, tako da uporabiš flask.

 

Drugače glede Horizon FW, ne razumem hejta. Igralno gledano je vse samo izboljšano glede na prvenec. Crafting je morda res bolj zagaman, samo kar se samega gameplaya tiče, je dvojka definitivno dosti boljša od enke. Tudi jahanje se mi ni zdelo neki zjebano al karkoli.

Povezava do prispevka

nadzor lika je katastrofa, zatakne se ob vsak kamen, pri platformanju dela nepotrebne pavze, gibanje/tek/potapljanje je naravnost komicno. in ja, jahanje je cisti obup. to so osnove za open world. take lesenosti ne premore tako hejtani AC, pa ceprav je tam poanta dissa drugje. AC so stancal skor vsako leto, Horizon po petih letih ne ponuja nic dih jemajocega, pojacan barvni spekter over 9k, miljardo nastavitev, ze osnovne masine naspamane z bruhanjem fekalij, stealth prakticno ne obstaja vec, bla bla. pa ne preresno vzet, kriv je Elden Ring :D

 

glede GoW me skrbi, da bo formula ista, ‘lepse’ tj bolj blescece, vec nepotrebnega sodra okoli orozij, pravih inovacij pa od nikjer. woke me up before you go go

 

 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...