Skoči na vsebino

Trenutno igram [06/2022]


Priporočeni prispevki

Conarium

5/10

conarium.jpg

Mystery igra z dobro Lovecraftovo osnovo te popelje skozi stare sobane in čez vizije svoje preteklosti in te ostalih ljudi/bitij. Daje tisti tapravi Lovecraftian vibe, ampak to je pa tudi vse.

Uganke so zelo preproste, predmeti, ki jih moraš pobrati skriti in deloma nesmiselni, tako da sploh ne veš da ga lahko pobereš (nobenega highlighta ne naredi). Kljub laufanju vsenaokoli sem igro končal v dveh urah in pol.

Tekst v igri je na nivoju, VA malenkost preveč entuziastičen (oh god, oh no, oh god, oh no, oh god, oh no....).

Pa igra pregreje grafo nenormalno in nima fps limiterja, razen če si znižaš frekvenco monitorja in vklopiš V-sync. In kljub temu, da požre 50 % GPU resursov, greje grafo bolj kot marsikatera druga igra, ki jih požre 100 %.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 4 minutami:

Se ne strinjam povsem, RDR 1 ima dobro zgodbo in je vsaj do Mehike tudi igralno precej kompetentna igra. Po Mehiki malo pade, a po drugi strani v RDR 2 Mehike ni, tako da je tudi to plus. Meni se zdi še danes povsem kompetentna igra. 

 

Ne vem. Mene ni nič ekstra pritegnilo. Po začetnem navdušenju, se po par urah prične vse ponavljati. Vsi stranski questi so isit... Ukradel mi je kočijo, ukradel mi je konja... ulovi ga in mi vrni moje. Nočni čuvaj tam kjer spiš ima pes vsako noč isto pot in na istem mestu se godi neki zločin. Grafika je kar fejst zastarela. Cistor vse kar najdem v enki, imam tudi v dvojki z neprimerljivo lepšo podobo in bolj gladkim igranjem. Za kake ljubitelje starih, lesenih iger, ki jim to lahko oprostijo, pa je verjetno lahko še ok. 

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 2 minutama:

@tomazek in vsi ostali:
RDR 1 ima top zgodbo in res nadkulske odštekane like! Spomnite se onega "grobarja", pa ubogega starca v hišici v močvirju, ki je rekel, da rabi rožice za svojo ženo... In norega letalca..

 

Podobne nore like ima ravno tako dvojka. Če ne bi igral dvojke, bi mi po moje dosti bolj dogajalo. Zdaj pa je to praktično identična igra v mnogo grši podobi. 

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 31 minutami:

Vsi stranski questi so isit... Ukradel mi je kočijo, ukradel mi je konja... ulovi ga in mi vrni moje. Nočni čuvaj ...


To niso stranski questi, ampak samo naključni dogodki. Služijo zgolj za "level up", cekin in takšne zadeve. Če nimaš posebne želje/potrebe jih sploh ne rabiš delat.
Drugo so pa main questi in side questi.. :) 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 25 minutami:

 

Podobne nore like ima ravno tako dvojka. Če ne bi igral dvojke, bi mi po moje dosti bolj dogajalo. Zdaj pa je to praktično identična igra v mnogo grši podobi. 

Ma saj ne moreš o tem z DaCapotom debatirat, če je tip od štirih iger v seriji (RDR 1 + DLC, 2, PS2 igra) igral samo eno 

 

Ima pa res, da tiste stvari niso side questi. Side questi imajo zgodbo, recimo meni je un tipson ostal v spominu, ki hoče fukat konja, pa mu ga ukrade ženska :D 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Začeč igrati Ashen --- ps4 verzijo,.. kao se ga najde če imaš premium,.. pa sem po 10 urah nehal,.. ker sem dojel, da ga za 10 Evrov lahko lepo dobim na pcju,.. in je pač 4k60maxed,..

Če bi bila ps5 verzija bi ga kupil takoj,.. tako me pa 30 fps malce ven meče,..

Mislim da je eden najboljših soulslike špilov, ki sem ga kadarkoli igral,.. Če sem iskren mi že zaradi estetike veliko bolj ugaja kot Elden ring (nekaj neverjetno lepega mi je low poly flat shade, zlasti ko so karakterji iz primitivov),..

In ja imaš veliko manj buildov,.. ampak kar je tukaj je neverjetno igralno. Dobri loopi, zanimivo ko se vračaš v svoje mesto ki se sproti gradi.

zdaj delajo Flintlock; the siege of dawn ,.. ki mi pa je estetsko kr neki,..

Vsekakor priporočam

 

uredilo bitje foker
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Zagnal Guardians of the Galaxy. Kaj te vem... Preveč neke pink barve vsepovsod in tudi voice acting je taki za ljubitelje teh superhero zadevščin. Ne vem, če me bo to potegnilo. 

 

Returnal imam še na strani. Nimam neke pretirane volje zagrizti v neko full zajebano stvar. 

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 44 minutami:

Zagnal Guardians of the Galaxy. Kaj te vem... Preveč neke pink barve vsepovsod in tudi voice acting je taki za ljubitelje teh superhero zadevščin. Ne vem, če me bo to potegnilo. 

 

Returnal imam še na strani. Nimam neke pretirane volje zagrizti v neko full zajebano stvar. 

Stavim da ti rata všeč,.. me je po parih urah pripravilo, da pogledam filma,..da vem zakaj se gre,.. ker marvel bedarij pač ne gledam,.. Enka je super,..  Hitro so mi postali najjača skupina herojev,.. ker je tolko humorja not,... Skoraj Red Dwarf, z bolj Ameriškim humorjem,.. Res so kul tele liki.

Povezava do prispevka

Jaz sem pa zdaj s tem novim PS+ sprobal par stvari, ki jih drugače nebi niti povohal

Death Stranding: Tole je kr neki! Šetanje iz točke do točke pa zraven loviš ravnotežje.
Kojima po MGS3/ 10

NBA2k21 (al22): Ql gejmplay in ql grafika, ampak ta casino del je pa že tako ogaben pol mu dajo pa še neko mid ps2era grafično podobo :sick:
Dončič igra za napačno ekipo/ 10

Returnal: Noro sam me preveč spominja na Ikarugo ipd. igre ( lul sj vem), da bi mi bilo ošeč
Sem preslab/ 10

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
AMF reče pred 1 uro:

Death Stranding: Tole je kr neki! Šetanje iz točke do točke pa zraven loviš ravnotežje.

 

Točno to je bilo moje mnenje in sem igro v par denh prodal naprej :D No, zdaj imam namen dati igri ponovno šanso, ki je ne bi nikoli, če ne bi bral toliko hval na njen račun. Še toliko sem bil len, da sem šele, ko sem jo prodal naprej bral da bi ravnotežje moral loviti z L1 in R1 tipkama :) Skratka - bilo mi je "kar nekaj". 

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

PSN Plus je res mega demo library ja :D v parih dneh sem igral:

 

- Marvels Defenders of the Galaxy

- Trials Rising

- Shadow warrior 3

- Observer

 

Vse od naštetega sem imel nekje zadaj v kotičku možganov kot zanimive špile, me je pa potem na koncu še najbolj zanimiral Observer s svojim mega bladerunner vzdušjem. Ampak se streama in je ful u pizdi odzivni čas.

 

Zdaj si pa glihkar downloadam Carmageddon: Max Damage :rofl:

Povezava do prispevka

Nadaljujem z zlorabljanjem PSN Plus Libraryja in igram špile, ki sem jih imel na nekih oddaljenih "Kaj pa če gre za dober špil" seznamih

 

Carmageddon Max Damage edition: grd ko kača, zelo dolgočasen in pust špil kljub temu, da je mega edgy in politično nekorekten. In ta žalost je celo nek global retail release doživela lol, wild 2010's al neki :D 

 

Trackmania Turbo - dejansko čisto cool arkadni vozni model, barvita grafika in over the top odfukane proge, ampak žal samo time trial načini dirkanja s snack-size progami, brez nasprotnikov in celo brez izbire vozila. Ful škoda IMO, že samo 1 ura time trialov mi je bila bolj fun kot vsi Need for Speed Hot Pursuiti skupaj. S proper dirkami, championshipi, burning lapi, daljšimi progami, skratka s spodobno SP kampanjo... bi bil tole TOP špil.

 

9 Monkeys of Shaolin - zelo povprečen sodoben beatem up. Dober občutek, sploh pa hud sound udarcev in prebavljiva grafika ki ni pixel driska, samo potem pa špil žal popuši kurca pri elementu, ki je v tej zvrsti vse - v gameplayu. Enemy detection je preveč rigiden in onemogoča dober flow, saj tvoj lik pol cajta maha v prazno; že čisto vanilla nasprotniki imajo mega veliko hyper armorja kar onemogoča da bi jih proper razštelal ko pičke; muvi so tudi precej neizvirni in skoraj vsi izgledajo isto, od kickov do fast punchev in heavy strikov.

 

Sine Mora EX - hud shmup, dejansko ima nice & dark zgodbo, izgleda odlično za ta žanr, tudi igra se kul... samo kaj kurac, ko je zvest izročilu tudi v težavnosti (kar sicer supportam) in je tudi na normal tako zafukan, da ni šans, da ga obrnem z neki easy igranjem sredi vročinskega vala :D Ampak ful obeta igrica, mogoče za jesen ali zimo

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 1 minuto:

No jaz bi pa ravno to rad, namreč da mi bo en od teh "zastojnkarskih" špilov tako hud, da si ga kupim. Pa zaenkrat še ni bilo preveč sreče...

 

Ampak imam na srečo še nekaj sto špilov bufferja :D

 

Jaz pri Guardiansih vztrajam, ker sem škrt in hočem preigrati do izteka naročnine toliko iger, da bom na koncu lahko sam sebe prepričal, da se je splačalo :D

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

The Book of Unwritten Tales

6/10

39c679f2f37539bfe2cc78736e2b2ef70dee557a

Daljša point&click avantura, v kateri sem užival bolj kot bi moral. Dejansko kar se tiče teh avantur mi je do sedaj najljubša, ima pa definitivno veliko težav.

+ Je dokaj dolga (skoraj 15 urc)

+ Prikaže na kaj vse lahko klikneš in izgine, ko izčrpaš vse dialoge in zadeva ni več relevantna (pomaga pri iskanju rešitev, ko si izčrpal svoje ideje)

+ Črpa okolje iz raznih ostalih del (kot je WoW, LotR)

+ Posmehuje se na razne stvari, ki jih ljudje delamo v vsakodnevnem življenju (recimo igranje iger)

+ Karakterji govorijo dokaj hitro

+ skripta je dokaj smiselna

+ Omogoča skip animacije če hočeš zapustiti sobo (skoraj vedno)

+ Uganke so dokaj smiselne

+ Zna pričarati vzdušje

+ Nisem zasledil bugov

 

- Animacije so porazne in počasne

- Karakterji izgledajo zelo slabo zmodelirani (wood elf :sick: )

- Besedilo je preveč takšno, kot bi ga napisala mama, ki hoče nekaj povedat svojemu otroku. Preveč uporablja Mom jokes

- Imeli so šanso napisat odštekano zgodbo, ki bi te nasmejala, na kar se čuti da so ciljali, vendar jim ni uspelo niti približno

- Včasih je stvar na katero moreš kliknat tako skrita in rabiš pixel precission, da laufaš okoli pol ure preden po nesreči ugotoviš kaj narediti

 

 

Glede na to, da je zgodba in delivery te zgodbe v tem tipu iger najbolj pomemben, menim, da si ne zasluži višje ocene. Me res zanima ali so z dvojico ali trojico uspeli izboljšati negativne točke. Verjetno ne.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

zakljucil Horizon Forbidden West. Opencritic Mighty Man 88

Brad Ellis  Easy Allies 10/10

svasta. ne bi jest teh drog jedel.

 

bolj ko sem lezel v igro, slabs je blo. nezanimivi liki, average obmocja, posiljeno bojevanje, nenehno gobezdanje s samim seboj, neizboljsana gibalna mehanika, cist prevec plezanja, 6 dreves na katerih raste 166 skillsev :rofl:, and on and on .. a je kaj pozitivnega? se tist res malo, kar je, gre hitro v pozabo al pa zacne najedat skozi igro. najboljsi del igre so creditsi, pa ne samo, ker je mucenja konec, dejansko pase odlozit kontroler in si brez pritiskanja na gumbe iz pticje perspektive ogledat mapo ob solidni glasbeni podlagi. vsa kritika gre na racun primerjave s Zero Dawn. nic niso izboljsal. vse masine in nemasine napadajo z istimi vzorci, le da so tokrat oborozeni s tisoc in enim izpljunkom, vse ampak cisto vse te staggera kar te oplazi, da te mine se pobirat z jebenim par sekundnim delayem, neodzivni komboti debilnih input zaporedij (sej ne, slap sem). gibanje ostaja isto, clunky as fuck, sam da so dodali se potapljanje, ki je omg. in preden se lahko potopis da ne izdihnes po 10 sekundah, mine skor polovico main questa. ampak tud ce se ne bi, ker ni kaj za videt. ribe lovis da plavas za njimi in jih zagrabis preden naenkrat izgine v nic. v isti kategoriji je letenje, nobenga uzitka. leteco masino lahko zajahas sele po predzadnjem questu, fuck yeah. in ko ena Aloy ni dovolj morta bit pac dve.       

najvecja zamera gre neobstojecemu stealthu (pizde trolske dodajo trofejo). tkole pravi Eurogamer: In Zero Dawn, I enjoyed nothing more than taking out entire camps stealthily. Granted, it was probably too easy - I could hop between tufts of tall grass, and lure half the camp to my position without anyone wondering why bodies were piling up right behind them. But in Forbidden West, I don't think enemies have become smarter - they still overwhelmingly remain standing in the same spot while you shoot at them, and tend to shoot the wall beneath you whenever you're in a slightly elevated position. But this time around, if one of them hears you, almost always all of them hear you. They can see you from what feels like miles away, and more often than not, very open level design completely forbids me from actually sneaking up on anyone, with tall grass often positioned in a way that makes it impossible to sneakily detonate blaze or acid cannisters. Additionally, any human opponent seems to be able to withstand some ten odd arrows. glede zgodbe in lika pa tkole: In other words, Forbidden West successfully manages to undermine most of what was interesting and fun about Zero Dawn's story, because the deeper you look into things, the more you get confronted with pseudo, sci-fi fantasy stuff that even in a video game is difficult to take seriously - and oh, does it want to be taken seriously. Beyond the story, in Forbidden West Aloy herself is the real disappointment to me. She's now known as a saviour and a champion - soon even in the West, which at least provides an excuse for why everyone would ask her for help. But Saviour Aloy is also absolutely unbearable. She isn't just accepted, she's revered, and while she at least partially rejects that new status ("Varl, uh...helped"), she's also incredibly obnoxious all of a sudden.

 

vso greznico igre povzame final mission in final boss. zalostno.

 

edina screenshota, ki sem ju stisnil

sIExtvB.jpg

 

FnjtXgK.jpg

 

 

 

 

 

 

uredilo bitje g. Profesor
  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 1
  • Groot, ki sir je 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...