Skoči na vsebino

Trenutno igram [07/2022]


Priporočeni prispevki

Evo sem še jaz vklopil PS+ Extra in probal Shadow Warrior 3 ki je sam še danes in jutri na voljo in mi je bil par ur še nekako zabaven ma zdej sem se pa že naveličal teh arena based bojev ko fašeš neskončne valove da lahko nadaljuješ tak da imam dost. Potem sem pa probal še tako zelo opevani Celeste ki pač ni igra zame. Tovrstni platformerji mi nikoli niso dišali. Bom kar lepo nadaljeval svoj drugi skozihod skozi TLOU2 potem pa dobim The Quarry.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 10 urami:

Groot ki sir je* = Groot ki sere

Sklepam, da je izbral Groota, ker ikonica spominja na kos dreka. Reakcija naj bi predstavljala drekec emoji.

 

Men je tudi krneki. Isto kot "Ne me jebat" Deadpool. :nicjasno:

Mislim, da so lahko samo med prednastavljenimi izbirali, zato ta del foruma ful ni personaliziran

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 8 minutami:

Kaj pa ti v Celeste ni všeč? Nisi fan platformanja nasploh? Ker meni se zdi, da stvarno ni boljšega 2d platformerja (gledano na nadzor in mehanike, ne vizualnost), Rayman Legenda in kak Super Mario World če morda konkurirata :D

 

Tako zajebanga platformanja kot ga tukaj fašeš takoj na začetku se jaz ogibam ko hudič križa. Posledica take igre bi bil zih kak polomljen DS če ne še kej drugega. White palace v Hollow knight sem delal sam par checkpointov preden sem si rekel no tnx in opustil zadevo tukaj se pa take scene dogajajo že od samega začetka :D 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 17 minutami:

 

Tako zajebanga platformanja kot ga tukaj fašeš takoj na začetku se jaz ogibam ko hudič križa. Posledica take igre bi bil zih kak polomljen DS če ne še kej drugega. White palace v Hollow knight sem delal sam par checkpointov preden sem si rekel no tnx in opustil zadevo tukaj se pa take scene dogajajo že od samega začetka :D 

na začetku je blo tut men uno koji kurac je to zdej in sm si reku tole ne bo šlo pol sm pa mal vztraju pa je šel prvi level kr hitro čez

 

dokler nisem pršu v hotel k unem creepu

 

kaj si ti ja nor kak pa tam krivulja naraste (sej pol kokr sm bral je to najtežji level) 

 

 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 uro:

Evo sem še jaz vklopil PS+ Extra in probal Shadow Warrior 3 ki je sam še danes in jutri na voljo in mi je bil par ur še nekako zabaven ma zdej sem se pa že naveličal teh arena based bojev ko fašeš neskončne valove da lahko nadaljuješ tak da imam dost. 

 

Tudi jaz sem v sklopu PS+ sprobal Shadow Warrior 3 in tudi meni je bil bolj ali manj kup dreka. Že sam protagonist, zaplet in "humor" so mi krčevinasti do konca, potem pa dodaš še dosti yolo gameplay pa sam zapreš vse skupaj. God bless PS+, še en naslov manj, ki ga moram kupit na retailu :D 

 

Dosti bolj mi je bil všeč random indy 2D roguelike platformer shooter Fury Unleashed. Tko mal tečeš levo desno, šicaš po monsterjih, nabijaš levele, odpiraš loot boxe z boljšimi orožji, probaš priti čimdlje, itd, pač roguelike klasika. Res nič posebnega in daleč od kakega pravega indy bangerja, ampak tko no, če bi ta špil imel na ročni Tiger electronics drkalici v 6. razredu OŠ, ne bi en mesec spal, pil ali jedel :D 

Povezava do prispevka

Jaz sem tudi zakurblal PS+ Extra. 20 EUR za upgrade do konca leta, itak je vredno že zaradi Returnala. In glede na to, da se mi slednjega res ne da po tej vročini igrat, sem zakurblal Guardianse. Niti približno to ni moje sorte igra, ampak če jih že ravno imam zastonj in če sem že ravno velik MCU fan in 80's nostalgik (rojen sem bil leta 1981).

 

Začetni filing mi je bil res epic. Takoj začne šopat fajna 80's glasba in igra se začne z 80's flashback sceno. Prav epic je bilo kot froc Peter raziskovat njegovo 80's style sobo. Potem kar naenkrat začnejo Maideni šopat, se mi je pa sploh ftrgalo (flashback na mojo srednjo šolo, ko sem ogromno tega preposlušal). Sicer glasba je res fajn, ogromno 80's klasik, Bonnie Tyler, Billy Idol, same legende. Pa mladi Peter ima itak na steni poster Samanthe Fox.

 

No, skratka, potem sem pa do actual igre prišel, me je pa kar hitro začelo minevat vse skupaj. Res to ni moje sorte igra, prav dala mi je vedet, zakaj večinoma ignoriram sodobne AAA igre. Gameplay mi je res bogi, vse je tako prazno, plehko. Sicer sem samo prvi chapter preigral, ki je bolj tutorial vse skupaj, ampak dvomim, da se mi bo dalo igrat dalje. Če se mi bo že uspelo prisilit dalje igrat, bo res izključno zaradi characterjev in celotnega Guardians of Galaxy viba, ki je res dobro narejen. Ampak potem grem že raje še enkrat Guardianse v filmski obliki pogledat. Jaz sem pač oldschool gamer, cenim pure gameplay pred vsem ostalim in zato so mi sodobni AAA špili večinoma brezveze, medtem ko indie scena trga na polno.

 

No, ko smo že ravno pri Celeste. Tudi pri tej igri me je motilo, da je preveč sodobna in premalo pure. Sicer ima odličen gameplay, ampak why the fuck morajo tono nekega offtopic fillerja tlačit not? Meni bo vedno Super Meat Boy >>> Celeste, ravno zaradi tega, ker je SMB pure gameplay, medtem ko se Celeste kljub res vrhunskemu gameplayu žal čisto preveč preserava z neko štorijo in tono nekih (sicer dobrih in precej deep) monologov in dialogov, ki po mojem mnenju res ne pašejo v take sorte špil. Sigurno je Celeste en od vrhuncev meni izredno ljubega rage platformer žanra. Ampak to, kar se Celeste gre, je meni res že v samem konceptu skregano s samim pointom tega žanra - pure gameplay, svinjska težavnost, tona crkovanja vsakih nekaj sekund,... Tukaj pa celoten experience kar naprej prekinjajo z nekimi jamrarijami, ki bi mi sicer bile zelo kul v kakem drugem indie žanru, ampak tukaj pa res nimajo kaj iskat.

 

Saj overall mi je Celeste še vseeno odličen špil in sem ga celo trikrat kupil (Steam, PS4/5, Switch). Ampak če ne bi imel toliko štorije nametane not, bi precej lažje konkuriral mojima favoritoma v temu žanru (Super Meat Boy in The End is Nigh).

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Junior reče pred 58 minutami:

Ampak to, kar se Celeste gre, je meni res že v samem konceptu skregano s samim pointom tega žanra - pure gameplay, svinjska težavnost, tona crkovanja vsakih nekaj sekund,... Tukaj pa celoten experience kar naprej prekinjajo z nekimi jamrarijami, ki bi mi sicer bile zelo kul v kakem drugem indie žanru, ampak tukaj pa res nimajo kaj iskat.

Se ne bi povsem strinjal. Sicer povsem legitimno mnenje, ampak kaj je 'point' žanra in kaj v kakšnem žanru 'nima nič za iskat' pa vseeno ne bi tako radikalno sklepal. Vseeno se mi zdi, da je neko žanrsko preseganje dobrodošlo, sicer bi preigravali samo enake igre :). Konec koncev smo dobili kar nekaj zanimivih iger, ki so vnašale zgodbo v igralne koncepte, kjer zgodbe (razen par alinej) tradicionalno ni bilo. Tudi Celeste mi je tak primer, kjer je zgodba povsem funkcionalno vključena v celoto. Iskreno v bistvu menim, da poleg Hellblade v "širši javnosti" še ni bilo igre, ki bi tako dobro portretirala duševno bolezen (ne samo zgodbovno, pač pa tudi z mehanikami) kot ravno Celeste. Meni je ravno ta kombinacija zgodbe in kot britev dodelane igralnosti tisto, kar mi Celeste povzdigne v 2018 GOTY. Če bi imel samo igralnost, bi mi bila dobra igrica, če bi bila samo zgodba, bi mi bila solidna igrica, kombinacija obojega pa je vrhunska. 

 

Tako da jaz te sicer razumem, ampak se mi zdi, da moramo presegat to, da "kaj ne paže v žanr" in v bistvu spodbujati eksperimentiranje, sploh kot v tem primeru, ko zgodba ni vključena samo zato, ker pač "mora biti", ampak je dejansko dobra, ima ogromno simbolizma in povrhu vsega še dobro sodeluje z igralnostjo in dizajnom stopenj (recimo če samo omenim Core, kjer se zgodba skoraj v celoti odmakne igranju, ker je pač potrebno postati zen, da lahko osvojimo core :happy:).

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 1 uro:

Se ne bi povsem strinjal. Sicer povsem legitimno mnenje, ampak kaj je 'point' žanra in kaj v kakšnem žanru 'nima nič za iskat' pa vseeno ne bi tako radikalno sklepal. Vseeno se mi zdi, da je neko žanrsko preseganje dobrodošlo, sicer bi preigravali samo enake igre :). Konec koncev smo dobili kar nekaj zanimivih iger, ki so vnašale zgodbo v igralne koncepte, kjer zgodbe (razen par alinej) tradicionalno ni bilo. Tudi Celeste mi je tak primer, kjer je zgodba povsem funkcionalno vključena v celoto. Iskreno v bistvu menim, da poleg Hellblade v "širši javnosti" še ni bilo igre, ki bi tako dobro portretirala duševno bolezen (ne samo zgodbovno, pač pa tudi z mehanikami) kot ravno Celeste. Meni je ravno ta kombinacija zgodbe in kot britev dodelane igralnosti tisto, kar mi Celeste povzdigne v 2018 GOTY. Če bi imel samo igralnost, bi mi bila dobra igrica, če bi bila samo zgodba, bi mi bila solidna igrica, kombinacija obojega pa je vrhunska. 

 

Tako da jaz te sicer razumem, ampak se mi zdi, da moramo presegat to, da "kaj ne paže v žanr" in v bistvu spodbujati eksperimentiranje, sploh kot v tem primeru, ko zgodba ni vključena samo zato, ker pač "mora biti", ampak je dejansko dobra, ima ogromno simbolizma in povrhu vsega še dobro sodeluje z igralnostjo in dizajnom stopenj (recimo če samo omenim Core, kjer se zgodba skoraj v celoti odmakne igranju, ker je pač potrebno postati zen, da lahko osvojimo core :happy:).

Jaz tudi tebe razumem in itak se zavedam, da je vpeljava zgodbe v Celeste taka zelo kontroverzna poteza, zaradi katerega nobenemu fanu tega žanra nista SMB in Celeste tam tam, ampak je vsakemu ali SMB >>> Celeste ali pa Celeste >>> SMB. Gre samo za to, da jaz sem bil totalno hype nad Celeste že dolgo, preden je špil sploh ven prišel in sem res pričakoval nek potencialni SMB killer. Nisem imel pojma, da gre za neko štorija heavy zadevo. Tak da ko sem potem dejansko začel igrat, mi nič ni bilo jasno. Vrhunsko platformarjenje, vse na top nivoju, potem se pa kar neko breakanje immersiona vmes začne vrivat v obliki predolgih dialogov. Ali pa ko potem kar Maddie faše nek panic attack in moraš drkat knof, da pero ostane na sredini ekrana in take fore.

 

Ne, to ni SMB killer. Je čisto nekaj drugega, kar respectam. Ampak meni je dejansko problem igre ravno v tem, da je zgodba predobra. Če bi bila brezvezna, bi pač skipal vse in nemoteno dalje platformaril. Ker je pa zgodba legit in po vrhu vsega še zelo zanimiva in tudi sam zgodovinsko gledano lahko precej relatam s temi anxietyji, mi je pa preveč časa vzelo branje dialogov. Ko sem ravno not padel v hardkor uživantsko platformarjenje, me je vrglo ven v heavy štorijo. Ko sem pa potem padel not v heavy štorijo, me je pa dalje vrglo v hardkor platformarjenje. Prav uno, dve super zadevi, ki skupaj tvorita celoto, ki je manjša od vsote obeh komponent. Imamo dve enakovredni zadevi, ki se po tvojem mnenju odlično dopolnjujeta in ti je igra GOTY. Po mojem mnenju se pa odlično izključujeta in je to zame bilo razočaranje leta. Super Meat Boy je meni res top of the top mojstrovina, ena najboljših iger ever made in za Celeste sem res pričakoval, da mi bo SMB killer, posledično je bilo razočaranje veliko. Dobil sem "samo" odličen špil, ne pa mojstrovine stoletja.

 

Sicer se strinjam, da je eksperimentiranje nasplošno dobrodošlo. Ampak tule mi žal ne paše. Me je pa zdaj vse skupaj nahajpalo, da grem danes po službi direkt zagnat Celeste. Igral sem jo samo enkrat pred leti in sem že malo pozabil vse skupaj. Bo zdaj zanimivo še enkrat začet od začetka, z vedenjem, za kakšen špil točno gre, tak da ne bo nepotrebnih razočaranj. Pa še izgovor bom imel, da ne bo treba Guardiansov dalje igrat, ker se mi jih res ne da.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

A si jo obrnil? Stisni čez prvih par stopenj, zadnja stopnja "Core" in DLC praktično nimata zgodbe, po dolžini pa predstavljata praktično 50 % igre, ker sta tako težka :D

 

Prav tako ima vsak level še Side B in Side C verzijo, ki sta story free :)

Povezava do prispevka

Ne, nisem dokončal takrat. Če se prav spomnim, sem prišel nekje do sredine chapterja 6, pa na prvih petih chapterjih sem vse jagode pobral in chapter 1 B side obrnil. Pa še 8-bit Celeste sem obrnil, tisto je bilo tudi fun. Preveč se mi je takrat zavleklo branje zgodbe in me je potem malo minilo vse skupaj, da se mi ni dalo dokončat. Kar je res čudno, ker take igre ponavadi obrnem na 100% in še potem nekajkrat grem skozi, preden se jih naveličam.

 

Sem pa ravno zato potem naknadno še za PS4 in Switch kupil igro, da bi imel več motivacije za it ob priliki od začetka še enkrat. Me je zelo morilo skozi leta, da nisem tega nikoli dokončal, tak da sem samo čakal kak motivacijski boost, ki sem ga zdaj končno fasal. Prav vse se je zdaj poklopilo. Ravno prav zamorjen od včerajšnje slabe AAA izkušnje, ki me je nazaj vrgla v moj defaultni "indie for life" mood, potem pa še tukaj se folk začel o Celeste menit.

Povezava do prispevka

Battlefleet Gothic - Armada 2

3/10

battlefleet-gothic-armada-2-review-8.jpg

Pri tej strategiji mi je bilo zelo všeč prvih 10 iger. Nato pa igra obstane le to. Ponavljanje enega in istega do konca, brez neke globine. Upravljanje posameznih ladij je dokaj tečno in se večkrat zaklikaš ter storiš več škode kot koristi, kar vodi do frustracij (sploh proženje raket). Uporaba lahkih ladij je neefikasna, ker potrebuje le več micro managementa, brez da bi dodalo kakšno prednost. Zgodba je porazno slaba. Največji problem predstavljajo stranske bitke, ki so si med seboj vse identične. Način do zmage je ali capture the point ali pa pobij vse kar obstaja. Torej vsako igro igraš dobesedno na enak način.

Management ozvezdij je brez globine. Obrnil sem prvo izmed treh štorij fakcij, potem pa prebral da so preostale dve še več enega in istega ponavljanja. Ker mi je že prva kampanija vzela 30 urc, sem tukaj igro tudi zaključil. Kar bi rad videl, je več različnih bitk z dejanskimi raznolikimi objectivi, boljšo zgodbo in predvsem manj identical battle fillerja. Žal mi je, da sem jo sploh igral.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Problem teh space strategij je navadno to, da je vesolje večinoma prazno. Torej map ni, samo empty grid, torej je težje naresti igro z globino (pa ne pravim, da se to ne da, ampak ta igra definitivno ni ena izmed tistih).

 

Po mojem mnenju bi morala biti, da bi bila zabavna full-narrative tip igre z raznolikimi misijami (raznolike ladje, stili igranja in konkretna zgodba, brez 9/10 filler bitk).

Povezava do prispevka

Jz sm ful rad imel stardrive(rts) in stardrive 2(turn based, bolj 4x tip strategije), pa sm nekje mislim da prebral da sta slabsi kopiji te igre, sam glede na tvoj opis se mi zdi da sm nekaj pomesal in dal napacn spil na wishlist

 

Zal je igro tesko dobit na travnikih, no mogoce pa ne vec tko da ti je ne bom priporocal ker nima neki visokih ocen, ker zna zabugat.

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Jest sem to vedno izgovarjal Mastr of orion (tko kot piše) pol sem pa enkrat gledal review 

https://boardgamegeek.com/boardgame/193322/master-orion-board-game

te namizne igre, pa so cel review govorili Master of Orajon (tko so izgovoril, po angleško, da ne bo kdo mislil da so govorili Orahón, kao španska izgovorjava, pač ne znam napisat izgovorjave, kaj zdej), pa me je čist vrglo iz tira. 

Se oproščam za tale krneki post, carry on with the good stuff. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Itak ne moreš vedet dokler ne slišiš ameriške izgovorjave.

Včasih i izgovorijo i, včasih aj. Dobesedno se moraš naučit na pamet kdaj uporabiti kaj.

 

 

To je še vredu. Najmanj logike ima da se Leicester izgovori Lester.

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...