Skoči na vsebino

Trenutno igram [08/2022]


Priporočeni prispevki

tomazek reče pred 2 urama:

 

Meni tudi ni sedel in sem ga pobrisal. Zanimivo, da mi res nič ni sedlo v tej igri.

 

Če ti Returnal ne sede ti ne sede, Lizzard je tud mega hater. Ampak je pa dobro vedeti dve stvari:

 

- igrica ima mega RNG faktor. Eni runi bodo gnili, vse bo šlo narobe, mini boss te bo čakal za prvimi vrati v špilu (se mi je dejansko zgodilo parkrat). Spet drugič bo šlo vse prav, v 5 minutah boš pri izhodu iz levela z 200% energije, extra lajfom in najboljšim orožjem v špilu. Tko pač je.

 

- igrica obratno od soulsov NE nagrajuje odkrivanja in raziskovanja :D Naj te še tako mika pogledat, kaj je v stranskih sobah - ko imaš dober run, samo PIČI TITO. Niti bonus roomov ne glej. Brutal RNG ti lahko namreč naserje tako zafukan "bonus", da se lahko samo zjokaš in restartaš run. M m mmm, sweet trije Severedi v "bonus" sobah v 3. stageu tik pred bossom, še zdaj se od veselja rahlo podriskam po hlačah samo da pomislim na to sceno.

 

Ko pa padeš notr, je pa drgač to še vedno eden od highlightov te generacije :)

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 3
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 8 urami:

Ko pa padeš notr, je pa drgač to še vedno eden od highlightov te generacije :)

 

Ma, saj ti vse to verjamem. Ampak nekako ni zame :D Res me ni pritegnilo ne okolje, ne način streljanja... Ponavljanja pa itak na sploh ne prenašam, že v Nioh mi je blo čist na meji to ponavljanje sob. Pa zgleda na sploh ti šuterji niso več zame, ker sem z veseljem posnel novi Doom takrat, ko je prišel na sceno in ga tudi kaj kmalu pobrisal, ker mi ni več do take vrste akcije.

Povezava do prispevka

jaz priznam, da so mi shooterji bližje pri srcu kakor katerikoli drugi žanr, sploh taki fast paced, ne se nehat premikat type

 

špili kjer na hard zih švicneš v 20minutah, samo je best 20 minut =)

 

pol valda, če ti Returnal ni kul, ti tud Doom najverjetneje ne bo, in tako dalje

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 12 urami:

Ja sam ne gre se zato kaj je nekomu subjektivno bolj kul ali ljubše. Govorimo o temu kaj je boljši špil, Vanquish+THPS+Max Payne v enem špilu zbije to dokaj kratko, simplistično pohajkovanje mačka.

Ma smo se samo hecali. :D

 

Drugače pa si res pravega najdu, za take "pridige". Niti ena od naštetih iger mi ne odgovarja. :D

Sem pa prepričan, da so objektivno gledano to odlični naslovi, itak.

  

tomazek reče pred 12 urami:

Meni tudi ni sedel in sem ga pobrisal. Zanimivo, da mi res nič ni sedlo v tej igri.

Jaz sem ga tudi pustil na strani v upanju, da me bo spet povleklo not. Po moje je problem moj odpor do streljanja in malo preveč ponavljajoči environmenti. Verjetno bi moral vztrajati malo dlje.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Navedek

jaz priznam, da so mi shooterji bližje pri srcu kakor katerikoli drugi žanr, sploh taki fast paced, ne se nehat premikat type

Isto, Sam se pozna ze mal boomer v meni, se mi zdi da si zdaj vlozim vec procesorske moci v izborit si bolj pozicijsko prednost kot raw muscle memory reflex pristop.

 

Sicer sm se vedno sucker za arma autism in me res mika xbox, ceprav je baje watered down in bl casual 

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 30 minutami:

Vidim, da to kar mi je odklenilo po končanju Nioh-a, so samo dual boss fighti. Lol, nope hvala :D S tem pa se mi res ne ljubi jebat. In to zajebani boss-i... Ko se osredotočim na enega, me drugi izza hrbta instant ubije.

 

Kurba GLS pa zaenkrat še nič ne javi kje je dvojka. 

Veš kje je dvojka? Dvojka je v srcu!

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
Galko reče pred 12 urami:

 

Če ti Returnal ne sede ti ne sede.

Od kdaj je smetana tako spustila standarde.:P

 

tomazek reče pred 4 urami:

Ampak nekako ni zame :D

 

returnal.jpg

 

Ima pa Returnal eno izmed boljših communityev folk se podpira in spodbuja ter pomaga. Res kul skupnost.

uredilo bitje fric
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 2 urama:

Vidim, da to kar mi je odklenilo po končanju tutoriala Nioh-a, so samo dual boss fighti. Lol, nope hvala :D S tem pa se mi res ne ljubi jebat. In to zajebani boss-i... Ko se osredotočim na enega, me drugi izza hrbta instant ubije.

 

Kurba GLS pa zaenkrat še nič ne javi kje je dvojka. 

 

Fixxd. NG+ te čaka.

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 2 minutama:

Fixxd. NG+ te čaka.

 

Ma čist dovolj mi je blo :D Mogoče v dvojki, če bo volja. Ne bom zdaj enke predrkaval, če bo drugi del stal in me žalostno gledal.

 

Moram pra priznati, da je precej dobra igračka in lepo, da si me opomnil na njo, ko sem pojamral, da ne vem kaj igrati.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

@tomazekMa ne resno, nisem si jaz izmislil, dejansko vsi poznavalci Nioh kličejo NG difficulty kot tutorial difficulty. Glede na izkušnje, ki sem jih jaz imel, tako z enko kot dvojko, to lahko le potrdim.

 

Pa probaj vsaj DLCje, tam je res očiten preskok kakovosti ter težavnosti, vsaj v enki. Dobro, če se ti ne ljubi te čisto razumem, samo škoda, ker tako spuščaš ravno ta boljši del Nioha (DLCje ter NG+ cikle, kjer se sploh začne buildcrafting ter težja roba, pa stari enemiji dobijo nove udarce, novi seti ipd.).

Povezava do prispevka

Eto Covid mi omogočil, da se vrnem k kakšnim nedokončanim špilom oz. kaj novega probam. 

 

Tako, da sem zaključil Days Gone.. ma kaj naj rečem, dobr špil, itak cheesy zgodba, ampak nekako mi sedla kombinacija, sicer je nekaj ponavljajočih elementov, ampak za ene 40 letnega fotra ravno super, ker se mu neki grindat ne da, ali izboljšavat statse in podobno komplikacije. Ko spucaš kako hordo je prav dober občutek, gunfighti so dokaj močni. Tudi grafično je prelepa, scene iz Oregona :wub:, paše 60 FPS in HDR na PS5. 

 

Probal spet Returnal.. povratek ni uspel, naredil ene 15 runov pa se spet naveličal. Čeprav špil je odličen za svojo zvrst, a očitno zvrst ni zame.  Zagnal spet God of War. Prav pozabil kako odličen combat ima ta špil... ampak.. to jajcanje s temi kanuji in milijoni dialogi, preden prideš do nove akcije, zmeden zemljevid v tri krasne, prepočasno mi je vse skupaj, bi raje clo videl en bolj pravi open world, kjer bi bilo fighta kolikor bi hotel... spet šel nazaj na polico, verjetno tokrat za vedno. 

 

Probal še  Two Point Campus.. ma ok, mal preveč otroško vse skupaj, Two Point Hospital mi takrat bolj dogajal.  Sem pa kar nekaj ur vrgel v Farthest Frontier, sicer je igra polna še bugov, ampak tak slow na easy city, ok bolj town builder. Spominja me na Banished ali kaj je že bil, čeprav ta je boljša. Ima igra ogromno potenciala. 

 

Zdaj me mika, da bi se že tretjič ali četrtič vrnil k CP2077.. špil vidim, da se je razvil, sploh na PS5 je to zdaj drug pesem, ampak omrežil me pa še ni. 

Aja odigral še nekaj dirk v GT7, stestiral novo progo, a še vedno čakam kako mestno progo ali kak hill climb progo. 

 

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 2 urama:

Boljse, da v dvojki to proba, itak je vse v dvojki boljse + dodatna orozja

 

Bom tam bolj verjetno to sprobal ja... Sem zdaj letel skozi prvo main misijo do Hino emna al kaj je in mi je kar dosadno ponavljanje teh sob. X-tič že vem na pamet kje bo kdo stal, kam moram tečti do boss-a ipd... Meni ta izziv, da je težje ni tako noro pomemben, če mi drugo ne dogaja. Ni več elementa raziskovanja, ni mi več tako zanimivo. Saj zato pa tudi ne morem igrati iger tipa Returnal. Full na kurac mi gre ves inventar, ki ga moram non stop dropat, razstavljat, shranit... Nosim pa itak več al manj pač nekaj kar mi pade pod 70% in ima najvišji defense multiplier. Druga niti nisem gledal dosti. 

 

Kaj šele ostali inventar. Razni sake-ji, ashi, salti, poti... Nimam pojma za kaj se rabijo. No saj to tudi pri From špilih nisem mel dosti pojma kaj vse pobiram od usable stvari. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Devil may cry 5

5/10

147392-games-review-devil-may-cry-5-revi

Nazadnje sem prejšnji dve igri preigral na X360 in imel na njih kar kul spomine. Ta pa mi je bila slaba iz nekaj razlogov. Med temi je glavni ta, da so kontrole dokaj neponovljive in izziv za zapomnit. Ker igra dodeli več keša, če izvajaš čim bolj različne poteze (kar je super sistem) je na koncu najbolje, da enostavno random smasham po kontrolerju. Dosti krat se mi zgodi, da hočem izvest nek napad, potem pa zato, ker se v tistem trenutku pomikam v neko smer izvedem nekaj čisto drugega.

Kar potem naredi kontrole še bolj confusing je to, da igra konstantno spreminja koga izmed treh karakterjev igraš z različnimi kontrolami oziroma odklenjenimi abilitiji. Imaš goro orožij/gadgetov, k ijih lahko ves čas switchas. Enostavno nisem bil sposoben več slediti po polovici igre.

 

Grafika je zelo slaba, saj vse izgleda plastično/silikonsko ter enolično. Teksture se prekrivajo z čistimi rezi in dajejo res 2000s feeling. Muzika mi tudi ni ostala v spominu, čeprav sem z igro šele končal.

 

Zgodba ni kaj posebnega, videi trajajo skoraj toliko kot pretepanje. Večina pretepačarskega časa pa je žal zelo podobna. Sovragi spavnajo iz lufta, ko prefukaš prejšnjo kopico sovragov. Potem pa se pomakneš naprej po zelo enolični in copy/paste poti. Deluje kot, da v igri ni bil vključen en environment artist in so izdelavo cele igre prepustili core SW developer teamu.

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 3 urami:

Muzika mi tudi ni ostala v spominu, čeprav sem z igro šele končal.

Vse ostalo sprejmem, sam tle pa mi je stisnilo mošnjo

 

Če pa ta igra nima enga najbolj kul OSTjev ever, pol pa res ne vem.

Main theme je pa res cacthy in insta zapomnljiv imo.

 

Go Home Yadrunk. :D

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Igram cult of the lamb in imam po dobrih 10ih urah bolj mešane občutke. Presentation je res hud ampak za šminko se skriva imo precej povprečen špil, za katerega bi se komot reklo, da je še v early accessu. Saj za igrat je fun in ure letijo ampak sta tako base management kot roguelite del špila dokaj plitka, plus tega pa špil pesti kup bugov (igram na switchu).

Cilj base managemant dela je skrb za kultiste, da nato z njihovim faithom odklepaš razne upgrade za avatarja/kult, ampak zelo hitro postane dolgočasno (kmalu samo kuhaš, mečeš trupla v kompost in sklicuješ maše/rituale). Prav tako je na voljo zelo malo upgradeov, tako da imam po par urah že vse odklenjeno in pravzaprav nič od tega nima nekega bistvenega vpliva na igro (za lik odlepaš dodatna orožja in spelle, za kult pa doktrine, ki ti dajo kakšen dodaten ritual in stavbe/nadgradnje stavb). Zraven kampa je v overworldu še par prizorišč, kjer recimo loviš ribe (dolgčas) oz. igraš minigame, kjer mečeš kocke z raznimi liki.

Roguelite del sestoji iz zelo short runov po štirih različnih prizoriščih, kjer nabiraš surovine in battleas dokaj enolične nasprotnike. Combat je precej basic (en gumb za napad, en za spell, en za roll), imas par različnih orožij - dagger je hiter in ima manjsi doseg, sekira počasnejša ampak zaseka v polkrogu. Še najbolj specifičen se mi zdi hamer, ki je slow as fuck. Zame so runi s hamrom neigralni, ker je treba po stopnjah sekat travo/kamenje, da nabiraš surovine in s hamrom gre enostavno prepočasi. Runi trajajo 10-15min, ko fentaš šefa lahko run nadaljuješ ampak mislim, da je edina nagrada več nafarmane robe. Špil te poskuša motivirati za ponovno obiskovanje končanih con z questi v stilu "prinesi mi 10 gob". Questi so časovno omejeni, mega bedno pa je, da lahko imaš 500 gob že v inventoryju, ampak za quest moraš nabrati nove.  Medtem ko si na runu cajt v kultu teče naprej, tako da folk rata lačen, bolan, crkuje in zamujaš maše/zgubljaš faith. Tekom runa izbiraš še tarok karte za razne bonuse (dodaten srček, poison damage, resistance...). Se mi zdi, da je ta del špila v veliki meri navdahnil Binding of Isaac (pravokotne sobe, v katere si zaklenjen z enemyji, nagrada po battleu, iz razbitih kamnov kdaj pade srček,...) ampak je v primerjavi res barebones in med igranjem se mi je prav zaluštalo igrati raje Isaaca. 

Okus so mi malo pokvarili tudi razni bugi. Najbolj nadležna sta pogosto obešanje špila po ritualih (to se je popravilo ko sem špil prenesel iz SD carda na vgrajen memory) in dejstvo, da mi na vsak ritual pride samo 6 kultistov (imaš recimo quest, da žrtvuješ specifičnega modela ampak ker ga ni med temi šestimi, questa ne moreš opraviti). Verjetno je na PCju teh težav manj.

All in all špila trenutno (za 25e) ne bi priporočal, se mi zdi da bi znal biti po par patchih in kakšnem dodatku še ful bolj enjoyable, ker base obeta. Also, čeprav sem zgoraj tarnal nad premalo unlocki imo ni nujno slabo, da lahko vse kar špil ponuja izkusiš v 15-20 urah. 

 

 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka
UnKn0wn reče pred 4 urami:

Okus so mi malo pokvarili tudi razni bugi. Najbolj nadležna sta pogosto obešanje špila po ritualih (to se je popravilo ko sem špil prenesel iz SD carda na vgrajen memory) in dejstvo, da mi na vsak ritual pride samo 6 kultistov (imaš recimo quest, da žrtvuješ specifičnega modela ampak ker ga ni med temi šestimi, questa ne moreš opraviti). Verjetno je na PCju teh težav manj.

 

Sej ni Switch kriv. Špil je na vseh platformah zbuggan in z istimi težavami. Sicer so že devi rekli, da delajo na fixih.

 

Povezava do prispevka

Mega tnx @UnKn0wn za orenk proper opis!!! Mene bolj kot bugi moti blank in boring combat, ki ga je omenilo kr ene par opisov... ti pa omenjaš, da je tudi cult building del špila zelo basic :( pizda no pa tok izgleda carski špil.

 

Jah nič, za Stray s seznama prečrtan še en indy špil s physical izdajo:( :( :(

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 1 minuto:

Evo v prvi misiji Nioh 2... Sem prejel igro in lepo dal snemat... Kasneje pa začel in preigral trening in uredil nekaj zadev, sem pogruntal, da imam PS4 verzijo. Fuck it. Sem moral ponovno nasneti celo PS5 verzijo s stora in čakati kar nekaj časa ter ponoviti zadeve v PS5 verziji :mellow:

Verjetno nisi še dovolj globoko v igri za tako vprašanje, sam a se ti zdi boljša od enke kar se okolice in raziskovanja tiče?

Bolj kot igram enko, manj mi je všeč. :\

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 minutama:

Verjetno nisi še dovolj globoko v igri za tako vprašanje, sam a se ti zdi boljša od enke kar se okolice in raziskovanja tiče?

Bolj kot igram enko, manj mi je všeč. :\

 

Žal ti še ne morem povedati. V cistor prvi misiji sem. Nimam pojma koliko se bo ponavljalo lokacije. Meni je to tudi full škoda, da ni več raznolikih lokacij, ker je meni faktor raziskovanja neznanega izjemno pomemben in ne samo predavanje fightov znova in znova... Tu imajo še ogromno prostora, da developerji ta fighting sistem nadgradijo z bolj raznolikim okoljem. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Pizda samo zdaj glih spet gruntam kak je res fajn thrill, ko v taki igri hodiš prvič po sobi (kot to sedaj igram) in raziskuješ ter iščeš bližnjice... Ko greš 2,3,4 čez sobo je že sto krat bolj bedno vse skupaj pa odličen borilni sistem gor ali dol. 

 

Ze vidim, da se bom vrnil na From igračke, ko končam z Nioh odisejado :D Bloodbourne, ki mi je bil prvi, sem že full pozabil. Pa tudi ni nič na vidiku, da bi naredili PS5 upgrade in bi se splačalo čakati. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ma mene v From igrah niti ni tako zelo motilo ponavljati stopnje, ko sem kdaj kje umrl ali se vračal pregledovat kaka območja. Enostavno mi je bilo vedno zabavno.

Čeprav ima Nioh res dober borilni sistem, se mi tukaj to ne dogaja. Ko se ponavljajo območja pri side missionih, mi vedno znova zamori igro.

Se mi zdi, da ima Fromsoft enostavno toliko boljši level design.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...