Skoči na vsebino

Trenutno igram [08/2022]


Priporočeni prispevki

 

Navedek

 

qzUwZgMl.png?1

 

Bright Memory Infinite ali kako 1 random talentiran kitajček parira AAA industriji :D

Resda gre v osnovi za kako uro in pol dolg špilček ampak v tem času izkusiš cod streljanje, shadow warrior sekljanje, obvezno stealth sekcijo, on-rails avto sekvenco in ogromne šefe. Vse skupaj zapakirano v crysis izgled.

Skratka bolj kot igra bi rekel da gre za statement enega modela da se lahko in se da :)  Res se za zamislit kaj kurca medtem pacajo 1000+ članski AAA studiji :blink:

 

Fps Ti GIF by NVIDIA GeForceFps Ti GIF by NVIDIA GeForce

 

Evo spodaj še tehnična analiza. In pazi to tudi portal na vse sisteme je tip vse sam :ododava: Res sam še štenge ostali ''developerji'' z izgovori se ne da je težko blablabla :closedeyes:

 

 
 
In še Digital Foundry video:
 
Povezava do prispevka

Nadaljujem še z enim tematsko azijskim špilom.

Preigral Ghostwire Tokyo.

 

Zelo kul vzdušje in super način spoznavanja japonske kulture. Vsebuje res ogromno njihove folklore in običajev.  

Ampak igralno že po parih uricah( zgodbe je za okoli 15 ur) postane izjemno ponavljajoče :hmm:  Raznolikost sovragov/duhcev šepa in stranske misije so praktično copy paste, kot ko jih prvič sprobaš.

Kombinacija open world mape z absurdnim številom collectibles, ki so nujni za nadgrajevanje skillov ter orožja!  se vse skupaj sprevrže v eno gromozansko tlako. Res ko odpreš mapo ti število pop up ikon ubije vso voljo do igranja :online2long:

Pa kljub HFR Performance načinu z VRR na trenutke gladkost brutalno pade..

 

Žal zelo povprečen 6/10 špil.  

 

Je pa del mesta v katerem se odvija odlično poustvarjen:

 

 

Še trije moji:

Image

Image

Image

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Fuknil kakšnih 40 ur v Slay the spire, prišel do najkrajšega acta, kjer me je šef zownal ko mefisto big maca. Kakšen noro dobr loop ima ta špila, in kako dobro so zbalansirane karte za vsak lik, sem pa včeraj prvič sestavil in obrnil (ta klasičn del) run z nečem, kar bi mu že lahko reku premišljen in tematsko zastavljen deck. Nagradno vprašanje, kako se najbolj optimalno znebim začetnih kart? Uporabil sem vse merchante pa pridem do konca že z vsem strikei in podobno šaro.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 1 uro:

Fuknil kakšnih 40 ur v Slay the spire, prišel do najkrajšega acta, kjer me je šef zownal ko mefisto big maca. Kakšen noro dobr loop ima ta špila, in kako dobro so zbalansirane karte za vsak lik, sem pa včeraj prvič sestavil in obrnil (ta klasičn del) run z nečem, kar bi mu že lahko reku premišljen in tematsko zastavljen deck. Nagradno vprašanje, kako se najbolj optimalno znebim začetnih kart? Uporabil sem vse merchante pa pridem do konca že z vsem strikei in podobno šaro.

Jah ena varianta je kak event, kjer ti ali zamenja vse te karte v random ali tiste vampirske strike ali pa pač ne vem, da na campfire dobiš Toke in si vsakič eno stran vzameš (enako velja za vse evente, kjer lahko potrošiš kako karto). Mogoče je še kak build, kjer imaš veliko exhaust kartic med samo borbo, sam tolk napredne decke jaz osebno nisem delal :D 

Povezava do prispevka
Avion reče pred 42 minutami:

Jaz sem dal priložnost Days Gone, sicer igram zelo na izi, ampak je kar ok. Edino zahtevnost (imam nekje na normal) se mi zdi prelahka.

Sej veš da lahko zvišaš težavnost ane? Normal današnje čase je tko ko easy 10+ let nazaj

 

Weraziel reče pred 30 minutami:

Rata kasneje težje (jaz sem igral na PS5). Pa kr uizi si ga uzem, je kar dolg špil.

Men je bla igra kasneje kvečjemu lažja ko nabildaš skile in imaš dostop do boljših orožij.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 5 minutami:

Sej veš da lahko zvišaš težavnost ane? Normal današnje čase je tko ko easy 10+ let nazaj

Ja, itak, ampak sem najprej mislil, da se bo težavnost razvijala skupaj z zgodbo, pa ni ravno tako. Bom moral spremenit očitno, ker mi je tole na preveč na izi. 

 

Mi je pa zabavno, kako se boš lotil nekega problema. 


Recimo sem moral pobiti en kamp, 9 sovražnikov. Sem namenoma hotel iti full on stealth mode. Grem, ubijem prvega, ok, nisem videl alarma, sprožim alarm, streljanje, gremo še enkrat.

 

Grem, ubijem prvega, prestopim alarm, grem proti drugemu, stopim v bear trap. Pičku mater, load, gremo še enkrat.

 

Grem, ubijem prvega, deaktiviram alarm, grem proti drugemu, deaktiviram bear trap, ga ubijem, bam, kar naenkrat trije volkovi na meni :D 

Povezava do prispevka

Slay the Spire je top, zaenkrat mam 60 ur ampak sigurno bom se spilal ko me spet prime.

 

On topic: ze 2 meseca se prebijam skozi Last of Us 2, ker sem res slabo s casom zadni cajt. Bom zdej malo pojacal. Naceloma itak AAA produkcija curlja iz vsake pore spila, je pa tko da mi kaksen del res dogaja, kaksen del se mi pa res vlece.

 

Ce mam malo casa/se mi ne da cesa drugega, spilam Thimbleweed Park. Kulsko, pa resitve so precej logicne in ni nekih hudih zatikanj zaenkrat.

Povezava do prispevka

Jaz pa mam obdobje, k ne vem kaj bi igral. Ful bi mi sedlo neki, sam karkoli počekiram na PS katalogu mi je meh. Ful sem padu v Hot Wheels, obrnil Cuphead (ne vem če se mi bo dalo/bom sposoben platinirati), obrnil God of War 3 (ful me mika platina sam bi mogu vložit not več časa, koker se mi ga da :D), mal drkal še par drugih reči iz PS+ Game Collection,...

Sam ni to to. Ne vem, ful mam feeling, da zapravljam čas za neki, kar me ne res 100% veseli. Pogrešam začetni Horizon: For-gotten West in Elden Ring hype.

 

1st world problems. sadpanda.png

  • Račka +1 1
  • Solzice 2
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 2 urama:

Šimša, kakšen tematski deck ti je vzel nedolžnost? :D

 

Igral sem z defectom, takoj na začetku sem dobil pri tistem kitu relic, k ti podvoji efekt X kart. Imel sem nekje 25 kart, od orbov sem filal samo lighting (začetna karta in Static Discharge, ki ti vsakič ko skasiraš dmg fukne eno strelco v orbe) v kombinaciji z Electrodynamic (strele sekajo po vseh sovražnikih + dve strelci na frišno), stackal sem +focus karte, poleg orbov je bil glavni dmg output v claw kartah (0 energije, vsakič ko jo castaš dvigne dmg vsem claw kartam). Kar ga je dvignilo na mal bolj omg kok je to kul je bila menjava originalnih defense kart z Reinforced Body (gain 7/9 block x times) in Tempest (channel x lightning, exhaust), pika na i je bil pa Echo Form (prva karta vsak turn je castana dvakrat) in relica, kjer nisem več zgubljal energije med turni in za vsake tri napade v enem turnu kasiral + strength. Tko vsak turn je bil bolj fuknjeno močan deck (clawi so sekal po 35+ v boss fajtih), ko sem upadel s 7 mane na Tempest poln focusa bi me mel da bi kr mal zaploskal.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Jaz pa mam obdobje, k ne vem kaj bi igral. Ful bi mi sedlo neki, sam karkoli počekiram na PS katalogu mi je meh.  Ne vem, ful mam feeling, da zapravljam čas za neki, kar me ne res 100% veseli. Pogrešam začetni Horizon: For-gotten West in Elden Ring hype.

1st world problems. sadpanda.png

Tole. Direkt v dušo.

Sicer pa igram Lone Echo serijo. Zadaj stojijo avtorji PSP God of War odvrtkov (Ready at dawn). Po fast-pace igri z blondo(Returnal), res sede slow-pace igra z blondo.:D

https://miro.medium.com/max/1400/1*xqIdfQC4OUHJ5peuhuQIcw.png

uredilo bitje fric
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Sorry za dolg post, ma na kratko težko opišem, pa še bi se lahko dodatno razpisal...

 

@tomazek in @ke_kit meni je zanimivo, da naši hard core Fromovci in ljubitelji zvrsti ne igrajo dveh franšiz, ki so za moje pojme izvrstne, seveda ciljam na Monster Hunter in zlasti pa na Nioh 2.

 

Za MH franšizo lahko rečem, da razumem, saj je precej drugačna od klasičnih From iger in je resnično nekaj posebnega, po drugi strani pa ne razumem, zakaj Nioh ne igra praktično nihče, sploh ne tako, da jo ''konča'' za prav (tako da se preide v pravi end game, kjer šele začne ta pravi Nioh in kjer fighting sistem ter njegova globina pride do pravega izraza).

 

Nioh 1 sem igral vanillo ob izidu, platiniral in nehal igrat ter na nek način jo celo osovražil, saj je imela resne minuse, roko na srce ni imela nekega smisla za dodatno igranje. K temu tudi ni pomagalo, da je art sistem, design pač slabši kot v Soulsih, same misije pa so bile dokaj suhoparne.

No, po dolgoletnem kolebanju sem franšizi Nioh dal še eno priliko spomladi letos in oh boy... kako mi ni bilo žal. Sploh dvojka je meni ena najboljših ''hack and slash'' iger vseh časov hands down, dam jo ob bok Ninja Gaidenu (isti razvijalci nenazadnje).

 

Če v art designu ter vzdušju ob prvem preigravanju ni debate, da je objektivno (točneje: kar ni le stvar osebnega okusa) boljša katerakoli From igra, po drugi strani je sam fighting sistem, gameplay in zlasti preigravanje na težjih (NG+) ciklih konkretno boljše narejeno v Nioh franšizi.

Ma res konkretno, sploh v dvojki.

 

Pri Nioh napredno igranje zgleda skoraj kot da gledaš tipa, ki špila kitaro, nenehno menjavaš stance in taktično kombiniraš različne udarce, količina button pressa na joypadu na minuto je nenormalno visoka, sploh weapon klase se med sabo razlikujejo kot različni liki v pretepačinah. Dejansko je tako velika razlika, dobesedno druga kategorija gameplayja.

Dočim v Soulsih zgleda večina gameplaya bolj ali manj enako (primer: špilaš z arc buildom pač vzameš npr. Riversa in pumpaš arcane, malo daš buffe ali čirule čarule, ampak v osnovi nekdo, ki bo fural Moonveil ter imel INT ''build'' bo v praksi igral identično, torej rollaš skozi udarce, razlika mogoče v temu ali furaš ščit ali dual wield - namensko poenostavljam, da ne bom predolg).

Pa da ne bom dolgovezil, ker ni moj namen neka globlja debata o primerjavi ali bog ne daj kaki sveti vojni med obema, hočem samo reči, da ko slišim From igro kot ''oh in sploh'' težavnosti se le nasmehnem, kajti če nisi motorični debil je Fromov špil dokaj radodaren z i-frejmi, dočim Nioh ima nekako i-frejme ob doddgih razpolovljene ali še manjnapram Soulom. Še en lep primer so parryji: v Soulih si že pravi car da stisneš tisti parry ali dva na kakem bossu (sploh je sistem radodaren z aktivnimi parry frejmi pri malih ščitih ali Golden Parry skillu, ki povrh parryja še na distanco, če se prav spomnem), pri Nioh je parry sistem del obveznega OSNOVNEGA gameplaya, pri čemer je v dvojki parry sistem bolj kompleksno zastavljen in različni buildi imajo drastično različen parry sistem (tkim. burst counterji).

 

Skratka: fighting sistem je v Nioh (sploh v Nioh2) zelo dober in predvsem izjemno globok. Niti slučajno ni pretežek, da ne bi koga prestrašil, ampak zahteva, da ga nagruntaš. Sicer sledijo batine. Brezkompromisne batine. 

 

Drugi velik plus: replay value. Nioh 2 ga ima neskončno boljšega napram tipičnemu From špilu (kot sem že večkrat poudaril je moja največja želja za bodoče From igre ta, da končno naredijo korak v smeri boljšega NG+ sistema, ker to kar mamo sedaj je isto kot prvi Demons souls na PS3).

Ko sem začel nov NG+ cikel v Nioh 2 sem se počutil kot otrok, ki odpira darila na Božič. Dejansko kot bi igral nov špil. Dobiš nove sovrage, nove debuffe, nov enemy placement, slednji imajo tudi nove udarce in seveda nov loot. Drastično nov loot. Slednji je tudi zelo dobro zastavljen, da je celo bolje izpeljan kot v pravih looterjih (khm Destiny khm). Primer: na enem drugem ali tretjem NG+ ciklu ti lahko prvič padejo itemi iz seta, ki ima kot bonus skill imenovan ''Variability''. Slednje ti daje 10% flat bonus, ki je stackable, na vsak različen skill move, ki ga izvedeš. Kar pomeni, da ne boš spammal ene in iste udarce, ampak boš skozi menjaval in uporablja različne skille. V praksi to pomeni, da bo tvoj gameplay precej drugačen kot si ga bil do tedaj vajen. Looter del je narejen izjemno dobro, ne boš rabil grindat v neskončnost, kajti dropi so dobro uravnoteženi, povrh vsega lahko marsikaj tudi sam ''rerollaš''. Ni to Diablo2, kjer je lažje zadet loterijo kot dobit dober loot. 

 

Druga dobra plat tega, da je to tudi looter špil je ta, da so buildi resnično ''buildi'' in ne ista stvar, le da vložiš pike v STR namesto DEX. Build variety je resnično pohvale vreden.

 

Aja, pa dvojka ima izjemno dobre boss fighte. Poleg fight sistema, dobro zastavljenih NG ciklov (osnovni NG cikel lahko dejansko imenujem kot tutorial difficulty, ker dejansko igra se na NG+ šele začne), je napredek v designu bossov napram Nioh1 takoj opazen.

 

Ni pa to igra za vsakega in ne bo vsakemu všeč, ampak če mene vprašaš globina fight sistema ter replay value (200-300 ur po ta malem) je 10/10.

Sploh če si ljubitelj zvrsti si tole zasluži šanso. Zdaj pa sploh, kajti kot že rečeno vanilla je ena stvar, z vsemi 3 DLCji pa je to čisto ''druga zver'', ker DLCji so tisto, kar igro povzdignejo na AAA kakovost.

 

TLDR: Nimaš kaj za igrat, ti je dolgčas? Te pa vsaj probaj Nioh, zlasti 2. Ne bo ti žal. Če ti ni všeč, kul, pač ni zate, če ti je, ne se mi pritoževat, če ti bo vse ostalo kar naenkrat ratalo slabo :D  

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

@bitsurugiVanilla MHW sem igral na PCju in mi je bila GOTY tistega leta. Res fenomenalen gameplay loop in zasvojljivo as fuck. Moti me zgolj to, da je end game ful velik time sink. Zaradi tega se nisem kasneje lotil Icebornea in Risea.

Nioh 1 sem igral in mi je imel kul combat, sam me je na polno odvrnil mission based exploration. Tle res ni nobene primerjave s Fromsoft uspešnicami.

Dvojke nisem nikoli probal. Po moje ji bom dal šanso, sam se bojim, da ne bom nikoli imel dovolj stamine, da bi dosegel end-game, ki ga opisuješ.

 

Sicer pa ful hvala za predloge. V bistvu si me kr napumpal. :D

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...