Skoči na vsebino

[uradna] mopij tema


Priporočeni prispevki

drevored reče pred 2 urama:

ja, jaz bi samo z enim prstom, tko kot sem napisal

 

V ta namen prodajajo radialne zavorne črpalke (sej ne vem, kako se prav napiše v slovenščini, izraz poznam iz italijanščine). Pač menjaš celo ročico s črpalkico vred, posledica pa je veliko bolj natančna modulacija zaviranja pa manj sile rabiš dat na ročico.

Povezava do prispevka
mr.killer reče Dne, 3. 4. 2021 at 11:36:

Ahh pole bom še mal počakal, moje skromno mnenje je da bodo drugo leto poceni motorji saj folk se ne sme vozit + v krizi najprej prodaš stvari ki niso nujne :)

 

Jaz bi prej rekel, vsaj glede na trenutni trend, da se bodo cene rabljenih višale

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
Lenkas reče pred 8 urami:

jst vem za 3 vpoklice

kva pa še je?

 

zavore

feltna

kardan

 

Največji problem, če mene vprašaš, je nepojasnjeno ribanje agregatov. Osebno poznam že dva, ki sta zaribala še preden je bilo narejenih 10 tisoč km. Posledica je bila menjava celotnega agregata. Sumi se sicer njihov variabilni sistem odpiranja ventilov, ampak neke uradne razlage še ni.

 

Dosti ljudi ima težave z elektroniko, motor parkirajo, grejo na kavo, ko se vrnejo in ga poskušajo prižgati, je mrtev.

 

Težave s kardanom, ki rjavi že po par tisoč km, zavorami (sprednje Hayes zavore spuščajo tekočino pri rahlem zaviranju, za kar je BMW celo dal uradno izjavo, da ni panike, ker ne vpliva na varnost!!), feltnami  na napere (folku so se med vožnjo kar potrgale napere in kolo se je sesedlo vase, posledica seveda nesreča, je tudi na YouTubu nekaj posnetkov).

 

Potem je porazna kvaliteta nekaterih materialov, pojavlja se korozija, vsi vijaki rjavijo.

 

V glavnem za motor, ki stane od 20 -25 tisoč € je katastrofa, posebno ob dejstvu, da jih konkurenca že lepo dohaja in prehitrva. Pa imam starega GSa že 12 let in sem z njim super zadovoljen, tako, da se mi res ne zdi v redu, da imam o novem tako mnenje.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

Jp, sprednje celjusti sem jaz menjal po treh mescih od nakupa.

 

Vpoklica ni blo nobenga, ce zacne puscat pac peles in zamenjajo, drugace pa ne bu ne mu iz strani BMWja. Sem takrat ze gledal,da bi nabavil Brembo celjusti od prejsnjega modela, samo bi prislo vseskup vsaj 1k EUR za rabljene.

 

Glede klik-klakanja ventilov sem pa tud ze neki zasledil na netu. Naj bi bile slabe tolerance ventilov al neki in so predolgi/prekratki tam, ko se usede na rocker-arme.

 

Drgac pa zaenkrat po dobrih 8kkm, razen sprednjih celjusti, se nisem imel problemov.

uredilo bitje Pastir_Matic
Povezava do prispevka

mislim, da sem uspesno opravil prvo sponanje verige. tkole na oko se mi zdi, da sem zajebal ene pol milimetra razlike na eni in drugi strani. tezko je, ker so markacije samo na vsakih par mm.

je pa bla ze res kriza s ketno, ker mi je pri vsakem spuscanju gasa ketna ze tko udarjala kot metallica v 80ih

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...