Skoči na vsebino

[uradna] mopij tema


Priporočeni prispevki

moderator reče pred 14 urami:

 

 

 

husqvarna 350FE 107kg

 

honda crfl450 131kg (ready to ride z gorivom (karkoli ze to pomeni))

 

husqvarna 701 146kg

 

ktm 790 adventure 189kg

 

tenere 700 204kg (s polnim tankom)

 

zdaj bo pa meni en ryan ef najn k ma nickname iz ene igrce, govoru da je tenere 700 najboljsi moped na svetu. tko kot sem rekel, tenere 700 in ktm 790 adventure sta nek kompromis med cestnim in offroad. ce mas vec dnarja kupis ktma, ki je v vseh pogledih boljsi (razen ryanu ni vsec styling pac jebiga). ce pa hoces bolj focused offroad masino pa gres po seznamu gor oz po kilah dol. seveda bos zrtvoval cestni performance, to je jasno. sam ne mi govorit, da je novi tenere nek jesus bajk k dela vse super, ker ne.

Povezava do prispevka

ni za moj moped se lih sedezov. mislim da ma seat concept. tile bagsy majo samo ogrevane za 500 euricev za moj model. pa tud ne vem ce si upam dat par sto eur za sedez pol pa ne bo nic resilo. 

 

prvo kar bom zdej probal so ene take sportne sinteticne gate kot majo jih fuzbaleri. ker ko zasvicas v bombaz al pa jeans te pohrda, z uni sintetiko bi pa moglo bit kr smooth riding.

Povezava do prispevka
drevored reče pred 52 minutami:

ni za moj moped se lih sedezov. mislim da ma seat concept. tile bagsy majo samo ogrevane za 500 euricev za moj model. pa tud ne vem ce si upam dat par sto eur za sedez pol pa ne bo nic resilo. 

 

prvo kar bom zdej probal so ene take sportne sinteticne gate kot majo jih fuzbaleri. ker ko zasvicas v bombaz al pa jeans te pohrda, z uni sintetiko bi pa moglo bit kr smooth riding.

Jst ni sans, da ne grem brez svicperila na moped.

Povezava do prispevka
Paljo se ruga reče pred 3 urami:

Tenere bi moral bit vsaj jurja cenej za to kar nudi.

 

Za isti kes dobis 701 husqyja, ki ima velik boljse vzmetenje, kot ta od Yamahe.

 

In z par modi mas proper offroad adventure moped.

Servisni intervali in samo vzdrzevanje. 

Commuting

Ni husky lih neki dolgoprogas. Zanesljiv pa sploh ne. 

KTM 790 zgleda ko kurac, rezervoarje stolces ... 

Za light offroad RTW je tenere dobra izbira. 

Husqvarna FE350 je za okoli hise. Par dni se vozis pa imas servis. 

Povezava do prispevka
drevored reče pred 3 urami:

 

husqvarna 350FE 107kg

 

honda crfl450 131kg (ready to ride z gorivom (karkoli ze to pomeni))

 

husqvarna 701 146kg

 

ktm 790 adventure 189kg

 

tenere 700 204kg (s polnim tankom)

 

zdaj bo pa meni en ryan ef najn k ma nickname iz ene igrce, govoru da je tenere 700 najboljsi moped na svetu. tko kot sem rekel, tenere 700 in ktm 790 adventure sta nek kompromis med cestnim in offroad. ce mas vec dnarja kupis ktma, ki je v vseh pogledih boljsi (razen ryanu ni vsec styling pac jebiga). ce pa hoces bolj focused offroad masino pa gres po seznamu gor oz po kilah dol. seveda bos zrtvoval cestni performance, to je jasno. sam ne mi govorit, da je novi tenere nek jesus bajk k dela vse super, ker ne.

Yamaha WR450 je v tem razredu s husqvarnami in hondo 450. 

Povezava do prispevka
Paljo se ruga reče pred 6 urami:

Moderator, a to trenutno celado prodajas?

 

Kaj bos nabavu?

 

A Shoei GT-Air 2 si mel kdaj?

 

Shoei sem enkrat meril pa gledal, pa kupil na koncu x-lite.

Arai mi pa ne sede na glavo jebiga.

Scorpion exo 1400 carbon bi mel.

Povezava do prispevka

Servis narejen, sem sel se do vikija, ker moped je itak usran ze od zjutraj. 

Dez me naceloma sicer ne moti. D-dry je ok. Bi reku da bolje kot revitova membrana, ampak pocakajmo kako bo po nekaj sezonah uporabe. 

uredilo bitje moderator
Povezava do prispevka

Čeprav za motorno kolo veljajo ista pravila prehitevanja kot za vsa ostala motorna vozila v cestnem prometu, pri prehitevanju kolone na mejnih prehodih poznamo izjeme.  Pravila so določena v 50., 51. in 52. členu Zakona o pravilih cestnega prometa. 

'Gre za vožnjo mimo stoječe kolone'

"V  53.  členu navedenega Zakona so navedena tudi pravila vožnje mimo, ki so prav  tako enaka kot pri osebnih avtomobilih," je povedala višja policijska inšpektorica Maja Ciperle Adlešič in dodala, da za enosledna vozila obstaja izjema.

Ta je predpisana v 4. odstavku, kjer je določeno, da lahko voznik enoslednega vozila, če je kolona vozil ustavljena na smernem vozišču in je na njem dovolj prostora, s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani. Izjema ne velja, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem. Ker pri mejnem prehodu ne gre za križišče je vožnja mimo stoječe kolone dovoljena. 

Kadar so vozila v koloni ustavljena na križišču, morajo vozniki motorjev, tako kot avtomobili, počakati na svojem mestu v koloni. Motoristi se tako pri semaforiziranem križišču ob rdeči luči ne smejo pripeljati do začetka kolone. "V skladu z določbami 53. člena ZPrCP to ni dovoljeno," so potrdili iz policije.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...