Skoči na vsebino

[uradna] mopij tema


Priporočeni prispevki

Evo ravno iz Biograda na Moru (mal na morčija za podaljšani vikend)

 

preden sem šel sem dal gor novo zadno Scorpion Trail 2

 

nerealna razlika

 

lepo v ovinke, kot po tračnicah, top šit.

 

danes za konec pa kazen v karlobagu, zaradi nepravilnega parkiranja.

 

Pač dal sem motor v senčko, spil kofi, pridem nazaj - listek, 300kn

 

Ok jbg, lastna neumnost, bom plačal - grem na policijsko postajo (dobesedno 10m proč), da bi plačal - kao da se ne da, naj grem v tisak

 

grem v tisak - ni bar kode, ne more poračunat, nej to povem policajki, da nej mi poračuna

 

pridem na postajo, povem, še vedno vztrajala da ne morem tam plačat

 

res se mi ni dalo jebat, vročina, v opremi, vedel sem da bo gužvica na cesti, ni mi blo do kregancije

 

zdej morm, nvem, it plačat na pošto in jim poslati po faxu :ododava:

 

in oni bodo bli v šengenu in meli ojre

 

za konec avgusta pa Romania - transfagarasan er we come :panika:

Povezava do prispevka
Lenkas reče pred 2 urama:

jih je imel, pa ni bil zadovoljen

 

z roadtec sem bil zadovoljen. sicer nisem mel te updejtane verzije SE. 

 

to je bla prvi in drugi komplet gum k sem jih mel pa mi je vlival dost samozavesti. zdaj ko sem bolj izkusen bi pomoje bla super guma

Povezava do prispevka

tisti, ki vozite sopotnice

 

a to rabis prav kupit tak motor, ki je temu namenjen, da ma vzmetenje, ki deluje dobro v velikem obmocju obtezitve al kako?

 

ker vecina motorjev se mi zdi, da je narejena za lightweight voznike in sem ze jaz pretezek. kaj sele, da bi dva gor sedela.

 

Povezava do prispevka

to je kul da motor sam prilagodi

 

ampak mas tudi npr africi twin, da stelas vzmetenje preko nastavitev na ekrancku

 

al pa konec koncev lahk tud na roke obrnes klikerje

bolj me zanima kere nastavitve ti mora vzmetenje omogocat, da prilagodis za voznjo v dvoje

 

recimo moj moped lahko samo preload stelas na roke

ni mi pa jasno kako (ce) lahko GS dejansko poveca trdoto vzmetenja. ker naceloma mors za visjo tezo zamenjat feder. razen ce mamo dandanes ze kako drugacno tehnologijo.

Povezava do prispevka
drevored reče pred 15 urami:

to je kul da motor sam prilagodi

 

ampak mas tudi npr africi twin, da stelas vzmetenje preko nastavitev na ekrancku

 

al pa konec koncev lahk tud na roke obrnes klikerje

bolj me zanima kere nastavitve ti mora vzmetenje omogocat, da prilagodis za voznjo v dvoje

 

recimo moj moped lahko samo preload stelas na roke

ni mi pa jasno kako (ce) lahko GS dejansko poveca trdoto vzmetenja. ker naceloma mors za visjo tezo zamenjat feder. razen ce mamo dandanes ze kako drugacno tehnologijo.

 

Na "kratko"

 

Prednapetost vzmeti je v bistvu nastavitev osnovne visine. Ce jo bolj prednapnes, je pri vecji obremenitvi motor enako visok. Torej za debele, ali pa za v dvoje, mora biti vzmet bolj prednapeta. 

 

Hitrost nastavljanja poseda oz. kompresija se nastavlja z ventilom, ki poveca ali zmanjsa pretok olja. Ce ga zmanjsa je posed pocasnejsi in motor bolj trd, se pa ne gunca. 

 

Rebound oz. povratek je pa ravno kontra kot kompresija. 

 

Elektricno nastavljivo vzmetenje ima ele. motorje ki to odpirajo oz. zapirajo. 

 

GS recimo ima tudi prednapetost reseno z ele. motorjem, ki goni hidravlicni cilinder. 

Drugi imajo vrtljiv master cilinder. 

Tretji nastavitev z matico oz. s tistim c-kljucem. 

 

Ne pove pa elektricno nastavljivo vzmetenje nic o sami kvaliteti vzmetenja. 

Vecina serijskega vzmetenja je za drek, lahko odpiras in zapiras tiste ventile pa se ne pozna nic oz. premalo. 

 

Na R1200GS sem imel ESA in sicer tri programe, comfort, normal, sport. 

Razlike sicer nekaj je, ampak premalo. 

No z Wilbers ESA je bila pa druga zgodba. 

Sport je bil res sport, standard prakticno enako kar se tice udobja, s tem da je blazilo in se ni guncalo. Comfort je pa prakticno omogocil da si vozil po luknjah Bosne, kot da ni nic. 

 

tl;dr: za dva moras imeti ustrezno vzmet s pravimi karakteristikami N/mm

 

 

uredilo bitje moderator
Povezava do prispevka
mr.killer reče pred 15 urami:

Aktivno vzmetenje je neki boljsega

Bedarija. Vsaj kar sem jih probal na KTM superduke in S1000XR. 

Problem je, ker ti vsilijo pri nakupu to. 

Za 90% voznikov je ok, ker jim niso jasne osnove, za manjsino bi bilo pa bolje da ponudijo kvalitetno rocno nastavljivo vzmetenje. 

Za stelat ohlinse sem potreboval 3mm inbus in ga imel seboj v denarnici. 

Na jadranki obrnil dva klika v desno in je to to. 

Na nazaj v liki pa 6 klikov v levo. 

Pri dinamicnem vzmetenju se hvalijo dq se samo prilagaja. 

Se, ko zapeljes na trdo v tri luknje se omehca, naprej je pa lepa cesta je pa premehko in spet rabi cas da zapre ventile. 

Problem je, ker algoritem ne more predvidevati v naprej, enostavno nima podatkov, ce pa gleda za nazaj, je pa tako kot sem napisal. 

 

Edit: Öhlins EC 2.0 nisem probal, dopuscam moznost da je tam bolje kot na KTM in BMW. 

Omenjen sistem imata Tuono V4 1100 Factory in nova Multistrada V4 Pikes peak.

uredilo bitje moderator
Povezava do prispevka

pri meni je problem ker je prednja guma skoraj v zraku s sopotnico. ok to resis s preloadom lahk do ene mere.

 

sam posedanja na neravninah in valovanja pa ne mors

 

 

drgac nov bemfln bo skorajda 100% mel da si lahk sam kustomiziras vzmetenje ne da si zaklenjen na presette. k to majo zdaj ze skoraj vsi ostali. ipak je 1250 ze par let star model

 

 

no kakorkoli jaz se vedno zivim v svetu fedrov in tle mors zbrat trdoto fedra glede na tezo. tko da mi je neznanka kako se novodobni mopedi prilagajajo na tezo. edini drug sistem prilagoditve poznam je zracno vzmetenje brez fedre. 

uredilo bitje drevored
Povezava do prispevka

Mesani obcutki. 

Z nizkih vrtljajev nikamor

Vibracij iz prve generacije niso popravili.

Prednja vilica pusca. LOL

Hitre spremembe smeri - lesen napram tracerju.

Proti ohlins vzmetenju na tracerju je slabse. 

 

Veterna zascita je pa super, tle tracer nima za burek. 

 

Mogoce sem ga usral, ker sem Yamaho prodal. 

Tam razen pihanja okoli glave in manjse nestabilnosti v ovinku pri 200+ ni bilo. 

 

received_5329566497098709.thumb.jpeg.b8b646def2a84d9dfcb89f557ed9cdea.jpeg

 

uredilo bitje moderator
  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
drevored reče pred 4 minutami:

 

a to si sel zadnjic na avtocesto pa se ti je tko zamerilo, da si motor prodal?

Nope, ne zaradi tega.

Da kupim nekaj drugega, boljsega, sedaj imam pa tezavo ocitno.

AC je bila pac samo stran vrzenih 600, 700km. 

Sem sel cez dva dni se po jadranki do Omisa in nazaj po tistem.

uredilo bitje moderator
Povezava do prispevka
moderator reče pred 35 minutami:

Mesani obcutki. 

Z nizkih vrtljajev nikamor

Vibracij iz prve generacije niso popravili.

Prednja vilica pusca. LOL

Hitre spremembe smeri - lesen napram tracerju.

Proti ohlins vzmetenju na tracerju je slabse. 

 

Veterna zascita je pa super, tle tracer nima za burek. 

 

Mogoce sem ga usral, ker sem Yamaho prodal. 

Tam razen pihanja okoli glave in manjse nestabilnosti v ovinku pri 200+ ni bilo. 

 

received_5329566497098709.thumb.jpeg.b8b646def2a84d9dfcb89f557ed9cdea.jpeg

 

 

Se strinjam z vsem napisanim, mene ni ta motor nikdar prepričal, sploh, ker dobiš za manj denarja ekvivalentnega japonca, ki je v vseh pogledih boljši. 

 

Edino oblika je pa lepa.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...