Skoči na vsebino

[uradna] mopij tema


Priporočeni prispevki

drugace je en izmed razlogov zakaj bi prodal je zarad froca.

 

nimam vec cajta, da bi sel nekam za par dni na turo. kar je v dosegu enega dneva sem se pa ze navelical po cesti.

 

da ne omenjam, da je na cesti stanje katastrofalno, ker folk ne zna vozit in skos samo gledas da te kdo ne sname.

 

tko da treba it na makadam pa v hosto raziskovat. parkrat sem pogledal tudi proti elektricnemu mtbju ampak fuck that overpriced shit.

Povezava do prispevka

Jst sem komaj vstopil v mopi svet in trenutno nisem ravno dovolj sposoben za več dnevne fure pa tudi froca imam, ki me rabi + moram še A kategorijo izpit narest prej. Verjetno se bo izpit pa mopi zgodil čez kakšno sezono ali dve. Do nadaljnega me pa Huski pripelje kamorkoli na dnevni potep. 

 

Dejte mi neko stvar povedat. Ali je dobro menjati olje ob koncu sezone ali na začetku sezone? Letos prejšnji lastnik ni menjal olja in si sedaj razbijam glavo ali naj to mid season naredim ali naj pač počakam. Prav tako sem pri sevice manual prebral, da je dobro menjati hladilno tekočino pa polubricirat vse.

Kako je pa kej z mazanjem ketne? Kolikor vidim je namazana, samo ima že nekaj malega smeti gor. Ali naj spucam celo in na novo podmažem? :D 

Povezava do prispevka

rad bi mel nov moped. pa problem 250ke je da so pri 300tki izboljsali menjalnik in je zdaj baje en izmed boljsih menjalnikov z zadost kratko prvo, da omogoca pocasno traktoriranje in overdrive 6to, za kruzanje po AC.

 

sej hondo 300 mam tudi v mislih ampak bi rad probal neko drugo znamko.

Povezava do prispevka

najbols da se vozis tud pozimi tko da nimas problem s to zacetek sezone - konec sezone dilemo (jaz bi rekel sicer da zacetek sezone, da se potem vozis s svezim oljem. drugi ti bodo rekli da konec sezone, da je cez zimo sveze olje noter (pozabil sem ze kaj je razlog))

 

ketno namazes po potrebi tu in tam

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 17 urami:

Jst sem komaj vstopil v mopi svet in trenutno nisem ravno dovolj sposoben za več dnevne fure pa tudi froca imam, ki me rabi + moram še A kategorijo izpit narest prej. Verjetno se bo izpit pa mopi zgodil čez kakšno sezono ali dve. Do nadaljnega me pa Huski pripelje kamorkoli na dnevni potep. 

 

Dejte mi neko stvar povedat. Ali je dobro menjati olje ob koncu sezone ali na začetku sezone? Letos prejšnji lastnik ni menjal olja in si sedaj razbijam glavo ali naj to mid season naredim ali naj pač počakam. Prav tako sem pri sevice manual prebral, da je dobro menjati hladilno tekočino pa polubricirat vse.

Kako je pa kej z mazanjem ketne? Kolikor vidim je namazana, samo ima že nekaj malega smeti gor. Ali naj spucam celo in na novo podmažem? :D 

Zamenji, itak se lahk do novembra vozis, ce je vreme. Zdej ce nima neki dost km, je brezveze menjat zavorno/hladilno oz. poglej kaj pise v knjigici glede teh intervalov. Olje pa zamenjas, vsaj vidis kaksna je situacija v masini pa se mirneje spis ponoci.

 

Ketno pucas/mazes po potrebi glede na to kolk je usrana oz. tam ene 600km. Pa vsake tolk cajta pogledas, kolk slacka ma ketna.

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 15 urami:

Kul kul, bom menjal potem ko pridem nazaj z morčija :) 
Kje pa kupujete mazila pa olja? Ali pri ketni raje očistim predenj nanesem na novo mazilo ali samo dodam glede usranosti?

 

Olje menjaj 1x na leto oz. ko prideš do predpisanih kilometrov. Glede na to da si začetnik je čisto vseeno kdaj menjaš, ker verjetno ne goniš motorja do amena. Olje se ne bo kar samo od sebe pokvarilo, tudi če stoji čez zimo. Če misliš da prejšni lastnik ni zamenjal olja oz. ne veš kdaj ga je, menjaj takoj za mirno dušo in potem imej svoj redni urnik.

Nima veze kje ga kupiš, glej da je prave specifikacije in mogoče da ni neka Lidl, Petrol firma. Motul, Castrol, Mobil 1, itd. so priznane znamke. Tud glede full synthetic, mešanice, mineralno se ne sekiraj preveč. Za tvoj stil vožnje bo klasično mineralno čist ok.

Za ketno je idelano da jo tudi počistiš preden jo namažeš. Kot je rekel že Paljo...nekje na 600km oz. ko vidiš da je usrana ali je pa postala glasna. Če voziš okoli praha se bo to seveda zgodilo prej. Za čiščenje sem jaz uporabljal petrolej iz Merkurja, ali WD-40. Za mazivo sem imel najboljši uspeh z S100 white chain spray 2.0, mi je najmanj umazal felge. Aja, pa tisto krtačko za čiščenje verig si tudi lahko kupiš. Če nočeš, bo tudi stara zobna ščetka ok.

Če še nimaš, ti močno močno predlagam paddock stojalo (+ bobbins na swing armu od motojra). Naredi vzdreževanje ketne malo manj tečno opravilo. 

 

Povezava do prispevka

Olje kr menjaj 1x letno ne glede na kilometre, pa daj par evrov vec za sinteticnega. Na koncu ce sam delas ne pride drago tistih 40eur pa vsaj ves da je cisto, kvalitetno in novo notri. Pa menjaj oljni filter in zracni filter istocasno ob vsaki menjavi. Unih 10e za zracni filter tut ni strosek da ne bi vsako leto menjal. 

 

Jst pri molj1 kupujem olje in filtre, ucasih sm pri motornaolja

Vcasih najdes dober deal tudi na mimovrste ali louisu.

 

Kerozin/petrolej zna pojest oringe, ce delas s tem ne puscaj predolgo gor oz. splakni z vodo

 

Avtomatski oiler je zakon, jst sm ga letos zmontiral in je bomba

Povezava do prispevka

Sem naročil stojalo za mopija pa mazivo za ketno. Od kar ga imam sem naklepal 700km na mopiju pa bom lepo že imel paketke doma ko pridem iz morčija. Olje pa filtre pa bom menjal ko pride junijska plača :D 

 

Pismo tale Moto Guzzi V7 ne izgleda slabo sploh. Kolk je to denarjev? Kot kakšen GS?

 

 

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 57 minutami:

Pismo tale Moto Guzzi V7 ne izgleda slabo sploh. Kolk je to denarjev? Kot kakšen GS?

 

 

 

Osnovni model tam 8.500, pa gre nekje do 11.000. Ma Guzzi je problematičen zaradi dooolgih čakalnih dob za rezervne dele. Vsaj tukaj na obali se čaka tudi po 2, 3 mesece za neke čisto občine rezervne dele.

Povezava do prispevka

@Lepi Šime kako si zadovoljen s prdalico?

Gledam za naslednjo sezono da bi si isto 125ccm nabavil. Ker je za B>A1 potrebno minimalno, plus rabim nekaj za zabavo. Nikoli nisem bil fen dirkanja etc.

 

Koliko mi igleda Grom genialno, vem da bom popizdil na njemu :D plus nisem lih fan majhnih koles v primerih ko ti zna it za nohte

 

Ksna XSR125 (ista platforma kot MT125 z malo bol lagano pozicijo). Gledal sem tudi Duke125 (ker sem kot mulo vedno zelel imeti XT660X :D ). Ampak ja, nekaj za vikend voznjo po ravnem.

 

Povezava do prispevka

@viddek, kljub največ moči, ki jo lahko še legalno daš ven na 125ccm motorčku je eden izmed bolj ležernih in počasnih :) 

Kar se tiče samega udobja mi je res prijeten, ker je za mojih 183 cm ravno prav velik. 

 

Dej dej, zagrabi za tole kodo, ker je cheap način preizkušnje vožnje ta zaresnih motorjev. Jaz sem v roku 1 tedna prešel iz odločitve za izpit na motor :D 

 

XSR125 izgleda tudi zelo dobro in ne boš sfalil, če jo boš nabavil :D Yamahe in Hondice so pač razred zase
Tele duketine 125 pa vsi zelo drago prodajajo. Meni vizualno nobena duketina ni všeč, sem pa slišal pohvale na ta motor, da je trpežen in hvaležen. 

 

Imam pa zares še premalo izkušenj s kakšnimi drugimi motorčki, da bi ti dal neko boljše mnenje. Jaz vsak dan sanjam o temu, da bom šel  na neko vikend turo naokoli.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...