Skoči na vsebino

Death Stranding


Priporočeni prispevki

  • 2 mesca kasneje...

chapter 3 se mi zdi zelo dolg. Že zdej imam 25 ur, koliko ur se bo šele nabralo do konca? :D Tbh ne vem če bom obrnil, ker zgleda, da bom zapravil okrog 200 ur samo za ta špil.

Kako najlažje premagujete MULE? Men se zdi zaenkrat pokalica easy peasy. 

Kako se kot BT pojavi delfin? 1x sem ga pomotoma srečal, a ne vem kako.

uredilo bitje TheToon
Povezava do prispevka
TheToon reče pred 12 urami:

chapter 3 se mi zdi zelo dolg. Že zdej imam 25 ur, koliko ur se bo šele nabralo do konca? :D Tbh ne vem če bom obrnil, ker zgleda, da bom zapravil okrog 200 ur samo za ta špil.

Kako najlažje premagujete MULE? Men se zdi zaenkrat pokalica easy peasy. 

Kako se kot BT pojavi delfin? 1x sem ga pomotoma srečal, a ne vem kako.

 

Kerega delfina mislis to? Onega ko ma lovke spredaj? Al "navadnega"?

Povezava do prispevka

A ni ta avtocesta vidna vsem in jo vsi gradijo? Ne razumem tega koncepta deljenja. Če postavim zipline, je vidna online za vse, ki trenutno igrajo? po kolikšnem času pa je ni več?

 

Also pri ziplinu bi bilo idealno, če bi lahko nanj pripel cargo in ga poslal na drugo stran :D 

Drugi also, škoda da stare teme ni več na voljo, da bi v miru prebral, kaj ste pisali. :(

 

Povezava do prispevka
TheToon reče pred 8 urami:

A ni ta avtocesta vidna vsem in jo vsi gradijo? Ne razumem tega koncepta deljenja.

Ce nekdo pri sebi zgradi avtocesto se ne pojavi pri vseh ostalih "povezanih" igralcih, ampak le ti samo dobijo del materialov za avtocesto. Bos opazil, da ko prides do kakega tlakovalca imas lahko ze 3/4 materialov zagotovljenih, ceprav jih nisi se nic dodal. Mislim da je sicer mozno da se ti pojavi tudi ze zgrajen odsek, verjetno ce dovolj igralcev postavi tisti odsek al pa kaj, nism ziher.

 

  

TheToon reče pred 8 urami:

Če postavim zipline, je vidna online za vse, ki trenutno igrajo? po kolikšnem času pa je ni več?

Serverji so na neke gruce razdeljeni, tako da ne vidis cisto od vseh igralcev stuffa, ker bi blo prevec clustered valda potem. So pa takrat omenjali, da se te gruce avtomaticno spreminjajo glede na stevilo igralcev itd, tako da sedaj ko igrico igra manj ljudi se vedno vidis dovolj shared infrastrukture. Verjetno tudi sami generirajo nekaj infrastrukture, da zafilajo manjek infrastrukture pravih igralcev, da je izkusnja bolj enotna.

Povezava do prispevka

Ce nekdo zgradi avtocesto se ta pojavi pri drugih tudi ki so na istem serverju. Ni sicer nujno da pri vseh, ker nekak z nekimi igralci mas bolj „mocno“ povezavo. Ne vem tocno kak to deluje, tam not nekje v profili lahko nekaj ekstra se povezes z dolocenimi igralci. Kaj tocno to prinese tudi ne vem.

 Pomembno je tudi da je tisto ozemlje v katerem hoces gradit cesto ze online. Kr drugace ne vidis materjala od drugih, pa je zaradi tega skoraj ne mogoce zgradit cesto.

 

Drgace je energijo v ceste skoraj brezveze vlagat, ker je dober zipline network zlata vreden. 

 

Povezava do prispevka

Ja in ne. Nalozis na hrbet ene 200kg+, zipnes do destinacije, shranis v svoj predal in ponavljas. Tak sem recimo naredo ono dostavo ko mors od doktorja pa do mounteenerja al kaj je ze nekih 600kg spravit. Drugih nekih tezjih dostav pa se ne spomnim. Bolj so za zipline problematicne one dostave, ko jih mors v roki drzat, mislim da tam ne mores na zipline it...

 

Definitivno ce hoces prisparat cajt v igri je zipline bolj pomemben. 

 

Povezava do prispevka

  

kemik reče pred 8 minutami:

Kakšen je Death Stranding offline? 

Sprašujem za kolega 

 

tomazek reče pred 6 minutami:

Mislim, da je Galko igral namenoma offline, če se ne motim.

 

Res je :D Ej super se špila. Glavna razlika je v tem, da ti v online mode ostali igralci na nek način "pomagajo" s tem, da vidiš njihovo infrastrukturo in jo lahko uporabljaš za hitrejše potovanje. Ampak ti igrica tudi v offline mode vseeno delivera razne fake players iteme in materiale, ki bi jih sicer puščali globalni soigralci, tako da sploh ni panike, da bi bila igrica pretežka oziroma napredovanje prepočasno al pa kej.

 

V glavnem, meni je bil tudi v offline mode špil zelo cool in nekaj čisto posebnega. 

Povezava do prispevka
Chenier_ reče pred 18 urami:

Daj vmes postaj kakšna mnenja, me zanima, kako ti bo igrica, ko se bo razvijala

 

 

Zdej sem konektal ene 3 postaje. 

 

Ko pridejo BTji nimam pojma kaj se dogaja, moj gameplay zgleda tako: 

 

- začne padat dež, uizi se ukenjam v gate iz H&Ma 

- sproži se moj sin v konzervi, probam čekirat kje so ti kurci. Enkrat sem prehodil cel valley "po čez" v smislu verjetno moram najt luknjo med njimi in prit skoz 

- te luknje ni nikol al kva pizda? Skratka, zmeri ko hočem prečkat to območje se mi nekdo nalima pred faco, dokler se ne naveličam in lavfam skozi na yolo

- za mano se mečejo kiti, plavam v črnem sluzu, v slušalke mi nabijajo kripster soundi, what the japonski fuck is this, nekak lezem čez skale, ki niso v sluzu da sem hitrejši 

- razen enkrat mi ubistvu vedno rata pol prit skozi na ta način, ampak še vedno ne vem a je to pravi način ukvarjanja z BTji,  tako pač počnem :D

 

Zdele moram infiltrirat drugi mule camp in me vedno ta njihov radar spali, pa mi je ful štorasto se potem z njimi ukvarjat, tako da se mi ne da naprej igrat, vrjetno bom upalil iz hard na normal za mule campe. Enkrat sem infiltriral kamp brez da me je radar spalil in sem potem ene dva lepo zadavil, tako da je verjetno nekaj na tem.

 

Povzetek:

 

ko hodim in pobiram robo po tleh mi je špil 10/10, boljši kot sem mislil. Ful me pomirja, pa ta wasteland kjer ti pogled seda ful daleč mi je top

ko se ukvarjam z mulami ko te detectajo mi je špil 2/10, prekleti fegi

ko se ukvarjam z BTji mi ni nič jasno, samo je kr kul no 

 

 

 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka

Neki pucam komp in neke stare beležke, worde, pa sem najdel svoj post iz starega jocker foruma

 

 

Navedek

 

Uvodna ura v igro je meni noro dobra. Je precej bolj down to earth napram MGS 5 (kar lahko nasploh rečemo za celo igro, pač kljub vsem ekstra čudnostim je to najbolj prizemljen Kojima naslov od MGS 1 naprej), ampak udari s svojo neposrednostjo. Sicer razumem, da bo komu MGS 5 intro bolj všeč, ker pač, je definitivno bolj dinamičen in eksploziven, ampak meni je ta horror vibe odgovarjal. Sicer pa. Po parih dneh igranja se mi je vtis od uvodne ure malce umiril. Na začetku mi je bila ena najljubših sekvenc te generacije, zdaj pa mi je še vedno sicer noro dobra, samo morda bi našel kaj boljšega, če bi razmišljal.

 

Zgodba je neskončno bolj fokusirana kot vse, kar sem igral od Kojime. Adijo dve milijardi stranskih zgodb in 40-minutnih monologih o nekih vojskah in posameznikih, na katere sem pozabil že 20 ur nazaj. Na čase je zgodba celo preveč fokusirana, saj standardno Kojimsko ponavlja ene in iste stvari znova in znova. Je pa treba povedati, da ima igra definitivno najbolj zanimive reading loge (v igri dobivaš e-maile) te generacije. Writing v njih je res on-point, ravno prava mešanica humorja, odnosov med liki in razširjanja lora, da jih z veseljem preberem (sicer so mi odveč v 95 % iger). Sicer jih komot preskočiš in ne zamudiš nič zares noro pomembnega, ampak za ustvarjanje splošnega vibea so super in še super napisani. Celostno mi je writing precej strong. Sicer bi sam najbrž še vedno izrezal kakšne dialoge, kdaj pa kdaj se kaj še vedno malo vleče, samo iz vidika urejenosti scenarija in dialogov je to pomoje spet Kojimino najmočnejše delo od MGS 1. Konkurira MGS 3. Naj omenim še simboliko in like, oboje na visokem nivoju. Sicer so tudi brezvezni stock liki vmes, ki so tam za malo zafilat dogajanje, samo zanimivejši liki pa so res zanimivi. Všeč mi je tudi simbolika, igrica dosti dolguje sodobni znanstvenofantastični literaturi. Če se vam sicer da poglabljat v zgodbe, boste gotovo našli hrane zase.

 

Igra določenih likov je out of this world res. Tisti, ki ste pisali, da je brezveze porabljat keš za rendering Reedusa in Hannibala, pač niste mel prav. Reedus je noro pri stvari in njegov delivery je med najboljšimi v industriji doslej. Ni to neki polovičarsko češ zdaj snemam dialoge za igrico in se bom manj trudil. Meni se zdi model na vrhuncu svoje moči, zares s srcem pri stvari. Kojima je uspel iz njega iztisnit talent, ki ga niti filmski/serialni režiserji niso znali. Also, da še to pokomentiram, Kojima je od Death Stranding dalje zgleda prevej kvalitetnejši režiser. Premiki kamere so surovi, izgubi se filing te digitalnosti režije, ki moti v številnih big budget igrah. Bravo.

 

Dizajn okolja je meni čudovit, žal pa so mape premajhne, tudi zdaj, ko se igra (še bolj) odpre. Dizajn gozda in marsikaterega hriba je čudovit (čeprav na določenih hribih so mi kamni še vedno preveč random nametani, lahko bi se bolj potrudli), sam si si želel mogoče samo še 1x večjo mapo, da bi bili prehodi med različnimi področji bolj naravni. Saj so nekako naravnejši kot v sorodnih igrah ala Horizon: Zero Dawn, ampak še vedno to ni to. Sicer pa je svet zanimiv samo v primeru, da vam dogaja epska narava. To ni svet, ki bi se ga dalo raziskovat, pa ki bi v njem našel neke jake skrivnosti, hud meč in fireball power up. V svetu moraš uživat zaradi sveta samega, ne pa zaradi nagrad, ki ti jih daje. V tem oziru se precej razlikuje od Zelde, ki je s tem avanturističnim pristopom igralca nagrajevala predvsem z najdbami, Death Stranding pa zlasti z epskimi razgledi na pokrajino. Je pa nekako po dizajnu, hribih, scalingu itd. najbolj podobno Zeldi, pač think Zeldina mapa v HD.

 

Igralnost je meni huda. Sicer mi je opravil preveč, samo na srečo ne rabiš počenjat vsega (vseeno bi lahko še malo zminimalizirali to plat, zame je preveč tabel in nekega ADHD sranja, tako da mam včasih filing, da ignoriram 20 % igrice, ker samo lomastim po potrditveni tipki in ne gledam raznih tabel). Sicer pa ja. Odgovor na vprašanje leta: walking je dejansko point igrice. Ko igrica doda streljanje, gameplay meni malo pade. Walkanje in premagovanje vzpetin in rek pa mi je top, ker dejansko ne gre samo za premagovanje naravnih ovir, pač pa tudi za premagovanje samega sebe. Igra res odlično ujame vzdušje hribolazenja, čeprav bi si sam želel, da bi bila tukaj težavnost morda še malo bolj zategnjena (igram na najvišji stopnji). Drugo so ti stealth segmenti, kjer stealthaš mimo nadnaravnih bitij. Na začetku so mi bili scary za popizdit, pol pa se navadiš in postanejo malce navadni. Če ti dogaja hoja in vidiš neko vrednost v tem, da je struggle igrice premagovanje naravnih ovir in ne sovražnikov, potem ti bo gameplay loop noro dogajal. Če užitek med igranjem bolj jemlješ iz spopadov s sovražniki, potem ti ne bo tako dobro.

 

Online komponenta je super. Nisem sicer čisto prepričan, če sem je deležen v polnosti, ker nimam PSN+ naročnine, samo del mi je vsekakor dostopen. Mislim pa, da tudi ni pretiranih strahov, da bi igra s časom postala trivialna, ker bi ostali igralci zgradili preveč struktur in cest. Mislim, da je online kompontenta dobro uravnotežena in je iz tega vidika dosti vseeno, če se bo igro igralo kasneje.

 

All in all, meni je igra ZELO všeč. Nisem še igral vseh big budgeterjev tega leta, si pa vseeno zasluži ponosno mesto med njimi. Ravno prav drugačen špil, da pritegne igralca, ki si morda želi popestrit svoje AAA-potovanje z malo bolj nekonvencionalnim pristopom. Ima palec

 

 

uredilo bitje Chenier_
Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...