Skoči na vsebino

Vzpon Hyundaija


Priporočeni prispevki

bna reče pred 13 minutami:

 

za 18 tisoč ima kr dosti opreme materiali v notranjosti mi delujejo zelo ceneno pa pozabili so na zvočno izolacijo 

 

 

Potrjujem. Zvočne izolacije (sploh zadaj) kot, da je ni. Ne vem kaj so to korejci mislili, ampak to avtu za tak denar res ne pritiče.

 

Ker drugač avto ni slab, 150KM avtomatik potegne da je veselje, dinamičen, ma dost asistenc, se lepo pelje...ampak glasen je pa res too much.

 

Je pa s Hyundaiji tako, da moraš vzet najdražji paket opreme, če hočeš kolčkaj met od tega avta kar se notranjosti tiče. Vse ostalo je...švoh. Sam v tem primeru so pa cene hude in se velik kdo raje kam drugam obrne, k cenejši Kii ali pa raje da jurja, dva več in dobi Nemca.

Povezava do prispevka

i30 je kar na ravni evropske konkurence.

Ajde kakšen material je slabši v kabini. Še posebej spodnji del armaturne.

Drugače pa na nivoju. Če ne v določenih stvareh tudi boljši. 

Verjetno zanesljivost ni slaba.

V prihodu je facelift. Študiram o menjavi.

 

Pa ne pozabite na odličnega i30 N.

Ta pokosi "das auto" mimogrede.

 

 

Hyundai je zadnja leta naredil ogromen napredek. 

Meni so zadnji modeli izredno všeč.

Tucson, i30...

Kona me nekako ne zanima. 

Povezava do prispevka

normalno. nek renome so si ipak zgradili, dosegli doloceno raven kvalitete, zdaj bodo zacel pa visat cenovni razred svojih vozil. 

 

kdor je zadosti star, se bo spomnil, da je Hyundai delal popolnoma isto na zacetku. zdaj je ze v takem cenovnem rangu, da raje vzames kaj drugega, znamkovno bolj zvenecega.

 

IMO je trenutno P/P Kia dalec najboljsa opcija. jasno pa me, da ni to za vsakega.

uredilo bitje hawa meyta
Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 12 urami:

kaj pa Kia (glede na to, da je Hyundai njihov delni lastnik)?

 

zadnje case poslusam same pohvale s strani njihovih lastnikov, poleg tega (kao) stalno dobivajo neke nagrade za zanesljivost ipd.

 

polno opremljenega XCeeda z avtomatskim menjalnikom (1.0, 120hp) dobis za fakin 20k, haha. 

 

Sam 1.0 masina za 120 konjici (torej navita u tri krasne) za 20k je zame osebno NO GO. Kaj to dela pri 130 na AC (Airbus varianta) sploh nocem vedet. 

 

Ne res, pa nisem pristas reka "avto mora met vsaj 2.0 TDI ce ne ni avto" ampak tile mali naviti mlincki me ne potegnejo, niti slucajno v takem avtu ki ima krepko nad 1t.

 

 

Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 12 urami:

kdor je zadosti star, se bo spomnil, da je Hyundai delal popolnoma isto na zacetku. zdaj je ze v takem cenovnem rangu, da raje vzames kaj drugega, znamkovno bolj zvenecega.

sej kia in hyundai sta to počela skupaj po krizi leta 2008 al maš ti kako drugo obdobje hyundai-a v mislih?

Povezava do prispevka
Matej24 reče pred 4 urami:

 

Sam 1.0 masina za 120 konjici (torej navita u tri krasne) za 20k je zame osebno NO GO. Kaj to dela pri 130 na AC (Airbus varianta) sploh nocem vedet. 

 

Ne res, pa nisem pristas reka "avto mora met vsaj 2.0 TDI ce ne ni avto" ampak tile mali naviti mlincki me ne potegnejo, niti slucajno v takem avtu ki ima krepko nad 1t.

 

Navedek

 

 

sploh ni hudega saj zato ima pa 6 prestav v 6 se pelješ 180km lepo pri 4k obratih in motorja sploh ne slišiš resno ...verjetno se ne sliši tudi zato ker se sliši vse ostalo 

uredilo bitje bna
Povezava do prispevka

plus motor je tri valjni in to pomen dosti več navora v nižjih obratih kakorkoli mene je prijetno presenetil je pa res da ni sparovček povprečno porabo na ac sem imel 8.5l je pa res da sem ga celo ac tiščal med 170 in 190 kmh in to od zadra do zagreba 

uredilo bitje bna
Povezava do prispevka

več navora pri nizkih ma, ker če so mu volumen zmanjšal ga morjo tlačit tolk bolj da dosežejo isto delo (+ manjše in zato v nižjem bolj živanhe turbine), najbrž pa občutek hitro izzveni v višjih obratih. dejansko trivaljnika ne kupiš, da ga boš drgnil 170+. Za normalno 130, občasno do 150 pa verjamem da se zadeve pelje čist zadost ljudsko, četudi najbrž ne bo tolk šparovna kot bi lahko bla. i'd totally go for it, če so le zanesljivi zadost, kar se pa bolj kot ne ve glih ker so to le novi motorji (pri določenih mejkerjih, še toliko bolj).

uredilo bitje Super Km3t
Povezava do prispevka
Kunta Kinte reče pred 8 urami:

sej kia in hyundai sta to počela skupaj po krizi leta 2008 al maš ti kako drugo obdobje hyundai-a v mislih?

 

ne, ne, bolj sem ciljal na slabo dekado ob prihodu Hyundaja na slovensko trzisce. se pa strinjam s tabo, da lahko kopipejstava napisano tudi za obdobje po krizi 08'.

 

Super Km3t reče pred 3 urami:

Za normalno 130, občasno do 150 pa verjamem da se zadeve pelje čist zadost ljudsko

 

e, to! od takega mini mlincka ne mores pricakovat neke super performanse. za ljudi (kot sem sam), ki uzivajo v voznji in jim je hitrost nad 130km/h popolnoma nepotrebna karakteristika, pa je ta pregovorna podhranjenost res popolnoma nepomembna.

 

na racun svohnejsega motorja sam rade volje vzamem vec opreme, recimo. te pa razumem Matej, zakaj tako mislis; tam nekje do 30 leta sem delil tvoje mnenje, potem me je pa cez noc minilo. :D

Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 13 urami:

 te pa razumem Matej, zakaj tako mislis; tam nekje do 30 leta sem delil tvoje mnenje, potem me je pa cez noc minilo. :D

 

Ne, sploh ne gre za to - gre za udobje v voznji. In zvok je, vsaj zame, pri voznji eden izmed bistvenih delov udobja, poleg udobja sedenja in preglednosti - cistosti linij. Jasno, pomembna je tudi vozna dinamika in da mlincek vsaj toliko potegne, da lahko s tremi potniki skocis mimo soferjev, ki pri 90 omejitvi vozijo 73 km/h. Ampak tudi jaz ne rabim 200+ konjev, da se bom pocutil pravega dedca. LOL, saj jih niti izkoristit nimam kje, te nase ceste na koroskem so...kolovozi, AC so itak vedno zabasane itd. 

 

Morda napacno izhajam iz 10-letne izkusnje voznje i30 CVVT z 106 konjicki, kjer sem se takoj, ko sem ga pognal do 130 na AC pocutil, kot da pikiram v slogu RAF pilota direkt nad Berlin... :wacko:

 

Dopuscam pa moznost, da so ti novi turbo bencinarji tisji in bolj prijazni do uses. Za zvocno izolacijo Hyundaijev sem ze ugotovil, da ni napredovala od 2008 - kot sem rekel, nova Kona ima porazno zvocno izolacijo IMHO.

 

Povezava do prispevka

Včeraj sem ravno imel priložnost peljati Kono iz Ljubljane do Velenja z 1.0 mlinček mašino z 140 konji in moram priznati, da mašini resnično manjka tistega pospeška pri prehitevanjih. Rekel bi celo, da se obnaša kot nekakšen mini dizel :)

Kar se pa tiče udobja in opreme pa sem bil nadvse zadovoljen. Tudi zvočna izolacija je bila ok... no je pa res, da je bila muska naglas :)

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...