Skoči na vsebino

Grafične kartice


Priporočeni prispevki

Šimšalamima Huhu reče pred 11 minutami:

Samo to nima veze s TVjem, ampak s tem na kok je igra cappana. Bi si skor upal stavit, da gsync monitor, ki nima minimum do kam synca sliko bolj hendla nizke fpsje ko PS5 (še kar brez VRRja) na TVju.

 

TV skoraj vsak nativno to opravlja, medtem ko monitorji to zelo slabo prebavljajo, ne glede na gsync / freesync.

Zato pa potrebuješ na PC-ju večji frame rate ergo večji Tflops, ki ga kartica izpljune. Poleg seveda tega, da so igre za konzole optimizirane za točno določen HW in ne miljon variacij kot jih imaš lahko na PCju, tukaj se še dodatno zgubijo FPSji.

 

The reason 60fps is needed over 30fps is that PC games, when running at 30fps on a 60hz display or higher monitor, are juddery and inconsistent. This makes 30 fps on a PC seem a lot less smooth than 30fps on a console. 

Why is this important? 60fps needs double the graphical power of 30fps. Consoles can get away with running games at 30fps. But PCs can’t. 

But why is that? 

Well, it’s all got to do with frame pacing. 

You see, a TV and a console render at different frame rates. A PS5 might render at 30fps. This means the PS5 draws 30 complete images every second to send to the display. 

Whereas most modern TVs render at 60hz. This means the TV refreshes the entire display 60 times a second.  

The problem is, the TV has to show something every other refresh. After all the console is only creating 30 frames every second for the TV to show in its 60 refreshes.  

The obvious thing for a TV to do is to duplicate each of the 30 frames. 60hz, or refreshes, divides nicely by the 30 frames a console sends out. So each frame needs to stay on screen for 2 screen refreshes.  

On PS5, the developer can choose to duplicate the frames before they are sent to the display. This way each frame from the PS5 is kept on the display for 2 refreshes. This is called frame pacing.

When a game is played on a PC, there is no frame pacing. 

When a game is running at 30 fps on PC, a 60hz monitor has to guess what to display in between each refresh that doesn’t have a new frame. 

The problem with this is most displays aren’t good at doing this.

Sometimes, frames can stay on screen 3 maybe even 4 refreshes before being replaced by a new frame. The next frame may stay on screen for 1 refresh, before being replaced by another frame that stays for 2 refreshes. 

This inconsistent time on the screen means that 30 fps on a PC is extremely choppy and juddery.

Povezava do prispevka

Uf, tole bi rabil mal bolj konkretnih linkov. Prvič slišim, da monitor "ugiba" kaj bo med updejti, afaik čist isto drži sliko kot naj bi to počel TV. Ta "juddery and inconsistent" ima smisel samo če je monitor na fiksni osveževalni frekvenci in nestabilnih fpsjih. Govorimo pa o 60 Hz monitorju in 30 fpsjih, pa kot da vsnyc ne obstaja. Gsyncam monitor pa sploh ne more imet teh problemov, ker monitor sploh ne osveži (niti ne ugiba) sliko dokler ne dobi naslendji frame. Tisto o optimizaciji igre na en HW je legit point, samo spet nima nobne veze s tem, da je 30 fps na PS5 kaj manj boleč za gledat kot na PCju z maksijevo grafično.

Povezava do prispevka

Vse skupaj je en velik bullshit. Če nekaj na netu piše v angleščini še ne pomeni, da je legit.

 

Console TFLOP = PC TFLOP (seveda ob isti arhitekturi, trenutno je to RDNA2) Mogoče v najboljšem primeru, da je lahko na konzoli 5% boljše, ker v ozadju ne laufa pornhub.

 

TV = monitor (seveda če imata isto osveževanje in vanila nastavitve) + danes ima vsak monitor variable refresh rate, TV pa redki. To samo v praksi pomeni, da imaš lahko na monitorju še nižji input lag, ker ne rabiš v-synca

 

Zakaj na PCju ne moreš igrat na 30fps je največji razlog zato, ker ti ni treba :) Drugi razlog je pa miška vs pad, s padom nimaš nekih hitrih premikov. 

 

 

Ni kle nekih zgodbic v ozadju. PS2 in PC sta bila arhiteturno precej drugačna. CRT monitor in CRT TV sta bila precej drugačna. Današnja konzola je pa v bistvu mini P, in TV je v bistvu velik monitor.

Povezava do prispevka

Seveda, v pondelk ob 10h bi mel zoom z vsem pa bi rekl fantje zdej pa tko, obljub dela dolg, maksi čaka na taprav moment za nakup grafične že 15 let, al boste prodajal grafične za maks tok pa tok al pa vam ne damo čipov. In vsi bi uvidel modrost v tem in rekl fajn, mejte te čipe, AMD nam ne mori, grafičnig ne morte štancat tok hit kot se jih kupuje, maksi lahko dobi krš grafo brez RT in DLSS hitrosti geforce 970 za ugodnih 1500 dolarjev. Pa smo zmagal.

Povezava do prispevka

  

tomazek reče pred 22 minutami:

Lol :) Noben nau men govoru po kolko prodam produkt. Jako se oni sekirajo (vsi skup) dokler prodajo praktično vse.

seveda to lahko počneš, samo potem ne oglašuj cen, ki nimajo nobene povezave z realnostjo

 

konzole tudi pooblaščene trgovine ne prodajajo za jurja ali več, čeprav bi lahko prodale, tako da ne nakladaj "noben nau men govoru po kolko prodam produkt", tudi Nvidia ni dolžna dat čip OEM proizvajalcem, ki delajo nekaj po svoje, in tako naprej v verigi

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
maksi reče pred 8 minutami:

Kaj brani Nvidiji, da poveča MSRP, aja nočejo izpasti kot bad guy in se naredijo Francoza.

A če bi Nvidia povečala MSRP bi jo kupil? Kaj v tej tvoji zblojebni betici te sploh mot? A kupuješ grafično? A maš kakšen budget, kakšen use case, kaj te boli maksi, povej nam? Al je neka globja psihična caka v igri, da si dežurni negodovalec in iskalec izgovorov, človek, za katerega more bit vedno neki krivo in narob. Če si trol ti dam medaljo evo, mene furaš ko jaz avte v ACC.

Povezava do prispevka
maksi reče pred 37 minutami:

  

seveda to lahko počneš, samo potem ne oglašuj cen, ki nimajo nobene povezave z realnostjo

 

konzole tudi pooblaščene trgovine ne prodajajo za jurja ali več, čeprav bi lahko prodale, tako da ne nakladaj "noben nau men govoru po kolko prodam produkt", tudi Nvidia ni dolžna dat čip OEM proizvajalcem, ki delajo nekaj po svoje, in tako naprej v verigi

 

A ti ne bi bilo bad, da si bogataš in kupiš najboljšo gaming grafično in potem izveš, da imata papka tomazek in maksi s spletnega foroma mn3njalnik isto? 

 

Isto me bi bil zanimiv Rolex, Lambo..., če bi jih lahko vsi imeli. 

 

Prav je, da cene določi trg sam. Jaz bi tudi navil ceno, če bi imel možnost in kljub temu prodal artikel. Navil bi jo maksimalno in potem spuščal dokler ne bi prodal. Ni danes več miloscine in popuščanja. 

Povezava do prispevka

Jaz nimam probleme s cenami, ampak z zavajujočim oglaševanjem. Pač ne dati MSRP, če misliš prodajati po dosti višjih cenah oz. ne enforcat.

 

Torej je vam vredu, da opisovalci delajo zastonj promocijo z nerealnimi cenami, ker nvidia in amd iz riti potegnejo neke cifre.

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka

Pa z angleščino? MSRP ni "odgovarjamo pred sodiščem da bomo prodajali za tako ceno al pa odgovorni v gulag" ampak priporočena maloprodajna cena proizvajalca, šteta, k Nvidia nardi samo del grafične .... Najbolj da se jaz zjočem na šihtu vendorjem, da industrijski PCji in high end tech roba ni stane več isto in se zmenim s stranko, da jo iz principa ne kupujemo več, kot razlog pa dam zavajujoč oglaševanje.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...