Skoči na vsebino

Grafične kartice


Priporočeni prispevki

Upam da ob miningu crashu bo trg preplavljen z rabljenimi gpuji in bodo novi gpuji ostali na policah/skladiščih. Tole se je zgodila amdju ob prvem mining boomu, ko so ostali z veliki zalogami rx 290.

 

V drugo se jim to ni zgodilo, ker so vege bile itak težko dobavljive.

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
darksaga reče pred 9 urami:

Hmm, zanimivo bi bilo če bi lahko to Nvidi-no tehnologijo za upscale uporabljal tudi na starih igrah. Navsezadnje gre za isto/podobno stvar. Pol bi lahko igral stare igre v recimo HD ločljivosti. A se dela kaj na tem?

DLSS uporablja metatato o premikanju elementov na zaslonu. Te podatke provida game engine, kar mora bit seveda implementirano.

Povezava do prispevka

Kolikor je meni znano, mora prvo obstajati igra z višjo resolucijo (tekstur seveda ravnotako), iz katere potem algoritem izlušči podatke, ki služijo za hiter upscaling nižje resolucijske slike. Tako, da za pretekle igre mora biti to posebaj implementirano in tudi plačano za izvedbo kalkulacij.

Povezava do prispevka

Poanta je v tem, da ti nebi blo treba delat tekstur, ampak bi to naredil programček zate z upscaleom.

640x480 - > v 1080 (al pa x y). Tako kot ko si gledal AVI filmčke na katodnem TV,  kjer je slika super,  pol pa gledaš na HD kjer je obupna.

Sem upal, da bo DLSS to lahko rešil, ampak nebo, če je vezano na game engine. Škoda.

Povezava do prispevka

Ne moreš ti dobit detajlov iz nikjer. To bi bil primer iz serij, kjer kričijo enhance in slika iz lufta potegne detajle. Prvo mora nekdo fizično narediti igro s temi detajli, da DLSS lahko sploh deluje. Nato se uporabi machine learning kjer side-by-side poganjajo igro z višjo ločljivostjo in z nižjo ter nato izluščijo primerjalne parametre, ki se nato uporabijo v tem pogonu, da upscalea zadevo iz nizke resolucije na višjo, brez da bi rablo kalkulirat v osnovi že z višjo resolucijo, kar pohitri delovanje (seveda z nekimi artefakti).

 

Brez tega dela, ne moreš kričat enhance v ekran, pa se ti resolucija tekstur viša.

 

 

Naj me kdo popravi, ker se v DLSS nikoli nisem spuščal, niti mi ni jako zanimiv.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Kolikor jz razumem gre za machine learning algoritem ki dobi še dodatne podatkeiz engine-a. Vem da potrebuje vektorje kam potujejo določeni objekti recimo, samo je verjetno dosti več kot samo to. Tko da ja, ni to nek magičen black box ki ti lahko kr enhanca stvari iz zraka.

Povezava do prispevka
darksaga reče pred 11 urami:

Poanta je v tem, da ti nebi blo treba delat tekstur, ampak bi to naredil programček zate z upscaleom.

640x480 - > v 1080 (al pa x y). Tako kot ko si gledal AVI filmčke na katodnem TV,  kjer je slika super,  pol pa gledaš na HD kjer je obupna.

Sem upal, da bo DLSS to lahko rešil, ampak nebo, če je vezano na game engine. Škoda.

Saj to sem omenil na prejsni strani, ce te zanima samo visja render resolucija (se pravi dejansko izrisovanje 3D scene, ne samo da se koncna 640x480 slika raztegne na 1080 ali vec) za stare igre imas nGlide in dgVoodoo.

 

Ampak imas pri dosti igrah potem tudi problem z UI-jem, ker ostaja v originalni resoluciji oz ni proporcialne velikosti in imas rabis povecevalno steklo za branje fontov, ki merijo 5 pikslov.

uredilo bitje BumbleBee
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...