Skoči na vsebino

Grafične kartice


Priporočeni prispevki

atomic reče pred 9 urami:

 

Jest samo pravim, da se preveč poveličuje g-sync in freesync. Tudi ti to počneš, ko primerjaš z avto klimo.

VRR tehnologije prav pridejo ob določenih igrah ob določenih pogojih in še takrat sploh ni nujno, da je bolje.

Men je osebno je ful moteče to nihanje FPSjev, ko imam indoor 100fps, pol pa nekje zunaj jaham pa 60, spet pri tretji simple igri pa sploh ne dela, ker imaš 144fps+ in nisi capal na 144. Spet tretje igre pa niti nimajo tearinga.

Ok je nek dodaten feature, kot je na daljinca odklepanje pritjlaznika nikakor pa to ni klima.

 

Dosti iger obrnem (za razliko od tebe) in mi je G-sync en boljših featurjev zadnjih let. In hkrati nisem tok klošar, da ne bi mogu 100 € odštet za ta feature, oz. kolikorkoli že stane. Kvečjemu če gledamo cene na trgu je tole eden dosti podcenjenih featurjev. Brez G-sync ne kupim več monitorja.

Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 18 minutami:

 

Dosti iger obrnem (za razliko od tebe) in mi je G-sync en boljših featurjev zadnjih let. In hkrati nisem tok klošar, da ne bi mogu 100 € odštet za ta feature, oz. kolikorkoli že stane. Kvečjemu če gledamo cene na trgu je tole eden dosti podcenjenih featurjev. Brez G-sync ne kupim več monitorja.

Dobar si ti gamer, dobar.

Ampak do pro gamerja ti mal manjka, ker oni ne uporabljajo g-synca.

 

Povezava do prispevka

Tile dajo tudi vse na minimalne podrobnosti, ne vem v čem je tvoja poanta. Njih samo zanima latenca oz. fpsji, vse ostalo je irelevantno.

 

pa tudi definicije pro gamerja mislim da ne razumeš, tile igrajo zgolj določeno igro do master level nivoja, ne igrajo dosti iger na visokem nivoju

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
maksi reče pred 11 urami:

Tile dajo tudi vse na minimalne podrobnosti, ne vem v čem je tvoja poanta. Njih samo zanima latenca oz. fpsji, vse ostalo je irelevantno.

 

pa tudi definicije pro gamerja mislim da ne razumeš, tile igrajo zgolj določeno igro do master level nivoja, ne igrajo dosti iger na visokem nivoju

Hja... Če vzpostaviš nek skrajen primer je lažje pridt do pointa.

 

Ampak OK gremo vzet primer povprečnega človeka in kako mu g-sync/freesync spremeni gaming življenje?

 

Gorazd kupi računalnik za 3000€, vrže notri za 1500€ RTX 3080 in ostale dobrote in 144hz monitor z G-syncom.

 

Ko Gorazd zažene kakšno e-sport igro, counter strike, Quake, rainbow six, itd... Tam je itak frame rate cappan na 300fps. Itak mu pri teh igrah potem ne dela gsync. Zdej načeloma bi lahko Gorazd capal na 143 fps, da bi prišel znotraj delovanja gsynca, ampak s tem izgubiš par ms input laga, pa itak fpsji gredo tu čez 500, grafa ne dela na polno. Pa at the end of the day pri 144hz in fpsjih praktično ni več screen tearinga.

 

Tko da se strinjamo, da za nek e-sport in preporste igre g-sync ni gamechanger ane...

 

OK. Zdej pa Gorazd zažene  neko bolj zahtevno igro na svoji 1500€ graifčni ala Flight Simulator, Cybeperunk 2077, AC: Valahala itd... Tukaj gorazd najprej pol ure joka, ko vidi, da mu na 1440p frejmi padajo vse do 40fps.

Recimo pri nekem AC Valhala imaš FPSje povsod vse od 50-90fps, ampak so pa syncani s gsyncom. Ni screen tearinga. Ampak frejmi so nekosistentni, notri v prostoru butter smooth, zunaj pa ne več tolk butter smooth. Grafična ves čas do filtram na 99%. Če jo ima na mizi, je to že res moteča glasnost.

Zdej pa če vklopi naš stari dobri v-sync, katerega vsi sovražijo na 60hz monitor, bo lepo imel lockanih 60fps, grafa lepo hladna, screen tearinga ne bo, frejmi bodo konsistentni, vse to za en mali lagič enega frejma. Pa tudi to obstajajo inilne guidi, kako odpravit. Ok se bo zgodil občasen stutter, ko bodo frejmi padli pod 59,987 fpsjev. Ampak to bo res redko.

 

Zato jest recimo uporabljam freesync. Ne zato, ker bi bil to game changer ali podobno. Ampak samo za to, ker je izredno praktičen. Ne rabim nekih ful nastavitev štelat. Frejme locknem na neko številko, ki je za 10% nižja od tega, kar povprečno dosegam in zadeva lepo teče znotraj tega obroča delovanja sync tehnologije. Frejmi so bolj konsistentni, grafa je bolj hladna in ne rabiš se zajebavat z nastavitvami.

Zato pa pravim, da je to bolj daljinsko odpiranje pritljažnika, skratka je bolj praktično, ni pa to klima.

 

Folk pa piše, kako je g-sync godlike in kako je to gamechanger, kako je to premium feature za 100€ doplačila, kako je to ne vem kaj. A po 10ih letih odkar je bil predstavljen, miljarde ljudi na konzlah igra z v-syncom in dvomim in kakšna je sploh prednost pred klošarskim freesyncom, da je vreden 100€ premiuma?

Povezava do prispevka
Arey reče pred 4 minutami:

Da pises traktate kot edini ki pravi da je ta feature useless. We get it, sej ti ne rabi bit pomemben. 

Zdej se pa ti že enkrat mal umir.

Skoz ene enovrstičnice mal podjebavaš že vrsto let. Enkrat nisi nek koristen post od katerega bi človek nekaj novega izvedel ali podobno.

 

Pokaži mi kje sem rekel, da je g-sync useless?  Če sem pa 2x poudaril, da je sync praktična stvar. Kwa je fora, da si tak pajo?

Povezava do prispevka

Res da ne pisem spevov o tehnologijah o screen tearingu, se ti pa opravicujem za moje neuporabne poste. 
Manj sarkasticno pa se opravicujem za slabo interpretacijo postov, komentiral sem pa da se ti da, ko si ocitno ze 3x napisal kar hoces povedat, se cetrteic pisat traktat razlogov zakaj mislis kot mislis. Cemur sem odgovoril da stekam(o). 
Fak.

Povezava do prispevka

Ja sj ravno to je tvoj problem. Ko men 4x rečejo brez najmanjšiga argumenta, da je to hud feature je vse ok. Ko pa jaz 4x argumentiram zakaj ni tako, da obstajajo alternative je pa narobe. Fant, jest zastopim, da ti grem na živce, ampak sj greš ti tud men. Sam men je vseeno zate, piši kar hočeš, samo odjebi od mene in bo forum lepši.

Povezava do prispevka
MaDrung reče Dne, 16. 7. 2021 at 22:48:

 

Dosti iger obrnem (za razliko od tebe) in mi je G-sync en boljših featurjev zadnjih let. In hkrati nisem tok klošar, da ne bi mogu 100 € odštet za ta feature, oz. kolikorkoli že stane. Kvečjemu če gledamo cene na trgu je tole eden dosti podcenjenih featurjev. Brez G-sync ne kupim več monitorja.

 

Dejansko je to hecno in  zalostno za forum ki je bil nekoc namenjen gajmingu, Ne G-Sync ni gamechanger kot ni DLSS al RT...lol zame je bil gamechanger 3dfx logo...je pa kul imeti za master level, ampak koncept ki ga ne atomic ali maksi tule nikoli nista dojela. Zato ne izgubljat casa.

 

Ce kupuješ zaslon in imas soliden geforce v kišti seveda boš pomislil da vzames g-sync

 

tdlr 3080ti je na poti :happy:

 

uredilo bitje VonGriffin
Povezava do prispevka

Verjetno je debata glede G Synca enaka kot debata z audifilom. Pac nekdo opazi vsako malenkost in hoce imeti vse tipi topi (iz njegovega zornega kota) ostalim pa pac dol visi in so mnogo prej zadovoljni.

Vglavnem vsak naj si kupi kar mu pase in ni potrebno o tem razpredati par strani.

  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
maksi reče pred 8 minutami:

RT ni noben game changer, razen mogoče v Minecraftu, drugje mogoče kakšen odsev ali bolj realistična senca, če si res ful pozoren, ja to je res vredno -40/50% perfomance hit :D

 

saj nekdo ki je od rojstva farben blind tud meni da so barve precenjene, noben ni rekel da je game changer je pa zanimiva tehnologija / prihodnost  in kudos nvidiji da jo razvija saj napram amdju potiska razvoj gpujev naprej. Sicer pa debata tle z nekom ki igra le en Minecraft na 1080p monitorju je kot smo se dojeli skoda casa 

 

uredilo bitje VonGriffin
Povezava do prispevka
maksi reče pred 2 urama:

Če je napredek, da za 5% boljši videz plačaš z -50% hitrostjo izrisa, je to zame bolj nateg nvidia fanboyev. Za takšno razliko je potrebna generacijska razlika v videzu.

Zate je lahko, meanwhile pa za koga drugega ni. 
Isti si kot nvidia fanboyi sam za drugo firmo. 

Povezava do prispevka
maksi reče Dne, 12. 7. 2021 at 16:15:

ni tako dobra kot DLSS 2.0, samo je dosti boljša kot DLSS 1.0 (ta je bil neuporaben)

 

dejansko so FSR samo popljuvali pri DF, ki so nvidia shilli

lol nvidia shilli

 

fsr je pac shit, ki ni primerljiv niti z TAA upscalom, ki ga dobis v unreal enginu in kupu drugih proprietary enginov.

 

dokler fsr ne dobi casovne komponente, bo pac shit solution za plebse. ki bi jim sicer prej priporocal da uporabijo monitor z nizjo resolucijo, da lahko udobno igrajo na nativni resoluciji ali pa nehajo bit plebsi in skesirajo za dobro graficno, ce ze hocejo 4k.

 

gledas te primerjave ko so AMD navdusenci navduseni, ko FSR izboljsa fpsje ob zamegljeni sliki, ki je neopazno boljsa od tega da bi z naivnim upscalom znizal resolucijo, lol.

 

 

 

pa povrh vsega, tehnologija kot je DLSS ima ogromno potenciala za prihodnje nadgradnje (interpolacija/extrapolacija frejmov, integracija z dinamicno resolucijo in adaptivnim shade ratom, za VR in eye tracking etc.)

 

FSR zgleda kot nek half-baked solution kjer se zdaj iz nekje upa da bodo pri AMD to spravili na nek soliden nivo, ampak niso pokazali nic v kaksni smeri in kako bi to storili

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...