Skoči na vsebino

Grafične kartice


Priporočeni prispevki

VonGriffin reče pred 6 urami:

 

Dejansko je to hecno in  zalostno za forum ki je bil nekoc namenjen gajmingu, Ne G-Sync ni gamechanger kot ni DLSS al RT...lol zame je bil gamechanger 3dfx logo...je pa kul imeti za master level, ampak koncept ki ga ne atomic ali maksi tule nikoli nista dojela. Zato ne izgubljat casa.

 

Ce kupuješ zaslon in imas soliden geforce v kišti seveda boš pomislil da vzames g-sync

 

tdlr 3080ti je na poti :happy:

 

Takega gamechangerja pač ne more bit več, kot je bil 3dfx. Logično. Če pogledaš sama grafika ni tolko napredovala. Crysis 1 še zmeraj zgleda sexy pa je 14 let star, pa je to ravno na pola puta od 3dFXa do danes. Pa poglej, kakšna ralzika v grafiki je od 3dfxa od Crysisa 1 in od Crysis 1 do danes. Crysis 3 je star 8 let, pa je čisto current gen grafika @ 4k.

 

Tko da za današnje čase je DLSS je kar gamechanger. Tudi ray tracing.

 

Sektor 13 reče pred 5 urami:

Verjetno je debata glede G Synca enaka kot debata z audifilom. Pac nekdo opazi vsako malenkost in hoce imeti vse tipi topi (iz njegovega zornega kota) ostalim pa pac dol visi in so mnogo prej zadovoljni.

Vglavnem vsak naj si kupi kar mu pase in ni potrebno o tem razpredati par strani.

Ravno za to so debate, ker so slabe primerjave in si mogoče ne zna kdo predstavljat. G-sync odpravi morebiten screen tearing in morebiten stutter, ki nastane zaradi screen tearinga, če frejmi padejo pod frekvenco monitorja, to pa lahko tudi brez g-synca odpravimo. Skratka morejo bit določeni pogoji. Ni to, da bilo karkoli boljše. 

Ne moreš to primerjat z audifilstvom, kjer se skuša ustvarit čim bolj naravno reprodukcijo zvoka.

 

maksi reče pred 5 urami:

Če je napredek, da za 5% boljši videz plačaš z -50% hitrostjo izrisa, je to zame bolj nateg nvidia fanboyev. Za takšno razliko je potrebna generacijska razlika v videzu.

Težko je govort o 5% lepši sliki, ker dejansko niti ni lepša, ni bolj ostra... Govorimo o "fejk" sencah in odsevih VS real in tukaj je ovredtnotit telo težko. Gre za stvari, ki se pazi to dogmo, :) občutijo in ne vidijo :) Kot ali je original rolex vreden 10x več od dobrega ponaredka. Oba sta vizualno ista in isto točna. Samo eden je fake in občutek na roki je drugačen, če imaš original :)

 

 

Ali pa recimo kdo prebere tak post, kot je ta spodaj.

 

Enterprise reče pred 2 urama:

lol nvidia shilli

 

fsr je pac shit, ki ni primerljiv niti z TAA upscalom, ki ga dobis v unreal enginu in kupu drugih proprietary enginov.

 

dokler fsr ne dobi casovne komponente, bo pac shit solution za plebse. ki bi jim sicer prej priporocal da uporabijo monitor z nizjo resolucijo, da lahko udobno igrajo na nativni resoluciji ali pa nehajo bit plebsi in skesirajo za dobro graficno, ce ze hocejo 4k.

 

gledas te primerjave ko so AMD navdusenci navduseni, ko FSR izboljsa fpsje ob zamegljeni sliki, ki je neopazno boljsa od tega da bi z naivnim upscalom znizal resolucijo, lol.

 

 

 

pa povrh vsega, tehnologija kot je DLSS ima ogromno potenciala za prihodnje nadgradnje (interpolacija/extrapolacija frejmov, integracija z dinamicno resolucijo in adaptivnim shade ratom, za VR in eye tracking etc.)

 

FSR zgleda kot nek half-baked solution kjer se zdaj iz nekje upa da bodo pri AMD to spravili na nek soliden nivo, ampak niso pokazali nic v kaksni smeri in kako bi to storili

 

Potem pa pogledaš reviiewe, dejansko ljudi, ki se profesionalno ukvarjajo s tem:

 

Techpowerup

 I'm very positively surprised by the FSR "Ultra Quality" results. The graphics look almost as good as native. In some cases they even look better than native rendering.

 

Techspot

 I have to say that I'm surprised with what AMD's been able to achieve with FSR. at 4K both the Ultra Quality and Quality modes get pretty close to native rendering, while delivering a ~40% performance uplift with the Ultra Quality mode, and ~65% with Quality, across a range of GPUs from both AMD and Nvidia. I think most gamers will gladly take this sort of performance uplift for the relatively minor impact to visual quality that FSR has in most circumstances.

 

Toms Hardware

FSR at Ultra Quality in Terminator: Resistance might actually look better than pure native rendering

 

 

Skratka FSR je na Ultra Quality dejansko cool. Vse kar je pod tem pa ne tolk. Samo že na ultra quality dobimo 45%+ perfomance gaina, kar je dost insane. Drugi problem je količina iger, ki to dejansko podpira. 

 

 

Povezava do prispevka

Obstaja razlog zakaj DF ne dobi early review sample AMD gpujev.

 

atomic reče pred 32 minutami:

Težko je govort o 5% lepši sliki, ker dejansko niti ni lepša, ni bolj ostra... Govorimo o "fejk" sencah in odsevih VS real in tukaj je ovredtnotit telo težko. Gre za stvari, ki se pazi to dogmo, :) občutijo in ne vidijo :) Kot ali je original rolex vreden 10x več od dobrega ponaredka. Oba sta vizualno ista in isto točna. Samo eden je fake in občutek na roki je drugačen, če imaš original :)

tu je zdaj vprašanje, ali je možna lepša "fake" grafika, ali pa rabimo raytracing (čeprav tega današnje grafiične niso zmožne in sam RT nič ne pripomore, da pridemo kaj bliže temu)

 

lep primer je RDR 2, ki zgleda lepše kot katerakoli RTX igra

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
atomic reče pred 4 urami:

Ravno za to so debate, ker so slabe primerjave in si mogoče ne zna kdo predstavljat.

 

Gre za stvari, ki se pazi to dogmo, :) občutijo in ne vidijo :) Kot ali je original rolex vreden 10x več od dobrega ponaredka. Oba sta vizualno ista in isto točna. Samo eden je fake in občutek na roki je drugačen, če imaš original :)

 

Jaz sicer iskreno ne razumem, zakaj si ti tok daješ opravka s tem, kaj si misli nekdo drug. Men daješ mal čudn vibe ko v post napišeš 15 vrstično razlago z glavnim junakom Gorazdom (objava bi v srednji šoli že lahko šla skoz kot spis za domačo nalogo), kjer vsem 100+ obiskovalcem foruma razlagaš neke svoje podrobne fantazijske scenarije, delaš subjektivne zaključke in jih plasiraš kot tehnične argumente. Samo en monitor je, ta precenjena nalepka in tehnologija za njo pa stane za en plato craft pira. Če odmisliš fizične lastnosti panela je g-sync najboljši extra feature, ki si ga lohk pri monitorju želiš / omisliš, alternative so razni usb priključki in osvetljeni podstavki.

 

Pa te primerjave ti tko reeees ne grejo. Lahko pa v namenski temi presentiš z fake rolexom za manj kot jurja, ki bo isto točn in vizualno isti.

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 52 minutami:

 

Jaz sicer iskreno ne razumem, zakaj si ti tok daješ opravka s tem, kaj si misli nekdo drug. Men daješ mal čudn vibe ko v post napišeš 15 vrstično razlago z glavnim junakom Gorazdom (objava bi v srednji šoli že lahko šla skoz kot spis za domačo nalogo), kjer vsem 100+ obiskovalcem foruma razlagaš neke svoje podrobne fantazijske scenarije, delaš subjektivne zaključke in jih plasiraš kot tehnične argumente. Samo en monitor je, ta precenjena nalepka in tehnologija za njo pa stane za en plato craft pira. Če odmisliš fizične lastnosti panela je g-sync najboljši extra feature, ki si ga lohk pri monitorju želiš / omisliš, alternative so razni usb priključki in osvetljeni podstavki.

 

Pa te primerjave ti tko reeees ne grejo. Lahko pa v namenski temi presentiš z fake rolexom za manj kot jurja, ki bo isto točn in vizualno isti.

Ne vem, Gorazd se mi je zdel smešno ime. Tko, na nič se ne rima :)

Pač to je šport foruma. Zadnji moraš imeti prav. Saj ti tudi, moraš po vseh Gorazdih napisat, da vendarlje je G-Sync najboljši feature. Ok VRR ima vsak monitor danes. V čem je g-sync boljši od freesynca na modernem monitorju?

 

Pri uri sem imel v mislih, da moraš bit precej večji strokovnjak, da opaziš razliko med replico rolexa, kot pa ray tracing. 

https://www.youtube.com/watch?v=j3JpLewhQ6s

 

https://www.youtube.com/watch?v=WbqQqngkl8s

 

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
maksi reče pred 3 urami:

Samo developerji itak morejo narediti tudi fejk verzijo, ker je perfomance hit prevelik, tako da nič ne prišparajo.

Kmalu jim ne bo treba, čez dobrih 5 let bodo prišle igre ven, katerih ne boš mogel igrat brez ray tracing capable grafične. Zato pa imamo DLSS in podobne tehnologije.

Ray tracing + dlss je tak gamechanger, da dejstvo da je AMD Nvidio ujel pri surovi moči grafične totalno nerevantno, nihče o tem sploh ne govori, kar se je še 2 leti nazaj zdelo nemogoče.

Z neko rtx 3070 lahko igraš Cybperunk 2077 in ray tracingom zelo udobno.

 

 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 8 urami:

Z neko rtx 3070 lahko igraš Cybperunk 2077 in ray tracingom zelo udobno.

ja, 43 fps na 1440p je zelo udobno

 

 

načelo featurjev pri Nvidiji je, nima veze če dela zanič na našem hardverju, pomembno je,  da dela še slabše na konkurenčnem

 

 

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
maksi reče pred 11 urami:

Samo developerji itak morejo narediti tudi fejk verzijo, ker je perfomance hit prevelik, tako da nič ne prišparajo.

To je trenutno se res, ja. Verjetno pa cez nekaj let ne bo, vsaj upam da ne. Al pa bo vsaj ful manj dela.

Ne bi bil presenecen ce bi zaceli cez par let pocasi prehajat na RT in bo non-rt stuff cedalje bolj crappy zgledal. Sam pomoje bo treba pocakat na naslednjo generacijo konzol, dvomim da ima trenutna dovolj moci da bi delali rt-only. 

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka
Arey reče pred 30 minutami:

Zdej so se 60fps igre, ker je generacija sveza, cez 3- leta sem preprican da bo default vse na 30fps z opcijo downgradanih visualsev na 60fps v dolocenih naslovih. 

in kako bi to izvedel, a na 60fps bo brez senčenja in osvetlitve, če ni fejk

Povezava do prispevka
maksi reče pred 42 minutami:

ja, 43 fps na 1440p je zelo udobno

 

načelo featurjev pri Nvidiji je, nima veze če dela zanič na našem hardverju, pomembno je,  da dela še slabše na konkurenčnem

 

Ja ja, zelo udobno. Sem probal pri kolegu na DLSS perfomance in z grafičnim tweakom od digital foundrya. Ma šiba 60fps povprečno in tudi dlss perfomance je čisto good.

Ne glej teh videjev iz lasnkega leta.

Povezava do prispevka

Na konzolah imaš zdaj vse, tudi v isti igri z različnimi nastavitvami, od 30 do 120 fps, z  RTjem in brez RTja, v miljon resolucijah, tudi dinamičnih. Razlika med opcijam je od malenkostna do ogromna, razen če si na katodarju. Samo maksi težko to pove kaj iz prve roke kaj je vredno in kaj ne, kaj je igralno in kaj ne in kako kaj izgleda, ker je pač vse to videl samo na youtube.

Povezava do prispevka
maksi reče pred 34 minutami:

in kako bi to izvedel, a na 60fps bo brez senčenja in osvetlitve, če ni fejk

60fps sem rekel predvidevam da bo opcija samo za določene naslove. Ali bojo vložili resource v fakeanje osvetlitve (mogoče ker bojo hotli podpirat tut kakšno drugo platformo), al bo pač ta osvetlitev bolj napol (aka SSR bojo, ostalo pa bolj crappy), al neka low quality RT implementacija, al pa ne bo te opcije sploh.
Ne vem lej, ne napovedujem ničesar, sam verjetno bo v generaciji ali dveh performance RTja skupaj z DLSSom za scenic špile čist playable tut na mid-level karticah. Mogoče bomo pa spet prišli do stanja ko bo razlika low/med/high res ogromna. Trenutno mislim da nam je vse jasno da je ultra bolj kot ne za ljudi kot je VG k ne dobijo več erekcije če ne morejo na forum napisat da igrajo na ultra.

Povezava do prispevka
Enterprise reče pred 8 urami:

x63vpuomtyb71.jpg?width=4096&format=pjpg

 

ubavis midrange RTX kartico in laufas na ultra performance in imas bolane FPSje, ce si ze socialski kocler ki ne more high end turing kartice ubavit

 

 

 

Kako pa lahko igraš recimo AC Valhala?

Midrange AMD grafa poje vse kar lahko Nvidia ponudi...

 

Dosadan si s tem chery pickingom.

 

Dejmo mal objektivnosti. 

Obe tehnologiji imata slabosti. Kljub temu obe tehnologiji ponudita določene detajle celo boljše, kot nativna resolucija. Obe tehnologiji ne moreta delati čudežev na performance modu. Kljub vsemu sta obe tehnologiji nekaj najboljšega v zadnjih letih.

DLSS je vseeno boljša, bolj zrela in jo podpira več iger.

SAM1.png

Povezava do prispevka
Arey reče pred 40 minutami:

Ne me obtozit zajebavanja, ker se ne zajebavam: kaksna je slabost DLSS proti FSR? Edina ki jo poznam je tezava implementacije, ala FSR je res easy implementirat. Se kaj drugega?

Ghosting recimo. Premikajoči predmeti puščajo sledi. Koliko so te dolge te sledi je odvisno od DLSS setinga.

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 50 minutami:

Se prav AMD je boljša izbira za slabe igre Marvel's Avengers in Assassin's Creed Valhalla?

Ne. Do ray tracinga je AMD boljša izbira. Ko enkrat na amdju vklopiš ray tracing postane grafična neuporabna. Pri  valhali je pa pač čista razpaljotka.

Povezava do prispevka
Arey reče pred 8 urami:

Ne me obtozit zajebavanja, ker se ne zajebavam: kaksna je slabost DLSS proti FSR? Edina ki jo poznam je tezava implementacije, ala FSR je res easy implementirat. Se kaj drugega?

največja slabost je očitna, dela samo na high-end nvidia grafah

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...