╭∩╮ samo_hren Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 Ljubitelji sveže glasbe vkup, nalimajte, pošerajte najboljše plate preteklega leta . Moj trend poslušanja sicer z leti neusmiljeno upada, samo ga ni hudiča, da ne bi tudi letos odkril malho res hudih zadevščin, zaradi česar se tudi ekstra veselim čekiranja konecletnih favoritov . Hrenove častne omembe: Roc Marciano & The Alchemist - The Elephant Man’s Bones Natalia Lafourcade - De todas las flores Threshold - Dividing Lines Mydreamfever - Rough and Beautiful Place Röyksopp - Profound Mysteries III The Halo Effect - Days of the Lost Esmerine - Everything Was Forever Until It Was No More Arch Enemy - Deceivers The Flower Kings - By Royal Decree Mitski - Laurel Hell Tears For Fears - The Tipping Point Big Big Train - Welcome to the Planet Alestorm - Seventh Rum of a Seventh Rum A-Z - A-Z Grace Ives - Janky Star Arjen Anthony Lucassen's Star One - Revel in Time Paul Draper - Cult Leader Tactics In še moji najljubši albumi, nosilci laskavega naziva crème de la hren. Za pokušino prilagam youtube playlistico. 41. Aldous Harding - Warm Chris (chamber pop / folk) 40. Cult of Luna - The Long Road North (post-metal / sludge) 39. Alex G - God Save the Animals (indie rock / indie folk) 38. Tim Bowness - Butterfly Mind (art rock) 37. Nilüfer Yanya - PAINLESS (indie rock) 36. Ka - Woeful Studies (hip hop) 35. A.A. Williams - As the Moon Rests (post-metal) 34. Midlake - For the Sake of Bethel Woods (folk rock / psychedelic folk) 33. Dawn Richard and Spencer Zahn - Pigments (ambient pop / jazz) 32. Wilderun - Epigone (progressive metal) 31. Brad Mehldau - Jacob's Ladder (jazz fusion / progressive rock) 30. Jack White - Fear of the Dawn (blues rock / experimental rock) 29. Daniel Rossen - You Belong There (progressive folk / chamber folk) 28. Von Hertzen Brothers - Red Alert in the Blue Forest (progressive rock) 27. Jenny Hval - Classic Objects (art pop / ambient pop) 26. Michael Romeo - War of the Worlds // Pt. 2 (progressive metal / symphonic metal) 25. Gospel - The Loser (post-hardcore / progressive rock) 24. Devin Townsend - Lightwork (progressive rock) 23. Röyksopp - Profound Mysteries (electropop / ambient pop) 22. Charlie Griffiths - Tiktaalika (progressive metal) 21. Perfume Genius - Ugly Season (art pop / experimental) 20. Soilwork - Övergivenheten (alternative metal / melodic death metal) 19. Beach House - Once Twice Melody (dream pop) 18. Allegaeon - Damnum (technical death metal) 17. black midi - Hellfire (avant-prog) 16. The Smile - A Light for Attracting Attention (art rock) 15. Animals As Leaders - Parrhesia (progressive metal) 14. Elder - Innate Passage (progressive rock / stoner rock) 13. Little Simz - NO THANK YOU (hip hop) 12. Brymir - Voices in the Sky (melodic death metal) 11. Mono - My Story, the Buraku Story (ambient) 10. Amorphis - Halo (progressive metal) 9. Toehider - I Have Little to No Memory of These Memories (progressive rock) 8. Dream Unending - Song of Salvation (death doom metal) 7. Haru Nemuri - Shunka Ryougen (art pop / post-hardcore / hip hop) 6. Richard Dawson - The Ruby Cord (progressive folk / avant-folk) 5. Wormrot - Hiss (grindcore) 4. Porcupine Tree - Closure / Continuation (progressive rock) 3. Kendrick Lamar - Mr. Morale & The Big Steppers (hip hop) 2. Black Country, New Road - Ants From Up There (art rock / post-rock) 1. Destroyer - LABYRINTHITIS (art rock / new wave) 7 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 31. december 2022 Share Objavljeno 31. december 2022 Bom probal sestavit tudi sam, čeprav sem letos posluša zelo malo število novih izdaj (pa tudi manj glasbe nasploh). Bi pa sam rad omenil, da se moram končno spravit poslušat Wormrot, ker vsi hvalijo in je na vseh seznamih 1 Navedek Povezava do prispevka
ZippeR Objavljeno 2. januar 2023 Share Objavljeno 2. januar 2023 Tud js nisem mel letos tolko casa za poslusat glasbo kot bi si ga zelel, ampak evo nek seznam. 10. prins thomas - 9 [nu-disco, house] 9. szun waves - earth patterns [jazz, experimental] 8. marco zenker - channel balance lp [breakbeat, ambient, techno] 7. bakalina velika - zviezdna srebrou [folk] 6. makaya mccraven - in these times [jazz] 5. błoto – kwasy i zasady [jazz, hip-hop] 4. black country, new road - ants from up there [art rock, post rock, alternative rock] 3. biosphere - shortwave memories [ambient, idm, downtempo] 2. vid vai - laminar flow [breakbeat, idm, ambient] 1. trudge - no more motivation [techno, breakbeat, ambient, dnb] Po heavy sub-basu in melanholicnih synthih spominja na Ilian Tape okoli leta 2016 - zvok za katerega sem totalni sucker. Izdaja, ki me je instantno osvojila ze po prvem poslusanju. Raznovrsten techno trip. 3 Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 2. januar 2023 Share Objavljeno 2. januar 2023 (urejano) Čeprav sem letos spet poslušal precej več (sploh nove) glasbe kot v zadnjih nekaj letih, je šlo bolj za novo glasbo zame, kot za glasbo z letnico 2022. Izpostavil pa bi samo top 3 heavy metal how it should be done Atmosperic black metal, ki zna potegnit na melodic ... chef's kiss po zame precej slabših Beyond the Red Mirror & Blind Guardian Twilight Orchestra - Legacy of the Dark Lands imo eden njihovih najboljših albumov (vsaj zame trenutno med njihovimi top3) edit: od slovenskih pa Tilen imo še napreduje, men gladko njegov najljubši izdelek zaenkrat (+ res hud art) 2. januar 2023 uredilo bitje Berbasecks 3 Navedek Povezava do prispevka
saosin Objavljeno 2. januar 2023 Share Objavljeno 2. januar 2023 ni vrstnega reda horsegirl - versions of modern performance https://thisishorsegirl.bandcamp.com/album/versions-of-modern-performance pop/indie/noise/punk pablo's eye - a mountain is an idea https://thefloristsmum.bandcamp.com/album/a-mountain-is-an-idea ambiental tony molina - in the fade https://tonymolina650.bandcamp.com/album/in-the-fade power pop/folk nevem the reds, pinks and purples - they only wanted your soul https://theredspinksandpurples.bandcamp.com/album/they-only-wanted-your-soul sad pop/indie/folk straw man army - sos https://d4mtlabsinc.bandcamp.com/album/sos punk caterina barbieri - spirit exit https://caterinabarbieri.bandcamp.com/album/spirit-exit ambient/drone/techno high vis - blending https://highvis.bandcamp.com/album/blending postpunk srsq - ever crashing https://srsq.bandcamp.com/album/ever-crashing shoegaze/dreampop bill callahan - reality https://billcallahan.bandcamp.com/album/yti-a folk/avantgard jeanines - don't wait for a sign https://jeanines.bandcamp.com/album/dont-wait-for-a-sign lofi/indie pop raum - daughter - https://grouper.bandcamp.com/album/daughter ambiental hotline tnt - when you find out https://www.youtube.com/watch?v=gQnObf60WoY&ab_channel=FlipSandy shoegaze thou + mizmor - myopia https://gileadmedia.bandcamp.com/album/myopia black/doom metal alex cameron - oxy music https://alkcm.bandcamp.com/album/oxy-music alt synth pop 3 Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 2. januar 2023 Share Objavljeno 2. januar 2023 @samo_hren also tnx za Cult of Luna, ker sem bil 100% da je sam un zdej že predlanski EP, mi je blo kr mal preveč čudno, da bi meli release 2019, 2021 in 2022 1 Navedek Povezava do prispevka
Kole Objavljeno 4. januar 2023 Share Objavljeno 4. januar 2023 moje ljube glasbene izdaje v '22 · 15,000 Guns - s/t (avant-math / post-prog) · Abdullah Miniawy & HVAD - Notice a Tiny Scratch for the Blue Behind (tribal industrial mūsīqā) · Adem Ilhan - Avenue 5 (OST) (chamber music) · And Also the Trees - The Bone Carver (art rock) · Ashley Paul - I Am Fog (slowfolk) · Asian Glow - Stalled Flutes, Means (noise emo) · Backxwash - His Happiness Shall Come First Even Though We Are Suffering (horrorcore) · Ben Salisbury & Geoff Barrow - Archive 81 (OST) (ghost ambient) · Beshken - Pantomime (jazztronica/ nu pop) · Big Thief - Dragon New Warm Mountain I Believe in You (existential folk) · Bill Callahan - YTILAER (psychedelic americana) · Billy Woods - Aethiopes (abstract hip hop) · Birds in Row - Gris Klein (post-hardcore) · Björk - Fossora (industrial shroom pop) · Black Country, New Road - Ants From Up There (ant-rock) · black midi - Hellfire (brutal jazz / art-prog) · Blut aus Nord - Disharmonium - Undreamable Abysses (atmospheric / avant-black metal) · Chat Pile - God's Country (sludge rock) · Cheri Knight - American Rituals (tribal pop) · Clarice Jensen - Esthesis (post-minimalism / drone classical) · Colin Stetson, Elliott Sharp, Billy Martin & Payton MacDonald - Void Patrol (post-jazz) · Crepuscular Dirge for the Blessed Ones - s/t (death / prog metal) · Dan Romer - Station Eleven OST (ambient folk) · Daniel Rossen - You Belong There (chamber jazz / prog folk) · DIM - Steeped Sky, Stained Light (liturgical darkwave) · downy - 喘鳴 (experimental rock) · Everything Everything - Raw Data Feel (glitchtronica / artwave) · Extra Life - Secular Works, Vol. 2 (nova-prog) · Florist - Florist (plink-plonk folk) · Frédéric L’Épée & Yang - Designed For Disaster (progressive pop) · GoGo Penguin - Between Two Waves (nu jazz) · Gospel - The Loser (post-hardcore) · Horse Lords - Comradely Objects (atonal free rock) · iANO - Life Cycles (neotronica) · Ikarus - Plasma (zeuhl) · Jeremiah Chiu & Marta Sofia Honer - Recordings from the Åland Islands (post-ambient) · Jeremy Cunningham, Dustin Laurenzi & Paul Bryan - A Better Ghost (night-jazz) · Jyocho - しあわせになるから、なろうよ (math anime) · Kali Malone - Living Torch (microtonal dronecoustic) · Kendrick Lamar - Mr. Morale & The Big Steppers (conscious hip hop) · La Colonie de Vacances - Echt (totalism rock) · La Nòvia - Rain Be For Rain Bo (drone tradfolk) · Little Simz - NO THANK YOU (chamber hip hop) · Magma - Kãrtëhl (zeuhl / soul funk) · Makaya McCraven - In These Times (jazz fusion) · Marillion - An Hour Before It's Dark (sophisti / progressive rock) · Mary Halvorson - Amaryllis (avant-garde jazz / third stream) · Max Richter - The New Four Seasons: Vivaldi Recomposed (modern classical) · MJ Lenderman - Boat Songs (slow-country) · Niechęć - Unsubscribe (yass jazz) · Nilüfer Yanya - Painless (indie rock) · Old Fire - Voids (dream americana) · p.s.you'redead - Sugar Rot (nintendo sasscore) · Palm - Nicks and Grazes (math pop) · Perfume Genius - Ugly Season (experimental / chamber pop) · Preoccupations - Arrangements (post-punk) · Richard Dawson - The Ruby Cord (progressive folk) · Širom - The Liquified Throne of Simplicity (imaginary folk) · Softcult - Year of the Snake (dream pop) · springtime - Night Raver (experimental post-blues) · Sudan Archives - Natural Brown Prom Queen (queen rap) · The Bad Plus - The Bad Plus (avant-garde jazz / post-bop) · The Comet Is Coming - Hyper-Dimensional Expansion Beam (bass-drop jazz) · The Smile - A Light For Attracting Attention (radiohead) · VA - The Others (Lustmord Deconstructed) (post-industrial/ dark ambient) · Vilhelm Bromander - Aurora (minimalism) · Wild Up - Julius Eastman Vol. 2: Joy Boy (post-minimalism) 1 Navedek Povezava do prispevka
Patton Objavljeno 4. januar 2023 Share Objavljeno 4. januar 2023 1 .DEF LEPPARD-Diamond Star Halos 2.KORN-Requiem 3.DEAD CROSS-dead cross 2 4.COLLECTIVE SOUL-Vibrating 5.SLIPKNOT-The end,so far 6.ALTER BRIDGE-Pawns& Kings 1 Navedek Povezava do prispevka
saosin Objavljeno 4. januar 2023 Share Objavljeno 4. januar 2023 Patton reče pred 3 urami: 1 .DEF LEPPARD-Diamond Star Halos 2.KORN-Requiem 3.DEAD CROSS-dead cross 2 4.COLLECTIVE SOUL-Vibrating 5.SLIPKNOT-The end,so far 6.ALTER BRIDGE-Pawns& Kings sem moral prav pomislit, če ne pišeš seznama za par desetletij nazaj Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.