Skoči na vsebino

Kaj se to z Maseratijem dogaja?


Priporočeni prispevki

Sanitarni-Inšpektor! reče pred 7 urami:

Masi mc20 mi zgleda res noro dobro zunaj in znotraj, problem je edino cena. Za ta dnar je namreč kr precej težko upravičit nakup nečesa kar ni ferrari. Kaj bom z nekimi v6 (bi)turbo jajci če mam lahko v8 pošast in vso to tradicijo, dizajn, itd.

 

Bizarno je celo to, da F430 ima v sebi in na sebi več maseratijevskega kot MC20.

Povezava do prispevka
  • 6 mesecev kasneje...
StronzoAdriano reče Dne, 22. 12. 2020 at 13:20:

Masi mc20 mi zgleda res noro dobro zunaj in znotraj, problem je edino cena. Za ta dnar je namreč kr precej težko upravičit nakup nečesa kar ni ferrari. Kaj bom z nekimi v6 (bi)turbo jajci če mam lahko v8 pošast in vso to tradicijo, dizajn, itd.

 

Pa se je tud to nažalost obrnal... :(

Ferrari bo v naslednjem tamalem modelu imel v6+baterijo :(

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

California je top! 

Ne vem kako se sicer vozijo ferrariji, sem pa marsikaj peljal in sem si tud mislu eh california... Srot ferrari. Kr naj ga majo. Dokler ga nisem peljal. Avto je igracka! Bi ga imel:) pfl seveda ko ma atmosferskega v8 :) turbo je mnjeh, ceprav podlegamo trendom:) 

Povezava do prispevka
Kinetic reče pred 7 minutami:

California je top! 

Ne vem kako se sicer vozijo ferrariji, sem pa marsikaj peljal in sem si tud mislu eh california... Srot ferrari. Kr naj ga majo. Dokler ga nisem peljal. Avto je igracka! Bi ga imel:) pfl seveda ko ma atmosferskega v8 :) turbo je mnjeh, ceprav podlegamo trendom:) 

 

Verjamem, da so vozne lastnosti vrhunske, ampak je pa California pustila pri meni občutek japijevskega ferrarija, kar sem imel tudi ob prvem pogledu na F430. Vseeno se je F430 bolje postaral, celo bolje od 360 (prednje luči), medtem ko je California vizualno silhueta nekega x kabrio modela. Veliko lepši mi je Californijin tehnološki bratranec GranTurismo.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Mislim, da gre bolj za to, da se pozna odhod Pininfarine pri Maseratiju in Ferrariju. Oblika je takšna kot je, tudi mene določeni dizajnerski pristopi pri MC20 in 488 motijo, ampak res je tudi, da smo bili navajeni več desetletij tistega manjšega procenta pininfarinine avantgarde (usta Californie, prednje luči 458, rebra Testarosse, klasični pristop pri GranTurismu, zadnje luči F430 ipd.) in zdaj več nočejo nobene posebnosti, ampak čim lepši coupe, kar pa ne gre z logiko nekega privat studia, ki se želi podpisati pod nekaj. Že zdaj mi recimo Roma in MC20 delujeta nekoliko nemško.

 

Mislim, da je razlog k tovarniškemu oblikovanju tudi to, da imajo dovoljšen pedigre in se lahko hvalijo s pestro zgodovino same firme, tako da jih ne rabi nič skrbet, da bo nek entuziast jokal za Pininfarino. Verjamem pa, da se bodo potencialne stranke naveličale turbomotorjev in jih bo ideja o atmosferskih agregatih udarila ravno iz pedigreja samega, ker se bo na veliko Enza in F50 hvalilo bolj kot vse ostalo in jamralo češ da to zdaj ni to. Razlika se sliši bolj kot pa vidi.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
GTA reče pred 10 minutami:

Samo pri proizvajalcih, ki letno proizvedejo manj kot 200 avtomobilov:mehkoblato:

 

Absolutno, ker pri teh proizvajalcih deloma ideje o naslednjih modelih formulira klientela direktno. Pri večjih proizvajalcih je to nemogoče ali pa redko, znan primer je BMW, ko je svetovna javnost popljuvala E90 in E60. Slednji še danes izgleda bolj kot nasedli kit, kakor pa avto. Sledil je dobro znani shark look na F10 in F30, da ne omenjam popravljanja priokusa s Serijo 4.

 

Tukaj pa so mnenja ter ideje bolj strnjene v nekaj novinarskih reportažah ter komentarjih kupcev, lastnikov, poznavalcev.

 

Takšno operaško nastopanje Enza v javnosti ni deležno samo suhoparnega "Aja, to je prejšnja superberlinetta, kako je lepa."

 

 

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 3 urami:

Že zdaj mi recimo Roma in MC20 delujeta nekoliko nemško.

 

Ej prav to!

Sej ni nič narobe z nemškimi avti, ravno nasprotno. Tako dobri so da se vsi temu podrejajo.

Ampak pri dizajnu je pa pač Ferrari pa Maserati zmeraj nekaj posebnega, ne pa mal generike pa je zunaj nov superšportnik.

Ker pri gadgetih italjani sori ne morejo konkurirat nemcom niti pod razno. 

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...