Skoči na vsebino

Wing Commander


Priporočeni prispevki

maxresdefault.jpg

 

IMHO je Wing Commander Prophecy + dodatek Secret Ops najbolj instantna space-sim arkadna izkušnja. Kupiš, inštaliraš in igraš eno najbolj akcijskih in kinematičnih izkušenj v vesolju. Ni potrebno priklapljati joystick, saj je prilagojena miški in tipkam veliko bolje kot pa igralni palici.

 

Secret Ops iz 1998 še danes izgleda konkurenčno sodobnim "space-simom". Recimo v primerjavi s Star Wars: Squadrons izgleda dosti boljše. Tudi igra se veliko boljše kot Star Wars: Squdrons, saj je veliko bolj napredna igra. Če poznate koga, ki raje igra Squadrons kot pa Secret Ops, vam kot izkušen vesoljski kombatant priporočam, da ga pošljete na ekstenzivno psihološko zdravljenje.

 

 

https://www.gog.com/game/wing_commander_5_prophecy

https://www.myabandonware.com/game/wing-commander-secret-ops-d8g

 

opengl_shot0001.png

wcsohr01.jpg

artwork.wing-commander-prophecy.1024x725

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...

Grafično je res še vedno napredna in tudi prepričljiva, predvsem zaradi orožarske izvedbe. Pokanju PBCja ali Gatlinga ni lahko najti vzporednice v ostalih space-simih.

 

Je pa velik minus Edge of Chaosa promet pred črvjimi luknjami, ker včasih se trčenju ni možno izognit. Če začneš vstop v wormhole, ko iz wormhola uleti nekdo drug, si pečen avtomatsko. Včasih za sandbox fun poženem shranjeno pozicijo v Santa Romeri preden te spravi na zadnjo misijo. Dokaj kul, ampak sistem sumerskega trgovanja (blago za blago, brez denarja) mi ne potegne. Piratski napadi so kul.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Jaz se pa filma res slabo spomnim. V glavi imam sicer, da je bil zelo slab casting, pa da je zadeva na splošno delovala izredno cheese, res kot nek ultra B-movie (če zapretiravam: določene scene v igrah so bile oskar material proti filmu :) ). Ampak ja, saj pravim, slabo se spomnim in gledljiv se mi zdi, da je vseeno bil. Pač v smislu, da sem ga 1x pogledal od začetka do konca in sprejel takega kot je bil.
Btw, to so se tudi z nekimi torpedi streljali, ali? (kar sicer ni nujno slabo, ampak mislim, da me je takrat vseeno malce zmotilo)

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Ne, niso, ker ko vidim Freespace ali I-War, nikjer ne vidim WW2, ampak logično evolucijo trenutne vesoljske tehnologije.

 

Inb4 dogfighting:

 

Dogfight ne more biti argument. Bolgarski Mig-29 je dogfighter, ker mu dela verjetno samo mitraljez. Če pa še to ne, je pa lahko za kamikazo.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 9 minutami:

Ne, niso, ker ko vidim Freespace ali I-War, nikjer ne vidim WW2, ampak logično evolucijo trenutne vesoljske tehnologije.

ah daj no, zakaj so lovci in vesoljske ladje aerodinamičnih oblik, če so v vesolju

 

pač celoten žanr je WW2 inspired, tako da tak očitek je smešen

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
maksi reče pred 1 uro:

ah daj no, zakaj so lovci in vesoljske ladje aerodinamičnih oblik, če so v vesolju

 

pač celoten žanr je WW2 inspired, tako da tak očitek je smešen

 

Zato da izgledajo kul kakor F-14.

 

Tako da celoten žanr nima nobene veze z WW2, razen Freelancer. To imaš ti neke iluzije. Celoten žanr se šlepa na imidž Top Guna in Star Treka.

 

Mogoče bližnja srečanja bojnih ladij deluje precej WW2-like, ampak to je za akcijske namene. Ni treba biti genij, da ugotoviš, da so se v WW2 piloti in mornarji na nek način dejansko bojevali in si v podzavesti tudi tako predstavljemo srečanje med sovražnima F-22 in F-16. BVR ni za v igre ali filme. Mogoče, če komu rata ugotovit kako to izvesti na zanimiv način.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 17 urami:

Jaz se pa filma res slabo spomnim. V glavi imam sicer, da je bil zelo slab casting, pa da je zadeva na splošno delovala izredno cheese, res kot nek ultra B-movie (če zapretiravam: določene scene v igrah so bile oskar material proti filmu :) ). Ampak ja, saj pravim, slabo se spomnim in gledljiv se mi zdi, da je vseeno bil. Pač v smislu, da sem ga 1x pogledal od začetka do konca in sprejel takega kot je bil.
Btw, to so se tudi z nekimi torpedi streljali, ali? (kar sicer ni nujno slabo, ampak mislim, da me je takrat vseeno malce zmotilo)

ja :D

sam to ni nekaj novega pri vesoljskih filmih ali igricah

ni bil lih neki, tut cheese ja, je bil pa gledljiv

Povezava do prispevka

Sicer pa je bila že od štarta Wing Commander serije (verjetno že pred tem), največja Chrisova želja, da bi ustvarjal filme. To je na wiki:

Wing Commander, 1999, director, actor    
The Punisher, 2004, executive producer    
The Jacket, 2005, executive producer    
The Big White, 2005, producer    
Lord of War, 2005, producer    
Ask the Dust, 2006, executive producer    
Lucky Number Slevin, 2006, producer    
Who's Your Caddy?, 2007, executive producer    
Outlander, 2008, producer
Black Water Transit, 2009

Zdaj je pa pač silom prilike pristal pri Star Citizenu, oz. se kao vrača h koreninam. ;) 
 

Povezava do prispevka
maksi reče pred 5 urami:

ah daj no, zakaj so lovci in vesoljske ladje aerodinamičnih oblik, če so v vesolju

 

pač celoten žanr je WW2 inspired, tako da tak očitek je smešen

Boljše vprašanje zakaj nekatere niso. Je že res da večino časa preživijo v vesolju, vendar naj bi neredko šle tudi na planet, kjer je aerodinamika še kako pomembna.

Zato je boljše vprašanje, zakaj jih nebi delali take kot zakaj bi. Saj so tako uporabne v več razmerah in jim ne dajejo nekih malusov da jih naredijo take (teoretčno seveda, gleda na to da jih (še) ni).

 

Je pa res, da Chris že cel čas nabija da je bo to ww1/2 dogfight style v vesolju. Nevem če so še vedno pri tem ker zdaj par let ne sledim več razvoju ( a je razvoj? : ).

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
Haderach reče Dne, 10. 8. 2020 at 13:55:

WC: Prophecy sem ob izidu kupil. Še danes imam škatlo doma. Za dodatek pa do minute nazaj nisem vedel, da obstaja. Hvala za ta info ... definitivno grem igro v kratkem še enkrat obrnit (tokrat z dodatkom) ... :w00t:

Aaaaaaand done.

 

WOFgKhY.png

 

Torej, nabavil WC:Prophecy + dodatek na GOG. Obrnil oboje. Secret Ops so res cel žur za igrat. Veliko več sovragov v bitki + močnejša orožja. Jih je res veselje pokati ... žužke nemarne. Edino zgodba je meh pa zadnja misija precej brezvezna.

Če pride ven kak moderni high-res remaster, se pa z veseljem še enkrat lotim. Sploh WC 4, ki mi je bil najljubši.

uredilo bitje Haderach
Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

@Haderach

 

Luyten postajo v Secret Ops so ti uničili ali si jo rešil? Jaz sem to misijo zagnal okrog 7x in vsakič fail in si mislil, da je prisiljeni failed mission pa sem nadaljeval kar z naslednjo. Potem sem pred par dnevi videl na Youtube walkthrough, da je model rešil Luyten in je potem dobil priložnost, da razsuje Hydra-class križarko posebej. Zdaj pa imam eno misijo s tremi kapitalnimi ladjami za uničit. Med njimi je ta Hydra.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

@sadhu sequencer

Sem jo rešil. Ker sem mel vse misije success. Spomnim se ene misije (pa verjetno je bilo to ravno ta), k mi ni blo jasno zakaj mi neko vesoljsko postajo uničijo kljub temu, da mi je dobro šlo. Po nekaj failih sem pa le ugotovil, da križarka izstreli nekaj capship raket proti tej postaji. Kar v žaru bitke hitro spregledaš. No, potem ni bilo več problema ... samo tiste capship missile moraš še popokat.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...