Skoči na vsebino

Trenutno igram [03/2023]


Priporočeni prispevki

Dauntless

2/10

81478414_10207035440119966_4447522494244

Za ene 20 urc sem se poigral v tej Online only igri kjer prefukavaš kuščarje. Igra je monster hunter žanr.

 

Ne vem kaj lahko sploh pozitivnega povem o igri, ker je tako enodimenzionalna in brez občutka progresije, da se res čudim, da še obstaja (poleg tega da je f2p).

 

V igri obstajajo mogoče 3je tipi bossov, vse drugo pa je kopija enega ali drugega le z malenkost drugačnim skinom. Fight je dolgočasen in sestavljen predvsem iz LMB LMB LMB ali pa RMB RMB RMB Dodge.

Večino igre predstavlja ogromen grind (tudi po tem ko sem kupil battle pass). Ko se pribiješ z orožjem do levela 20 po 20 urah, pa narediš reset levelov za 1 % critical chance in ponoviš vajo od najšvohnejših bossov do najmočnejših.

 

Vsi bossi so samo en velik bullet sponge.

 

Craftaš si orožja. Toj to. Za crknit dolgočasno. Še faking umret ne moreš (razn v določenih specifičnih načinih, ki jih ne moreš igrat trajno, ker si konstantno resetiraš weapon level in padeš ven iz requirementov).

Enostavno igra namenjena brainded folku, ki sam rabi nekaj za autoplayat.

Povezava do prispevka

14 dni ,.. napredujem ,.. samo jeba ker vedno umerm od vročine al neki tuke zadnjič sploh nisem bil infected,.. vglavnem potem ko ni več tv programov,.. budilka off ker mislim da se utrujenost lahko grdo prikrade,.. in potem štala

 

20230304005125_1.jpg

Povezava do prispevka

Close to the sun

6/10

ClosetotheSun_08.jpg

Walking simulator z ponovljivimi zelo preprostimi ugankami. Zgodba je skoraj v celoti navdihnjena iz Bioshocka. Torej greš na ladjo, kjer se grejo "Znanstvenike brez meja".

Grafika je kar lepa, kontrole nekoliko smotane (can't walk that way, ker je tam manjši stol prevrnjen).

Zgodba in sam delivery jumpscare-ov je izjemno predvidljiv. Že sama struktura zgodbe je praktično enaka kot pri Bioshock.

Traja ene 5 urc, svet ni narejen verjetno (mečejo velike fizičke in elektrofizičke besede okoli, ki izpadejo totalno smešno vsakemu, ki bere kaj več kot pop science na 24 ur).

 

Nice try, sam ni blo ne.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Včeraj sem igral Outer Wilds. Lepo sem si vzel čas, da sem prečekiral vse možno, natančno in na easy. Gladko mineta najmanj dve uri in pač izklopim igrico. Danes mi javi, da ni shranjene pozicije.:ranting: A to se prav norca delajo?  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 13 minutami:

Včeraj sem igral Outer Wilds. Lepo sem si vzel čas, da sem prečekiral vse možno, natančno in na easy. Gladko mineta najmanj dve uri in pač izklopim igrico. Danes mi javi, da ni shranjene pozicije.:ranting: A to se prav norca delajo?  

Igrica nima checkpointov

Povezava do prispevka

Boomer gamer in chekpointi gor al pa dol. Enostavno mi pač ni všeč, da igram vsaj 2 uri in mi ne shrani absolutno ničesar.
Igra mi res dogaja, ampak s takšnim pristopom shranjevanja so avtorji dokaj zajebali. Ni to nek shooter na žetone ali pa nek survival horror, kjer recimo omejeno shranjevanje še nekako prispeva k vzdušju.

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Spoiler

Death is inevitable in Outer Wilds. When the player dies, images of their last life flash before their eyes, from their death to the start of them waking up in the Village, where they then respawn. The player is almost always bound to die at the latest 22 minutes after waking up, as the supernova explodes.

 

Ne vidim kaj je tukaj spornega, če si igral 2 uri, bi že dojel kaj se zgodi.

 

 

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 34 minutami:

Boomer gamer in chekpointi gor al pa dol. Enostavno mi pač ni všeč, da igram vsaj 2 uri in mi ne shrani absolutno ničesar.
Igra mi res dogaja, ampak s takšnim pristopom shranjevanja so avtorji dokaj zajebali. Ni to nek shooter na žetone ali pa nek survival horror, kjer recimo omejeno shranjevanje še nekako prispeva k vzdušju.

Napredek se ti shranjuje v dnevniku na vesoljski ladji. Vsakič, ko odkriješ nekaj pomembnega (lokacije, rešene uganke, etc.), se ti bo tam zabeležilo.

Zadeva je hardcore zajebana, ampak ravno to daje res noro vrednost progressu.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Saj zdaj razumem in se mi je odprlo novo obzorje. Problem pri meni je bil, ker sem vzel preveč na easy, se 2-3 ure potikal naokoli, potem pa zanalašč nisem štartal vesoljske ladje (da bi sploh prišel do omenjenega dnevnika).

uredilo bitje DaCapo
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Zadnjih par tednov sm igral:

 

Luigi's Mansion 3: iskreno sem mislil, da mi bo zadeva bolj vsec. Saj je kjut in simpaticno, pa carsko je kako lahko s sesalcem s prakticno vsako stvarjo interaktiras. Ampak nekako gejmer v meni ni bil potesen in kaj vec kot 1 uro v kosu nisem mogel igrat, ker sem se navelical. Obrnil zgodbo, ni mi pa tolk vsec da bi sel nazaj iskat manjkajoce stvari.

 

Evil Genius 2: v tole sem v dveh tednih vrgel kar precej casa. Rabil sm poskretchat graditeljsko-ekonomski itch, in za to je blo kul. Prespilal eno kampanjo (od petih, ena za vsakega genija), in je blo to dovolj, da sem odlozil spil. Poleg tega sem precej siguren, da so si kampanje med sabo prevec podobne, da bi se splacal.

 

 

Prejle zacel Outer Wilds. Zaenkrat mi je bolj malo jasno, raziskujem z ladjico.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Igram Ghost of Tsushima. Zelo sem se bal da bo igra kot Assassin's creed, 10 ur noter me bolj spominja na Horizon. Tako da mi vsaj zaenkrat pošteno dogaja.  Saj bo nekdo rekel ja, saj med njima tudi ni veliko razlike. Res je sistem podoben, odkrij vprašajčke, naredi side-queste, zlevelaj in dobi upgrade ter move-on. A pri Ghostu in Horiznu se nikoli ne počutim da je naenkrat vsega preveč in igra ne deluje kot naloga / chore.

 

Bojevanje je zadovoljivo, mapa pa ni preveč nafilana z dejavnostmi tako da zaenkrat nimam večjih pripomb. No ja, mogoče eno. Fog of war bi se lahko malo bolj odkrival. Saj vem, lahko upgrade-am obleko, sam kdo pa ima čas menjati oblačila med bojevanji :). 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...