Skoči na vsebino

Trenutno igram [03/2023]


Priporočeni prispevki

Ezoterik reče pred 8 urami:

kok se ti je zdela persona woke od 1-do rings of power

Prav dosti ne, nekaj queer karakterjev,  ki pa so zelo obstranski.

 

Komajda.

 

Drugače sem Persono omenil, samo da se razbije to kreganje to pa je tudi to :).

Povezava do prispevka

Final Fantasy VII

(1997*)

*Ya, rly.

 

Na kratko: pred kakšnim tednom, tednom in pol, sem se spet nekaj igral z emulatorji. Shaderje sem med drugim testiral na Final Fantasy VII in potem me je dejansko povleklo, da bi po dolgih letih malo preigral uvod v igro, ki sem ga imel v spominu kot res vrhunskega.

 

No, najprej je vsekakor bilo na sporedu prilagajanje na goofy like, ki delujejo kot nekakšni LEGO strički. Še posebej je nenavadno, da med navadno igro delujejo tako goofy, med bojem in vmesnimi sekvencami pa imajo normalne proporce. Kolikor sem bral, je povezano z razvojem igre na N64, torej da so razvoj pričeli na N64, imeli marsikatere modele že narejene, potem pa prestavili na PS1in obdržali modele iz N64. Da sem se navadil na modele, sem rabil vsaj dobre tri ure igralnega časa (igral sem približno sedem ur, prišel sem do prvih flashbackov s Sephirothom po pobegu iz Midgarja). Na srečo so ostali grafični elementi bolje postarani – sicer z nekoliko nenavadnega scalinga, ampak renderji ozadij so meni bili pogosto čudoviti, marsikateri prostori pa izoblikovani res z občutkom. Tako da tukaj igra še danes naredi dober vtis. 

 

Ampak, kakorkoli že, največji plus uvoda v to igro – sploh v primerjavi z rimejkom – je v njegovi bombastičnosti. Kljub arhaičnosti je uvod v igro tako napet, da ti ne pusti dihati, kot da bi igral neko primitivno potezno Naughty Dog igro. Od začetnega terorističnega napada, ko še spoznavaš like, do spodletelega drugega napada, preko infiltriranja v Shinra stolpnice, do »Road Rash« pobega iz Midgarja, vse skupaj se odvrti v cca. petih urah (za razliko od rimejkovih 40) in ti praktično ne pusti dihati. Poleg tega pa so tekst in dialogi res zelo dobri in izčiščeni, nič bullshita, praktično vse je pomenljiv content (igram s posodobljenim angleškim prevodom, baje je originalni bil veliko slabši). Pa na res carski način pokažejo, kako neverjetno nevaren je glavni negativec. V Shinra stolpu, kjer sem bil marsikdaj na robu smrti,  offscreen uleti glavni negativec Sephiroth in raida celo stolpnico no fucks given, za sabo pa pusti samo krvavo razdejanje. Res učinkovito, dobro in hitro s popolnoma offscreen dogajanjem prikazano, s kako zajebanim tipom imamo opravka. No, po Road Rash pobegu prideš do world mape in prve vasice, kjer Cloud pripoveduje zgodbo o njegovem zavezništvu s Sephirothom in je spet genialno prikazano, kako močen je Sephiroth. V pet let starih flashbackih se ti namreč pridruži v fightih (njegove napade izbira AI) in ima denimo več kot 3000 HP healtha, dočim ima Cloud na tisti točki cirka 150 (pet let kasneje, v sedanjosti, pa takrat prilezeš do ene 400), prav tako pa Sephiroth vse sovražnike anihilira z enim udarcem. Res vrhunsko in čisto znotraj tega JRPG koncepta nakazano, kako brutalen možakar je in kako nemogoče je na tisti točki, da bi mu Cloud z ekipo lahko konkuriral, da bi torej s svojimi 400 healtha konkuriral Sephirothu, ki je imel že pred petimi leti več kot 3000. 

 

V glavnem: naprej igrice najbrž ne bom igral, ker mi je po spominu uvod najboljši. Je pa dejstvo, da dejansko ni težko ugotoviti, zakaj je šlo za tako prelomen naslov. Saj postaran je precej wacky, LEGO strički v kombinaciji s preprostim fighting sistemom igri ne delajo usluge, random fightov je kljub temu, da jih je manj, kot imam v spominu v kakšnih sorodnih JRPG-jih (na ogromno screenov jih namreč ni sploh), še vedno preveč. Ampak po drugi strani mi je škoda, da so iz teh šestih, maksimalno sedmih ur naredili 40-urni RPG, ki je posledično precej manj spektakularen (ker izvirnik je v uvodu praktično nonstop vrtiljak). Mogoče kdaj celo izide nek FF 7 remake remake, ki bo iz trilogije rimejkov naredil en kopakten del, pa bomo ta bombastični uvod dobili nazaj :D.

 

mgwvbRc.png

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Ne vem no, jaz bi na tvojem mestu vztrajal, ker imaš skozi celo igro ful noro dobrih momentov, ki so vezani na kompanjone in njihove "side queste".

Je pa dokaj velik zalogaj poln arhaičnih pomanjkljivosti (grindanje in random boji in primis). To te čisto štekam.

Povezava do prispevka

Mah, jaz sem parkrat probal igrat na 'kao' pc verzijo, samo je blo tolko bugov, ki se jih nisem mogel rešit da sem obupal ko sem prišel do prvega chocobo racing al kaj je že bil. :( Še vedno na to do listi sam moram dobit eno verzijo ki ni za PC, nek emulator pa bo ...

Povezava do prispevka
darksaga reče pred 4 minutami:

Mah, jaz sem parkrat probal igrat na 'kao' pc verzijo, samo je blo tolko bugov, ki se jih nisem mogel rešit da sem obupal ko sem prišel do prvega chocobo racing al kaj je že bil. :( Še vedno na to do listi sam moram dobit eno verzijo ki ni za PC, nek emulator pa bo ...

V retroarchu lahko igraš PS1 verzijo s CRT shaderjem in nabitim AA za like, da dobiš v redu videz

Pa retroarch ima prevzeto tipko za fast forward, kar tudi pride prav med fightingom :) 

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 6 urami:

Ne vem no, jaz bi na tvojem mestu vztrajal, ker imaš skozi celo igro ful noro dobrih momentov, ki so vezani na kompanjone in njihove "side queste".

Je pa dokaj velik zalogaj poln arhaičnih pomanjkljivosti (grindanje in random boji in primis). To te čisto štekam.

Morda vztrajam. Saj dosti se spomnim iz otroštva, tako da velik del izkušnje mi je itak carski nostalgia blast.

 

Ampak zdaj sem pri TCHIA, zelo carska in zabavna igrica. Traversal mi je zaenkrat nor. Že bouncanje med drevesi je mega zabavno :D

 

Dobra priprava na gritty RE 4 izkušnjo, ki me čaka po Tchia :D:D:D 

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Neki me zagrablo igrat, ker že nekaj dni vztraja slabo vreme in eto prvič se resno lotil Dead Cells skupaj z DLC Metroidvania ker bila ravno pomladanska akcija na steam, pa eto uživam kot že dolgo ne v smislu, sam še en run. Nekako mi celo bolj sede kot Rogue Legacy 2, saj je bolj "živahna", tekoča. Tudi mi bolj sede kot Hades. Vsekakor pravi dragulj, ki kot ulit za Steam Deck.  Kako je to šlo mimo mene, a mogoče je nek plus tako igro odkrit ko že izpeljena in z dodatki. 

 

Ker so ceno spustli na 50 zelencev si privoščil še Dead Space na PS5. Ker je od originala minilo že u matr 15 let :blink: mi je bilo skoraj kot da bi igral prvič. V bistvu težko sploh primerjam z originalom, tok je že časa nazaj, niti ne vem če jo končal. Pomojem da ne. Zaenkrat paše kake pol chapterja na pozno zvečer obrnit. Izgleda res odlično, na slušalkah tudi zvok trga.. a bomo videli. Vzdušje zaenkrat drži.. 

Povezava do prispevka

Layers of fear 2

6/10

Layers of Fear 2 screenshots - Image #27298 | New Game Network

Mogoče ta horror walking simulator / simplistic puzzle solver ocenjujem preveč strogo, vendar gre za osebno oceno (kaj sem jaz potegnil iz igre).

Kot prvo igra blesti v izdelavi okolice. Artistično izgleda fenomenalno, Jumperji so kr dobri, VA je dober, animacije so izjemne... Torej načeloma točno to kar bi rabil od takšne igre.

 

Ampak... Igra je ponavljajoča, zgodba je underwhelming ter po vrhu še predstavljena tako nepovezano, da hitro izgubiš pozornost. Čeprav so si sobe različne in "horror animacije" dobre, po kakšni urci samo še laufaš čez igro. Ne vsebuje tistega, kar bi te šokiralo ali pribilo na tla za nekaj minut.

Več kot pol igre sem samo žgal speedrun.

 

Za igro kjer je mistery in horror osredje me osebno ni prepričala. Mogoče sem res že toliko horror žanra preigral, da name enostavno nima več vpliva saj mi podzavest preefikasno postavi bariero. Mogoče je res zadnji čas, da si nabavim VR. Na stara leta bi to bil prevelik korak. :D

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Mario Rabbids Kingdom Battle. Pomoje me po Advance Wars še nobena potezna strategija ni tako pritegnila kot ravno MRKB.

Sem ravno nabunkanl MidBossa v svetu 3. Upam da v nadaljevanju ne zakomplicirajo preveč in da bo lepo teklo do konca.

 

Pa vmesne puzle mi gredo občasno na živce :blush:.

uredilo bitje elrado
Povezava do prispevka

obrnil Hitman Freelancer na hardcore mode. brutalno, vsaj men. da uspesno prekruzas 18 map brez zajeba, rabis veliko potrpljenja, prosnje bogovom, da ti ne vrzejo mandatory prestizne naloge kot kombo treh nemogocih - casovna omejitev glede na tarce :rofl: , casovna omejitev reset na 2:30 minute za vsako pacifirano osebo, SA/SO, etc. edina doable casovna prestizna naloga je Hide & Seek, kjer se timer resetira na 2:30 min, ko zlezes v omaro, skrinjo, in ze to je nerve wrecking, zato najlazje mape kot New York, Whittleton Creek, .. hranis za timed al SA objectivse. 

in lahko takoj preidemo k hroscom. mnogo jih je, za uspesno nerejen hardcore mode cist prevec. ocitno ne bodo nikoli porihtali hitboxa za strele v glavo od zadaj, ker ratio neuspesnih oneshot killov je prevelik.

suspecti na showdown mapah znajo glitchat, da se nocejo premiknit, dokler jih ne triggeras  https://streamable.com/dymm5u 

ta model lahko moli tikvo skozi steno in te opazi, ce si mu preblizu, se zaseta lohk skozi steno, mamicu mu https://imgur.com/IohS6dm

nevidna stena https://imgur.com/WNY3kkr

Make Target Slip does not count :rofl:   https://streamable.com/rcx68a  

assassin zaglitcha in ne sledi vec suspectu, potem pa se respawna dobesedno iz zraka ne drugem delu mape; ma prevec je tega, res veliko. za hardcore, kjer je ena napaka lahko usodna, je to cist too much. sicer lahko cheatas in zapres igro, ce si zajebal, ponovno pozenes in lahko ponavljas misijo. sam to ni to, a ne.

 

se enkrat, Hitman Freelancer je trda droga par excellence 11/10 kljub hroscom

 

za Smrka https://imgur.com/JEJJ0wh

 

 

 

 

 

uredilo bitje g. Profesor
  • Račka +1 6
  • Na jagodo +1 3
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 6 minutami:

Niti nisem vedel, da je bil. Včeraj sem nekaj gledal, pa mi deluje, kot da je ves content Hitman 1 in 2 spakiran v trojki. Tolk so zakomplicirali s tem, da mi nič več ni jasno.

 

Ravno kak mesec nazaj sem bral, da so sedaj vse dali v en paket in poenostavili, ker je prej bilo dosti ljudi zmedenih kaj sploh morajo kupiti. Tako bi moralo biti vse zapakirano v trojki.

 

Jaz imam komplet vse končano na PC :( Bom kupil še za PS5, ko bo kaka akcija in še tam preigral vsaj celo trojko in pa freelancer. Koliko je sedaj sploh cena trojke? Na PC sem takrat za vse skupaj dal čez 100€, ampak nisem imel še PS5 in ni bilo druge izbire.

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 uro:

@g. Profesor

 

Nekaj mi povej, špilal bi Hitmana ampak pojma nimam kaj naj kupim. Hitman 3 bi naj vseboval enko in dvojko + ta freelance? Vceraj sem bral in mi nic ni jasno.

 

ja, vse skupaj so zapakirali v novo ime Hitman World of Assassination in na PS storeu navil ceno nazaj na 70€ :rofl:

nabavi nekje poceni disc verzijo Hitman 3 in naj bi preko ingame storea zloadal vse mape. jaz sem kupil Hitmana 1 preko PS storea, ko je bil zniza, potem pa disc veriji za dvojko in trojko, sam ne deluxe. pol so bile neki zastonj na PS storeu, pa sem to claimal. in se nisem vec znajdel v tej njihovi ingame stacuni. bolj konfuzno ne more biti, ce jim takoj nisi odstel za deluxe pack. pa prenosi trofej, gaming racuna, ..  fakin konfuzija in kaos.

 

@gojc ve vse pomoje7BFA700B-3283-46FC-9E8B-E0AC5711D638.thumb.jpeg.3cbd205e3647d1b8fa5cd3a9a6eb2265.jpeg

 

 

Povezava do prispevka

@Vučko3

 

Mal si zamudu ja. Zdaj so spet privili ceno.

 

Če kupiš zgornji fizični Hitman 3 moraš če želiš imeti vse potem še kupiti deluxe pack ki je pa spet 30$ :D

Ker ta dlc vsebuje namreč hitman 2 razširitev, ki ima res carske dodatne misije in lokacije. Praktično must have !

 

Jaz bi vseeno raje vzel digitalno in maš res čisto vse. Sicer je zdaj 70$ ampak ta komplet je dejansko vreden denarja imo. 

 

 

 

 

 

 

 

uredilo bitje gojc
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...