Skoči na vsebino

[multi] DOOM


Priporočeni prispevki

Kupil oridžidži, preigral na ultra violence. Super špil - boljši kot 2016 imo. Lepo se poglobi v uporabljanje pravega .. orodja .. za pravo situacijo - sploh na višjih težavnostnih stopnjah. Prvi špil, kjer so direktni weapon bindi obvezni za dokončanje single playerja. Props.

Povezava do prispevka
leetspeek reče pred 14 minutami:

Kupil oridžidži, preigral na ultra violence. Super špil - boljši kot 2016 imo. Lepo se poglobi v uporabljanje pravega .. orodja .. za pravo situacijo - sploh na višjih težavnostnih stopnjah. Prvi špil, kjer so direktni weapon bindi obvezni za dokončanje single playerja. Props.


 

 

rejzor se ne strinja s tabo

Povezava do prispevka

Bom še tle objavil, ker je post verjetno predolg za Trenutno Igram temo:

 

Navedek

 

Končno sem se lotil Doom Eternala in čeprav mi po treh odigranih levelih kar dogaja ter je combat pričakovano razturaški, me nekaj stvari res moti in mi je zaenkrat celokupno slabši od prejšnjega dela.

 

Večja barvitost in 'fantazijskost' stopenj in celotnega grafičnega sloga, vključno z UIjem, niti ni tako moteča, mi je pa precej neumestno, da Doomguy pobira orožja, opremo in razne nove sposobnosti v obliki barvitih, v okolju lebdečih ikonic, kot v kakem Serious Samu ali 2D NES/avtomatni arkadici izpred 30 let. Saj ne, da je bil DOOM 2016 super realističen, je pa bilo kul, kako si vsako novo orožje ali opremo pobral s tal oz. izpulil iz rok mrtvega, okrvavljenega soldata, ali izruval motorko iz razpolovljenega nesrečneža. Bolj resen, mračen, okrvavljen in zlovešč ton iz prejšnjega dela Doomu in slaboritnosti glavnega junaka precej bolj pritiče, imo. Največji neumnosti sta 1UP ekstra življenja (Zakaj?? Se da to izklopit?) in velikanski zeleni vprašaji (ne na karti temveč v samem levelu), ki označujejo, da se za temi vrati ali ono rešetko nahaja skrivnost :rolleyes:

 

Tudi nivoji, sploh baza na Marsu, so v prejšnjem delu dajali vtis take pristne, prepričljive, mračno-zlovešče lokacije, za katero si predstavljaš, da je normalno funkcionirala kot celota, preden jo je zajela invazija neznanih peklenskih bitij. V Eternalu dajejo leveli (vsaj ti trije, ki sem jih preigral do sedaj) precej bolj nepovezan, 'video-gamey' občutek, kot umetni poligoni, polni nevidnih zidov in arkadnih platformerskih sekvenc in preprek.

 

Najbolj pa me iritira občutek, da je premikanje in plezanje na trenutke precej bolj leseno in broken kot v Doom 2016. V slednjem je bilo vse super gladko in krasno animirano, prijemanje za police in plezanje med skakanjem je res funkcioniralo idealno, praktično povsod si se lahko povzpel, nikamor se nisi zatikal med igranjem itd. V Eternalu se mi zdi, da sta collision detection oz. collision boxi precej v kurcu - ves čas imam občutek, da se Doomguy med strafanjem in skakanjem zatika v neke nevidne zidove in hitboxe v okolju. Če npr. skušaš skočit ali splezat nekam in med držanjem gumba za smer zadeneš ob nek zid/steber/drugo večjo površino v okolju, se igralčev lik opazno 'drgne' in zatika v collision box te površine, kar daje občutek nezloščenega, rahlo broken map dizajna, česar od takega big-budget AAA špila ne bi pričakoval. Res mi je nenavadno, da je to šlo neopazno oz. nespolirano skozi Q&A playtesting, ker ne pomnim prvoosebnega špila, kjer bi bil ta collision z okolico tako opazno hroščat.

 

Da ne bom samo kritiziral - zaenkrat mi je super game dizajn odločitev, da moraš ves čas menjavat orožja in uporabljat glory kille/motorko/flame belch/granate, da vzdržuješ strelivo, oklep in zdravje na pravem nivoju. To je sicer zmotilo dosti hudokurčnih gaymerjev, ki so si očitno želeli bolj enostavnega pobijaškega sprehoda z enim ali dvema najljubšima orožjema, meni pa res odgovarja, ker igralca prisili, da se nauči koordinirano uporabljat ves svoj arzenal.

 

 

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
leetspeek reče pred 18 urami:

Men je pa kul da se ne jemlje preveč resno - mam poln kurac call of duty stila rjavih filtrov in fake dramatiziranja. Doom eternal je kot videospot od Immortal. Brootal, but hilarious :D

 

Pa dobro, saj se je že prejšnji del na trenutke malo delal norca iz samega sebe, sam bi še vedno raje videl, da orožja, itemi in vse ostalo ležijo naokrog tako, kot da jih je nekdo tam pustil oz. uporabljal, oz. da bi obstajal in-game izgovor za 1UP oz. extra life, ne da zadeve pobiraš kot neke risankaste power-up ikonice v arkadicah...

 

Mi je pa Doomguyev mancave na tisti hub ladji dobra fora - ne vem zakaj, verjetno večini ni blo smešno, sam meni je najbolj rofl detajl, da ima tip za vajo nunčake :lol:

Povezava do prispevka

Pač pravim - zakaj ne? Cel špil sloni na nostalgiji, zakaj se ne bi čist poglobili vanjo? Jaz osebno vidim da je nekdo imel dovolj korajže in se zelo jasno opredelil kar se tiče gameloopa in izgleda. Vsak takšen podvig je v mojih očeh hvale vreden, ker ziheraštvo prinese call of duty MW 231 EXTREME. Upam da bo čim več jasno opinionated špilov v prihodnosti, ker je to super za nas, igralce :)

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

Pred nekaj dnevi sem začel igrat Doom Eternal na PS4 Pro in bolj, kot je igram, bolj všečna mi postaja! :)

Kako dobro so avtorji Bethedsa notri vpeljal platformerske poteze, ampak res prav take, kjer moraš prej prav potuhtat, premlevat tvojo storjeno akcijo. Sicer, če ti ne uspe, padeš na tla in izgubiš okrog 10 % tvojga zdravja, ampak ko ti uspe, dobiš še tak dodaten satisfactory občutek.

Poleg tega moram omeniti še taktični način, da lahko sam zbiraš, koga boš scvrl z plamenometalnikom za pridobivanje oklepa in kdaj se boš “zmaknil” aka speed-dashal nasprotniku ter šibke točke pri njih - genialna poteza, tolko razmišljanja v kakršnekoli prvoosebni streljačini že dolgo časa nisem imel!

Zame je ta špil kot neka vrsta mešanca med platformanjem in FPS-jem.

S tem, da dela zelo tekoče - 60 fpsjev, z 4k grafiko, ki je res lepa.

 

Zdaj če v letošnjem dokaj igričarsko dolgočasnem letu ne bo prišel ven kak res blockbuster špil (npr. BOTW 2 ali kaj podobnega), potem lahko zlahka rečem, da je Doom Eternal moj GOTY 2020.

uredilo bitje XEcutIor
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 19 urami:

Si že srečal Marauderja?

 

Kje pa!

Zdaj sem komaj na začetku. 

Nekje pri drugem levelu (Exultia).

Zaenkrat dober kaže.

Kaj a je glavni final boss takšno razočaranje ali kaj?

 

True Neutral reče pred 1 uro:

Thinking of playing this, is it really as good as they say?

 

If you are a real back-in-the-day gamer from the 90’s era, I would definitely recommend this game.

It’s like playing an old-school platformer, mixed with a new-school First Person Shooter (FPS).

Or as I would say it: Tactics over sheer violence! 😉

uredilo bitje XEcutIor
Povezava do prispevka

@XEcutIor

 

Marauder ni pravi šef, je pa v drugi polovici špila neke vrste mini-boss tip nasprotnika, ki forsira 1v1 spopade (blokira lahko praktično vse tvoje napade, ranljiv pa je samo za kratek trenutek na določeni razdalji, ko se zažene prot tebi).

 

Vizualno je carska ideja (bolj metal bi bil težko, boš že videl :)), v smislu gameplaya pa je blazno dosadan in po (upravičenem, imo) mnenju mnogih igralcev sfaljen dizajn, ker res ne paše v Eternalov combat. Namesto proaktivnega izmikanja, crowd controla in prostega streljanja/mesarjenja po hordah pošastkov moraš pri njemu potrpežljivo držat specifično razdaljo in čakat ter reagirat na njegov napad, potem maš še ene pol sekunde časa, da ga počiš še s follow-up napadom, nato ti spet nekaj časa blokira vse, rinse and repeat... tudi ko ga vsaj približno naštudiraš 1 na 1, ti v nekaterih spopadih špil zraven spawna še nekaj drugih nevarnih beštij in se je res frustrirajoče ubadat z njim, medtem ko te tepejo še druge stvari. Najbolje je spucat ostalo in se mu vmes samo izmikat na čimvečji razdalji ter se na koncu spustit v dvoboj 1 na 1.

 

Špil je že tako kar orenk zajeban že na Ultra-Violence, potem pa vpelje še Marauderja, ki bi bolj kot v Doom pasal v kak Bloodborne, ker zahteva čisto druge skillse in timing kot ostali nasprotniki...

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...