Skoči na vsebino

Random pogovori o starih igrah


ĆAMIR

Priporočeni prispevki

DaCapo reče pred 24 minutami:

Btw, kako pa ste kaj v starih časih prihajali do iger? Net linije so bile počasne (npr. 0-day kanali na Ircu), CD-pekačev še ni bilo, torrenti itak še niso obstajali ... Pirati po oglasnikiih? (tega se mi zdi, je bilo takrat že zelo zelo malo). Nekaj časa vem, da smo kar redno kupovali originale. Recimo, kolega je vsak mesec kupil 3-4 igre, ki smo si jih potem posojali. Najbolj sem si zapomnil naslove kot so Tomb Raider 1,  pa CiV 2, X-Com Apocalypse ... 

 

Za amigo vse preko Salomonovega, ker originalov itak ni bilo za dobit, kar se je od originalov dobilo v Trstu sem imel, ampak je bila izbira bolj boga. Za PC pa, v dobi pred CDjem, smo si kopirali vse med kolegi. Obvezna oprema za s sabo je bila škatla ali dve disket :D

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

@MorskaGlista: ah, za Amigo seveda itak vsi pirata. Edini original, ki sem ga imel na Amigi je bil Conflict Europe (kupljen v neki papirnici/knjigarni v centru mesta). En pirat v MB  je bil verjetno najbolj znan po celi SLO in k njemu sem zahajal najmanj 2x tedensko, tako da na tem področju skorajda ni igre, ki je ne bi vsaj preizkusil, če ne celo skopiral za svojo enormno zbirko. Mislim, v času Amige sem imel več No-name* disket kot prostora v sobi. :) 
 
*No-name diskete so bile tiste najcenejše iz random trgovine v Avstriji. Kupovali smo jih dobesedno na kg. Škatla 10-ih se mi zdi, da je stala 79 šilingov. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Verjetno sem že stokrat omenil GameShow (disketno revijo z opisi igric za Amigo), ampak vseeno...  V bistvu mi je še vedno zelo žal, da nismo nikdar šli v tiskano varianto (denar za štartanje projekta bi se načeloma hitro našel!). Po Amiginem obdobju bi seveda prešaltali na PC in konzole, poleg fizične izdaje pa bi ponudili tudi okrnjeno spletno različico. Joker je bil seveda Bog na tem področju, ampak konkurenca je vedno dobrodošla. Nek notranji čut mi celo pravi, da bi lahko naša zadeva padla na dokaj plodna tla in imela dovolj naročnikov za preživetje. Ampak... izgubljena priložnost ne vrne se nobena! Dokaj žalostni spomini.   

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Če se malo navežem na ta prehod z disket na CD-ROM kot glavni nosilec za špile.

 

Meni je hecno, da je bilo eno obdobje, ko so se špili na polno kitili in na škatlah hvalili s številom ploščkov, na katerih je bila igra. Prav tisto, eden glavnih selling pointov je bil 'naša igrica je pa NA ŠESTIH CEDEJIH!!!!'. 

 

In seveda so potem kar tekmovali, kdo bo v špil zbasal več low-quality cheese FMVjev s super amatersko igro in režijo ter tretje- in četrtorazrednimi holivudarji :D Sicer sem te igre zamudil in verjamem, da imajo za koga poseben retro čar, jih pa dojemam kot ekscesno, slepo vejo razvoja PC gaminga, ki je ratala bolj ali manj popolnoma obsolete, ko sta dovolj napredovala proper 3D grafika in CGI vmesne sekvence. 

 

Mogoče je bil še zanimiv pristop za klasične point & click avanture, za ostale, bolj akcijske žanre (recimo kak Rebel Assault) pa mi deluje na posnetkih blazno omejeno in leseno. Že s tem, da je 'akcija' v igri omejena na vnaprej posnet FMV material, ful omejiš število možnosti in razpletov, ki jih ima tvoj lik in gameplay na voljo. Ti špili niso bili nič drugega kot sosledje kratkih, kakovostno danes zanič interaktivnih video sekvenc.

uredilo bitje Raz
  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
ayrton79 reče pred 32 minutami:

Commanche je imel revolucionarno grafiko, ki se ji je reklo voxelspace. Pa potem še en prvoosebenšpil, v katerem si bil oblečen v nekakšen armorsuit. Zdajle se ne spomnim naslova.

Osebno sem dol popadal takrat.


Voxli so bili izključno na račun procesorske moči. Dokaj revolucionarno, se strinjam. Ampak zadeva se dolgoročno ni najbolj prijela, čeprav so igre izgledale res fantastično. Mislim pa tudi, da so grafični pospeševalniki dobesedno povozili voxle.  

Povezava do prispevka

Terra Nova, odličen špil od Looking Glassa. Imam še original nekje v omarah. Ni bil čisto voxel baziran, saj so razvijalci radi to tehnologijo uporabljali le za določene elemente. Recimo odličen Outcast je lep primer, kjer je ta tehnologija uporabljena za pokrajino. Drugače Novalogic je uporabljal najbolj voxle za svoje špile takrat. Comanche, Delta force, Armored fist…

Povezava do prispevka

Jaz teh voxlov načeloma nisem preveč maral. Prvič: zahtevali so kar lepo procesorsko moč, drugič: igre mi niso izgledale tako lepo kot klasični vektorji z dobrimi teksturami,  tretjič: zadeva je bila tako ali tako v manjšini. Sploh pa me je minilo, ko je udaril prihod 3D pospeševalcev a'la 3dfx Voodoo. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Outcast je bil kar popularen (kot omenjeno je delno voxel), pa cel kup omenjenih letalščin/streljačin, ki so povsem voxel. No, tudi odlični Bladerunner je bil delno voxel, ampak tega si ziher preigral že stokrat. 

Čisto random sem na hitro nekaj guglal o voxlih (brings up the memory! :):
Evolution of Voxel Space 3D Engine Games 1992-2002 - YouTube 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 12 urami:

 

Je Magic Carpet vreden igranja v 2022 nekomu, ki se mu ni nikoli konkretno posvetil v 90s?

 

Jaz bi rekel, da je, meni je to ena najbolj inovativnih iger na splošno in sem jo ogromno igral v tistih časih.

 

Je pa grafika res zelo zobata za današnje čase in vse migeta, če si na to občutljiv.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
LakomLačen reče pred 3 urami:

Imel sem original, noter v škatli si dobil celo 3D očala. Samo dandanes je zadeva praktično neigralna zaradi tega migetanja.

 

Točno, 3D očala, zelena in rdeča, ker je bil v igri tudi 3D mode :avadodo: sem čisto pozabil, hvala za ta flashback v preteklost.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...