MorskaGlista Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 (urejano) DaCapo reče pred 24 minutami: Btw, kako pa ste kaj v starih časih prihajali do iger? Net linije so bile počasne (npr. 0-day kanali na Ircu), CD-pekačev še ni bilo, torrenti itak še niso obstajali ... Pirati po oglasnikiih? (tega se mi zdi, je bilo takrat že zelo zelo malo). Nekaj časa vem, da smo kar redno kupovali originale. Recimo, kolega je vsak mesec kupil 3-4 igre, ki smo si jih potem posojali. Najbolj sem si zapomnil naslove kot so Tomb Raider 1, pa CiV 2, X-Com Apocalypse ... Za amigo vse preko Salomonovega, ker originalov itak ni bilo za dobit, kar se je od originalov dobilo v Trstu sem imel, ampak je bila izbira bolj boga. Za PC pa, v dobi pred CDjem, smo si kopirali vse med kolegi. Obvezna oprema za s sabo je bila škatla ali dve disket 12. julij 2022 uredilo bitje MorskaGlista 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 (urejano) @MorskaGlista: ah, za Amigo seveda itak vsi pirata. Edini original, ki sem ga imel na Amigi je bil Conflict Europe (kupljen v neki papirnici/knjigarni v centru mesta). En pirat v MB je bil verjetno najbolj znan po celi SLO in k njemu sem zahajal najmanj 2x tedensko, tako da na tem področju skorajda ni igre, ki je ne bi vsaj preizkusil, če ne celo skopiral za svojo enormno zbirko. Mislim, v času Amige sem imel več No-name* disket kot prostora v sobi. *No-name diskete so bile tiste najcenejše iz random trgovine v Avstriji. Kupovali smo jih dobesedno na kg. Škatla 10-ih se mi zdi, da je stala 79 šilingov. 12. julij 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 Men je vse "Sivc" iz stolpnice zrihtal, najbolj epsko je bilo, ko mi je dal diskete z napisom Cindy Cat... sem misil, da bo ena kurbarija, je bil pa Sindycate 3 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 (urejano) Verjetno sem že stokrat omenil GameShow (disketno revijo z opisi igric za Amigo), ampak vseeno... V bistvu mi je še vedno zelo žal, da nismo nikdar šli v tiskano varianto (denar za štartanje projekta bi se načeloma hitro našel!). Po Amiginem obdobju bi seveda prešaltali na PC in konzole, poleg fizične izdaje pa bi ponudili tudi okrnjeno spletno različico. Joker je bil seveda Bog na tem področju, ampak konkurenca je vedno dobrodošla. Nek notranji čut mi celo pravi, da bi lahko naša zadeva padla na dokaj plodna tla in imela dovolj naročnikov za preživetje. Ampak... izgubljena priložnost ne vrne se nobena! Dokaj žalostni spomini. 12. julij 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 Se spomnim ko smo gledali animacije v tekken (ne vem kateri) in se pogovarjali, kako bo enkrat v prihodnosti v igricah taka grafika in nam je blo nerealno sam razmišljat o tem. Navedek Povezava do prispevka
LakomLačen Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 To obdobje, ko je cd-rom izpodrinil diskete, je bilo že precej trgovin z originali po Ljubljani tako, da sem originale kupoval. S kolegi smo tudi menjali in nekatere trgovine so jemale v račun rabljene igre. Navedek Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 (urejano) Če se malo navežem na ta prehod z disket na CD-ROM kot glavni nosilec za špile. Meni je hecno, da je bilo eno obdobje, ko so se špili na polno kitili in na škatlah hvalili s številom ploščkov, na katerih je bila igra. Prav tisto, eden glavnih selling pointov je bil 'naša igrica je pa NA ŠESTIH CEDEJIH!!!!'. In seveda so potem kar tekmovali, kdo bo v špil zbasal več low-quality cheese FMVjev s super amatersko igro in režijo ter tretje- in četrtorazrednimi holivudarji Sicer sem te igre zamudil in verjamem, da imajo za koga poseben retro čar, jih pa dojemam kot ekscesno, slepo vejo razvoja PC gaminga, ki je ratala bolj ali manj popolnoma obsolete, ko sta dovolj napredovala proper 3D grafika in CGI vmesne sekvence. Mogoče je bil še zanimiv pristop za klasične point & click avanture, za ostale, bolj akcijske žanre (recimo kak Rebel Assault) pa mi deluje na posnetkih blazno omejeno in leseno. Že s tem, da je 'akcija' v igri omejena na vnaprej posnet FMV material, ful omejiš število možnosti in razpletov, ki jih ima tvoj lik in gameplay na voljo. Ti špili niso bili nič drugega kot sosledje kratkih, kakovostno danes zanič interaktivnih video sekvenc. 12. julij 2022 uredilo bitje Raz 2 1 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 Commanche je imel revolucionarno grafiko, ki se ji je reklo voxelspace. Pa potem še en prvoosebenšpil, v katerem si bil oblečen v nekakšen armorsuit. Zdajle se ne spomnim naslova. Osebno sem dol popadal takrat. 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 ayrton79 reče pred 32 minutami: Commanche je imel revolucionarno grafiko, ki se ji je reklo voxelspace. Pa potem še en prvoosebenšpil, v katerem si bil oblečen v nekakšen armorsuit. Zdajle se ne spomnim naslova. Osebno sem dol popadal takrat. Voxli so bili izključno na račun procesorske moči. Dokaj revolucionarno, se strinjam. Ampak zadeva se dolgoročno ni najbolj prijela, čeprav so igre izgledale res fantastično. Mislim pa tudi, da so grafični pospeševalniki dobesedno povozili voxle. Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 @DaCapo res je, tako spektakularno in senzacionalno kot je prišel, tako strašansko se je voxelspace postaral. P.s. počasi se mi vrača spomin. Tisti špil je bil Terranova ali nekaj takega. Še kakšen dan ali dva pa bo 😁 1 Navedek Povezava do prispevka
LakomLačen Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 Terra Nova, odličen špil od Looking Glassa. Imam še original nekje v omarah. Ni bil čisto voxel baziran, saj so razvijalci radi to tehnologijo uporabljali le za določene elemente. Recimo odličen Outcast je lep primer, kjer je ta tehnologija uporabljena za pokrajino. Drugače Novalogic je uporabljal najbolj voxle za svoje špile takrat. Comanche, Delta force, Armored fist… 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 12. julij 2022 Share Objavljeno 12. julij 2022 (urejano) Jaz teh voxlov načeloma nisem preveč maral. Prvič: zahtevali so kar lepo procesorsko moč, drugič: igre mi niso izgledale tako lepo kot klasični vektorji z dobrimi teksturami, tretjič: zadeva je bila tako ali tako v manjšini. Sploh pa me je minilo, ko je udaril prihod 3D pospeševalcev a'la 3dfx Voodoo. 12. julij 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 13. julij 2022 Share Objavljeno 13. julij 2022 Ampak pokrajina je izgledala res lepo, z zaobljenimi hribi, griči, planotami in dolinami. Teren je bil v takih špilih do takrat ravna ploskev a piramidnimi gorami. 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 13. julij 2022 Share Objavljeno 13. julij 2022 Robinson's Requiem je tudi imel voxle, ali? Kakorkoli mi je bila ta igra všeč (predvsem glede survival ideje) je dejansko sploh nisem kaj dosti igral. 2 Navedek Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 13. julij 2022 Share Objavljeno 13. julij 2022 Ok tule podpiram dacapota, robinson je imel super zasnovano zadevo, sam mi je grafika čisto uničila zadevo in je nisem igral več kot 10 minut v kosu :S Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 13. julij 2022 Share Objavljeno 13. julij 2022 Voxel igric dejansko nisem nikoli igral, me pa slog zanima. Kaj se kaj najbolj splača načekirat, kaj je najkvalitetneje? Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 13. julij 2022 Share Objavljeno 13. julij 2022 (urejano) Outcast je bil kar popularen (kot omenjeno je delno voxel), pa cel kup omenjenih letalščin/streljačin, ki so povsem voxel. No, tudi odlični Bladerunner je bil delno voxel, ampak tega si ziher preigral že stokrat. Čisto random sem na hitro nekaj guglal o voxlih (brings up the memory! ) : Evolution of Voxel Space 3D Engine Games 1992-2002 - YouTube 13. julij 2022 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
LakomLačen Objavljeno 13. julij 2022 Share Objavljeno 13. julij 2022 Blade Runner nimam v spominu, da bi temeljil na voxlih in sem šel dejansko guglat in je uporabljena neka druga tehnologija. https://news.ycombinator.com/item?id=17171287 Mimogrede par tednov nazaj je izšel enhanced edition, ki pa ga še nisem sprobal. 1 Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 17. julij 2022 Share Objavljeno 17. julij 2022 Tiberian Sun ter Red Alert 2 sta imela voksle. Verjetno zadnja dva junaka vokselske grafike. Navedek Povezava do prispevka
Okult Objavljeno 17. julij 2022 Share Objavljeno 17. julij 2022 sadhu sequencer reče pred 8 urami: Tiberian Sun ter Red Alert 2 sta imela voksle. Verjetno zadnja dva junaka vokselske grafike. wat, a ni bil samo obicajn 2,5 isometric? Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 17. julij 2022 Share Objavljeno 17. julij 2022 Hernier reče Dne, 13. 7. 2022 at 14:05: Voxel igric dejansko nisem nikoli igral, me pa slog zanima. Kaj se kaj najbolj splača načekirat, kaj je najkvalitetneje? Jaz imam zelo čarobne spomine iz otroštva z outcastom, samo res nimam pojma kakšna bi mi bla danes. 1 Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 17. julij 2022 Share Objavljeno 17. julij 2022 Okult reče pred 3 urami: wat, a ni bil samo obicajn 2,5 isometric? Če se ne motim, so bile enote narejene iz vokslov. 1 Navedek Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 18. julij 2022 Share Objavljeno 18. julij 2022 (urejano) Uuuu, še en legendaren špil z voxli: Magic Carpet. Sem kar dosti preigral, takrat je bil ta špil nekaj še nevidenega in kar je najbolj neverjetno, normalno je delal na 386. 18. julij 2022 uredilo bitje ayrton79 Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 18. julij 2022 Share Objavljeno 18. julij 2022 (urejano) Okult reče Dne, 17. 7. 2022 at 20:27: wat, a ni bil samo obicajn 2,5 isometric? Ne. Enote in teren so voksli. Zato je bilo tudi nenavadno, da 2nd gen c&c zahteva bolj zmogljiv cpu kot 3d strelske. Half Life je recimo bil manj zahteven. 18. julij 2022 uredilo bitje sadhu sequencer Navedek Povezava do prispevka
Okult Objavljeno 18. julij 2022 Share Objavljeno 18. julij 2022 sadhu sequencer reče pred 1 minuto: Ne. Enote in teren so voksli. Zato je bilo tudi nenavadno, da 2nd gen c&c zahteva bolj zmogljiv cpu kot 3d strelske. Half Life je recimo bil manj zahteven. weird stuff, mas ksn kul link o tem? Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 18. julij 2022 Share Objavljeno 18. julij 2022 ayrton79 reče pred 10 urami: Uuuu, še en legendaren špil z voxli: Magic Carpet. Sem kar dosti preigral, takrat je bil ta špil nekaj še nevidenega in kar je najbolj neverjetno, normalno je delal na 386. Je Magic Carpet vreden igranja v 2022 nekomu, ki se mu ni nikoli konkretno posvetil v 90s? Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 18. julij 2022 Share Objavljeno 18. julij 2022 Okult reče pred 7 minutami: weird stuff, mas ksn kul link o tem? Kar dober link http://philiponguoitgamedev.blogspot.com/2012/10/voxels-command-and-conquer-tiberian-sun.html?m=1 1 Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 19. julij 2022 Share Objavljeno 19. julij 2022 (urejano) sadhu sequencer reče pred 12 urami: Je Magic Carpet vreden igranja v 2022 nekomu, ki se mu ni nikoli konkretno posvetil v 90s? Jaz bi rekel, da je, meni je to ena najbolj inovativnih iger na splošno in sem jo ogromno igral v tistih časih. Je pa grafika res zelo zobata za današnje čase in vse migeta, če si na to občutljiv. 19. julij 2022 uredilo bitje MorskaGlista Navedek Povezava do prispevka
LakomLačen Objavljeno 19. julij 2022 Share Objavljeno 19. julij 2022 Imel sem original, noter v škatli si dobil celo 3D očala. Samo dandanes je zadeva praktično neigralna zaradi tega migetanja. 1 Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 19. julij 2022 Share Objavljeno 19. julij 2022 (urejano) LakomLačen reče pred 3 urami: Imel sem original, noter v škatli si dobil celo 3D očala. Samo dandanes je zadeva praktično neigralna zaradi tega migetanja. Točno, 3D očala, zelena in rdeča, ker je bil v igri tudi 3D mode sem čisto pozabil, hvala za ta flashback v preteklost. 19. julij 2022 uredilo bitje MorskaGlista Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.