Skoči na vsebino

Trenutno igram [06/2023]


Priporočeni prispevki

Evo, končujem FF7 Remake. Sem na zadnjem chapterju, end of the road nekaj nekaj. Ne da se mi več.

 

Nimam pojma kak je bil original, nikoli ga ne bom igral.

 

Torej, ta igra je PREdolga. Sem na koncu in ne da se mi več. Totalno nenaravno razvlečena, od pocasnega premikanja, kjer ti vzamejo hitro hojo/tek, do GROZNE kontrole likov v nekaterih primerih (premikanje skozi ventilacijski sistem, kjer ne moreš zaviti levo, pa da se jebeš, dokler čudežno ne rata).

 

Combat je dober, absolutno pa ni to combat za mene, nadziranje likov mi samo upočasni vse skupaj, nek tok se izgubi, not my cup of tea. Je pa soliden.

 

Pričakoval sem konec igre po Rufus fajtu, ta fajt je drugace brezveze. Tam bi enostavno mogli zaključit, ampak ne, dajmo še en brezvezen fajt plus preganjanje po štajerski avtocesti.

 

Kakorkoli, svet mi je odlicen, liki, lore, zgodba vse top. Ampak vse ostalo, ni za mene.

 

Hvala bogu, da bo FF16 cisto drugacna.

 

 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 16 minutami:

Evo, končujem FF7 Remake. Sem na zadnjem chapterju, end of the road nekaj nekaj. Ne da se mi več.

 

Nimam pojma kak je bil original, nikoli ga ne bom igral.

 

Torej, ta igra je PREdolga. Sem na koncu in ne da se mi več. Totalno nenaravno razvlečena, od pocasnega premikanja, kjer ti vzamejo hitro hojo/tek, do GROZNE kontrole likov v nekaterih primerih (premikanje skozi ventilacijski sistem, kjer ne moreš zaviti levo, pa da se jebeš, dokler čudežno ne rata).

 

Combat je dober, absolutno pa ni to combat za mene, nadziranje likov mi samo upočasni vse skupaj, nek tok se izgubi, not my cup of tea. Je pa soliden.

 

Pričakoval sem konec igre po Rufus fajtu, ta fajt je drugace brezveze. Tam bi enostavno mogli zaključit, ampak ne, dajmo še en brezvezen fajt plus preganjanje po štajerski avtocesti.

 

Kakorkoli, svet mi je odlicen, liki, lore, zgodba vse top. Ampak vse ostalo, ni za mene.

 

Hvala bogu, da bo FF16 cisto drugacna.

 

 

Combat je turn based in hkrati real time in je daleč najboljši aspekt igre imo. Ko sem se sprijaznil s tem, da to ni hack and slash akcijsko fightanje, sem šele zares začel uživati v njem. Imam pa tudi sam raje real time fight in sem vesel, da ne bo 16ka imela starega FF boja.

Glede problemov s kontrolami pa nisem čisto razumel kje se ti je zataknilo. Jaz nisem opazil nobenih takih zadev (razen bednega siljenja igralca k počasnemu premikanju, to je dobesedno aids gaminga).

Se pa na polno strinjam glede razvlečenosti.

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 35 minutami:

Niste večinoma vsi tukaj full hvalili FF7 remake?

Imo predvsem zato ker je ful fanservicea not. Men je bla dobra, ker sem fan originala in mi je bilo kul opazovati kako so spremenili zadeve. Nostalgik sem, jebi ga.

Drugače ji dam solid 8/10. Dobre strani mi odtehtajo slabe.

 

Metascore se strinja.

https://www.metacritic.com/game/playstation-4/final-fantasy-vii-remake

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 7 minutami:

(razen bednega siljenja igralca k počasnemu premikanju, to je dobesedno aids gaminga)

 

Ta sentiment sem že velikokrat prebral, sploh v kombinaciji s kakimi God of War: Ragnarok. Čeprav sam ne vem, če bi se povsem strinjal. Meni je veliko bolj nadležno, če mi igra servira story piecese oziroma neke pomembne dialoge, ko sem ravno sredi nekega combata, prav tako pa se raje počasi sprehajam kot gledam cutscene, ki je še manj dinamičen. Tako da v bistvu kar malo ne štekam hejta do počasnega premikanja, ko gre za napredovanje zgodbe ali dialogov. Če pa seveda brez zgodbovnega razloga silijo k temu, je pa druga stvar, nisem igral rimejka

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 20 minutami:

Ta sentiment sem že velikokrat prebral, sploh v kombinaciji s kakimi God of War: Ragnarok. Čeprav sam ne vem, če bi se povsem strinjal. Meni je veliko bolj nadležno, če mi igra servira story piecese oziroma neke pomembne dialoge, ko sem ravno sredi nekega combata, prav tako pa se raje počasi sprehajam kot gledam cutscene, ki je še manj dinamičen. Tako da v bistvu kar malo ne štekam hejta do počasnega premikanja, ko gre za napredovanje zgodbe ali dialogov. Če pa seveda brez zgodbovnega razloga silijo k temu, je pa druga stvar, nisem igral rimejka

Ma bolj kot počasnost, me moti, da mi odvzamejo svobodo gibanja. Rad bi samo, da se lahko sam odločam kdaj bom laufal in kdaj se bom sprehajal.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 10 urami:

Dark Souls začel igrati včeraj, sem v Undead Parish, odklenil eno carsko bližnjico, naslednjič grem preiskat vse vogale, ki sem jih falil.

 

Ni švoh, mal sem se bal, da mi bo bolj lesen špil, ampak je zaradi 60fps in nasplošno animacije top igra. Itak mi je pa hoja po graščinah najljubši del teh Souls iger :wub: 

Men je enka najboljsa Dark igra. Kak nor svet, prepletenost, bossi, vzdusje..res vse mi je bomba

Povezava do prispevka

The bard's tale 4

3/10

5.0.jpg

Kickstarterski dungeone crawler, ki je obljubljal ogromno, in skoraj na celi črti popušil na kvaliteti.

 

Kaj je dobro?

- Spomin na otroštvo

- Dolžina nekje 50 ur

- Igra je polna raznega petja, ki je dokaj out of this world po samem stilu

- Ko znova zaženeš igro je v odvisnosti od main questa kratki uvod kjer dev ostalim devom oblečenim v škrate, dwarve and whatnot pripoveduje zgodbo (žal zaradi nelogičnih obraznih gimik izpade vse skupaj zelo insincere in cheap).

tojto

 

- Zgodba je tipična old school, verjetno namerno: Tu je zlobec, zdaj ga pa vbij, ker je zloben. Na koncu ga vbiješ in zaključiš z igro. Ni nobene globine vmes.

- Voice acting je definitivno najslabši kar ga pomnim. Do te mere, da če skripto raztalaš mami, očetu in svetemu duhu ne bi sproduciral slabšega.

- Besedilo je neumno in dolgočasno. Samo tam, zato da obstaja.

- Igra je v drugi polovici razvlečena u tri pm. Fighti so vsi copy paste mogoče desetih različnih.

- AI totalno ignorira kaj je na mapi in se z veseljem sprehaja v ogenj in potem nazaj ven (na ta način stran meče action pointe). Dobesedno pač neki dela in nič ne taktizira oziroma sploh ne zastopi kako deluje armor ali kaj podobnega. Tarče izbira na random.

- UI je grozen in nepregleden. Manjka glavnine featurjev, kot so sortiranje in označevanje kateri itemi so novi.

- side questi so totalno fucked, ker se ves čas pojavljajo zraven, čeprav na njih ne moreš progressat še 30 ur. In igra ti tega ne pove, tako da sem se jebal pa iskal kaj naj naredim vsaj 10 ur na začetku. Ko sem skapiral kaj se dogaja, sem enostavno ignoriral vse side queste, ker so se naredili sami (večkrat po nesreči) med proigresom main igre. Dobesedno nimajo nobene vloge v sami igri. Rewardajo pa neke minimalne XP. Spet se vidi, da so notri samo verjetno zaradi neke kickstarter zaobljube.

- Uganke se konstantno ponavljajo in so presimplistične, kljub temu verjetno najbolj zabaven del igre. Jih je pa veliko možno rešit na način katerega devi niso predvideli, zaradi same nesposobnosti.

- Največji problem igre pa je tehnična nespoliranost katere ne pomnim pri drugih igrah. Med igro se ves čas bojiš stopit kamorkoli, da se ne zatakneš in moraš loadat zadnji save (to se dogaja vsake 3 minute). Med fightom je UI fucked da na random zgubiš možnost izbire človeka ali določenih polj. Torej si fucked in moraš loadat zadnji save. To se zgodi vsake pol ure. Konstantno je zbuggan char selection, ko ti polja izginejo in samo moliš, da se lahko sprehodiš iz nekje off-screen nazaj na aktualna polja z random ukazi. Enkrat je moj karakter pobral vse skille drugega karakterja in breaknil cel progression, ker sploh ni intelekt character ali caster. Potreben reload prejsnjih save-ov. Zadnjega bossa nisem moral ubit, ker igra vedno sfuka field in ne morem več zbrat karakterjev. Poskusil 3x in izbrisal.

- Igra je totalno nezbalansirana glede levelov nasprotnikov. Na začetku sem scal kri, na drugi polovici pa blaze through. In ni stvar v skilu, ker ga v tej igri ne potrebuješ. Attack, attack, attack.

 

Pač, na papirju dober koncept, a tam bi se zaradi nesposobnosti devov tudi moralo končati.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Jaz pa sem klal (in ne zaklal) Darkeater Midirja in šele malo prej pogruntal, da mu z udarcem naredim dobrih 100 dmg :wacko: Grem pogledat in vidim, da ima 89% dark damage resistance. Fakof... Zdaj sem razpičkan vgasnil in bom jutri zamenjal equipment, da ga fentam. Glede na to pizdarijo sem se celo dobro držal in mu kar nekaj healtha požiral preden sem milo storil. Nimam pa nobenega drugega orožja upgrejdanega :) Imam pa surovine.

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 12 urami:

Jaz pa sem klal (in ne zaklal) Darkeater Midirja in šele malo prej pogruntal, da mu z udarcem naredim dobrih 100 dmg :wacko: Grem pogledat in vidim, da ima 89% dark damage resistance. Fakof... Zdaj sem razpičkan vgasnil in bom jutri zamenjal equipment, da ga fentam. Glede na to pizdarijo sem se celo dobro držal in mu kar nekaj healtha požiral preden sem milo storil. Nimam pa nobenega drugega orožja upgrejdanega :) Imam pa surovine.

 

Ustavi konje, da se ne zakolješ. Tole je svinjslo težak boss, ki je za določene builde (npr moj pyro) praktično nepremagljiv. Predlagam da pogledaš wiki, kaj ima weakness, in magari respecaš lika v nekaj, kar ga bo lahko pohandlalo. V mojem primeru je bil to prvi in zadnji boss v keremkoli špilu, kjer sem moral respecati build. Ker preprosto ni šlo s pyrotom. Prov spomnim se, kaj sem naredil: VIT build z mega armorjem in zaščito. Kateri weapon sem imel se pa ne spomnim, vem pa da mi je ostalo še ful materiala, ker sem do tam uporabljal bolj ali manj samo pyromancer rokavico :D

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 53 minutami:

 

Ustavi konje, da se ne zakolješ. Tole je svinjslo težak boss, ki je za določene builde (npr moj pyro) praktično nepremagljiv. Predlagam da pogledaš wiki, kaj ima weakness, in magari respecaš lika v nekaj, kar ga bo lahko pohandlalo. V mojem primeru je bil to prvi in zadnji boss v keremkoli špilu, kjer sem moral respecati build. Ker preprosto ni šlo s pyrotom. Prov spomnim se, kaj sem naredil: VIT build z mega armorjem in zaščito. Kateri weapon sem imel se pa ne spomnim, vem pa da mi je ostalo še ful materiala, ker sem do tam uporabljal bolj ali manj samo pyromancer rokavico :D

 

Sem ga potem kresnil :D Nisem rabil respecat (sovražim to in praktično ne delam, razen pred potencialnim NG+ za nov/drugačen build. Je blo dovolj upgredanje orožja, ki dela physical damage, menjava prstanov in menjava spelov za buff spele namesto attack (HP regen, boost attack, boost defence ipd.). Bi pa jaz tudi rekel, da mi je najverjetneje (poleg Malenie v ER, če nimaš pravega builda) najtežji boss v From špilih.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 1 uro:

 

Sem ga potem kresnil :D Nisem rabil respecat (sovražim to in praktično ne delam, razen pred potencialnim NG+ za nov/drugačen build. Je blo dovolj upgredanje orožja, ki dela physical damage, menjava prstanov in menjava spelov za buff spele namesto attack (HP regen, boost attack, boost defence ipd.). Bi pa jaz tudi rekel, da mi je najverjetneje (poleg Malenie v ER, če nimaš pravega builda) najtežji boss v From špilih.

Sm ti dal pljusek, pa se pol spomnil Demon of hatred.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 1 uro:

Joj dej nehite me strašit s temi teškimi FromSoft bossi, najboljši bossi so uni k ne rabiš nič razmišljat, samo 2 minuti napolno švicaš in upaš da delaš prav, kot pri Vicar Amelia

Sploh za tega velja, da kričiš zdraven what the FUCK is going on? k si v tistem njenem sranju od povojev.:D

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

ker za sekiro rabim vecje kose casa skupaj, da dobim muscle memory plus povzroca mi stres, ni glih najbolj primeren za zabit kako urco med sluzbo.

 

zato sem odprl se eno fronto s system shock remakeom. moram rect da sem po eni uri precej impresioniran nad igro. edino leveli so zelo kompleksni in ze vidim, da se bom zgubljal 100 na uro.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...