Skoči na vsebino

Trenutno igram [09/2020]


Priporočeni prispevki

Gatsu reče pred 2 minutama:

Tako slab je? 

za carsko podobo se skriva meni obupen gameplay. mogoce je krivo, da je prvi run na hardcore, in crkujem po tekocem traku, ker prevec 'sparam' s strelivom in healsi, a to ni v nicemer podobno hardcore v RE2 Remaku, kjer sem prvi run (in vse ostale do platine) uzival na polno. pizde niso drugega, kot jebene bullet spuzve, ki se launchajo nate cez pol mape, ce je treba (lol na mehaniko perfect dodge in jebene nasvete med loadingom, ce je vecinoma par komadov super zombacev na kupu, al pa je prostor preozek. igra ne nagrajuje headshotov za hitrejsi crkot, v bistvu je skor vseeno, al mu prestrelis noge, al ga kar streljas, kamor pade. dalj ko si v igri, vec je 'horde-like' momentov. najboljs je, ko igra/kamera med run&aim, namesto preklopa iz teka v merjenje, enostavno obstoji/zmrzne, in ga fases na suho. ne moras streljat, ne moras se premikat. bravo. sploh med boss fightom. in skoz imam obcutek, da ima Jill med tekom v riti 30cm dildo, tko frustrirajoce awkward se premika. ko se odlocis, da bos med grizenjem raje crknil, ti igra ne pusti v menu, ampak cakas jebene 'pol minute', da mine fancy dying sekvenca. ni puzzlov, ni smartplaya, ni uzitka. vsaj zame ne. jebes tak hardcore. men igra bolj zgleda kot (anti)reklama za frizerja.

Povezava do prispevka
Galko reče Dne, 11. avgust 2020 at 22:50:

Jaz sem ga igral 2x, enkrat ob izidu GOTY verzije, drugič kak mesec nazaj ko je bil ful znižan na PSN in nisem imel kaj špilat... Pa mi ne potegne da se jebeš. Kako nej se izrazim - brezvezen špil mi je, sploh mi nima pravega RE vajba. Neki cutsceni, neprestani skriptani dogodki, neuničljivi fotrčki, neko buildanje napetosti z lineranim lovljenjem po bajti, neki momci ki te iščejo nagega in brez guna, pizda a je to resident evil al je to roza nedelja v štirki ffs

 

Pol pa pride en RE 1 in samo z zvokom padajočega trupla s štrika naredi več kot 2 uri tega fejk horrorja

 

/RE7 hate rant off :D

 

evo, tko nekak je men RE3 :D, medtem ko mi je RE7 res proper horror white inbreed trash suspense game, in jebeno se veselim RE8. spomnim se, da si bil navdusen nad Dying Light, jaz pa sem po dveh poskusih kmalu obupal. predvidvam, da ti bo spil verjetno dogajal, vsaj tistih dobrih 7 urc na standard. al pa pozen na hard in please porocaj  :).

zdaj, ko najavljajo, da bodo igre za nove konzole 10€ drazje, se takoj fuknem po stengah, ce bi za ta dlc prdnil 70€ ob releasu. :blink:

 

 

Povezava do prispevka

V zadnjih letih je bilo izdanih nekaj prvoosebnih iger z estetiko devetdesetih. Ion Fury z nezmotljivimi analogijami na Duke Nukem 3D, Dusk (Quake), Amid Evil (Heretic). Čeprav mi vse delujejo zanimivo, sploh Dusk, me privlačijo tudi malo bolj edinstveni koncepti. Devil Daggers, ki bi se lahko imenovala tudi Igra o tesnobi, Project Warlock, homage Wolfenstein 3D-ju, ki mi je všeč, ker da veliko manj poudarka na vertikalo napram horizontali. In SEUM: Speedrunners from Hell, ki se od bojevanja, srčike prej naštetih iger, premakne h gibanju. Poanta vsake od približno sto stopenj SEUM-a je hitrostno manevriranje čez takšne in drugačne ovire ter uporaba posebnih gibov, ki jih z ikono poberemo na poti, segajo pa od teleportanja do gradnje novih ploščad. Splošna estetika je prežeta s peklenskim, skratka z DOOM-om, ampak igra po tej plati ni nič posebnega, jo druge prekašajo. Kar pa se tiče igralnega loopa, na tem področju pa je iskreno malo primerljivega. Kot prvo je gibanje dodelano do potankosti. S tem se nekako dovrši tudi dizajn prvih DOOM-ov, saj je konec koncev tudi DOOM (1) zasnovan tako, da bi igralec stopnjo preigral čimprej (pomislimo recimo na to, da na koncu vsake stopnje dobimo statistiko, koliko sekund smo porabili, prav tako pa sama glasba in peklenska vizualnost navdihujeta k bliskovitemu igranju). Kot drugo pa so stopnje res spretno zgrajene. Nekaj je sicer frustrajočih, vendar ob sami naravi hitrostnega igranja in visokemu številu stopenj to ni zares presenetljivo. V stopnjah se tudi ne zadržimo predolgo: da opravimo vse tri dejavnosti (vsaka stopnja ima eno skrivnost in dva časovna rekorda, ki ju moramo 'zrušiti') ponavadi traja minuto, maksimalno dve, nakar se več ne vrnemo, razen če želimo zbijati svetovne rekorde, k čimer smo sicer aktivno spodbujani, ampak igra je izšla leta 2016. Po štirih letih so rekordi že tako izpopolnjeni, da jih nek Slovenček verjetno ne bo ravno množično nagrajeval. No, igra kljub temu ima slabe lastnosti, predvsem na dolgi rok postane monotona, morda je v osnovnem načinu deset ali dvajset stopenj preveč, nekateri odseki so, kot že rečeno, slabo zamišljeni, svoj minus pa gotovo pridoda tudi že omenjena vizualna povprečnost in splošna nezapomljivost igralnega lika in njegovega karakterja, ki skuša stresati enovrstičnice kakor Duke Nukem, ampak pri tem izpade neprimerljivo bolj krčevinasto … Celostno igro ocenjujem s 6/10, vsekakor pa jo priporočam ljubiteljem prvoosebnega platformanja oziroma platformanja nasploh.

 

ss_7b354a2c9aee7352957789d42540793c5eca436f.600x338.jpg?t=1593197452

 

Heave Ho je še ena v nizu odličnih indie CO-OP iger. Imam občutek, da če ne bi imeli 'indie party games' developerjev a la Ghost Town Games, da bi ta način igranja že poniknil v čisto obskuro. Osebno sem jo igral v dvoje, samostojnega načina nisem testiral, prav tako pa nisem igral načina za štiri, ki deluje še bolj razburljivo. Igramo v vlogi hecnih personificiranih bitij, ki za gibanje uporabljajo le roke. Osnovne mehanike so tako plezanje, metanje z ene platforme na drugo, držanje za premikajoče elemente idr. Stopenj je približno pet, vsaka ima več zaslonov in še težko različico, ki jo odkleneš po končanju osnovnega načina. So klasičnih "videogame" tematik, torej puščava, džungla, dungeon ... In vsaka tematika prinaša svojo posebnost. V dungeonu je omejeno vidno polje, v džungli pa se denimo kot Tarzan vihtimo s pomočjo ovijalk. Močno priporočam v enozaslonskem MP, za kvaliteto SP-ja pa sem skeptičen. 

 

ss_98e9c8ce1ddd58b6c1d31ed0fb57c02b5806bc18.600x338.jpg?t=1573088405

uredilo bitje Chenier_
Povezava do prispevka

Danes končal Ghost of Tsushima (ne bom delal platine sem se odločil, bom kar konjčal pri 45 of 52, saj sovražim, ko za ene medalje moraš brskati po netu kako narediti) in končno (od začetka junija) zadnjo misijo v Sniper Elite 4, da končno lahko zbrišem dol.

 

Začel pa Shadow of the Colossus. Da končno vidim, ko vsi hvalite. Ampak sem samo začel in potem pospravil do jutri, ker imam dovolj igranja za danes. Moram pa reči, da se mi že na začetku ne dopade nadzor konja.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

ne morem se spravit nazaj spilat GoT. po uvodnih jaw-dropping scenah me je spil kmalu 'zamoril' do mere, da sem presaltal na TLOU2 in brez muke nardil tri rune za vse trofeje. ce mi je bil RE3 prvic na hard res smeti, je bil na ultra hard z infinity bazuko kul payback. zdej pa spet mal drkam Sekiro.

uredilo bitje g. Profesor
Povezava do prispevka

Jaz sem pa včeraj kako uro in pol šopal THPS 2 R. Ej dejansko je še vedno ful ful hud špil :D  Sicer nisem več vajen tako bare-bones igrice lol, prov uno direkt iz menija te vrže v prvo areno, zdaj se pa jebi in skejtaj in delaj challenge-e, ampak je pa gameplay še vedno totalno carski chill / cool zen. Prov uno pure gameplay, nič bullshita, isti nivo kot kak NBA Street 2 in Burnout 3. Izgleda tudi kul in clean, muzika je pa itaq klasa zase. Sem pa že čisto pozabil, koliko sem moral predrkati THPS 2 ob samem izidu, da sem ga dejansko obrnil do konca... Ker je špil proper zajeban. Ni mi jasno, kako za vraga sem 20 let nazaj tolkel tiste nekaj-milijonske high score, ki jih hoče špil od tebe na zadnjih progah, zdej imam solzne oči od sreče če naredim 100.000 pik na run :D 

 

Tko da yaaay, očitno lahko v 2020 izdaš 35 let star špil in bo še vedno čisto hud :)  Upam na še kak podoben carski remaster / remake!!

Povezava do prispevka
Galko reče Dne, 8. 9. 2020 at 10:08:

Popoldne grem po THPS 1+ 2 R. Fuck komaj čakam

 

Lights out, Guerilla radio!!!

 

Galko reče pred 2 urama:

Jaz sem pa včeraj kako uro in pol šopal THPS 2 R. Ej dejansko je še vedno ful ful hud špil :D  Sicer nisem več vajen tako bare-bones igrice lol, prov uno direkt iz menija te vrže v prvo areno, zdaj se pa jebi in skejtaj in delaj challenge-e, ampak je pa gameplay še vedno totalno carski chill / cool zen. Prov uno pure gameplay, nič bullshita, isti nivo kot kak NBA Street 2 in Burnout 3. Izgleda tudi kul in clean, muzika je pa itaq klasa zase. Sem pa že čisto pozabil, koliko sem moral predrkati THPS 2 ob samem izidu, da sem ga dejansko obrnil do konca... Ker je špil proper zajeban. Ni mi jasno, kako za vraga sem 20 let nazaj tolkel tiste nekaj-milijonske high score, ki jih hoče špil od tebe na zadnjih progah, zdej imam solzne oči od sreče če naredim 100.000 pik na run :D 

 

Tko da yaaay, očitno lahko v 2020 izdaš 35 let star špil in bo še vedno čisto hud :)  Upam na še kak podoben carski remaster / remake!!

Kok €€€€

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...