Skoči na vsebino

Protivladni protesti


Priporočeni prispevki

ana reče pred 11 urami:

Predvidevam, da potem ne letiš z njimi? 

Kolikor vem Ryanair visoko plačujejo pilote v primerjavi z ostalimi družbami. Stavk vecinoma ni, ker do par let nazaj ni bilo sindikatov. Zadnja na Irskem je bila 2019 bolj zato, ker irski sindikati ne prenašajo O'Leary-a. Kolikor vem je bila takrat letna bruto plača pilotov 170 tisoc evrov na leto (brez dodatkov okoli 100k neto). Vse to se je končalo že pred covidom, ko so ugotovili, da je Norwegian pred potopom in ne bodo več iskali pilotov. Tudi drugo osebje je relativno ok plačano in ne iz žepov davkoplačevalcev kot pri nekaterih drugih prevoznikih, ker jim zmanjka denarja.   

Ryanair, sanjski delodajalec. :wub: Čakaj, kaj ni leta 2017/18 dalo odpoved cca 700 pilotov? No, js bi tudi, če bi lastnik rekel, da sem bus driver in da bi me najraje plačal isto.

Povezava do prispevka
ana reče pred 17 urami:

Vidim, da se v Sloveniji politika se vedno giblje okoli Jnasevih frustracij in ekonomskega modela "tujega nocemo in nasega ne damo". Adria ni crknila, ker je bila prodana ampak, ker je bila zanic letalska s stalno potrebo za drzavno resevanje. Dve od bolj uspesnih letalskih druzb Wizz in Ryanair sta v privatni lasti. Za razliko od zeleznic in avtobusnega javnega transporta so letalstvo in luke cisto sposobne delovati dobickonosno in brez drzavnih subvencij. Ta strah pred tujimi vlaganji je eden od glavnih problemov v Sloveniji ne razne nebuloze o odprodaji Adrie Airways in njenih zarjavelih letal. 

 

Keč je edino v tem, da vloga nacionalnega letalskega prevoznika v državah, kot je naša, ni izključno ekonomska. 

 

Nek Brnik mini Slovenije ukleščen med velike regionalne konkurente izrazito ekonomsko privlačnih linij ne bo imel, je pa v gospodarskem in političnem interesu države imet določene direktne povezave.

 

Ki jih zdaj, kolikor jih imamo, itak imam spet zato, ker jih tujim komercialnim prevoznikom... drum roll....  subvencionira država

 

Adria je bila pač na nek način gotovo tudi naš javni potniški promet. Z njeno izgubo je denimo nastal kažin s potovanji našega uradništva v Bruselj. Država na kartah gotovo ni prihranila tolko, kot se je potem skeširala za nastanitev, ker ni komercialno optimalno štartat ob urah, ki so omogočale odhod in povratek istega dne, in so se enodnevni delovni sestanki EU-ja raztegnili na dvodnevne.

 

Vse pove že to, da je od vseh ravno ta vlada, v kateri so največji grobarji starega, odprto razmišljala o vspostavitvi novega nacionalnega prevoznika. Problem ni bil v racionalizaciji in tudi delni privatizaciji Adrie. Problem je bil v čisto ideološki odločitvi da javnega ne rabimo in da bo trg poskrbel za vse. E pa izpadlo je da če si tržna mušica neće.

uredilo bitje Brdavs
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
ana reče pred 12 urami:

Predvidevam, da potem ne letiš z njimi? 

Ne in to kljub temu da sem pred korono bil vsako leto najmanj 1 mesec na potovanjih

 

In sploh se ne gre za to, da "tujega nočemo, svojega ne damo". Poznam izjemno dobre firme in sploh nimam problema, če pridejo k nam. Nekih scam firm, ki delujejo na način, da izigravajo vsako možno zakonodajo in steamrollajo mimo vseh ureditev, ki smo si jih kot civilizirana družba osnovali, izkoriščajo naravo, spodbujajo izseljevanje lokalnih prebivalcev iz mest in jih delajo za mrtve relikte, silijo ljudi v najnižje oblike prekarnega dela ... pa res ne rabimo. Zahod smo v nemalem procentu pripeljali do točke, da lahko začnemo delat na kvaliteti življenj in storitev, ne pa ljudem v usta tlačit smeti in upat, da so njihova življenja dovolj mizerna, da bodo za te smeti še hvaležni. 

 

Sam razumem pa tudi, da ko enkrat zapustiš Rupetino, je zgleda treba nastopiti z vzvišenega konja in slovenskim kmetom razložiti, da v civilizaciji se po zraku prevažate z odličnimi firmami ala Ryanair, po tleh pa vas zategne kar sosed z Uber nalepko na avtu. Ne se jebat no. Res lahko nehate bit arogantni, ker živite v čisto istih smeteh kot Slovenci ali Bosanci, konzumirate iste smeti in ste do istih stvari ignorantski. Te kao razviti narodi so zjebali tok eni stvari, vključno z varčevalnimi ukrepi po 2008, ki so zjebali zaupanje folka v prihodnost, državo, prihodnost ... Isto kot nabijete s to korono in kako ljudje iz muh ex-totalitarnih držav ne zaupajo v znanost in cepiva, a ironično imaš na vrhu precepljenosti pol držav, ki jih zdaj dojemate kot totalitarne. Sploh ni mogoče, da gre za drug pojav, mogoče težave neoliberalizma, vprašljivih varčevanj po zadnjih krizi, zelo slabo "enakovredno razporejenost" sredstev znotraj EU in drugih ekonomsko-političnih zvez, šikaniranja revnejših držav,  splošnega razvaljivanja na področju distribucije zdravil in cepiv ter konstantnega destabiliziranja medijev in znanosti v zadnjem desetletju ali pač ne vem jaz česa. Kriva je sam paranoja povzročena od ex-totalitarnih držav, ki se je 50 % folka sicer ne spomni, ker s(m)o se rodili prepozno, sam ja, detajli. 

  • Račka +1 6
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 21 minutami:

Nekih scam firm, ki delujejo na način, da izigravajo vsako možno zakonodajo in steamrollajo mimo vseh ureditev, ki smo si jih kot civilizirana družba osnovali, izkoriščajo naravo, spodbujajo izseljevanje lokalnih prebivalcev iz mest in jih delajo za mrtve relikte, silijo ljudi v najnižje oblike prekarnega dela ... pa res ne rabimo. Zahod smo v nemalem procentu pripeljali do točke, da lahko začnemo delat na kvaliteti življenj in storitev, ne pa ljudem v usta tlačit smeti in upat, da so njihova življenja dovolj mizerna, da bodo za te smeti še hvaležni...

WHOA

cel zahodni svet dobesedno bazira na takem ali drugacnem izkoriscanju lastne in tuje delovne sile al kaj zamujam?

uredilo bitje chinasky
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 59 minutami:

Ne in to kljub temu da sem pred korono bil vsako leto najmanj 1 mesec na potovanjih

 

In sploh se ne gre za to, da "tujega nočemo, svojega ne damo". Poznam izjemno dobre firme in sploh nimam problema, če pridejo k nam. Nekih scam firm, ki delujejo na način, da izigravajo vsako možno zakonodajo in steamrollajo mimo vseh ureditev, ki smo si jih kot civilizirana družba osnovali, izkoriščajo naravo, spodbujajo izseljevanje lokalnih prebivalcev iz mest in jih delajo za mrtve relikte, silijo ljudi v najnižje oblike prekarnega dela ... pa res ne rabimo. Zahod smo v nemalem procentu pripeljali do točke, da lahko začnemo delat na kvaliteti življenj in storitev, ne pa ljudem v usta tlačit smeti in upat, da so njihova življenja dovolj mizerna, da bodo za te smeti še hvaležni. 

 

Sam razumem pa tudi, da ko enkrat zapustiš Rupetino, je zgleda treba nastopiti z vzvišenega konja in slovenskim kmetom razložiti, da v civilizaciji se po zraku prevažate z odličnimi firmami ala Ryanair, po tleh pa vas zategne kar sosed z Uber nalepko na avtu. Ne se jebat no. Res lahko nehate bit arogantni, ker živite v čisto istih smeteh kot Slovenci ali Bosanci, konzumirate iste smeti in ste do istih stvari ignorantski. Te kao razviti narodi so zjebali tok eni stvari, vključno z varčevalnimi ukrepi po 2008, ki so zjebali zaupanje folka v prihodnost, državo, prihodnost ... Isto kot nabijete s to korono in kako ljudje iz muh ex-totalitarnih držav ne zaupajo v znanost in cepiva, a ironično imaš na vrhu precepljenosti pol držav, ki jih zdaj dojemate kot totalitarne. Sploh ni mogoče, da gre za drug pojav, mogoče težave neoliberalizma, vprašljivih varčevanj po zadnjih krizi, zelo slabo "enakovredno razporejenost" sredstev znotraj EU in drugih ekonomsko-političnih zvez, šikaniranja revnejših držav,  splošnega razvaljivanja na področju distribucije zdravil in cepiv ter konstantnega destabiliziranja medijev in znanosti v zadnjem desetletju ali pač ne vem jaz česa. Kriva je sam paranoja povzročena od ex-totalitarnih držav, ki se je 50 % folka sicer ne spomni, ker s(m)o se rodili prepozno, sam ja, detajli. 

Ok tole je cela mesanica frustracij na katero niti ne vem kako naj odgovorim. Ampak nihce mi ne bo dejal, da je nekaj pozitivnega izbira med Janso in skupino, ki vkljucuje tretjerazrednega komika, birokratko, ki se je sramotila v Bruslju kot kandidatka za komisarko in skupino studentskih funkcionarjev, ki ne bodo nikoli pripravljeni sprejemati odlocitve, ki so potrebne za vladanje. Vpiti parole na demonstracijah je lahko, vladati odgovorno je veliko tezje. Kako bi ti torej razdelil cepivo? komu vzeti sredstva v EU, bi morale bogate drzave placati veliko vec za revnejse? Koliko casa bi bilo to vzdrzljivo, preden bi bilo vec odhodov iz unije. Ce me obup nad situacijo v Sloveiji in temi neumnostmi, ki se dogajajo sedaj naredi vzviseno potem pa prav. 

 

Mimogrede me veseli, da lahko vsaj en mesec potujes vsako leto, meni je to nazadnje uspelo kot studentka. In mimogrede, o krizi 2008 in varcevalnih ukrepih verjetno vem malo vec kot ti. 

  • Račka +1 1
  • Groot, ki sir je 1
Povezava do prispevka
Brdavs reče pred 1 uro:

 

Keč je edino v tem, da vloga nacionalnega letalskega prevoznika v državah, kot je naša, ni izključno ekonomska. 

 

Nek Brnik mini Slovenije ukleščen med velike regionalne konkurente izrazito ekonomsko privlačnih linij ne bo imel, je pa v gospodarskem in političnem interesu države imet določene direktne povezave.

 

Ki jih zdaj, kolikor jih imamo, itak imam spet zato, ker jih tujim komercialnim prevoznikom... drum roll....  subvencionira država

 

Adria je bila pač na nek način gotovo tudi naš javni potniški promet. Z njeno izgubo je denimo nastal kažin s potovanji našega uradništva v Bruselj. Država na kartah gotovo ni prihranila tolko, kot se je potem skeširala za nastanitev, ker ni komercialno optimalno štartat ob urah, ki so omogočale odhod in povratek istega dne, in so se enodnevni delovni sestanki EU-ja raztegnili na dvodnevne.

 

Vse pove že to, da je od vseh ravno ta vlada, v kateri so največji grobarji starega, odprto razmišljala o vspostavitvi novega nacionalnega prevoznika. Problem ni bil v racionalizaciji in tudi delni privatizaciji Adrie. Problem je bil v čisto ideološki odločitvi da javnega ne rabimo in da bo trg poskrbel za vse. E pa izpadlo je da če si tržna mušica neće.

Ne da se mi it v podrobnosti, ampak ne mores imeti prevozika samo zato, da uradniki ne bodo par ur cakali na letaliscu. NIc ni narobe imeti nacionalnega prevoznika, nic ni narobe subvenionirati dolocene linije, ki jih potrebujes. Ne mores pa metati denar v zakelj brez dna, samo zato, da se ti ni treba vozit z Ryanairom in podobnimi, kjer se baje vozi sama golazen. 

 

Niti priblizno ne verjamem, da trg poskrbi za vse, ampak ce placas za Adrio in podobne dinozavre je tudi treba odvzet denar od drugod. Koliko odvzames od proracuna za zdravstvo in podobnih, da se uradniki lahko v Bruselj vozijo s slovenskim prevoznikom? NIc ni narobe, ce se vzpostavi novega prevoznika, samo ne ce je ta drazji kot placevanje nekaj subvencij. 

uredilo bitje ana
Povezava do prispevka
maksi reče Pravkar:

Dej kopriva, nehaj se predstavljati kot ana iz irske, takšna sporočila ona nikoli ni pisala. Ajd moderatorji, dajte malce na hladno te SDS trole.

Nehaj ze tezit s tem trol racuni. Nikoli v zivljnju nisem volila SDS in ti lahko garantiram, da ce sem kdaj nazaj v Sloveniji, ne bom volila SDS. Verjetno ne bi volila, ker tretjerazredni komik, birokratka, ki se ji je smejal cel Bruselj na predstavitvi za komisarko in skupina studentskih funcionarjev, ki bi vladali ob parolah, ni nobena alternativa. 

  • Nekul -1 1
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 15 minutami:

Moramo jo razumeti, če ji iz rupe delamo sramoto v Irsko

 

maksi reče pred 17 minutami:

Ja, ena poročena ženska iz Irske v srednjih letih z otroki, bi vsakodnevno pisala kopriva sporočila v Beli tehniki po petletni odsotnosti, dej odjebi. 

Kasj naj recem, sem polna presenecenj. 

 

In mimogrede, Hernier, na svoj manjvrednostnim kompleks malo pazi. To nima nobene veze s tem kje zivim (ki ni cisto noben ideal) pac pa, da je situacija v Sloveniji cisti clusterfuck. 

uredilo bitje ana
Povezava do prispevka
Deadguy reče pred 2 urama:

Vprašu sem te kaj je spornega povedala, a si nepismen

Marsikaj. 

Recimo obesanje na "Subvencioniranje nacionalnega prevoznika, zato da se politiki vozijo v Bruselj."

Nacionalni prevoznik ti prinese se marsikatero drugo pozitivno stvar, ki ni vidna samo skozi bilanco poslovanja letalskega prevoznika. Vprasajte se malo, kako je upadel kompleten promet na brniku in da to ni le posledica korone. 

Kot drugo je popolnoma zanemarila obupno speljan posel prodaje prevoznika popolnoma spekulativnemu nemskemu skladu, ki je izvedel totalen money drain in potem imel se jajca, da bi s fehtarjenjen se malo izcuzal drzavo, dokler je se moznost za to. Kako so lahko tako naivno prodali popolnoma sanirano firmo z drzavnim denarjem brez varovalk in kako da za tako, dobesedno goljufijo s strani kupca nihce ne odgovarja in ne sedi v zaporu, mi ne bo nikoli jasno. Modeli so prodali celo pravico do imena adria in placevali nadomestilo za uporabo?!?

 

Zato mi je tudi hecno njeno neasociiranje z janso in ob enem izkoriscanje vsake prilike za blatenje sarca, da bi jajo izpadel manj slab. In dobesedno vse, kar pravi da podpira, se po nekem nakljucju zelo lepo poravna s tem, kar zagovarja jajo. Hoces noces, taki posti izpadejo izjemno koprivasto. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Brenta reče pred 4 minutami:

Marsikaj. 

Recimo obesanje na "Subvencioniranje nacionalnega prevoznika, zato da se politiki vozijo v Bruselj."

Nacionalni prevoznik ti prinese se marsikatero drugo pozitivno stvar, ki ni vidna samo skozi bilanco poslovanja letalskega prevoznika. Vprasajte se malo, kako je upadel kompleten promet na brniku in da to ni le posledica korone. 

Kot drugo je popolnoma zanemarila obupno speljan posel prodaje prevoznika popolnoma spekulativnemu nemskemu skladu, ki je izvedel totalen money drain in potem imel se jajca, da bi s fehtarjenjen se malo izcuzal drzavo, dokler je se moznost za to. Kako so lahko tako naivno prodali popolnoma sanirano firmo z drzavnim denarjem brez varovalk in kako da za tako, dobesedno goljufijo s strani kupca nihce ne odgovarja in ne sedi v zaporu, mi ne bo nikoli jasno. Modeli so prodali celo pravico do imena adria in placevali nadomestilo za uporabo?!?

Je Adrio hotel kupit kdo drug kot razni skladi? Drugi letalski prevozniki kupijo pogosto tiste, ki so kaj vredni in imajo potencial. Ce prodajas smeti dobis kupca, ki kupuje smeti. 

uredilo bitje ana
Povezava do prispevka

@ana vidim da noces razmisljat o ppsrednih pozitivnih vplivih nacionalnega prevoznika za drzavo in letalisce, ki v ti. trznem dospodarstvu v danih razmerah tezko konkurira.

Vprasanje ni v kvaliteti kupca, ampak v tem, ali je pri odsotnosti normalnega kupca zadevo sploh pametno prodati? 

S potopom adrie je sledil tudi propad dogovora o servisni tocki za suhojeva letala. 

Skoda, kar se mene tice. 

Povezava do prispevka
Brenta reče pred 15 minutami:

@ana vidim da noces razmisljat o ppsrednih pozitivnih vplivih nacionalnega prevoznika za drzavo in letalisce, ki v ti. trznem dospodarstvu v danih razmerah tezko konkurira.

Vprasanje ni v kvaliteti kupca, ampak v tem, ali je pri odsotnosti normalnega kupca zadevo sploh pametno prodati? 

S potopom adrie je sledil tudi propad dogovora o servisni tocki za suhojeva letala. 

Skoda, kar se mene tice. 

Ne. In ni jo bilo smiselno obdrzati pri zivljenju s takim modelom kot so ga imeli. Adria je imela poslovni model, ki je bil povsem zastarel. Koliko casa placujes fax masino, ko ze vsi uporabljajo email? To ne pomeni, da ne mores imeti nacinalnega prevoznika, ampak ne takega kot je bila Adria. Po moje so vsi vedeli, da bo pristala v likvidaciji samo je bilo verjtno politicno bolj prebavljivo, ce gre v stecaj v privatni lasti. 

 

uredilo bitje ana
Povezava do prispevka
BuDi reče pred 17 urami:

Ljudje ki so KUL vedno radi povejo kakšen peklenski načrt so Ryanair , Airbnb in Uber ... dokler ne grejo na počitnice.

ok, kopriva

 

Navedek

Ukvarjajmo naj se z družino, tudi če bi si mamice želele double pay.

Joj, še en lažnivec. Trgovke so dobivale na mesec za oddelane nedelje tam v povprečju 30 € in 95 % jih je povedalo, da so raje doma, kot pa da dobijo tak "dodatek"

 

Navedek

Veliko faktorjev v tej nori družbi lahko intenzivneje vpliva na razkroj vrednot, kot jih tak lockdown brzda in ljudje

Ma o kakšnih vrednotah ti govoriš. Gre se samo o tem, ali bodo ljudje več časa preživeli na šihtu ali imeli več prostega časa v terminih, ko imajo tudi vsi ostali fraj.

 

Navedek

Kompleksnejši družbi koristi večja fleksibilnost.

Če trgovci v velikiiiiiiiiiiiiiiii večini (98 %) ob nedeljah nočejo delati, naj ne delajo. To je vse. In če imajo pri tem zadostno moč in podporo "zunanjega" sveta, je to pač to. Ne rabiš pisati debilnih litanij predolgega teksta.

uredilo bitje AdamSmit
Povezava do prispevka

No, to je odgovor, ki pove predvsem to, da se nimava o cem vec pogovarjat. Poslovnega modela se ne da spremenit? 

Firmo potopit je lahko, preuredit v funkcionalno tezko, naredit nekaj funkcionalnega na pogoriscu pa se tezje. Ce ne drugega, so nas spekulantje v letalskem svetu stali popolnoma vsega ugleda, kar smo ga imeli. In prodaja zaradi prodaje, da so cisti brezvezniki "zastavili" sredstva, ki so jih oplemenitili s prodajo vsega adriinega imetja, vkljucno z imenom, ter nekaj casa jadrali s shit poslovanjem z nategovanjem iz vseh strani na podlagi preteklih referenc, je bila res cista zmaga. 

V bistvu je drzava naredila isto kot sklad. "Napumpala" svoj trenutni izkaz "poslovanja" s potezami, ki so dolgorocno dejansko cista izguba. 

Povezava do prispevka
Brenta reče pred 2 minutama:

No, to je odgovor, ki pove predvsem to, da se nimava o cem vec pogovarjat. Poslovnega modela se ne da spremenit? 

Firmo potopit je lahko, preuredit v funkcionalno tezko, naredit nekaj funkcionalnega na pogoriscu pa se tezje. Ce ne drugega, so nas spekulantje v letalskem svetu stali popolnoma vsega ugleda, kar smo ga imeli. In prodaja zaradi prodaje, da so cisti brezvezniki "zastavili" sredstva, ki so jih oplemenitili s prodajo vsega adriinega imetja, vkljucno z imenom, ter nekaj casa jadrali s shit poslovanjem z nategovanjem iz vseh strani na podlagi preteklih referenc, je bila res cista zmaga. 

V bistvu je drzava naredila isto kot sklad. "Napumpala" svoj trenutni izkaz "poslovanja" s potezami, ki so dolgorocno dejansko cista izguba. 

Hitro vparsanje, kolikokrat si letela z Adrio?  

Povezava do prispevka
Brenta reče pred 11 minutami:

@ana kaj ima to veze s čimerkoli?

 

Sicer pa čez palec vsaj 20krat, verjetno večkrat.

Koliko od tega so bili povezani leti? 

 

Sprasujem zato, ker sem z izjemo zadnjih dveh let verjetno letela v Slovenijo in oklico vsaj 2 krat na leto. Samo enkrat je bila Adria uporabna opcija. Drugi leti so bili preko Ryanaira, AerLingus, AirFrance, Lufthansa, Wizzair. Od verjetno 30 letov plus, je bila Adria uporabna dvakrat za lete znotraj Evrope (kot del cezocenskih letov je druga). Ce je za let iz enega konca v Evrope v Slovenijo lazje in ceneje leteti z francoskim oziroma nemskim letalskim prevoznikom, kaj je potem prednost slovenskega prevoznika?  Linija v Bruselj? 

 

Ne zanikam, da so določene letalske veze v nacionalnem interesu. Vprašanje je kako jih dosežeš najbolj učinkovito. 

 

 

uredilo bitje ana
Povezava do prispevka

@ana 

1x, sitnost z zapuščanjem terminala s ponovnim varnostnim pregledom in registracijo na let, ker se letalske karte sploh ni dalo povezat, čeprav je bila kupljena kot taka. Ampak to v času poslovanja, ko je bila firma že privatizirana.

Bi pa rekla, da sem naslovila problem z izjavo, da je lažje nekaj prodati, kot pa popraviti? Prav zaradi tvojega selektivnega odgovarjanja, je debata popolnoma nesmiselna. Vprašanje o letenju z adrio in njegov zaključek to samo še dodatno potrjuje. Na vse skupaj gledaš kot tujka, ki prihaja sem na izlet. Itak, da od tega ne vidiš koristi. Ena pozitivna stran adrie je bila zame, kot prebivalko Slovenije recimo ta, da so med poletno sezono imeli razpisanih svega i svašta čarterskih poletov v sodelovanju z domačimi turističnimi agencijami. In relativno ugodno ceno nakupa samo letalskih kart preko agencije, če si fan samoorganizacije potovanj, z bistveno prednostjo odhoda z domačega letališča, ki je 1h vožnje stran. Zdaj imam od tega le še prst v rit oz. palmo, ki prodaja TUI-jeve aranžmaje z odhodi iz tujih letališč.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...